Pitääkö olla uskollinen miehelle jota ei ole vielä tavannut?

Anonyymi-ap

Olen pitänyt jo pitkään yhteyksiä erään miehen kanssa ja tarkoitus on tavata lähiaikoina. Ollaan kumpikin tosissamme, mutta vasta tavatessa selviää, onko välillämme vetovoimaa.

Nyt kysynkin, pitääkö tässä vaiheessa olla uskollinen toiselle. Pitkän välimatkan takia tapaaminen on siirtynyt. Sitten toki voi harmittaa, jos tavatessa ei olekaan kemiaa ja on vaan keskittynyt yhteen. Lisäksi minulla on ollut jo kauan ennen tätä miestä sutinaa erään toisen kanssa. En haluaisi menettää häntä, jos tästä ei tulisikaan mitään.

Tässä vaiheessa ei tietenkään tarvitse olla uskollinen kellekään. Sitten ilman muuta, jos päätämme tavattuamme jatkaa tämän miehen kanssa kenestä aluksi kerroin.

Kertokaa kokemuksia, miten olette toimineet vastaavissa tilanteissa? Missä kohtaa olette uskollisia toiselle? Keskityttekö vaan yhteen mieheen kerrallaan?

10

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin kauan kuin mistään seurustelusta ei ole sovittu, kumpikin saa tehdä mitä haluaa, pitää yhteyksiä kehen haluaa ja tavata ketä haluaa.

    • Anonyymi

      Jokaisen naisen pitää olla uskollinen komealle mallimiehelle.

      Mallimiehille on sallittava monta vaimoa. Muuten mallimiehiä ei riitä joka likalle.

      Naisilla ei saa olla kuin yksi mies.

      Avioliittolakia on muutettava niin, että mallimiehille sallitaan monta vaimoa.

      Naiset pariutuvat vain mallimiesten kanssa ja jos mallimiehet ei saa siittää useampaa naista, niin syntyvyys pysyy pohjamudissa.

      • Anonyymi

        Tarkoitat siis niitä JYKEVÄLEUKAISIA miehiä?


      • Anonyymi

        Kyse oli vain deittailusta ja viestien vaihtamisesta. Aloittaja ei puhunut naimisiin menemisistä, perheen perustamisesta eikä avioliitosta yhtään mitään. Hän ei ole etsimässä aviomiestä.

        Sinulla se avioitumiseen tuntuu olevan tavoitteena. Eikä siinä tavoitteessa mitään pahaa ole. Onnea matkaan!

        Minulla on sinulle hyviä uutisia:

        Sinun ei tarvitse jättäytyä pelkän hyvän onnen varaan. Voit itse tehdä jotain onneksi eteen:

        Sinustakin voi tulla JYKEVÄLEUKAINEN mies. Ota selvää kuinka paljon leuan korjaaminen plastiikkakirurgilla maksaa.

        Miehen naismenestys ja oikeastaan koko elämä riippuu hänen leukansa mallista. Entisaikaan ruma miesparka joutui elämään olemattomien leukaperiensä kanssa kuolemaan asti. Mutta nykyään mies voi itse vaihdattaa leuanmalliaaan.

        Siitä vain varaamaan aikaa plastiikkakirurgille niin vielä se elämä sullekin hymyilee!


    • Ei muuta kuin panemaan vaan sitä valmiiksi tuttua, kun siltä tuntuu. Ei sitä kemiaa taida kummemmin ollakaan eikä kiinnostustakaan sitä uutta kohtaan.

      • Anonyymi

        Kemia profiileissa ja viesteissä on rasittavan vanhanaikaista.

        Keksikää joku uusi termi, kai sen nyt kaikki aikuiset tietää että vetovoima vetää parin yhteen.

        Niin ja kemiasta puhuvista. Kaiketi tiedätte että on myös fysiikka.

        Good bye!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kemia profiileissa ja viesteissä on rasittavan vanhanaikaista.

        Keksikää joku uusi termi, kai sen nyt kaikki aikuiset tietää että vetovoima vetää parin yhteen.

        Niin ja kemiasta puhuvista. Kaiketi tiedätte että on myös fysiikka.

        Good bye!

        Ei ole vetovoimaa silloin jos haluaa panna jonkun toisen kanssa... 😆


    • Anonyymi

      Jokos kaikki säädyllisyydet testasit?

    • Anonyymi

      Toisen arvostus syntyy luottamuksesta toiseen. Muistan yhdet polttarit aikoinaan, hankittiin sankarille selänpesijä. Jonka kanssa olivat kahden, todettiin kavereitten kesken, että itse päättää mitä tekee. Se on myös sitten joko vahva pohja tulevalle suhteelle tai sitten pelaamiselle? Jokainen on oman itsensä herra tai emäntä.

    • Anonyymi

      Polttarit on kyllä vähän eri asia kuin täysin tuntemattoman treffailu. Tottakai polttareissa pitää olla uskollinen, mutta pitääkö uskollinen olla myös miehelle, jota ei ole koskaan tavannut. Ei mun mielestä, ei voi yhtään tietää millainen mies on tavatessa vastassa. Sitten on iha eri tilanne, jos on jo kerran tavattu ja sovitaan jatkosta, niin silloin ei mun mielestä tavata enää muita.

      Toisaalta juttu on ollut myös vaiheessa sen jo tutun miehen kanssa. Ja sitten mitä noihin komeisiin mallimiehiin tulee, niin kyllä tämän kanssa ketä en ole tavannut perustuu kiinnostus kaikkeen muuhun kuin ulkonäköön. Mies on hauska, ottaa huomioon ja tullaan hyvin juttuun. Sitä just toivonkin, että löytyy myös fyysistä kemiaa.

      Siis sinä joka kärsit mallimies kompleksista, niin sullakin on toivoa. Keskity hyviin käytöstapoihin ja kehitä keskustelutaitojasi, niin silläkin voit päästä jo pitkälle....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe