Tosrstain elokuvavisa

32

283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika lailla oikeudenmukainen 17/23, musiikkipohjaiset filmit heikko kohta

    • Hauska 👍😄
      Pari pistettä olisi tullut enemmän, kun olisin keskittynyt, mutta oli vaikeitakin, mistä ei ollut mitään hajua.

      "You're gonna need a bigger boat." (Roy Scheider, Tappajahai 1975)
      Kokonaispisteet 13 / 23
      Kaikkien käyttäjien keskiarvo tästä on 11.2 / 23

      • Hyvä tulos =)


    • Anonyymi

      Mulla sama "Kokonaispisteet 19 / 23", ihan hyvin meni.

      -harmiseikirj-

      • Tosi hyvä tulos!


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Tosi hyvä tulos!

        Osin tuuriakin mukana. Parivalinnat meni yllättävän hyvin kun naksi varman/varmat ensin niin tuli hyviä pisteitä niistä.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Osin tuuriakin mukana. Parivalinnat meni yllättävän hyvin kun naksi varman/varmat ensin niin tuli hyviä pisteitä niistä.

        -harmiseikirj-

        Hyvä, hyvä =)


    • 17/23 uusimmat leffat tuotti eniten vaikeuksia.🙂.

      • Hyvä, hyvä =)
        Onko sun profiilikuva tarkotuksella vinossa?


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä, hyvä =)
        Onko sun profiilikuva tarkotuksella vinossa?

        Aika hassusti näkyy olevan, lepopäivähän nyt on kyllä, ei sen puoleen niin ihme jos kuvat lipsahtaa vaakatasoon 😁. Testasin tuossa, kuvan jos avaa uuteen ikkunaan niin se on edelleen tämän listauskuvan mukaisesti kenallaan, jos klikkaat suoraan niin että avaat profiilitekstit mukana niin kuva on oikein, tai no ainakin pystyasennossa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aika hassusti näkyy olevan, lepopäivähän nyt on kyllä, ei sen puoleen niin ihme jos kuvat lipsahtaa vaakatasoon 😁. Testasin tuossa, kuvan jos avaa uuteen ikkunaan niin se on edelleen tämän listauskuvan mukaisesti kenallaan, jos klikkaat suoraan niin että avaat profiilitekstit mukana niin kuva on oikein, tai no ainakin pystyasennossa :)

        Oletko Mikkojuhan? Vai joku anonyymi?


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Oletko Mikkojuhan? Vai joku anonyymi?

        muumi


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä, hyvä =)
        Onko sun profiilikuva tarkotuksella vinossa?

        Ei oo...en tiedä miks se tekee niin kun välillä se on ihan suorassa. Esimerkiksi nyt kun kirjoitan tätä kommenttia niin se on suorassa. Täytyy kai ottaa toinen kuva ja vaihtaa se jos se pysyis suorassa.😄.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Oletko Mikkojuhan? Vai joku anonyymi?

        En ollu minä.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei oo...en tiedä miks se tekee niin kun välillä se on ihan suorassa. Esimerkiksi nyt kun kirjoitan tätä kommenttia niin se on suorassa. Täytyy kai ottaa toinen kuva ja vaihtaa se jos se pysyis suorassa.😄.

        Suosittelen filttereitä.

        - Sheena


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        En ollu minä.🙂.

        Luulin, että olit vain unohtanut kirjautua. Teksti vaikutti niin sun tyyliseltä.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Luulin, että olit vain unohtanut kirjautua. Teksti vaikutti niin sun tyyliseltä.

        Jep. Joo en se mä tosiaan kyllä ollut mutta kaipa mä noinkin joo olisin voinut aivan hyvin kirjoittaa.🙂.


    • Mitä sulle muuten kuuluu? Kuinka sun päiväs on mennyt ystäväiseni.😊.

      • Olin keskustassa ja nyt illalla olen surffaillut täällä netissä. Tänään oli aika kolea ilma.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Olin keskustassa ja nyt illalla olen surffaillut täällä netissä. Tänään oli aika kolea ilma.

        Oli kyllä aika viileä päivä. Toivottavasti jo huomenna vähän lämpenee.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Oli kyllä aika viileä päivä. Toivottavasti jo huomenna vähän lämpenee.🙂.

        Tänään oli kyllä lämpimämpää.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Tänään oli kyllä lämpimämpää.

        Oli jo paljon mukavampi keli joo tänään.🙂.


    • "Frankly, my dear, I don't give a damn." (Clark Gable, Tuulen viemää 1939)
      Kokonaispisteet 19 / 23

    • Vain 16. Ja työni kuitenkin liittyy leffoihin...

      • Hyvä tulos kaikesta huolimatta. Elokuvat ja elokuvien historia on parhaimmillaan kiehtova maailma. Ja elokuvamusiikki.


    • Anonyymi

      Katsoin kuin elokuvaa naisten pesäpalloa... oranssin väriset mustie vastaan,

    • Tämä tulos menee sinne epätoivoisten tapausten listalle. En tunne uusimpia elokuvia ollenkaan. 🤔

      ""You're gonna need a bigger boat." (Roy Scheider, Tappajahai 1975)
      Kokonaispisteet 15 / 23""


      Thänks! 😊

      • Hyvä tulos kuitenkin =)


    • Anonyymi

      todella paljon huvitti katsoa tyttöjen pesäpalloa joku peli missä jykylän kirittäret ja joilla oranssi paita ja zsitten muszta kuin mansella...

      oikedin jännittävä

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Se ääni ja

      Olemus vaan, kyl teis jotain samaa on ja samoja luonteenpiirteitäkin löytyy vaikka paljon on höpöäkin mukana 😍😂🤭 vaik
      Ikävä
      28
      2749
    2. Hallitus heitti kymmeniä miljoonia

      Yksityislääkäri kela korvauksiin. Ei ole mikään ihme, että se ei lyhentänyt terveyskeskusjonoja niinkuin hallitus väitti
      Maailman menoa
      98
      1392
    3. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      80
      1172
    4. Todellinen brahmani ei koskaan menisi lastentarhaan

      Joku, joka tekee kaikkensa käännyttääkseen vääräuskoiset maailman ”ainoaan oikeaan” uskontoon, kristinuskoon, on kertonu
      Hindulaisuus
      375
      1060
    5. HS haukkuu Pate Mustajärven uuden levyn

      Täytyypä käydä ostamassa se. https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000010618367.html
      Maailman menoa
      84
      1021
    6. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      178
      920
    7. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      102
      920
    8. En oikeasti välitä sinusta nainen

      Naureskellaan sinulle ja palstajutuillesi kavereitten kesken. Ollaan lyöty vetoakin oletko se sinä oikeasti. Kirjoitat t
      Ikävä
      78
      844
    9. Mietin minä sitä vieläkin

      että rakastuitkohan sinäkin minuun silloin. Olin niin sekaisin ja onnellinen pelkästä näkemisestäsi aina....
      Ikävä
      44
      840
    10. Kohta tulee iso uutinen

      muutama päivä niin kuullaan tästä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      83
      806
    Aihe