Synnittömyys , vai täysin syntinen ja saastainen ? Mitä valitset ?

Siis tulisimmeko kehoitta veljet ja siskot pyrkiä Puhtauteen ?
te perannus ON kirjoitettu !!

Mutta onko silloin riski että hän löytää täydellinen Puhtaus ja joka merkitsee että uskova on savuttanut synnittömyyden. ???

Siis onko vaarallista tulla synnitön ? Olen ymmärtänyt että jotkut uskovat varoittaa synnittömyydestä !!!!

Mutta oliko Jeesus synnitön ja meitä kehoitetaan vaeltaa kun Hän vaelsi ja Jeesus käski meidät olla Täydelsiä kuin Taivallinen Isäs !!
Kellä on turva Tuomiopäivänä ??

1. Joh. 4:17

Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.

71

474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vade retro me, Satana, quoniam non sapis quae Dei sunt sed quae sunt hominum!

"Väisty tieltäni, Saatana 🐍!
      Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

✨ISÄ MEIDÄN, joka olet Taivaissa.
      Pyhitetty olkoon SINUN Nimesi.

Tulkoon SINUN valtakuntasi.
      Tapahtukoon SINUN tahtosi,
      myös maan päällä niin kuin taivaassa.

ANNA meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.

Ja ANNA meille meidän syntimme anteeksi,
      niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
      jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.

ÄLÄKÄ saata meitä kiusaukseen,
      vaan PÄÄSTÄ meidät pahasta!

Sillä SINUN on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti.
      Aamen. ✨

https://www.youtube.com/watch?v=UdItcDQExq0 👐
      *

• Tollako meinat pelastaa itseäsi rakas kirjoittaja ???? Metka juttu miten uskovat voi rakentaa itselle oma valtakunta missä ajattelevat että minun ajatukset ovat oikeat. Siinä paistaa sitten MINÄ MINÄ JA YLPEÄ MINÄ.. Eikö olet hassu ??

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Tollako meinat pelastaa itseäsi rakas kirjoittaja ???? Metka juttu miten uskovat voi rakentaa itselle oma valtakunta missä ajattelevat että minun ajatukset ovat oikeat. Siinä paistaa sitten MINÄ MINÄ JA YLPEÄ MINÄ.. Eikö olet hassu ??

Nuo molemmat ovat lainauksia Jeesukaen omista sanoista.

En yritä pelastaa niillä itse itseäni, sillä minä en ole Pelastaja.

Vaan Jeesus Kristus on myös noilla sanoillaan Itse minut pelastanut.
        Hän On Pelastaja, Herra.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuo molemmat ovat lainauksia Jeesukaen omista sanoista.

En yritä pelastaa niillä itse itseäni, sillä minä en ole Pelastaja.

Vaan Jeesus Kristus on myös noilla sanoillaan Itse minut pelastanut.
        Hän On Pelastaja, Herra.

Onko Jumalalta jopa rukoiltava, ettei tämä saata kiusaukseen?!

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17861432Q

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Synnittömyys on koko kristillisyyden idea. Se ei tarkoita virheettömyyttä vaan rauhaa, iloa ja myötätuntoa, tasapainoista mieltä ja toisten kunnioittamista. Toisiaan syyttelevät ja syntejä laskevat ovat mahdollisimman kaukana siitä. Kateus on sairaus.

Synti-sana on jo niin negatiivinen ettei sitä kannata käyttää. Sillä on pilattu kaikki, koska ei ole ymmärretty sanan merkitystä. Vastenmielinen sana, kannattaa unohtaa ja alkaa elää oikeasti.

• >> Synnittömyys on koko kristillisyyden idea. <<
        Aivan rakas kirjoittaja koska Jeesuksesta sanotaan Pyhissä Kirjoituksissa että >>

>> Joh. 1:29
        Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
        >>JA TOINEN KOHTA JOKA KÄSITTELEE SAMA AIHE ON TÄMÄ ,, SIIS POIS SYNNIT >>
        1. Joh. 3:5
        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
        VOI VOI LUKEKAA >> OTTAAKSEEN >>>
        Hepr. 9:28
        samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
        HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEIDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.
        Hepr. 10:4
        Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
        Room. 11:26
        POISTAA TARKOITTAA ETTÄ HÄN OTTAA POIS >>>

ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

TÄSSÄ LUKEE SELVÄSTI ETTÄ HÄN ON ILMESTYNYT TEILLE OTTAMAAN POIS SYNNIT >>

Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä !

• Anonyymi

Valitsen elämän ilman syntejä ja kaikkia muita uskonnollisia käsitteitä!

Tule sinäkin valon puolelle mukaan ateistiksi! 🥰

• Anonyymi

Oletko nyt ihan varma, ettei lipsahtanut vain sinne kääntöpuoelle, jos sinunkin mielestä Jumala on entiteetti, joka houkuttelee ihmistä kiusauksiin, johon ei pidä uskoa?

• Anonyymi

Kristinuskon kannalta synnittömyys olisi huono asia, koska silloin Jeesus olisi kuollut turhaan, Syntiä tarvitaan, jotta on jotain sovitettavaa ja sitä kautta pelastus,

• Anonyymi

Kristinusko ei opeta, että ihminen olisi, tai edes voisi olla synnitön.

Tuo synnittömyysoppi on Jeesuksen koko sovitus- ja lahjavanhurskautustustyön mitätöivää anabaptistista satanismia.

Koko tämä antikristillinen aloitus sekä vähättelee synnin vakavuutta että samalla korottaa satanismia.

Ed. viesti pilkkaa Jumalaa ja kutsuu Valon puolelle. Nimi Lucifer tarkoittaa "Valontuojaa".

• Niin olis!! Ja Hän ei silloin sais ottaa Pois sun syntejä eikä Hänen Veri olis mitään virkka joka ottaa kumminkin Pois KAIKKI SYNNIT JOS HALUAT !!

>> Joh. 1:29
        Seuraavana päivänä hän näki Jeesuksen tulevan tykönsä ja sanoi: "Katso, Jumalan Karitsa, joka ottaa pois maailman synnin!
        >>JA TOINEN KOHTA JOKA KÄSITTELEE SAMA AIHE ON TÄMÄ ,, SIIS POIS SYNNIT >>
        Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä.
        VOI VOI LUKEKAA >> OTTAAKSEEN >>>
        Hepr. 9:28
        samoin Kristuskin, kerran uhrattuna ottaakseen pois monien synnit, on toistamiseen ilman syntiä ilmestyvä pelastukseksi niille, jotka häntä odottavat.
        HÄNET UHRATTIIN ETTÄ HÄN PYSTYISI >>>OTTAMAAN POIS<<< TEIDÄN SYNNIT KUOLEMAN KAUTTA.
        Hepr. 10:4
        Sillä mahdotonta on, että härkäin ja kauristen veri voi ottaa pois syntejä.
        Room. 11:26
        POISTAA TARKOITTAA ETTÄ HÄN OTTAA POIS >>>

ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista.

TÄSSÄ LUKEE SELVÄSTI ETTÄ HÄN ON ILMESTYNYT TEILLE OTTAMAAN POIS SYNNIT >>

Ja te tiedätte hänen ilmestyneen ottamaan pois synnit; ja hänessä ei ole syntiä !

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo synnittömyysoppi on Jeesuksen koko sovitus- ja lahjavanhurskautustustyön mitätöivää anabaptistista satanismia.

Koko tämä antikristillinen aloitus sekä vähättelee synnin vakavuutta että samalla korottaa satanismia.

Ed. viesti pilkkaa Jumalaa ja kutsuu Valon puolelle. Nimi Lucifer tarkoittaa "Valontuojaa".

Millainen on tuo ihminen joka on tässä ajassa sellainenkuin Hän ON ??

Olet missannut jotain perusjuttua ja Perust puuttu . Tuo kallio joka tahtoo Puhdistaa sinua mutta sinä et ole tahtonut tulla Kristksen kaltainen..

Näin on rakkaus tullut täydelliseksi meissä, että meillä olisi turva tuomiopäivänä; sillä sellainen kuin hän on, sellaisia mekin olemme tässä maailmassa.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Millainen on tuo ihminen joka on tässä ajassa sellainenkuin Hän ON ??

Olet missannut jotain perusjuttua ja Perust puuttu . Tuo kallio joka tahtoo Puhdistaa sinua mutta sinä et ole tahtonut tulla Kristksen kaltainen..

"... mutta sinä et ole tahtonut tulla Kristksen kaltainen."

Lucifer tahtoi tulla Jumalan, Jumalan Pojan, Kristuksen kaltaiseksi.
        Hän ei tyytynyt siihen mitä hän oli: "vain" yksi, Jumalan luomisteosta syntynyt enkeli.
        Hän sai runsaasti myös kannattajia.

Näin lankeemus sai alkunsa yhdestä luodusta olennosta ja levisi moniin muihinkin luotuihin, ensin enkeleihin, sitten myös ihmisiin. Noiden enkeleiden asiat taitavat olla meitä ihmisiäkin hullummin, sillä ei ainakaan ole tietoa, että Jeesuksen sovitustyö kattaisi myös heidät.

Meillä sen sijaan on mahdollisuus pelastukseen, ei ihmistekojemme, vaan Jeesuksen ja Pyhän Hengen vaikuttaman sanan ja uskon kautta.

"Alussa oli sana ja sana oli Jumalan tykönä ja sana oli Jumala."

Tästä Luciferin nöyrtymättömyydestä sai alkunsa koko maailmankaikkeudellinen tragedia.

Sinussa ja Luciferissa on yhteinen henki. Hyökkäät meitä vastaan, jotka emme halua nousta jumalaksi Jumalan paikalle. Et ole luterilainen, etkä kristitty, eivätkä sinun sanasi ole Jumalan sanoja (joita juuri edellä vähättelit ja pilkkasit).

Motiivisi on johdattaa kristittyjä pois Kristuksesta oman itsensä ja omien, näennäishurskaiden tekojensa korottajiksi, Kristuksen tekojen sijaan (= satanismia).

Pilkkaat syntisiä, jotka olemme Kristuksen käsien alla, syntisinä, mutta uskoen Hänen sanaansa (jota edellä pilkkasit).

"Se sana seisoo vahvana,
        ne ei voi sitä kestää.
        Kun kanssamme on Jumala,
        ken meilt voiton estää?
        Jos veis he henkemme,
        osamme, onnemme,
        ne heidän olkohon,
        vaan meidän iät on
        Jumalan Valtakunta."
        👑✨

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"... mutta sinä et ole tahtonut tulla Kristksen kaltainen."

Lucifer tahtoi tulla Jumalan, Jumalan Pojan, Kristuksen kaltaiseksi.
        Hän ei tyytynyt siihen mitä hän oli: "vain" yksi, Jumalan luomisteosta syntynyt enkeli.
        Hän sai runsaasti myös kannattajia.

Näin lankeemus sai alkunsa yhdestä luodusta olennosta ja levisi moniin muihinkin luotuihin, ensin enkeleihin, sitten myös ihmisiin. Noiden enkeleiden asiat taitavat olla meitä ihmisiäkin hullummin, sillä ei ainakaan ole tietoa, että Jeesuksen sovitustyö kattaisi myös heidät.

Meillä sen sijaan on mahdollisuus pelastukseen, ei ihmistekojemme, vaan Jeesuksen ja Pyhän Hengen vaikuttaman sanan ja uskon kautta.

"Alussa oli sana ja sana oli Jumalan tykönä ja sana oli Jumala."

Tästä Luciferin nöyrtymättömyydestä sai alkunsa koko maailmankaikkeudellinen tragedia.

Sinussa ja Luciferissa on yhteinen henki. Hyökkäät meitä vastaan, jotka emme halua nousta jumalaksi Jumalan paikalle. Et ole luterilainen, etkä kristitty, eivätkä sinun sanasi ole Jumalan sanoja (joita juuri edellä vähättelit ja pilkkasit).

Motiivisi on johdattaa kristittyjä pois Kristuksesta oman itsensä ja omien, näennäishurskaiden tekojensa korottajiksi, Kristuksen tekojen sijaan (= satanismia).

Pilkkaat syntisiä, jotka olemme Kristuksen käsien alla, syntisinä, mutta uskoen Hänen sanaansa (jota edellä pilkkasit).

"Se sana seisoo vahvana,
        ne ei voi sitä kestää.
        Kun kanssamme on Jumala,
        ken meilt voiton estää?
        Jos veis he henkemme,
        osamme, onnemme,
        ne heidän olkohon,
        vaan meidän iät on
        Jumalan Valtakunta."
        👑✨

Jeesus Messias!
        https://youtu.be/-bpgbJMsgCk
        🌿🦁👑

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus Messias!
        https://youtu.be/-bpgbJMsgCk
        🌿🦁👑

Minun ei tarvitse tulla Kristuksen kaltaiseksi.
        Sillä Herruus on yksin Kristuksen!

Kaikki Kristuksen kilpakumppaniksi pyrkiminen on antikristillisyyttä, luciferismia.

Pyrkimällä "Kristuksen kaltaisuuteen", pyrkisi riistämään yksinvaltiuden, kuninkuuden yksin Jeesukselta. Pyrkisi alentamaan Kristuksen jumalallisuutta muka myös ihmisvoimin saavutettavaksi. Tämä on hirveä synti!

Jumalalle kelpaa vain Yksi Kristus.

Tässä Yhdessä Kristuksessa olemme me syntiset, uskon kautta kätketyt - ei meidän itsemme pyhyyteen - vaan yksin Hänen pyhyyteensä. Uskon kautta, Hänen pyhyydessään, olemme - itse syntisinäkin! - täysin pyhät!

Sillä Kristuksen pyhyys meissä syntisissä vie voiman ja tekee tyhjäksi tuon kaiken synnin, Lihassamme elävän Perkeleen olemuksen ja teot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syytä olettaa, että myös Jumala itse on lahjavanhuskaustyön mitätöivä anababtisti, kun korostikin ihmisen tulleen tiedolla jopa jumalien kaltaiseksi, eikä syntiseksi.

Löytyy 1.Moos.3:22

• Anonyymi

Jumala armahtaa syntisen yksin armosta, yksin Kristuksen tähden. Tämä Jumalan pelastava armo perustuu Kristuksen lunastus- ja sovitustyöhön. Siinä on kristinuskon ydinajatus lyhyesti.

• Niin se on rakas. Armahdus on valtava kun Hän ottaa POIS SUN SYNTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Älä mitätöi vaan Jeesuksen Veri joka halua Puhdistaa sua kaikkista Synneistä. Se on Jeesuksen Veren päälle tallamista ja jokainen tietää millaista sille sitten on kun Isän VIHA LÄHTEE LIIKKELLE ,, SUA KOHTAAN POJAN TÄHDEN ,,,,,,,,,,,, JONKA HÄN RAKASTAA !!!!!!!!!!!!!!!ENEMMÄN KUIN SINÄ.... SORRY VAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Niin se on rakas. Armahdus on valtava kun Hän ottaa POIS SUN SYNTI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Älä mitätöi vaan Jeesuksen Veri joka halua Puhdistaa sua kaikkista Synneistä. Se on Jeesuksen Veren päälle tallamista ja jokainen tietää millaista sille sitten on kun Isän VIHA LÄHTEE LIIKKELLE ,, SUA KOHTAAN POJAN TÄHDEN ,,,,,,,,,,,, JONKA HÄN RAKASTAA !!!!!!!!!!!!!!!ENEMMÄN KUIN SINÄ.... SORRY VAAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kyllä teiltä otettiin Raamatun mukaan pois vain taivasten valtakunta.

Löytyy Matt.13:33 ja 1.Kor.5:7

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä teiltä otettiin Raamatun mukaan pois vain taivasten valtakunta.

Ja kun menette Jumalanne luo vielä tulen liekkeihin (1.Kor.3:13), ei ole mitään syytä olettaa, ettei tämä olisi hyväksynyt palvomaanne tosi Jumalan uhrausta anteeksipyyntönä lähteä seuraamaan ihmeiden tekijää, joka meinasi saada teidät houkuteltua palvelemaan toista Jumalaa.

Löytyy 5.Moos.13

• Edelleen Pyhä Henki näyttää sinulle synnit ja sano , Te parannusta .
      Jos sä tiedät että sinun ystävä elää synnissä . Niin sun pitää Rakastaa hänet ja käskeä häneen tehdä parannusta.

• 1. Joh. 3:5

1. Joh. 3:6

Kuka ikinä hänessä pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.

1. Joh. 3:8

Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

1. Joh. 3:9

Ei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä; eikä hän saata syntiä tehdä, sillä hän on Jumalasta syntynyt.

1. Joh. 5:16

Jos joku näkee veljensä tekevän syntiä, joka ei ole kuolemaksi, niin rukoilkoon, ja hän on antava hänelle elämän, niille nimittäin, jotka eivät tee syntiä kuolemaksi. On syntiä, joka on kuolemaksi; siitä minä en sano, että olisi rukoiltava.

1. Joh. 5:17

Kaikki vääryys on syntiä. Ja on syntiä, joka ei ole kuolemaksi.

1. Joh. 5:18

Me tiedämme, ettei yksikään Jumalasta syntynyt tee syntiä; vaan Jumalasta syntynyt pitää itsestänsä vaarin, eikä häneen ryhdy se paha.

• Miten on, pitääkö aloittaja itseään täysin synnittömänä?

• Tuon kanssa , rakas mummonmuori on niin , että hedelmät kertoo ja puhu puolestamme . ollaanko synnittömiä tai ei. kyllä sen näkee sokeakin , jos vaellus on puhdas. Ja muista että me ollaan kutsuttu Puhdistukseen ja myös siihen Puhdistettu seurakuntaan , joka nostetaan Taivaaseen. !!!!

• Savis kirjoitti:

Tuon kanssa , rakas mummonmuori on niin , että hedelmät kertoo ja puhu puolestamme . ollaanko synnittömiä tai ei. kyllä sen näkee sokeakin , jos vaellus on puhdas. Ja muista että me ollaan kutsuttu Puhdistukseen ja myös siihen Puhdistettu seurakuntaan , joka nostetaan Taivaaseen. !!!!

Hm. Jeesus oli synnitön, joten tulee teidän "puhdistuksen" seurakunnassa kaikista sitten Jeesuksia?

• Mummomuori2 kirjoitti:

Hm. Jeesus oli synnitön, joten tulee teidän "puhdistuksen" seurakunnassa kaikista sitten Jeesuksia?

Tuo on valtava kysymys jonka jokainen Uskova tulis esittää Jumalalle ettei missaa jotain perustelisesti perusasia jonka tähden Jeesus tuli. !!!

• Savis kirjoitti:

Tuo on valtava kysymys jonka jokainen Uskova tulis esittää Jumalalle ettei missaa jotain perustelisesti perusasia jonka tähden Jeesus tuli. !!!

Et vastannut kysymykseen.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Tuon kanssa , rakas mummonmuori on niin , että hedelmät kertoo ja puhu puolestamme . ollaanko synnittömiä tai ei. kyllä sen näkee sokeakin , jos vaellus on puhdas. Ja muista että me ollaan kutsuttu Puhdistukseen ja myös siihen Puhdistettu seurakuntaan , joka nostetaan Taivaaseen. !!!!

Arvoisa Savis.
        Kuvaile meille millainen on se Puhdistus, johon olemme kutsutut.

• Anonyymi

Aloitus on hyvin tyypillinen lajissaan. Ei häntä voi auttaakaan, koska hän luokittelee auttajan saataiseksi tai vaatii auttajaansa omaksumaan oman sairaan ajattelutapansa.

• Anonyymi

Jo kun olin rippikoulussa, uskoni alkoi horjua. Aloin huomata, että uskomukset taivaasta, enkeleistä ja muusta vastaavasta tuntuivat lapsellisilta eivätkä perustuneet mihinkään todellisuuteen. Kaikki se, mitä minulle oli opetettu uskonnollisessa kasvatuksessa, alkoi tuntua ontolta ja epäuskottavalta.

Tämä herätti minussa paljon kysymyksiä. Mietin, miten voisin uskoa johonkin, jota en pystyisi todistamaan tai havaitsemaan omilla aisteillani. Miksi minun pitäisi uskoa johonkin vain siksi, että se oli minulle kerrottu tai opetettu? Aloin tajuta, että minun oli tärkeää ajatella omilla aivoillani ja tehdä omat johtopäätökseni.

Kun lopulta päätin, että en enää uskonut uskonnollisiin oppeihin, tunsin vapautumisen tunteen. En enää tarvinnut noita kuvitteellisia käsitteitä ja uskomuksia selittämään maailmaa ja sen tapahtumia. Aloin nähdä elämän kauneuden ja merkityksen tässä hetkessä ja todellisuudessa, eikä minun tarvinnut odottaa jotain parempaa tai yliluonnollista.

Tuomiopäivän suhteen en enää uskonut sen olevan todellinen tapahtuma. Luotin siihen, että elämäni on tässä ja nyt, ja että minun tulee pyrkiä hyvään ja oikeudenmukaisuuteen omassa elämässäni. En enää tarvinnut ajatusta pelastumisesta tai tuomiosta, vaan keskityin tekemään parhaani tässä maailmassa ja elämään arvokasta elämää.

Tällaisena kokemukseni johti minut siihen pisteeseen, että lakkasin uskomasta ja löysin uuden tavan nähdä maailma. Jokaisen matka on kuitenkin yksilöllinen, ja ymmärrän, että toiset voivat saada erilaisia kokemuksia ja tuloksia omalla uskonnollisella polullaan.

• Anonyymi

>>>"uskomaan omilla aisteillani"<<<

"Totisesti , sinä olet salattu Jumala , sinä Jumala, Israelin Vapahtaja." Jes: 45: 15
        "Miksi kysyt minun nimeäni ? Minun nimeni on salattu ja ihmeellinen." Tuom: 13: 18

raamatun sanaan on uskominen, ei minun tunteisiini,
        "Pyhitä heidät totuudellasi Sinun sanasi on totuus" Joh: 17: 17

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

>>>"uskomaan omilla aisteillani"<<<

"Totisesti , sinä olet salattu Jumala , sinä Jumala, Israelin Vapahtaja." Jes: 45: 15
        "Miksi kysyt minun nimeäni ? Minun nimeni on salattu ja ihmeellinen." Tuom: 13: 18

raamatun sanaan on uskominen, ei minun tunteisiini,
        "Pyhitä heidät totuudellasi Sinun sanasi on totuus" Joh: 17: 17

Joo, totta. Raamatussa on paljon erilaisia lainauksia ja opetuksia, jotka ovat tärkeitä uskoville. Kyseisissä lainauksissa mainitaan Jumalan salattu luonne ja nimen salaperäisyys. Uskova henkilö voi pitää näitä lausumia merkityksellisinä ja syventyä niihin uskonnollisen tutkimuksen ja hengellisen pohdinnan kautta.

Tietysti, jos uskonnoton henkilö lukee näitä lainauksia, voi olla hieman haastavaa löytää niissä merkitystä. Uskonnoton henkilö ei pidä Raamattua tai sen opetuksia luotettavana tai totuudellisena lähteenä. Hän voi pitää niitä pikemminkin myyttisinä tai kulttuurisesti sidonnaisina tarinoina.

Voisi olla, että tällainen henkilö ei löydä merkitystä näistä lainauksista. Hän voi pitää niitä pelkkinä uskonnollisina fraaseina tai filosofisina pohdiskeluina, joilla ei ole vaikutusta hänen omiin ajatuksiinsa tai elämäänsä.

Kokonaisuudessaan on kuitenkin tärkeää ymmärtää, että erilaiset ihmiset tulkitsevat ja arvioivat uskonnollisia tekstejä eri tavoin. Jotkut pitävät Raamatun sanaa totuutena ja ohjeena elämälle, kun taas toiset eivät. Jokainen henkilö luo oman suhteensa uskontoon tai uskonnottomuuteen omien kokemustensa, vakaumustensa ja arvojensa pohjalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, totta. Raamatussa on paljon erilaisia lainauksia ja opetuksia, jotka ovat tärkeitä uskoville. Kyseisissä lainauksissa mainitaan Jumalan salattu luonne ja nimen salaperäisyys. Uskova henkilö voi pitää näitä lausumia merkityksellisinä ja syventyä niihin uskonnollisen tutkimuksen ja hengellisen pohdinnan kautta.

Tietysti, jos uskonnoton henkilö lukee näitä lainauksia, voi olla hieman haastavaa löytää niissä merkitystä. Uskonnoton henkilö ei pidä Raamattua tai sen opetuksia luotettavana tai totuudellisena lähteenä. Hän voi pitää niitä pikemminkin myyttisinä tai kulttuurisesti sidonnaisina tarinoina.

Voisi olla, että tällainen henkilö ei löydä merkitystä näistä lainauksista. Hän voi pitää niitä pelkkinä uskonnollisina fraaseina tai filosofisina pohdiskeluina, joilla ei ole vaikutusta hänen omiin ajatuksiinsa tai elämäänsä.

Kokonaisuudessaan on kuitenkin tärkeää ymmärtää, että erilaiset ihmiset tulkitsevat ja arvioivat uskonnollisia tekstejä eri tavoin. Jotkut pitävät Raamatun sanaa totuutena ja ohjeena elämälle, kun taas toiset eivät. Jokainen henkilö luo oman suhteensa uskontoon tai uskonnottomuuteen omien kokemustensa, vakaumustensa ja arvojensa pohjalta.

Toiset luo omalla taidolla toiset saa Jumalalta Uskon kautta. Huima ero..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on maailman paras murhadekkari motiiveineen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu on maailman paras murhadekkari motiiveineen.

Murhattu lupaa opettaa kaikki ihmiset tekemään ihmeitä, ja murhaaja tekee tästä Jumalan, jonka murhaa palvomalla pelastuu tekemään pahaa, sillä rahalla, jonka murhaaja sulle lainaa.

• Anonyymi

Ei uskonnosta ja uskosta mitään keskustelua synny.
      Ainoa, joka tälläkin saitilla puhuu omasta kokemuksestaan, on epäilijä, joka perustelee näkemyksiään "omin sanoin".
      Keskusteluun eivät pysty nämä tosiuskovat, vaan heidän on osallistuttava vain ja ainoastaan jakeita ja lukuja siteeraamalla.
      Omia mielipiteitä ei ole.

• Mutta kaikki ja sun iäisyys on kiinni mitä valitset oleman ja löytämään Jumalan avulla !!!

• Anonyymi

Valitsen myös omantunnon äänen, jolla tiedän toteuttavani Isän tahdon.

Se ei ole läheskään aina ihmisten mielenmukainen, tuskin koskaan, kun se ei miellyttä yhtään sosiaalista ympäristöä.

Teen ehkä työtä jota kukaan ei arvosta, tai sitä jopa pilkataan, mutta teen sen hyvin, koska itse arvostan tekemääni.

Olen enkä myös työpaikkakiusattu, kun en osallistukaan kumppikunnan kolmannesta juoruamiseen, einhaittaa.

Ja varmasti olen inhottu, kun yhteisesti oli sovittu, että 'just sille' ei kukaan lainaa rahaa, kun me kimpassa motitetaan se.

Ja kaikkea muuta, mutta sydämessä tiedän, että teen oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valitsen myös omantunnon äänen, jolla tiedän toteuttavani Isän tahdon.

Se ei ole läheskään aina ihmisten mielenmukainen, tuskin koskaan, kun se ei miellyttä yhtään sosiaalista ympäristöä.

Teen ehkä työtä jota kukaan ei arvosta, tai sitä jopa pilkataan, mutta teen sen hyvin, koska itse arvostan tekemääni.

Olen enkä myös työpaikkakiusattu, kun en osallistukaan kumppikunnan kolmannesta juoruamiseen, einhaittaa.

Ja varmasti olen inhottu, kun yhteisesti oli sovittu, että 'just sille' ei kukaan lainaa rahaa, kun me kimpassa motitetaan se.

Ja kaikkea muuta, mutta sydämessä tiedän, että teen oikein.

Ja perhekin sanoi välit poikki jo ajat sitten, kun ei elämäntapa osunut yhteen akateemisen tutkinnon ja pätemisen tarpeen kanssa - ehkä istuin silloin sen syrjäytetyn kanssa katukivetyksen reunalla ja joku näki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja perhekin sanoi välit poikki jo ajat sitten, kun ei elämäntapa osunut yhteen akateemisen tutkinnon ja pätemisen tarpeen kanssa - ehkä istuin silloin sen syrjäytetyn kanssa katukivetyksen reunalla ja joku näki.

Jäin nyt miettimään - olisikohan minun pitänyt kertoa hänellä hänen synneistään?!

• Anonyymi kirjoitti:

Jäin nyt miettimään - olisikohan minun pitänyt kertoa hänellä hänen synneistään?!

Varoita sano Pyhä Henki Pyhässä Raamatussa... Maalliset työt !!Työ kannatta tehdä Jeesukselle ja Jeesuksen Nimessä !! Jos perhe sua hylkää niin kannattaa kiittää Jumala. Vihatkaa sisarukset äitien ja Isien että tulette otolliset ja muista että Jeesus sanoi opetuslapset anna niiden haudata itseänne ja seuraa sinä minua. !!!

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Varoita sano Pyhä Henki Pyhässä Raamatussa... Maalliset työt !!Työ kannatta tehdä Jeesukselle ja Jeesuksen Nimessä !! Jos perhe sua hylkää niin kannattaa kiittää Jumala. Vihatkaa sisarukset äitien ja Isien että tulette otolliset ja muista että Jeesus sanoi opetuslapset anna niiden haudata itseänne ja seuraa sinä minua. !!!

Ja Matteuksen evankeliumin 7. luku Jeesus sanoo, että se joka tehdään hänen nimeensä on laittomuuden tekemistä, ja näille hän sanoo, menkää pois, te laittomuuden tekijät, en tunne teitä.

• Anonyymi

Valitsen henkiset arvot.

• Arvaan mitkä ne ovat , sun henkiset arvot. Toivottavasti olen väärässä..

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Arvaan mitkä ne ovat , sun henkiset arvot. Toivottavasti olen väärässä..

Juu, en käykään niitä kysymässä kidutusmurhan tehneiltä elinkautisvangeilta, jotka tekevät sitä pahaa mitä vihaavat, mutta eivät pysty olemaan tekemättä.

Löytyy juutalaisen Roomalaiskirjeen 7. luku.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, en käykään niitä kysymässä kidutusmurhan tehneiltä elinkautisvangeilta, jotka tekevät sitä pahaa mitä vihaavat, mutta eivät pysty olemaan tekemättä.

Lisäystä, löytyy siis nuo elinkautisvankien arvot Room.7, minun löytyy Matt.7.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu . Sellainen hän huomasi olevan Room 7-ssa . Mutta kitos Herralle että Jumala avasi ymmärrys , että hänkin tulis käydä Ristinkuoleman kautta saadakseen ja saamaan apua , niin että hän pystyi myöhemmin sanoa , kaikki minä voi Herrassa joka minua vahvistaa. Oletko jo löytänyt Ristin Tie johon Jeesus kutsui ystävät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu . Sellainen hän huomasi olevan Room 7-ssa . Mutta kitos Herralle että Jumala avasi ymmärrys , että hänkin tulis käydä Ristinkuoleman kautta saadakseen ja saamaan apua , niin että hän pystyi myöhemmin sanoa , kaikki minä voi Herrassa joka minua vahvistaa. Oletko jo löytänyt Ristin Tie johon Jeesus kutsui ystävät.

Sinulta jäi se pelastus lukematta: kun Jeesus on tosi Jumalana teurastettu sinun puolesta uhrilampaana, ryhdytkin saatananpalvojaksi, kun pelastut PALVELEMAAN lihalla synnin lakia.

Sinulla ei ymmärrys aukea - ei teurastetut uhrilampaat enää määi laitumella. Teuradtettua Jumalaa ei enää ole. Se on uhrikultin logiikka - uhrattu asia ei saa enää hyödyttää ihmistä.

Sinä vaihdat Jumalan taivasten valtakunnan Saatanan synnin valtakunnaksi Jeesuksen nimeen - tästä syystä Matt.7 se on Jeesuksen sanoin laittomuuden tekemistä ja teille hän sanoo, menkää pois, en tunne teitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulta jäi se pelastus lukematta: kun Jeesus on tosi Jumalana teurastettu sinun puolesta uhrilampaana, ryhdytkin saatananpalvojaksi, kun pelastut PALVELEMAAN lihalla synnin lakia.

Sinulla ei ymmärrys aukea - ei teurastetut uhrilampaat enää määi laitumella. Teuradtettua Jumalaa ei enää ole. Se on uhrikultin logiikka - uhrattu asia ei saa enää hyödyttää ihmistä.

Sinä vaihdat Jumalan taivasten valtakunnan Saatanan synnin valtakunnaksi Jeesuksen nimeen - tästä syystä Matt.7 se on Jeesuksen sanoin laittomuuden tekemistä ja teille hän sanoo, menkää pois, en tunne teitä.

Mutta loistavan tarjouksenhan Saatana teille teki, mutta sillä mennään helvettiin, kuten Paavalin tien päästä löytyy - se päivä, joka tulessa ilmestyy, kertoo, että mikä oli teidän tien valinta.

• Anonyymi

Valitsen lähtökohdan, vapaan bi-seksuaalisuuden.

• Anonyymi

Valitset siis vapaa tie helvettiin. Sääliksi käy. Synnin palkka on kuolema.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset menevät tosi Jumalan syntiuhrilahjallaan helvettiin, koska se on uhri on Saatanalle.

Te myytte sielunne ja tästä syystä kristinuskossa ei ole sielua ollenkaan.

Löytyy 1.Kor.3:13

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskovaiset menevät tosi Jumalan syntiuhrilahjallaan helvettiin, koska se on uhri on Saatanalle.

Te myytte sielunne ja tästä syystä kristinuskossa ei ole sielua ollenkaan.

Löytyy 1.Kor.3:13

Jeesuksen opetuksessa ei edes ole koko syntisanaa, sen hokeminen on saatananpalvontaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja teillä on edessä fyysinen ylösnousemus koko maailman viimrisenä päivänä, kun kaikki fyysinen palaa, ja te katoatte olemattomiin - se on teidän 'pelastuksenne' Raamatun ja Paavalin opin mukaan palvomalla Jeesuksen nimeen tosi Jumalaa teurastettuna uhrilampaana itsenne puolesta.. Paavali huijasi teitä ja te menitte ahneuttanne lankaan. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja teillä on edessä fyysinen ylösnousemus koko maailman viimrisenä päivänä, kun kaikki fyysinen palaa, ja te katoatte olemattomiin - se on teidän 'pelastuksenne' Raamatun ja Paavalin opin mukaan palvomalla Jeesuksen nimeen tosi Jumalaa teurastettuna uhrilampaana itsenne puolesta.. Paavali huijasi teitä ja te menitte ahneuttanne lankaan. .

Lisäys - todella synnin valtakunnan palkka on kuolema. Jeesus käski julistaa taivasten valtakunnan tulemista maan päälle, eikä syntien valtakunnan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesuksen opetuksessa ei edes ole koko syntisanaa, sen hokeminen on saatananpalvontaa.

Jeesus kehoitti olla tekemättä syntiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Jeesus kehoitti olla tekemättä syntiä.

Ja Pyhä Raamattu kehottaa meidät olemaan Kuin Jeesus >>

SIINÄ LUKEE ,,, SELLAISIA MEKIN OLEMME TÄSSÄ MAAILMASSA

JA MÄ OLEN SEURANNUT ETTÄ OPETTAJAT OPETTAVAT KIRJOITTAVAT JA LEVITTÄVÄT ,, ETTÄ JEESUS OLI SYNNITÖN.

AIKA JÄNNÄ VAI MITÄ ?? JA KUMMINKIN NE SAMALLA KAATAAVAT OMA OPETUSTA ,,,,, KUN HE JULISTAVAT ETTEI KUKAAN OLE SYNNITÖN EIKÄ PYSTY TULLA,,,,, , VAAN LOPPUUN ASTI OLEMME SYNTISIÄ JULISTAVAT JA OPETTAJAT HARHAANJOHTAJAT VALHEITA,, SIIS IHAN POKKANA LEVITTÄVÄT VALHEITA ,,, JOTKA EIVÄT PYSTYVÄT TODISTAMAAN PYHÄLLÄ RAAMATULLA MILLÄÄN !!!

MIHIN SEURAKUNTA ON HUKANNEET HÄN JOKA MUUTTAA USKOVA RISTIN KAUTTA KYSYN MINÄ ????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

• Anonyymi

Ortodoksinen kirkko osoittaa kohtuullisen tien.

Äkillinen synnittömyys ei onnistu. Sen yrittäminen johtaa joko täydellisen epäonnistumisen tuntoon tai itsepetokseen. Synnittömyyttä ei voi saavuttaa.

Tulee pyrkiä eteenpäin pienin askelin, takapakistakaan ei tarvitse luovuttaa. Ortodoksinen kirkko rukoilee, että Jumala soisi viettää lopun elämän "rauhassa ja synnin katumuksessa".

Valtaosa luterilaisistakin tekee luonnostaan näin, vähitellen, maltillisesti. Nopean synnittömyyden tavoittelu on virvatulen ajamista.

• "Äkillinen synnittömyys ei onnistu. Sen yrittäminen johtaa joko täydellisen epäonnistumisen tuntoon tai itsepetokseen. "

Juuri tuo ansa siinä piilee.

• Mummomuori2 kirjoitti:

"Äkillinen synnittömyys ei onnistu. Sen yrittäminen johtaa joko täydellisen epäonnistumisen tuntoon tai itsepetokseen. "

Juuri tuo ansa siinä piilee.

Eikö se onnistuu Jumalalta joka teki ihminen hetkessä tomusta ???? Mieti sitä opetuslapsien kanssa .. >>>>>>>>
        Matt. 19:26

Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".

• Savis kirjoitti:

Eikö se onnistuu Jumalalta joka teki ihminen hetkessä tomusta ???? Mieti sitä opetuslapsien kanssa .. >>>>>>>>

Niin Jeesus katsoi heihin ja sanoi heille: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta Jumalalle on kaikki mahdollista".

Jos ihmisestä tulee täysin synnitön, niin eikö hän silloin ole jo jumala?

• Mummomuori2 kirjoitti:

Ei silloin vielä. !! Vaan Puhdistettu Uskova. >> 1. Joh. 1:7

Mutta jos me valkeudessa vaellamme, niinkuin hän on valkeudessa, niin meillä on yhteys keskenämme, ja Jeesuksen Kristuksen, hänen Poikansa, veri puhdistaa meidät kaikesta synnistä.

• Anonyymi
        Mummomuori2 kirjoitti:

Synti on Saatanan tontilla, ei Jumalan ja Raamatussa on kummallekin - Paavalin opettamalle ja Jeesuksen opettamalle - Jumalalle oma evankeliuminsa.

Ne ovat ne kaksi tietä Matteuksen evankeliumin 7. luvusta, ja sana 'synti' kuuluu Paavalin Jumalan tontille, jonka juutalaisten Jumalan Jeesus sanoo olevan Saatana.

Myös Saatanaa kutsutaan.Raamatussa Jumalaksi, ja nämä evankeliumit erotetaan hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta.

Jeesus evankeliumillaan edustaa hyvää tietoa taivasten valtakunnan isä Jumalalla, ja Paavali pahaa tietoa uhrikulttijumalalla, jolle Jeesus tosi Jumalana on paratiisivalheen perusteella teurastettu uhrilammas.

• Anonyymi kirjoitti:

Synti on Saatanan tontilla, ei Jumalan ja Raamatussa on kummallekin - Paavalin opettamalle ja Jeesuksen opettamalle - Jumalalle oma evankeliuminsa.

Ne ovat ne kaksi tietä Matteuksen evankeliumin 7. luvusta, ja sana 'synti' kuuluu Paavalin Jumalan tontille, jonka juutalaisten Jumalan Jeesus sanoo olevan Saatana.

Myös Saatanaa kutsutaan.Raamatussa Jumalaksi, ja nämä evankeliumit erotetaan hyvästä tiedosta ja pahasta tiedosta.

Jeesus evankeliumillaan edustaa hyvää tietoa taivasten valtakunnan isä Jumalalla, ja Paavali pahaa tietoa uhrikulttijumalalla, jolle Jeesus tosi Jumalana on paratiisivalheen perusteella teurastettu uhrilammas.

Jasso. Sekavaa ja täynnä väärinkäsityksiä.

• Anonyymi

Aivan uskomaton, joka ei ole uponnut uskontojen hetteikölle, on luonnostaan täysin synnitön.
      Vapahtaja olet sinä.

• Niin on Uskomaton sinun heitto missä pilkkaat Vapahtaja temällä minut ties mitä ???

• Anonyymi

Ja sitä itsen suorittamaa vapautumista Jeesus juuri opetuksin opettaa sanomalla, että tehkää mielenmuutos. Kun toimii omantuntonsa mukaan oikein, niin ei tarvitse potea syyllisyyttä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sitä itsen suorittamaa vapautumista Jeesus juuri opetuksin opettaa sanomalla, että tehkää mielenmuutos. Kun toimii omantuntonsa mukaan oikein, niin ei tarvitse potea syyllisyyttä.

Oletpas sä aikamoinen epäjumala . kun teet mieleenmuutos noin vaan omissa voimassa .

Jeesus kyllä opetti opetuslapsille toisin. >>

• Anonyymi

Synti - kuten myös sana 'synti' - on vain Paavalin evankeliumin Saatanan tontilla, ei Jeesuksen evsnkeliumin, kun hän käski julistaa taivasten valtakunnan tulemista maan päälle.

• Tarkoittaako saatana sun ntekstissä ettei Paavalin Evankeliumia ja tekstit jonka hän kirjoittaa olis annettu Jeesuksen Henkeen kautta ?? Olet aikamoinen Jumalan vastustaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      47
      2966
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2851
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2639
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      339
      1703
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1084
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1061
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      917
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      772
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      770
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      739
    Aihe