Luin talvella Sannan kertomusta miten on ollut ristiriitoja ja miten niistä on yhdessä selvitty mutta jätti kertomatta päätöstä - erotaan. Kertoi vasta kun vaalit ohi ja äänet kalasteltu.
Marin tiesi jo 3 vuotta sit Suomen hiilinielusta, mitäkö Sanna teki? Ei yhtään mitään kun laskun piti olla muutama miljardi mutta se onkin nyt 7 miljardia.
Eihän Sanna siitä vastuuseen joudu niin kuin ei 69 miljardista velkaa hallituskaudella.
Hulvaton paikka Sannalla - hymyilee, lupaa hävittäjät pois Suomesta, rikkoo protokollaa, tuo keskeneräisiä asioita päätettäväksi, luo 18 sote aluetta keillä jo syntyessä miljoona velat. Sanna on sellanen velan ottaja niin kotona ku duunissa. Vastuutonta.
Sanna Marinin viimeinen petos
Anonyymi-ap
2
848
Vastaukset 2
- Anonyymi
Pettäjän tie on koruton. Marin osaa piikitellä eli vit….. uilla instassa. Sääli että ryssii kaiken eikä osaa pitää mölyjä mahassaan.
Julkkiskaverit jätti kun on vaan tavis kansanedustaja.
Nyt on vaan bileilmari enää jäljellä.- Anonyymi
on meillä ennekin pääministereitä avioliitoista eronneet , ainakin , Matti Vanhanen , Paavo Lipponen .
onko muita ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100832
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361830- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48537Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei115534