Luin talvella Sannan kertomusta miten on ollut ristiriitoja ja miten niistä on yhdessä selvitty mutta jätti kertomatta päätöstä - erotaan. Kertoi vasta kun vaalit ohi ja äänet kalasteltu.
Marin tiesi jo 3 vuotta sit Suomen hiilinielusta, mitäkö Sanna teki? Ei yhtään mitään kun laskun piti olla muutama miljardi mutta se onkin nyt 7 miljardia.
Eihän Sanna siitä vastuuseen joudu niin kuin ei 69 miljardista velkaa hallituskaudella.
Hulvaton paikka Sannalla - hymyilee, lupaa hävittäjät pois Suomesta, rikkoo protokollaa, tuo keskeneräisiä asioita päätettäväksi, luo 18 sote aluetta keillä jo syntyessä miljoona velat. Sanna on sellanen velan ottaja niin kotona ku duunissa. Vastuutonta.
Sanna Marinin viimeinen petos
Anonyymi-ap
2
745
Vastaukset
- Anonyymi
Pettäjän tie on koruton. Marin osaa piikitellä eli vit….. uilla instassa. Sääli että ryssii kaiken eikä osaa pitää mölyjä mahassaan.
Julkkiskaverit jätti kun on vaan tavis kansanedustaja.
Nyt on vaan bileilmari enää jäljellä.- Anonyymi
on meillä ennekin pääministereitä avioliitoista eronneet , ainakin , Matti Vanhanen , Paavo Lipponen .
onko muita ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823313
- 922975
- 532252
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201685- 191644
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111610Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein221448Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61428Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131381Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin371353