Luin talvella Sannan kertomusta miten on ollut ristiriitoja ja miten niistä on yhdessä selvitty mutta jätti kertomatta päätöstä - erotaan. Kertoi vasta kun vaalit ohi ja äänet kalasteltu.
Marin tiesi jo 3 vuotta sit Suomen hiilinielusta, mitäkö Sanna teki? Ei yhtään mitään kun laskun piti olla muutama miljardi mutta se onkin nyt 7 miljardia.
Eihän Sanna siitä vastuuseen joudu niin kuin ei 69 miljardista velkaa hallituskaudella.
Hulvaton paikka Sannalla - hymyilee, lupaa hävittäjät pois Suomesta, rikkoo protokollaa, tuo keskeneräisiä asioita päätettäväksi, luo 18 sote aluetta keillä jo syntyessä miljoona velat. Sanna on sellanen velan ottaja niin kotona ku duunissa. Vastuutonta.
Sanna Marinin viimeinen petos
Anonyymi-ap
2
754
Vastaukset
- Anonyymi
Pettäjän tie on koruton. Marin osaa piikitellä eli vit….. uilla instassa. Sääli että ryssii kaiken eikä osaa pitää mölyjä mahassaan.
Julkkiskaverit jätti kun on vaan tavis kansanedustaja.
Nyt on vaan bileilmari enää jäljellä.- Anonyymi
on meillä ennekin pääministereitä avioliitoista eronneet , ainakin , Matti Vanhanen , Paavo Lipponen .
onko muita ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372584
- 502350
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle492202Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3321912- 1311611
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161485Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71338Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101187- 411095
Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661066