Foxygenial huijaa rahat!

Anonyymi-ap

Älkää ikinä ostano foxygenia nimisestä paikasta mitään!

Äitini tilasi kengät, rahat kelpas kenkiä ei kuulunu!
Olen hoitanut asiaa äitini puolesta ja kohta kolme kuukautta ovat rahaa olleet palauttamassa ja mitään ei näy tilillä.

48

3591

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin odottelen tennareita, mutta eipä ole kuulunut!

    • Anonyymi

      Älä koskaan osta verkkokaupoista, älä ainakaan kenkiä!
      Jos kuitenkin tyhmyyksissäsi ostat, älä maksa etukäteen enempää kuin sinulla on varaa menettää!

    • Anonyymi

      Liian hyvää ollakseen totta, kuukauden kesti kenkien tuleminen . Oli paljon kehuttu kenkiä, mutta ei mikään pidä paikkaansa. Liukkaat pohjat , todella hirveä haju en voi käyttää , mikään muu ei pidä paikkaansa kuin väri. Tein reklamaation ,saa nähdä miten asia etenee . En onneksi ole maksanut , soitan klarnalle .en suosittele kenellekään

      • Anonyymi

        Kengät tuli, haisevat kauhealle !!!! ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN


    • Anonyymi

      Tilasin myös kengät. Kenkiä ei ole kuulut, jo yli kuukausi aikaa!

    • Anonyymi

      Mikä voi olla syynä, että ihmiset ostavat netistä kenkiä sovittamatta, näkemättä? Ei ole tyhmyydellä rajaa!

      Kenkiä myydään joka marketissa ja erikoismyymälöissä. Nähtävänä ja kokeiltavana on koko valikoima. Saat heti mukaasi sopivat jalkineet, joiden laadunkin olet itse tarkastanut ja nähnyt oikeasti. Onko tämä huonompi vaihtoehto?

    • Anonyymi

      Olen aloittaja, joka viikko paukutan spostia ja aina sama et tulossa tulossa.... Äitini oli vielä maksanut pankkikortin niillä tiedoilla et ei ees klarnan kautta 😞 ei varmasti tuu näkemään rahoja

    • Anonyymi

      Minä sain kengät, mutta olivat todella ala arvoiset. Ei kannata tilata mitään .

    • Anonyymi

      Paskaa paketissa,rahat menee,tilausta ei tule.
      Jos tulee niin väärä tuote.Minkä palauttaminen on mahdotonta.

      Tuotteet tehdään halpamaissa,varmaankin lapsityövoimalla,
      toimivissa hikipajoissa.

      Firma on ulkomaisessa omistuksessa.Suomen kuluttajalainsäädäntö ei
      toimi tälläisissä firmoissa.On vaan suomenkieliset tilaus-sivut.
      tälläiset nettifirmat kannattaa kiertää kaukaa.💩💩💩💩

      https://www.foxygenial.com/collections/all

    • Anonyymi

      En suositte! Tilasin ja maksoin kengät 4 kk sitten. Ei ole tullut, vastasivat lähettäneensä kengät. Huijari firma.

    • Anonyymi

      Joo kyllä

    • Anonyymi

      Minä sain tuotteet jotka olivat liian pienet. Vaihto ohjeet eivät tulleet niinkuin luvattiin . Olen postannut tosi vihaisia viestejä ja vaatinut ohjeita ilman tulosta. Sieltä "kelly" ja "Daniela" lupailevat hoitaa asiaa. Onkohan poliisilla mahdollisuuksia puuttua näiden huijareiden kaupantekoon ?
      Sinne menivät rahat tuotteista joilla ei ole mitään käyttöä.
      ÄLKÄÄ VAIN KUKAAN MENKÖ LANKAAN.

      • Anonyymi

        Älkää menkö foxygenialin retkuun,minä maksoin oppirahat.,tuotekuvaus ei pidä paikkaansa,kamalat muovikopposet tuli ja pienet,,sauma painoi kantapäätä,varpaita,ällö hajuiset ja liukkaat,vakuutukset ei korvaa jos noilla liukastut.Palautus melkein 60 euroa ja rahojen takaisin saannista ei takeita vaikka luvattiin.Tuotteen kuvat ovat todennäköisesti jonkun muun verkkokaupan sivuilta kopsattu.,nimikin on foxy eli 🦊 kettu(huijarit) tiimi.varoitelkaa tuttavianne tämmöistä verkkoansoista.


    • Anonyymi

      Ostin kengät, olipas hirveätä paskaa.. todella kovat, niillä vois vaikka vasaroida nauloja! Ne oli kaikkea muuta kuin mitä kuvailevelivat.. Älkää missään nimessä tilatko tuolta mitään!!

    • Anonyymi

      Kengät tuli, oli liian pienet, todella kovat ja ohuet pohjat! Hirveätä kuraa!

    • Anonyymi

      Kengät kyllä tuli,mutta vialliset. Olin kolme viikkoa käynyt keskustelua palautuksesta. Laittoivat Kiinaan osoitteen ja minun olisi vielä pitänyt maksaa yli 50€ postimaksua. Älkää tilatko mitään.

    • Anonyymi

      Aina kun näen mainoksen uudesta mahdollisesti kiinnostavasta verkkokaupasta, selvitän sen taustatiedot. Haluan tietää, missä se toimii, onko sillä kivijalkaliikettä, kuka sen on perustanut ja milloin, mikä on johtanut ajatukseen sen perustamisesta yms. Nämä tiedot yleensä löytyvät asiallisen verkkokaupan omasta esittelystä. Tämä Foxygenial ei mainitse näistä asioista sanallakaan. Myöskään googlesta ei löydy tietoja. Kaupan sivuilla kyllä on asiakaspalvelun osoite ja aukioloajat. Yritin meilata mainitut kysymykset sinne, mutta osoitepa ei toiminut. Tekstiä ei voinut kirjoittaa lainkaan. Tässä siis on vastaus siihen, mitä tämä yritys tarkoittaa mainitsemallaan luottamuksen tärkeydellä. Älkää hyvät ihmiset uskoko sokeasti houkuttelevia kuvia ja taitavasti muotoiltuja mainoksia! Jos taustoista ei kerrota missään mitään, pitää isojen kellojen soida!

      • Anonyymi

        Tarkennus eiliseen kommenttiini: sähköpostia voisi sittenkin lähettää. En kuitenkaan ole enää kiinnostunut asiasta, enkä kuitenkaan tilaisi mitään. Olisiko mahdollinen vastaus edes luotettava? Tämän ketjun kommentithan eivät missään tapauksessa puolla luotettavuutta.


    • Anonyymi

      kuka niihin osallistui? Kelly kohteli minua erittäin hyvin

    • Anonyymi

      Foxygenial on hidas, mutta varmasti sain tilauksen m9:lle ja vaihdoin sen pieneen kokoon ja kaikki oli täydellistä, aina kohteliasta ja tarkkaavaista

    • Anonyymi

      Kesti jonkin aikaa, mutta ne saapuivat, kiitos foxygreat, isäni rakastaa uusia kenkiään

    • Anonyymi

      vaimoni ja minä tilasimme ja kaikki oli uskomattoman kevyitä ja erittäin mukavia kenkiä

    • Anonyymi

      Kengäni saapuivat tänään, rakastin niitä.

    • Anonyymi

      Ostin heidän kanssaan ja ihme, että rakastan tilaamiani kenkiä

    • Anonyymi

      Kiitos !tyhjästä.Moni kakku päältä kaunis

    • Anonyymi

      Erittäin huono palvelu. Jos haluaa palauttaa niin todella vaikeaa

    • Anonyymi

      Eikö hälytyskellot soi jo kun tuota sivua katsoo? Täyttä kiinapaskaa. Rumia kenkiä ja muuta krääsää!

    • Anonyymi

      Kuten edellinenkin kommentoija kertoi, minulla aivan sama kokemus. Tilasin ja maksoin kengät maaliskuun alussa. Toimitusajaksi ilmoitettiin 5-20 päivää. Mitään ei kuulunut. 2 kuukauden jälkeen olen useaan otteeseen vaatinut rahojen palautusta. 20.5. ilmoitettiin, että rahat on palautettu. Ei ainakaan mun tilille. Älkää missään nimessä tilatko tuolta mitään, on täyttä huijausta!

    • Anonyymi

      Olisko noi hoono soomi kehut myyjän laittamia kommentteja...

      • Anonyymi

        Niin Kelly js Daniela kehuvat Kiinan paska kenkiä ! Tehty halpatyövoimalla lapsia käytetään säälimättä työhön. Älkää ostako ja ostopäätös tukee huijareitten toimintaa !!!


    • Anonyymi

      Tilasin myös "ordobiset " kengät foxygenial puljusta
      Pienet on , odotellut palautus ohjeita kolme viikkoa ei kuulu niitä alussa samat nimet vastasivat Kelly ja Daniela. Älkää vaan tilatko täältä mitään . Onneksi en maksanut etukäteen . Klarnan kanssa sain maksun sovittua tauolle .

    • Anonyymi

      Varoitus! Kengät olivat niin ala arvoiset et heitin roskiin.Älkää ihmeessä tilatko.Huijausta.

    • Anonyymi

      Samanlainen tapaus minullakin. Tilasin kengät 3.05.23 ja ne vielä ovat toimittamana.
      Ei ikinä tilaan tasta firmaan mitään.

    • Anonyymi

      Tilasin kengät-ortopediset pohjat ja kaikki.Postipussissa oli pari muovisia kenkiä,joissa täysin tasainen pohja.Koko ei vastannut standardia vaan olivat ihan liian pienet,vaikka otin yhtä kokoa normikokoani isommat.Kaveri kertoi saman tarinan ja palautuksesta oli maksanut 12 €.Törkeää huijausta!

    • Anonyymi

      Foxygenial, Heelglow yms. merkeillä ortopedisiksi kengiksi mainostettuja tekeleitä myyvä lafka on täysi huijaus. Kuukauden kesti toimittaa paketti automaattiin. Nyt olen viikon selvitellyt, miten saisin palautettua kengät. Koko a'la Kiina, haju kuin suoraan liuotintehtaalta, ompeleet irvistelevät jne. Kiinaan lähettäminen maksaa vähintään 30€ . Taidanpa tehdä huomenna rikosilmoituksen meidän kaikkien huijattujen puolesta.

      • Anonyymi

        Rikosilmoitus kannattaisi tehdä, tilasin tossut kokoa 40, vastaavat kokoa 38. Halusin palauttaa kengät, pitää lähettää takaisin Kiinaan, alin maksu on 46.10€, kallista on. R-kioskillakin sanottiin, että et varmaan lähetä sinne, et saa koskaan rahojasi takaisin. Huijarifirma, palautusohjeiden saaminen kesti kauan. Älkää hyvät ihmiset tilatko mitään. Miten Kelly ja Daniela kehtaavat olla rikollisessa toiminnassa mukana?


    • Anonyymi

      Paska tuote. Harhaanjohtava kuvaus tuotteesta. Palautus postitse kiinaan 59€

    • Anonyymi

      Minä sain kyllä kengät

    • Anonyymi

      Av Sama!!!! Kesti kuukauden saada kengät, jotka oli aivan muuta mitä piti! KÄYTTÖKELVOTTOMAT, muka kirurgin suunnittelemat. Heikkolaatuista työtä. Nyt pitäisi palauttaa outoon epämääräiseen osoitteeseen Kiinaan ja maksaa siitä toimituskuluja enemmän kuin koko kengät maksaa!!!

    • Anonyymi

      Onneksi luin kommentit. Olin jo tilata kengät, mutta ajattelin lukea ensin kokemuksia ko firmasta. Kiitos teille, en joutunut huijatuksi.

    • Anonyymi

      Älkää ostako täältä ihan huijausta! Tilasin tennarit ja eivät olleet kokoa 40 ihan sekundaa. Paketissa ei ollut edes palautus osoitetta jos haluat lähettää takaisin. Palautus vaikeeta ei onnistu Kiinalainen huijaus yritys.! Sanonta pitää paikkansa älä osta sikaa säkissä.

    • Anonyymi

      Samanlaisia kokemuksia. Toimitus kesti 20 päivää ja kun haluan palauttaa tuotteen, niin olen joutunut lähettämään monta sähköpostia rnkä vieläkään ole saanut kunnollisia palautusohjeet enkä tietoa siitä, miten rahani palautetaan

    • Anonyymi

      Kävin tänään Poliisilaitoksella, olisin tehnyt rikosilmoituksen. Ei onnistu, koska olen saanut tilaamani tossut, kokoa 40 vastaa ehkä kokoa 38. Olisin saanut vaihtaa tossut isompiin, mutta en halunnut, kun näin laadun, lähetyskulut alimman mukaan Kiinaan 46,10€. Joten kalliit tossut!!! ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET TILATKO TÄÄLTÄ MITÄÄN!!! Oppirahat maksanut Pirjo

    • Anonyymi

      Täysin huijari firma!!Sit kun yrität palauttaa paskat ja rikki saapuneet kengät:vastaus,mine en ummarra.Voi helvetti!

    • Anonyymi

      Tilasin myös tennarit, sain ne , mutta laatu oli luokattoman huono. Yritin palautusta, mutta postikulut 59.90 ja kengät maksoi 29:90. Firma toistaa sähköpostitse vain että voit palauttaa, mutta ne kulut pitää itse maksaa, eli 30 euroa häviötä. Reklamaatio osoitetta ei anneta.

    • Anonyymi

      Aivan kauhea putiikki!! Kunpa kaikki tajuaisivat, että tämän firman kautta ei mitään voi ostaa. Kusettaa, minkä ehtii!! Menetin onneksi vain 34,90. Palautus noista hirveistä kengistä olisi maksanut 60 euroa!! Olen kyllä laittanut asiaa eteenpäin, jotta tämän huijarifirman loppu tulisi Suomessa.

    • Anonyymi

      Ostin noin 4kk sitten takin ja siitäkään ei ole kuulunut mitään,en ees jaksa rupee selvittämään mut älkää tosiaan ostako sieltä mitään

    • Anonyymi

      Minä tilasin naapurini kanssa toukokuussa kengät sieltä! Kenkiä ei tullut kummallekaan!! Kun peräsin rahoja, niin luvattiin palauttaa, vaan eipä ole kuulunut eikä näkynyt!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5115
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3217
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1365
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe