Rasitus portaissa

Anonyymi-ap

5 porrasta kun kävellyt ylöpäin jalat muuttuvat lyijy jaloiksi niitä ei jaksa nostaa ylös pitää taukoa 2min että pystyy jatkamaan matkaa ,tasasta maata pitkin pystyy kävelemään vaikka 2km 6kk sitten todettu diabetes lääkitys metforem 500mg 2päivässä ja kolesterori lääkitys atorvastatin 10mg 1kpl päivässä sydämen vajaatoiminta ei lääkitystä joka ollut jo noin 15.v. paino 105kg.

8

450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Rasitus portaissa:lisäoireita käteen saattaa pistää sydämmen lyöntien mukaan puristus ote katoaa ,normaali puristus ote 20kg pistoksen aikana 20g jos lasi kädessä se varmana tipahtaa seuraavana päivänä saattaa olla toisessa kädessä tai jalassa ei tutkittu vielä vaikka olen siitä kertonutkin eivät usko.

• Anonyymi

Rasitus portaissa:.Olen 50,5.v. vanha vasta ja poikuus edelleen tallella.

• Anonyymi

Taitaa olla lähtö lähellä.

• Anonyymi

Rasitus portaissa: migreeni ja uusi oire yskä heti kun aamulla herää ,päivällä yskittää myös ainut joka auttaa on 20ml terävää ja päivällä pullo aina mukana 2h loppuu yskiminen puuhommat kun on saanut päätökseen sitten mennä lääkäriin vasta .

• Anonyymi

Olisiko katkokävely tulossa, tasaisella vetää vielä. Jalkojen verenkierto voi olla huono ja syntyy hapenpuutetta lihaksissa. Sydämen vajaatoiminta vielä osana vaivoissa.

• Anonyymi

25-30 kg painoa pois, niin kyllä jalka nousee.

• Anonyymi

Rasitus portaissa: luulin kramppi jalassa ei vaan verisuoni tukos pistää hirveästi iso mustelma 4cm pitkä oli ilmestynyt jalkaan seuraava päivänä kun heräsin kipeää käy kosketus arka laitettu volttarex 11,6% kylmä tulee siihen kohtaan ,laitettu hirudoid forte jos kipu ei lopu lääkäriin mentävä on tai yöllä herää kovaan kipuun ,soittaa päivystykseen jos vaustaus ei tule mennä sinne suoraan puu hommatkin jää kesken ,auton huolto ja kaikki muukin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      75
      5023
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      16
      3403
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2710
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1760
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1342
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      235
      1243
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1025
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      912
    Aihe