Ei aina siellä lääkärin vastaanotolla, eikä tutkimuksissa huomaa kysyä kaikkea, niin kysynpä täältä näin aluksi.
Siis koko vatsan ultraäänitutkimuksessa, niin näkyykö tai katsotaanko siinä myös kohtu ja munasarjat? Katsooko siis lääkäri myös tämän alueen, vai koskeeko vain muita elimiä?
Onko tietoa kenelläkään?
7
355
Vastaukset 7
- Anonyymi
En ihan varma ole mutta uskoisin että ei tule katsotuksi sukuvärkit. Päättelen siitä kun itse käyn tarkastuksessa kahden vuoden välein yksityisellä. Kuljettaa ultralaitetta ihan alavatsan kohdalla. Kuljettiko sinulla alavatsan kohdalla vai vain ylempänä mahalaukun ja suoliston liepeillä.
- Anonyymi
En tarkalleen muista. Jotenkin olisi kuitenkin muistikuvaa, että pyöritteli siinä navan ympärillä ja ainakin virtsarakko ym katsottiin.
- Anonyymi
Riippuu siitä, millaiset on ollut oireet, mitä haetaan ja mitä epäillään.
- Anonyymi
Ihan vatsakivun takia tutkittiin. Lääkäri oli merkinnyt sitten kylläkin erikseen alavatsakivun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vatsakivun takia tutkittiin. Lääkäri oli merkinnyt sitten kylläkin erikseen alavatsakivun.
Luulisin että katsovat koko vatsan, ainakin minulla kun olin alituisista vatsavaivoista ja eipuloimisesta ultrasuomalaisen niin sanoivat että kohdussa on monta myoomaa, jotka ovat hyvänlaatuisia , niin että minulta ainakin katsottiin koko vatsan alue
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulisin että katsovat koko vatsan, ainakin minulla kun olin alituisista vatsavaivoista ja eipuloimisesta ultrasuomalaisen niin sanoivat että kohdussa on monta myoomaa, jotka ovat hyvänlaatuisia , niin että minulta ainakin katsottiin koko vatsan alue
Okei, kiitos vastauksesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581134- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50612
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459