Löörtaakin YleistiedottomuusVisa

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009575142.html

Kaikkea laidasta, myös pari natsaa urheilusta, mutta kaikki 50/50, niin ei pahakaan.
Ei vaan nyt ehdi palautetta antamaan, olen palstasiskolla rypäämässä, niin ehkä sunnuntaihin mennessä saatte risut/ruusut, ellei innostuta siskon kanssa pilaamaan palstaa tuiterissa illala 😘

Selvisit hienosti eri aihepiirien kysymyksistä. Mahtava tulos!

Vastasit oikein 16 kysymykseen
24320
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 24

Vanhimmat

Tulos: 17 oikein.

Äänestä
  • Aloittaja

Loistava tulos!

Kaikki yli mun tuloksen on loistavia tuloksia 😂

Äänestä

• randombypasser kirjoitti:

Loistava tulos!

Kaikki yli mun tuloksen on loistavia tuloksia 😂

Kiitos, kiitos =) Meni vaan yhellä yli sun tuloksen eli voi sanoa sunkin tulosta loistavaks.

Äänestä

• 🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

🔞 ­­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17863982K

🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Äänestä

Muuten hyvä tulos, paitsi pari urheilukysymystä meni pieleen. Kiva visa.🌞

"Selvisit hienosti eri aihepiirien kysymyksistä. Mahtava tulos!

Vastasit oikein 18 kysymykseen"

Kiitos! 😊

Äänestä
  • Aloittaja

Loistava tulos!

Aaaah, mä tilasin sinne ne pari urheilukysymystä, mutta en ees itte tienny vastauksia, saateri 😂

Äänestä

Loistava tulos!

Aaaah, mä tilasin sinne ne pari urheilukysymystä, mutta en ees itte tienny vastauksia, saateri 😂

Arvasin, että sinä keppostelet taas, vaikka oman epäonnistumisen uhalla. Mä tiedän sun tyylin! 😂

Äänestä

• Aloittaja

tosi.typy kirjoitti:

Arvasin, että sinä keppostelet taas, vaikka oman epäonnistumisen uhalla. Mä tiedän sun tyylin! 😂

Zäp! Kiinni jäin enkä edes voittanut, saaketti 🤣

Äänestä

Zäp! Kiinni jäin enkä edes voittanut, saaketti 🤣

😂👍

Äänestä

• Aloittaja

Loistava tulos!

Harmi että itte sähläsin, kun luotin siihen että sinä et urheilukysymyksiin vastauksia tiedä 😂

Äänestä

16/20 höh...olisin halunnut kyllä täydet pisteet kun ei se nyt niin paha ollu kuitenkaan.😄.

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Ei se paha ollut, mutta riittävän pirullinen 😉

Äänestä

Ruusuja, kiitos 🌹

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Ruusuja saat tietenkin, tosin saunavihdaksi 😉😂

Äänestä

Hieno tulos!

Ruusuja saat tietenkin, tosin saunavihdaksi 😉😂

Juuri meinasin napsauttaa saunan päälle, mutta onneksi en ehtinyt 😅

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

Juuri meinasin napsauttaa saunan päälle, mutta onneksi en ehtinyt 😅

Aaaaa, pahus! No täytyy odottaa seuraava tilaisuutta sitten ja hiipiä paikalle itse vihtomaan 🤣

Äänestä

Aaaaa, pahus! No täytyy odottaa seuraava tilaisuutta sitten ja hiipiä paikalle itse vihtomaan 🤣

Jahas! Että ruusupuskan kanssa muina miehinä ensin oven taakse ja tuollainen suunnitelma.. 🤣

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

Jahas! Että ruusupuskan kanssa muina miehinä ensin oven taakse ja tuollainen suunnitelma.. 🤣

No jos vähän silleen... Tiiäkkö? 😂😂

Äänestä

No jos vähän silleen... Tiiäkkö? 😂😂

Juu. Tiiän sut 😉🤣

Äänestä

• Aloittaja

Xena-183 kirjoitti:

Juu. Tiiän sut 😉🤣

Niinpä taidat tietää 🤣

Äänestä

Vain 12 oikein.

Äänestä
  • Aloittaja

Hieno tulos!

Ei ollut helpoin, vaikka ei vaikeinkaan. Ja tietty siellä oli ne urheilukysymykset helpottamassa miesten visailua 🤣

Äänestä

19/20 Ihan arvaamalla kaikki.

Äänestä
  • Aloittaja

Loistava tulos!

Lotto olisi ehkä kannattanut myös tehdä...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

randombypasser kirjoitti:

Tuosta:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009575142.html

Kaikkea laidasta, myös pari natsaa urheilusta, mutta kaikki 50/50, niin ei pahakaan.
Ei vaan nyt ehdi palautetta antamaan, olen palstasiskolla rypäämässä, niin ehkä sunnuntaihin mennessä saatte risut/ruusut, ellei innostuta siskon kanssa pilaamaan palstaa tuiterissa illala 😘

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu