Mennään kärkkäiselle, jookosta?
Ei mulla muuta.
Muusa, mennäänkö me ostoksille?
36
625
Vastaukset
- Anonyymi
Kun halutaan olla aika niin menen sinne.
- Anonyymi
Minkälainen on sun muusa ?
- Anonyymi
Muusa on sellanen yhteistyökumppani.
- Anonyymi
Kävin eilen, joku toinen päivä.
- Anonyymi
Olisin vähän pettynyt, jos olisit muusa.
- Anonyymi
Minulla on käsitys, että muusa on naispuolinen, joten aloitus lienee tarkoitettu naiselle.
- Anonyymi
Oikein, muusa on nainen.
- Anonyymi
En huomannut, että täällä oli jo tälläinen aloitus. Ei ollut tarkoitus matkia. Mun aloitus on kylläkin naiselta miehelle.
- Anonyymi
Ei kai sellainen haittaa, shoppailu sesonki alkamassa.
- Anonyymi
Sun kanssa kyllä suuntaisin Kärkkäiselle!
- Anonyymi
No muusa, milloin mennään?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Meinaatko ostaa jotain muusalle?
Voisin ostaa sinulle satifyerin :)
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Meinaatko ostaa jotain muusalle?
Kahvit voin tarjota, pitäisi enemmän selvittää niitä yhteistyö mahdollisuuksia.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Löytyy jo 😁
Mikä niistä? Joku sano että se kakkonen on huono?
Anonyymi kirjoitti:
Mikä niistä? Joku sano että se kakkonen on huono?
Satisfyer Pro 2 On mulla ja en ole oikein päässyt sinuiksi koko härvelin kanssa. Vibraattori toimii kyllä mulla paremmin jos nyt pitää johonkin vertaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kahvit voin tarjota, pitäisi enemmän selvittää niitä yhteistyö mahdollisuuksia.
Mitä yhteistyötä tarjoaisit?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mitä yhteistyötä tarjoaisit?
No ne on osittain liikesalaisuuksia, mutta niihin liittyen.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Satisfyer Pro 2 On mulla ja en ole oikein päässyt sinuiksi koko härvelin kanssa. Vibraattori toimii kyllä mulla paremmin jos nyt pitää johonkin vertaa.
Joo just tosta kakkosesta joku sanoi ettei se ois niin hyvä kuin 1 :)
Anonyymi kirjoitti:
No ne on osittain liikesalaisuuksia, mutta niihin liittyen.
Eikös sitten kannata ottaa yhteyttä siihen oikeaan muusaan? :)
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Eikös sitten kannata ottaa yhteyttä siihen oikeaan muusaan? :)
Juu, tätä kautta tässä parhaillaan.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Veikkaan että mun soittajan sormet tekisi sulle taikoja 🤭
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaan että mun soittajan sormet tekisi sulle taikoja 🤭
Joo varmasti😁
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tätä kautta tässä parhaillaan.
Ehkä ihan henk.koht.viesti olisi siis parempi🤭
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Muusa onkin mun palstatuttu, vaihdetaan kontaktit sitten kun tavataan.
Muutenhan olisinkin ottanut yhteyttä suoraan. - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Ei hän edes tiedä kenelle kirjoittaa. Olettaa vaan et joku nainen(tai mies) tuntematta häntä tulee johonkin korpeen hänet hakemaan shoppailureissulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän edes tiedä kenelle kirjoittaa. Olettaa vaan et joku nainen(tai mies) tuntematta häntä tulee johonkin korpeen hänet hakemaan shoppailureissulle.
Mitä sinä tähän puutut nyt.
Ei hänen tarvitse tulla hakemaan.
Kärkkäinen on shitti paikka. Just kävin tiistaina ohimennen Jyväskylässä, kun tein pienen reissun Etelä-Savoon ja Pohjois-Karjalaan. Samaa krääsää löytyy muualtakin. Oli pettymys koko pulju.
- Anonyymi
Mut se on hyvä paikka hakea jotain tiettyä krääsää ja sen verran valikoimaa, että jos tarvitsee jotain esimerkkiä vääntää rautalangasta, niin löytyy hyllyltä.
- Anonyymi
Boikotis on koko mesta, omistaja rokotevastainen yms.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Boikotis on koko mesta, omistaja rokotevastainen yms.
Aloittaja lienee samaa sarjaa. Kulkee foliohattu päässä ja kehittelee ihme teorioita. Sopii hyvin Kärkkäisen filosofiaan. Rasistejakin taisi omistajat olla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja lienee samaa sarjaa. Kulkee foliohattu päässä ja kehittelee ihme teorioita. Sopii hyvin Kärkkäisen filosofiaan. Rasistejakin taisi omistajat olla.
Jep, olen kyllä näitä pikakehitettyjä sika säkissä rahastus piikkejä vastaan.
- Anonyymi
Ja muusan kaa mentäis varmaan sitten pohjoisempaan Kärkkäiselle, ehkäpä Ylivieskaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja muusan kaa mentäis varmaan sitten pohjoisempaan Kärkkäiselle, ehkäpä Ylivieskaan.
Mennään huomenna, moneltako?🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mennään huomenna, moneltako?🙂
Oletkohan edes muusa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904393
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?583062Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1132521Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1162340- 402023
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281977Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki751863Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2241733Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91627- 291608