Mitä tarkoittaa jos tekstiviestin perässä lukee "sori jos häiritsin?". Eräs poika/mies laittoi noin viestin perään, vastasin ettei tietenkään häirinnyt..
Sori jos häiritsin?
15
3005
Vastaukset
- Tane_k
Se tarkoittaa sitä, että lähettäjä arveli viestin tulevan epäsopivaan aikaan. Ehkä hän luuli, että olet nukkumassa tai jossain tilanteessa, jossa et välttämättä haluat viestiä vastaanottaa.
Oliko muita viisaita kysymyksiä?- Tiinuli82
Mitä jos nainen laittaa noin viestin perään. Tarkoittaako se, että nainen nöyristelee? Joku sanoi niin..
- Tane_k
Tiinuli82 kirjoitti:
Mitä jos nainen laittaa noin viestin perään. Tarkoittaako se, että nainen nöyristelee? Joku sanoi niin..
Saahan noita merkityksiä keksiä, mitä vain mieleen juolahtaa. Minulle tuolla lauseella ei ole oletusarvoisesti muita merkityksiä kuin se, mitä se oikeasti tarkoittaa. Jos taas sanattomia viestejä etsii, niin siihen pitäisi tietää koko viesti ja oikeastaan koko viestittelyhistoria.
oon joskus pistäny tollasen lauseen viestin lopuksi.Ei se kyllä ainakaan mun kohdalla johtunu siitä että oisin epäilly viestin lähteneen huonoon aikaan tai jtn. vastaavaa vaan ihan sitä että ihmettelin et miten/miks vitussa sellanen (siis niin kaunis) eukko anto puh.numeronsa mulle ja toi 'sori...' juttu oli sen vuoksi että epäilin vahvasti että eukon mieli oli muuttunut humalatilan hälvettyä.Ja oikeassahan mä lopulta olin.
- Tane_k
"Ei se kyllä ainakaan mun kohdalla johtunu siitä että oisin epäilly viestin lähteneen huonoon aikaan tai jtn. vastaavaa vaan ihan sitä että ihmettelin et miten/miks vitussa sellanen (siis niin kaunis) eukko anto puh.numeronsa mulle ja toi 'sori...' juttu oli sen vuoksi että epäilin vahvasti että eukon mieli oli muuttunut humalatilan hälvettyä."
Jos asenne on jo viestiä lähettäessä tuo, niin miksi lähettää koko viestiä? En ihmettele, että naista ei kiinnosta, jos olet "miks vitussa annoit numeros" -asenteella liikkeellä.
"Ja oikeassahan mä lopulta olin."
Tuollaiset ennustukset ovat yleensä itsensä toteuttavia. Jos lähtökohtaisesti ajattelet, että "ei toi huora musta kuitenkaan ole kiinnostunut", niin luultavasti saat mitä olet tilannutkin.
Minä olen aina pyrkinyt olemaan oma itseni, enkä ole alentunut pelailemaan mitään pelejä. Joskus tulee pakit mutta joskus taas ei. Varma olen siitä, että jos jo lähtökohtaisesti odottaa koko ajan pakkeja, niin pakit tulee. Nainenkin huomaa sen, ettei miestä homma nappaa. Tane_k kirjoitti:
"Ei se kyllä ainakaan mun kohdalla johtunu siitä että oisin epäilly viestin lähteneen huonoon aikaan tai jtn. vastaavaa vaan ihan sitä että ihmettelin et miten/miks vitussa sellanen (siis niin kaunis) eukko anto puh.numeronsa mulle ja toi 'sori...' juttu oli sen vuoksi että epäilin vahvasti että eukon mieli oli muuttunut humalatilan hälvettyä."
Jos asenne on jo viestiä lähettäessä tuo, niin miksi lähettää koko viestiä? En ihmettele, että naista ei kiinnosta, jos olet "miks vitussa annoit numeros" -asenteella liikkeellä.
"Ja oikeassahan mä lopulta olin."
Tuollaiset ennustukset ovat yleensä itsensä toteuttavia. Jos lähtökohtaisesti ajattelet, että "ei toi huora musta kuitenkaan ole kiinnostunut", niin luultavasti saat mitä olet tilannutkin.
Minä olen aina pyrkinyt olemaan oma itseni, enkä ole alentunut pelailemaan mitään pelejä. Joskus tulee pakit mutta joskus taas ei. Varma olen siitä, että jos jo lähtökohtaisesti odottaa koko ajan pakkeja, niin pakit tulee. Nainenkin huomaa sen, ettei miestä homma nappaa.muitakin syitä miks olin noin 'alentuvalla' mielellä liikenteessä.Ensinnäki tapasin muijan baarissa alkuillasta jolloin olin vielä suht. tolkuissani ja muisti pelas mut loppuillan muistikuvat oli aamulla yhtä helvetin usvaa ja flashbackkeja joten en tienny missä merkeissä hän sen numeron anto ja miten meidän tiet sit lopulta erosivat baari-illan jälkeen.Ja muija oli 5v nuorempi ja aivan armoton baby,ei sellaset oo koskaan ennenkään musta lämmenneet jtn. kyllähän siinä heti hiippii mieleen ne kuuluista 'duff-lasit' jotka saa maailman näyttämään niin erilaiselta kuin selvinpäin.
- hehhehhehhe
yrmio kirjoitti:
muitakin syitä miks olin noin 'alentuvalla' mielellä liikenteessä.Ensinnäki tapasin muijan baarissa alkuillasta jolloin olin vielä suht. tolkuissani ja muisti pelas mut loppuillan muistikuvat oli aamulla yhtä helvetin usvaa ja flashbackkeja joten en tienny missä merkeissä hän sen numeron anto ja miten meidän tiet sit lopulta erosivat baari-illan jälkeen.Ja muija oli 5v nuorempi ja aivan armoton baby,ei sellaset oo koskaan ennenkään musta lämmenneet jtn. kyllähän siinä heti hiippii mieleen ne kuuluista 'duff-lasit' jotka saa maailman näyttämään niin erilaiselta kuin selvinpäin.
arvaaa vaan miksi susta ei oo ykskään nainen kiinostunu... hehheheh... siis jos oikeestikki puhut tuohon tyyliin "armoton baby" niin kyllä kai saat enemmältikki paskaset naurut osakses!!!!!
oikeasti...aikuistu saatana niin voit saada muutaki kun pillua! hehhehhehhe kirjoitti:
arvaaa vaan miksi susta ei oo ykskään nainen kiinostunu... hehheheh... siis jos oikeestikki puhut tuohon tyyliin "armoton baby" niin kyllä kai saat enemmältikki paskaset naurut osakses!!!!!
oikeasti...aikuistu saatana niin voit saada muutaki kun pillua!kommunikoin täysin samalla lailla netissä ja real-lifessä.Itseasiassa moni on sanonut että musta saa varsin fiksun ja mukavan oloisen tyypin kuvan tutustumisen jälkeen.
- wilhelmina
yrmio kirjoitti:
kommunikoin täysin samalla lailla netissä ja real-lifessä.Itseasiassa moni on sanonut että musta saa varsin fiksun ja mukavan oloisen tyypin kuvan tutustumisen jälkeen.
Toivossa on hyvä elää...
- vihjeNainen
Hei!
Itse laittaisin tuollaisen lausahduksen viestiin, jos olisin kiinnostunut jostakin mieshenkilöstä, joka on niukka ottamaan muhun yhteyttä. Kai siinä toivoo, että toinen vastaisi juuri siihen tapaan, ettet tietenkään häirinnyt!! Ja ehkä hän ymmärtäisi, että odotan hänen yhteydenottojaan. Olenhan nainen ja rakastunut... Niin simppeliä! ;O
Eli yksi syistä voisi olla, että mies on kiinnostunut sinusta ja toivoisi jotakin...? - tarkoitti että
miestä ei enää kiinnostanut. Se jätti mut.
- tarkoittaisin
ehkä että "miksi et ole kirjoittanut mulle, mulla on ikävä ja olen ehkä vähän äreä kun susta ei kuulu mitään"
- hanna
Mä sain kerran viestin, jossa oli kyseinen lausahdus. Viesti tuli puolilta öin, eli luulen, että herra tarkoitti tosiaan, että saattoi siihen aikaan häiritä ja pahoitteli.
- Sunny
Kertoo epävarmuudesta viestin saajaa kohtaan... Tai sit se on vaan kohtelias. :)
- ?????
Joo, epävarmuutta se on.Jos ei oikein varma oo, miten toinen suhtautuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain607502Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1232936- 1421776
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha651649Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1151458Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1671404- 1311153
- 75842
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko47802- 52745