Miehille kyssäri

Anonyymi-ap

Mun mies tekee paljon töitä,kotona ei jaksa mitään. Tuo tarkoittaa ettei tee taloustöitä eikä remppaa. Ei aja nurmikkoa eikä tee lumitöitä. Lasten asioista vastaan etupäässä minä.
Mies antaa kyllä rahaa lasten juttuihin. Maksaa asumiskuluja.
Mutta se mikä harmittaa on että mies ei ole henkisesti läsnä. Vaikka hän olisi paikalla,koemme lasten kanssa, että hän on muissa maailmoissaan. Ei juuri puhu ja häiritäessä hermostuu.vetäytyy usein muualle.
Vapaaajallaan suurimmaksi osaksi uppoutuu omiin juttuihina ja harrastuksiinsa.
Vapaaajallaan on myös fyysisesti usein muualla.
Mies vastaa kysyttäessä, että rakastaa ja perhe on hänelle tärkeä.
Mies on jäänyt lapsilleen etäiseksi.
Jopa minä koen etten tunne häntä
Mies myös ei kerro asioistaan eikä kysy minun asioistani. Harvokseltaan puhuu lapsille.
Tästä aiheesta ei voi puhua tai mies suttuu,mököttää tai alkaa huutamaan.
Kysynkin teiltä miehet että osaatteko sanoa mikä on homman nimi?
Ja ennenkuin joku ehtii vetämään seksikortin niin seksiä on 2-3 kertaa viikossa,aina minun aloitteestani.
Mies on kuitenkin useinmiten yötä kotona,noin pari yötä kuukaudesta on muualla.
Meillä kuitenkin 4 koululaista joista vanhin alkanut puhumaan,että isä on turha ihminen hänen elämässään. Puhunut myös että isän käytös on ahdistavaa. Muutkin lapset avautuneet minulle kertoen että kokevat ettei isä välitä heistä eikä minusta. Harmittaa tuo niin isän kuin lasten puolesta

35

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuulostaa siltä, että olette ajautumassa erilleen. Korkea aika saada mies heräämään unestaan, taikka ei hyvä heilu.

      • Anonyymi

        Samaa ajatellut. Tuota kestänyt nyt 3-4 vuotta aikaisemminkin oli vetäytyvää tyyppiä,mutta nyt on jos suoraan sanon niin piru irti.
        Rakastan miestäni.Koen ettei välittäminen ja rakkaus ole enää vastavuoroista vaikkakin mies kysyttäessä tyrmää tuon etäytymisteoruani.
        Hermostuu ja kokee ahdisteluksi.Koen että haluaa olla vain yksin. Hitsi kun tuntuu että teen jo luopumista hänestä ja sattuu niin perhanan paljon.
        Mies ei myöskään halaa tai suukottele omaaloitteisesti. Minä kyllä menen ja halaan annan suukon.
        Kaikista ristiriitaisinta on että mies vastaa rakastavanda japerheen olevan tärrkein muttei tuo näy oikein hänen teoissaan ja valinnoissaan.
        3n tiijä mikä hitto tässä nyt mättää.
        Ja kun mies ei puhu
        Kaikki puhumiset lähtee minusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa ajatellut. Tuota kestänyt nyt 3-4 vuotta aikaisemminkin oli vetäytyvää tyyppiä,mutta nyt on jos suoraan sanon niin piru irti.
        Rakastan miestäni.Koen ettei välittäminen ja rakkaus ole enää vastavuoroista vaikkakin mies kysyttäessä tyrmää tuon etäytymisteoruani.
        Hermostuu ja kokee ahdisteluksi.Koen että haluaa olla vain yksin. Hitsi kun tuntuu että teen jo luopumista hänestä ja sattuu niin perhanan paljon.
        Mies ei myöskään halaa tai suukottele omaaloitteisesti. Minä kyllä menen ja halaan annan suukon.
        Kaikista ristiriitaisinta on että mies vastaa rakastavanda japerheen olevan tärrkein muttei tuo näy oikein hänen teoissaan ja valinnoissaan.
        3n tiijä mikä hitto tässä nyt mättää.
        Ja kun mies ei puhu
        Kaikki puhumiset lähtee minusta.

        Se on huono merkki, että vaikenee... Kyllä hän jollain tapaa teistä välittää varmasti, mutta pitää itsestäänselvyytenä. Uppoutuu liiaksi omaan maailmaansa... Tekee kyllä hallaa lapsille tuo. Osaan sanoa tästä siksi, kun olin itse vähän samankaltaisessa tilanteessa omassa entisessä avioliitossani. Minä olin miehesi kaltainen vetäytyvä. Syynä oli kaiketi, että koin ettei minun tarpeita huomioitu riittävästi, mutta en huomannut että syy oli myös itsessä ja käyttäytymisessäni. Se mitä sanoo, on eri asia kuin se mitä teot antaa ymmärtää ja kannattaakin uskoa niitä tekoja sanoja enemmän.
        Ei ole helppo juttu, kun sinulla on paljon tunteita miestäsi kohtaan. Mutta jos tuo jatkuu vielä pitkään, niin ne sinun tunteesi pian loppuvat ja siinä kohtaa mies joutuu heräämään viimeistään. Näin minullekin kävi 13 vuotta sitten. Sen jälkeen olenkin ollut yksin.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on huono merkki, että vaikenee... Kyllä hän jollain tapaa teistä välittää varmasti, mutta pitää itsestäänselvyytenä. Uppoutuu liiaksi omaan maailmaansa... Tekee kyllä hallaa lapsille tuo. Osaan sanoa tästä siksi, kun olin itse vähän samankaltaisessa tilanteessa omassa entisessä avioliitossani. Minä olin miehesi kaltainen vetäytyvä. Syynä oli kaiketi, että koin ettei minun tarpeita huomioitu riittävästi, mutta en huomannut että syy oli myös itsessä ja käyttäytymisessäni. Se mitä sanoo, on eri asia kuin se mitä teot antaa ymmärtää ja kannattaakin uskoa niitä tekoja sanoja enemmän.
        Ei ole helppo juttu, kun sinulla on paljon tunteita miestäsi kohtaan. Mutta jos tuo jatkuu vielä pitkään, niin ne sinun tunteesi pian loppuvat ja siinä kohtaa mies joutuu heräämään viimeistään. Näin minullekin kävi 13 vuotta sitten. Sen jälkeen olenkin ollut yksin.

        Rakastitko häntä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakastitko häntä?

        Kyllä. Mutta en ehkä tarpeeksi. Eron jälkeen ollaan oltu ystäviä ja niin se toimii paremmin. Sielunkumppani kun on. Hänellä on uusi mues, ollut jo vuosia. Minulla ei ketään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä. Mutta en ehkä tarpeeksi. Eron jälkeen ollaan oltu ystäviä ja niin se toimii paremmin. Sielunkumppani kun on. Hänellä on uusi mues, ollut jo vuosia. Minulla ei ketään.

        Mistä päättelet ettet rakastanut tarpeksi? Koetko edelleens rakastavasi häntä?
        Miltä ero tuntui? Oliko se kova takaisku vai koitko sen helpotuksena tai eikö sillä ollut isoa vaikutusta tunnetasolla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä päättelet ettet rakastanut tarpeksi? Koetko edelleens rakastavasi häntä?
        Miltä ero tuntui? Oliko se kova takaisku vai koitko sen helpotuksena tai eikö sillä ollut isoa vaikutusta tunnetasolla?

        Ero tuntui todella pahalta. En minä halunnut erota. Mutta eksän tunteet oli kuolleet takiani. Meni monta vuotta päästä siitä yli. Eniten satutti perheen hajoaminen. Lapset oli vielä alakouluikäisiä...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ero tuntui todella pahalta. En minä halunnut erota. Mutta eksän tunteet oli kuolleet takiani. Meni monta vuotta päästä siitä yli. Eniten satutti perheen hajoaminen. Lapset oli vielä alakouluikäisiä...

        Varmasti ollut kamalaa., en osaa kuvitella kuinka hitveältä on tuntunut.Yks päivä mietin että jos tulisi ero niin en tiedä miten siittä selviäisin.
        Eroa verrataan läheisen kuolemaan se sirutyö on ollut varmasti ihan kauheaa. En haluaisi kokea sitä..Tällä hetkellä tuntuu hirvittävän pahalle etten tunne miehenpuolelta kovinkaan suurta rakkautta ja koen jotain ihneellistä kamppailua luopumisen tuskan,itsekkään ajattelun ja rakastamisen suhteen.
        En voi omistaa toista enkä pakottaa,en voi vaatia rakastamaan vaan toisen tunteet ja tunteettomuus on hyväksyttävä silti jollaiin tapaa itsekkäästi en haluaisi luopua toisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti ollut kamalaa., en osaa kuvitella kuinka hitveältä on tuntunut.Yks päivä mietin että jos tulisi ero niin en tiedä miten siittä selviäisin.
        Eroa verrataan läheisen kuolemaan se sirutyö on ollut varmasti ihan kauheaa. En haluaisi kokea sitä..Tällä hetkellä tuntuu hirvittävän pahalle etten tunne miehenpuolelta kovinkaan suurta rakkautta ja koen jotain ihneellistä kamppailua luopumisen tuskan,itsekkään ajattelun ja rakastamisen suhteen.
        En voi omistaa toista enkä pakottaa,en voi vaatia rakastamaan vaan toisen tunteet ja tunteettomuus on hyväksyttävä silti jollaiin tapaa itsekkäästi en haluaisi luopua toisesta.

        Voin kuvitella, että jotain vastaavaa kamppailua oma eksäkin kävi, kunnes päätti ilmoittaa että haluaa erota. Ei se ollut helppoa kummallekaan...


      • Anonyymi

        Kuinkas sulle se sun unelma elämä niissä sun mahdollisissa fantasioissa mahtanee maistua montako kertaa olet omassa elämässäsi toistanu aloituksen kaltaisen virheen siltikään mitään siitä oppimatta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voin kuvitella, että jotain vastaavaa kamppailua oma eksäkin kävi, kunnes päätti ilmoittaa että haluaa erota. Ei se ollut helppoa kummallekaan...

        Aivan,taidan yrittää vielä pariterapiaa. En luovuta vielä,mutta jos toinen ei anna suhteeseen muuta kuin taloudellistatukea niin kertoohan se jostain esim tunteiden vähyydestä.
        Koen että mies.pääsee helpommalla jos päästän irti. Saa elää omaa elämäänsä ilman perheen roikkumista .
        Uusi mies on niin kaukainen ajatus sillä uusi mies ei ole tavoite.
        Tällä haavaa koen että olen sitten ennemmin yksin. En jaksa uutta.
        Tavallaan menetän hänet hän ikäänkuin kuolee pois. En usko että hän pitäisi yhteyttä koska on jo nyt niin halukas vetäytymään vaikka vastaa rakastavansa.
        En luota.enää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas sulle se sun unelma elämä niissä sun mahdollisissa fantasioissa mahtanee maistua montako kertaa olet omassa elämässäsi toistanu aloituksen kaltaisen virheen siltikään mitään siitä oppimatta

        Jokaisella on jonkinlainen näkemys parisuhteesta.Jokaisella on myös omat rajansa.
        Toisilla ei ole parisuhdetta ollenkaan, sekin voi olla oma valinta tai sidoksissa elämäntilanteeseen.
        Se onko parisuhteessa tai ei,ei ole se oleellisin elämä tässä elämässä vaan se millaiseksi luot oman sisäisen maailmasi, se voi olla kaunis tai se voi olla ruma.
        Sisäinen maailmasi heijastuu ympärillesi jakaen joko positiivisyyttä tai negatiivisyyttä mutta ennenkaikkea pointti on valinnoissa,voit valita itse.Valinta on sinun.
        Voit jakaa negaa tai positiivisyyttä.
        Kyse on tahdosta.
        Ja kyse on siittä että sua vituttaa joku niin k8vasti että et jaksa välittää miltä toisista tuntuu kunhan saat satutettua.koska sinuun sattuu. Toiseenkin pitää sattua koska sinuun sattuu. Kukaan ei saa olla lempeä,iloinen haavoittuvainen rakastava jne koska sinuun sattuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella on jonkinlainen näkemys parisuhteesta.Jokaisella on myös omat rajansa.
        Toisilla ei ole parisuhdetta ollenkaan, sekin voi olla oma valinta tai sidoksissa elämäntilanteeseen.
        Se onko parisuhteessa tai ei,ei ole se oleellisin elämä tässä elämässä vaan se millaiseksi luot oman sisäisen maailmasi, se voi olla kaunis tai se voi olla ruma.
        Sisäinen maailmasi heijastuu ympärillesi jakaen joko positiivisyyttä tai negatiivisyyttä mutta ennenkaikkea pointti on valinnoissa,voit valita itse.Valinta on sinun.
        Voit jakaa negaa tai positiivisyyttä.
        Kyse on tahdosta.
        Ja kyse on siittä että sua vituttaa joku niin k8vasti että et jaksa välittää miltä toisista tuntuu kunhan saat satutettua.koska sinuun sattuu. Toiseenkin pitää sattua koska sinuun sattuu. Kukaan ei saa olla lempeä,iloinen haavoittuvainen rakastava jne koska sinuun sattuu

        Jatkan.Tuo on inhimillistä. Tuo ei tee sinusta huonompaa vaan ihmisen.
        Mutta voit valita, aina voi valita sanotko hyvää huomenta vai näytätkö keskaria.
        Aina voit.sinä voit jos tahdot.


    • Anonyymi

      Tämähän on ihan normaalia. Miehen ei kuulu nähdä muuta vaivaa kuin käydä töissä. Ja tämä tämmönen vötkistely alkaa heti, kun ensimmäinen lapsi syntyy. Vaimo taas tekee kahta työpäivää, ensin työpaikalla ja sitten kotona. Tuomosta se oli meidänkin huushollissa ja erohan siitä tuli. Voi sitä helpotuksen määrää, kun ei tarvinnut aikuisen ihmisen jälkiä siivota ja olla hänen selkärankanaan. En ikinä enää muuta samaan huusholliin miehen kanssa. Opetus oli niin kova ja kesti 20 vuotta.

      • Anonyymi

        Ei ole normaalia nykyaikana. Minä en ymmärrä esim. miksi sinä olet ollut 20 vuotta suhteessa jos et ole ollut tyytyväinen tilanteeseen.

        Kyllä on naisessa vika, jos tyytyy vain olemaan ja valittamaan ja tekemään puolesta. Ei myöskään ole naisen vastuulla isän ja lasten suhde. Totta kai sitä kannattaa tukea ja edistää mutta isä on vastuussa ihmissuhteistaan niin kuin me kaikki muutkin.


      • Anonyymi

        Kun 12 vuoden mierolaisajan jälkeen tulin loppukuukausiksi kotiseudulle puutteen torjuntaan
        niin vaimoni loihe lausumaan: Kyl on kameeta. Ruokaa saa kantaa selkä vääränä. astioita likkaantuu. Paikat sotkeentuu. Kyl ossaa aikuisest miehet olla hirveesti vaivaa!
        Tätä kesti pari kuukautta ja sitten kääntyivät kupit ympäri. Jäin kotiin kokoaikaisesti.


      • Anonyymi

        Olisko kannattan valita mies paremmin


    • Anonyymi

      Aloituksesta ei ilmene miten elämäntilanne vaikuttaa asiaan.
      Meillä se oli ratkaiseva asia.
      Vielä tärkeämpää on, että tilanne on yhdessä sovittu ja mieluummin määräaikainen tai ainakin tavoitteellinen.
      Tuohon viittaavaakaan ei ilmene aloituksesta.
      On mahdotonta ryhtyä viisastelemaan enempää.

      Meillä asiat kääntyivät äärestä toiseen ja takaisin mutta kyse oli keinoista tavoittaa yhdessä määritetty tavoite.
      12 vuoden ajan olin kotona vain viikonloput enkä tehnyt mitään. Varttuvat lapsemme auttoivat vaimoani ok:n kaikissa töissä.
      Vastaavasti viimeiset 23 vuotta minä olen tehnyt kaiken muun paitsi tekstiilihuoltoon liittyvät puuhat.

      Eiköhän tärkeintä ole yritys tehdä kumppanin olo mahdollisimman mukavaksi käytettävissä olevien resurssien puitteissa!
      Kannattaisi käynnistää keskustelu kummankin syvemmistä tunteista kaveria kohtaan!

      • Anonyymi

        Elämäntilanne on se että ooemme molemmat töissä.Mies on yrittäjä.Niin olen pyrkinyt keskustelemaan myös tuosta mitkä ovat hänen syvimmät tunteensa ja tahtonsa ja mitä hän haluaa,mutta mies ei halua puhua aiheesta.
        Ja samaa mieltä että koska rakstaa sitä haluäaa tehdä toisen olon hyväksi.
        Koen että emme elä enää samaa elämää. Koen miehen elävän etupäässä omaa elämäänsä.
        Tuo että mies on poissa ei haittaa minua vaan se että hän on henkisesti poissa silloin kun on fyysisesti läsnä.


    • Anonyymi

      Kuka sitä nyt jaksaisi viikosta toiseen samaa levyä pyörittävää trollia kuunnella. Ei edes keksitty mies.

    • Anonyymi

      Vaikea tuohon on kai kenenkään mitään sanoa itse lähinnä ihmettelisin kuinka voit harrastaa seksiä ihmisen kanssa joka ei välitä lapsistaan tai edes susta luulis hieromasauvastakin olevan enemmän iloa

    • Anonyymi

      välitän kaikista, ihmisistä,

      jotenkin, vain, väsyttää usein,

      ja, joka päivä,

      ja, en kykene ihmeisiin,

      en, jaksa, puurtaa, itseni vuoksi, niin paljon kuin ennen,

      en, läheskään niin paljon,

      joten, vaivat, ottaneet vallan,

      ja, tiede vuosien kuluttua, antaa vasta helpotuksen,




      mikä, minun, perintöni maailmalle, on?


      kaikki, sivistyneet valtiot pelastuvat,

      sinä, pelastut, te, pelastutte, me, pelastumme, aivan, kaikki pelastumme,



      ja, tiede kehittyy Star Trekin, nopeudella, maailmalla,

      nimittäin hyödyllinen tiede,



      ja, en kykene ihmeisiin enää,

      vaan, tiede 20 vuoden kuluttua, kykenee puolestani ihmeisiin,


      ja, vallan taian omaisiin ihmeisiin,

      ja, on, muitten aika ottaa vastuu, maapallosta,


      ja, muitten aika, pelastaa maapallo,

      • Anonyymi

        Niin tai toisille tyytyväisyys ja syy olla olemassa on jokin muu.
        Syy elää ja olla tyytyväinen voi olla vaikka siinä että omistaa kattilan ja perunamaan,pokttopuita riittää tai lantaa ruuantekoon.
        Kerran katsoin viseon jossa intialainen mies oli löytänyt vaa',an jolla maksusta punnitsi ihmisiä,maksu oli edullinen.
        Mies totesi että hänellä onbkaikki hyvin koska hän3llä on työ ja hän saa siittä rahaa elääkseen.
        Miehellä oliä lannevaate ei muuta ja kylkiluut paistoivat,suussa muutama hammas mutta hänen elämällään oli merkitys.
        Usein merkityksetön elämä saa aikaan senettä ihminen masentuu.
        Onnellisuuden löytyminen läheltä helpottaa tyytyväisyyden löytymistä.
        Silläkään ei ole väliä onko oikeassa vaan sillä että myöntää omien virheiden ja väärässäol3mis3n mahdollisuuden sillä vain noin voi kasvaa ja kehittyä.
        Mutta se inhimillisyys niinpä ja ne tunteetAiäna ei kykene järkevyyteen kun ei näe asioita eikä voi nähdä tulevaisuuteen.
        Mikä kell3kkin on se oikea elämä sitten,joku haluaa elää yksin vetäytyen ja joku toinen kukoistaa massan ympäröimänä.
        Mutta uskon että lopulta ihminen on yksin,jossain kohden hän joutuu vastaamaan valinnoistaan ja hyväksymään heikkoutensa ja ymmärtämään muiden heikkoudet


    • Anonyymi

      ja, tekstin tuotot, Suomen Poliisivoimille,

      99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999%


      =)

    • No onhan tuo aika perinteinen miehen malli Suomessa.

      Se voi siis olla ainoa, minkä miehesi on nähnyt ja sinun valittaessa siitä tuntee tulevansa epäreilusti kohdelluksi.

      • Anonyymi

        Toisaalta kavereideni miehet ei ole vaståaavanlaisia eli puhuvatkin ja tekevät kompromisseja,ovat lasten kanssa jne että ei ne henkisesti oo poissaolevia eli ei tuåo nyt ihan yleistä ainakaan ole vaikkei tavatontakaan.
        Oikeastaan minä en ole valittaja tyyppiä.Meillä se menee niin että mies valittaa ja minä tunnen itseniepäreilusti kohdelluksi.
        Milloin maito on väärällä hyllyllä,milloin lasten tavarat on edessä,milloin lumitöitä ei oo tehty ajoissa,millo häntä ei oo herätetty ja toisinaan ei oo annettu nukkua, millo ei oo tehty sitä eikä tätä ja millo on tehty sitä taikka tätä. Hän on etupäässä ärsyyntynyt suurimman osan ajasta. En ymmärrä miten jaksaakin.
        Ikäänkuin koko ajan kytisi pinnan alla tympääntynyr,vihainen olotila.
        Tiuskii,äyskii,on tyly,rähisee,raivoaa ja kun hiljenee uppoutuu nettiin eikä kukaan uskalla häiritä.
        Muutoin on omissa maailmoissaan.
        Toisaalta on myös paljon poissa kotoa mikä on ihan ok koska silloin minä ja lapset saamme rauhan ja ilmapiiri on parempi eikä yllä leiju tunne että kohta tehdään taas jotain väärää.


      • Anonyymi

        Lisään.Muttei päästä henkisesti ketään lähelleen ja on jäänyt etäiseksi
        Tuo on vaan nyt yksi musteeri että miksei päästä lähelleen että mikä kumma siinä voisi ollaa että sulkeutuu,käpertyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta kavereideni miehet ei ole vaståaavanlaisia eli puhuvatkin ja tekevät kompromisseja,ovat lasten kanssa jne että ei ne henkisesti oo poissaolevia eli ei tuåo nyt ihan yleistä ainakaan ole vaikkei tavatontakaan.
        Oikeastaan minä en ole valittaja tyyppiä.Meillä se menee niin että mies valittaa ja minä tunnen itseniepäreilusti kohdelluksi.
        Milloin maito on väärällä hyllyllä,milloin lasten tavarat on edessä,milloin lumitöitä ei oo tehty ajoissa,millo häntä ei oo herätetty ja toisinaan ei oo annettu nukkua, millo ei oo tehty sitä eikä tätä ja millo on tehty sitä taikka tätä. Hän on etupäässä ärsyyntynyt suurimman osan ajasta. En ymmärrä miten jaksaakin.
        Ikäänkuin koko ajan kytisi pinnan alla tympääntynyr,vihainen olotila.
        Tiuskii,äyskii,on tyly,rähisee,raivoaa ja kun hiljenee uppoutuu nettiin eikä kukaan uskalla häiritä.
        Muutoin on omissa maailmoissaan.
        Toisaalta on myös paljon poissa kotoa mikä on ihan ok koska silloin minä ja lapset saamme rauhan ja ilmapiiri on parempi eikä yllä leiju tunne että kohta tehdään taas jotain väärää.

        Joo hankalaahan elämä tuollaisen henkilön kanssa on.

        Raivoaminen on viimeistään sellainen asia, mitä minä en siedä. Huutamisen tai raivoamisen itse hyväksyn lähinnä silloin jos olen tehnyt jotain todella anteeksiantamatonta.

        Kyllä sinun pitää asettaa johonkin raja, mitä olet valmis sietämään .


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Joo hankalaahan elämä tuollaisen henkilön kanssa on.

        Raivoaminen on viimeistään sellainen asia, mitä minä en siedä. Huutamisen tai raivoamisen itse hyväksyn lähinnä silloin jos olen tehnyt jotain todella anteeksiantamatonta.

        Kyllä sinun pitää asettaa johonkin raja, mitä olet valmis sietämään .

        Noh,saa kait sitä yrittää sanoa mutta niin,aikuinen mies,miten pakotat kun sanominenbei tehoa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh,saa kait sitä yrittää sanoa mutta niin,aikuinen mies,miten pakotat kun sanominenbei tehoa

        Siksi sanoin, että oma raja on asetettava ja mietittävä miten rajoista pystyy pitämään kiinni.

        Tietysti mitään rajoja on turha asettaa, ellei voi pitää niistä kiinni, vaan toinen saa ylittää rajat seuraumuksetta.


      • Anonyymi
        Yogamies kirjoitti:

        Siksi sanoin, että oma raja on asetettava ja mietittävä miten rajoista pystyy pitämään kiinni.

        Tietysti mitään rajoja on turha asettaa, ellei voi pitää niistä kiinni, vaan toinen saa ylittää rajat seuraumuksetta.

        Ennjaksa nalkuttaa,sanon asiasta jonkun kerran.En myöskään lähde kiristämään mitenkään,ei oo minun juttu,likaista peliä.
        En jaksa mököttääkkään,enkä olla pitkään pahantuulinen.
        Mirs ehkä ajattelee että asia on ok koska sanon asiasta mutta sen jälkeen olen normaali nauravainen ja hyväntuulinen mutten jaksa alkaa vetämään jotain mörtsi rooliakaan että toinen tajuaa.
        Viha yms vie energiaa ihan liikaa.
        Mies hyppii seinille jos aloitan puheen menoistaan tai käytöksestään tai ylipäätään mistään mikä liittyy häneen kritiikin muodossa.Ei semmostakaan jaksa.


    • Anonyymi

      Vaikuttaa, että mies kokee jumittuneensa elämään perhe-elämää. Kokee ehkä luopuneensa jostain perheen vuoksi.

      Jos hän on luopunut haaveestaan, hän ei osaa asettua isän tai aviomiehen rooliin, tai aikuisen miehen rooliin ylipäätään.

      Perhe, parisuhde jne. ovat varmasti tärkeitä, mutta eivät välttämättä miehelle suurimpia elämäntoiveita.

      Kannattaisi ottaa selville, mikä tämä miehen elämäntoive on, ja koettaa saada hänet tekemään jotain sen eteen. Elämänilo, joka kasvaa itseään toteuttavassa miehessä, heijastuu yleensä ympäristöön.

      • Anonyymi

        Empä oikein usko koska harrastaa paljon sekä ostanut itselleen moottoripyörän,moottorikelkan,moottoriveneen,matkustelee yksin ulkomailla jne
        Jopa lentokoneen ostanut.
        Muitakin harrastuksia joitaen viitsi mainita ettei ihn paljastu.
        On mennyt ja tullut ihn oman mielensä mukaan.
        Tai sitten tuokaan ei riitä.


      • Anonyymi

        Lisään että olen siis kasvttnut lapset yksin,hoidan myös taloustyöt kuin pihatyöt.
        Mies menee paljon ja silloin kun on kotona koen h3nkistä etäisyyttä koska kotona ollessaankin uppoutuu nettiin eikä tykkää häirinnästä.
        Uppoutuu kiinteistöjuttuihin ja osakkeisiin,keräilyharrastukseensa.
        Se ei ainakaan pidä paikkaansa etteikö olisi saanut toteuttaa itseään mutta voihan se olla ettei tuokaan riitä.kokee perheen rasitteeksi ylipäätään?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1305
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1066
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      70
      853
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      787
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      715
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      698
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      681
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      668
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      644
    Aihe