En kaipaa ketään naista ketä pidin mlielenkiintoisena vaan viileät välit on ja pysyy sellaisiin naisiin ketkä olivat mielenkiintoinen nainen statuksessa.
Näin on helpompi siirtyä eteenpäin kohti uusia seksikkäitä naisia ja onhan se hyvä jättää vanha taakse ja uutta kohti.
En yhdenkään vanhan mielenkiintoisen naisen kanssa enää ikinä tule juttelua harrastamaan eikä sellainen meillä ikinä tule käymään. Vaan uutta kohti mennään ja vanha jää taakse ja hyvä niin.
Aurinko lämmittää toukokuusta alkaen miestä
73
624
Vastaukset
- Anonyymi
Jokainen ihminen tekee aina valintoja keneen panostaa ja keneen ei ja sellaista tämäkin on.
- Anonyymi
Oikein hyvää kesää kaikille ja hyvää Juhannusta kaikille.
- Anonyymi
Ja kenenkään naieen ei tähän kannata kirjoittaa koska jos minut tietää ja on minusta kiinnostunut niin voi voi se on nyt ikuisesti mennyttä se asia..
Ei kannata onnea toivottaa eikä mitään muutkaan.Kaiki vanha mielikuvituksessa ja fantasioissa saa jäädä nyt ja on jäänytkin ja uutta kohti.Sen se vaatii että uutta kohti menee että kaikki vanha jää.- Anonyymi
Oot niin ihanan jämpti ja tiukka noissa asioissas.:D
Oletkohan arkielämässäkin samanlainen?
Teet aina kaikki tietyt asiat samalla tavoin ja niistä ei sitten poiketa?
- Anonyymi
Oikein hyvää kesää kaikille ja hyvää jatkoa kaikille.
Ei mitään muuta. - Anonyymi
Onpa typerä aloitus.
- Anonyymi
Olipa trollilta typerä kommentti. Ap
- Anonyymi
Kandee varmaan vaihtaa miehiin, niin ei tule töpeksittyä vanhojen helmojen kanssa.
- Anonyymi
Ap ei kesää palstalla vietä joten hyvästi vaan.
- Anonyymi
Mulla alkaa systeemit ensi viikolla😊. Nyt ei joua. Onneksi on hyvät tilaisuudet tiedossa. Mukavaa kesää ja hyvää jatkoa!
- Anonyymi
Ja en ota yhtään toivotusta vastaan.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja en ota yhtään toivotusta vastaan.ap
En tosiaan ota kun en joillekin tule enää ikinä juttelemaan saati että meillä kävisi.
- Anonyymi
Ei ole trollausta. Ap sanoo käytännössä ihan samaa. Mä olen vapaa nyt. Ja ensi viikolla alkaa tapahtua. Mikä sun ongelma on.
- Anonyymi
Ja tämä piti tulla tänne kertomaan syystä että? 😅 luuletko todella, että jotakin kiinnostaa. Viileät välit sinuun on hyvä asia ihan jokaiselle kun et täysillä käy. Seksisuhteeseen ei ketään yritetä kiristää...
- Anonyymi
Älä sitten yritä.
Ap teki valintoja sen perusteella kuka on minusta kiinnostunut. Valinnanvapaus vapaassa maassa
Tämä näin. - Anonyymi
Et taida ymmärtää että tuolla aloittajalla on ihan kuule oikeus valita elämänsä ihmiset. Ja hän valitsee ne omista lähtökohdistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida ymmärtää että tuolla aloittajalla on ihan kuule oikeus valita elämänsä ihmiset. Ja hän valitsee ne omista lähtökohdistaan.
Aloittajan kynästä on tuokin viesti...ja niin on jokaisella muullakin oikeus valita ihmiset elämäänsä ja omista lähtökohdistaan ja nyt näyttäisi siltä, että nämä sinun kuolaamat naiset eivät ole valinneet sinua seksisuhteeseen ja se on heidän oikeutensa, mutta yrität kiristää heitä välien katkaisemisella, kun eivät suostu seksiin kanssasi...se siitä tekee sairasta jos sen vertaa ymmärrät. Rajallista näkyy olevan kykysi ymmärtää, mitä kiristäminen tarkoittaa...
- Anonyymi
Hyvä Timo 👍 Kannattaa todellakin mennä eteenpäin 👋
- Anonyymi
En ole Timo. Joten mene helvettiin trollaamasta
- Anonyymi
En ole tehnyt tälle palstalle ainoatakaa aloitusta ikinä, joten ei ollut minulta. Mutta kiitos terveisistä. ;) Timo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole tehnyt tälle palstalle ainoatakaa aloitusta ikinä, joten ei ollut minulta. Mutta kiitos terveisistä. ;) Timo
Painu helvettiin trollaamasta toisten aloituksista. Ei ollut sinulle tässä yhtään mikään. Ap
Niin vaihtelu voi virkistää😉
- Anonyymi
Joo näinhän se on.
- Anonyymi
Rep panan aloitus. Melko epätoivoinen hyyppä.
- Anonyymi
Itse olet juuri tuota mitä kirjoitit 😂😂🤣😅😅😅😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet juuri tuota mitä kirjoitit 😂😂🤣😅😅😅😆
Et tiedä muita kuin itsesi joten olet mitä kirjoitit. Ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tiedä muita kuin itsesi joten olet mitä kirjoitit. Ap
Näitä sinun kerjäystyrkkykiristämisaloituksias lukeneena voin todeta sinun olevan melko säälitt ävä tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä sinun kerjäystyrkkykiristämisaloituksias lukeneena voin todeta sinun olevan melko säälitt ävä tapaus.
Et taida ymmärtää että olemme vapaassa maassa ja jokainen voi valita omien lähtökohtienda mukaan ihmiset kenen kanssa on tekemisissä. Ja kannattaa opetella kirjoittaa ettei noin selvästi ole trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida ymmärtää että olemme vapaassa maassa ja jokainen voi valita omien lähtökohtienda mukaan ihmiset kenen kanssa on tekemisissä. Ja kannattaa opetella kirjoittaa ettei noin selvästi ole trolli.
Ja se että mies valitsee ei tee hänestä kiristäjää.Jos nainen tekee samoin että valitsee elämänsä ihmiset se on vain voimaannuttavaa.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja se että mies valitsee ei tee hänestä kiristäjää.Jos nainen tekee samoin että valitsee elämänsä ihmiset se on vain voimaannuttavaa.ap
Ei enää muuta tästä aiheesta koska palstan trollien kirjoittama ei ole aina se totuus vaan ihan Jokainen valitsee elämässään ihmiset kenen kanssa on tekemisissä ja kenen ei ole.Sitö eivät palstan trollit päätä.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei enää muuta tästä aiheesta koska palstan trollien kirjoittama ei ole aina se totuus vaan ihan Jokainen valitsee elämässään ihmiset kenen kanssa on tekemisissä ja kenen ei ole.Sitö eivät palstan trollit päätä.ap
Ja toki olen nämä elämässäni jollain tavalla olevat naiset ym jutut miettinyt jo enne yhtäkään aloitustani ja katsonut onko kukaan ollut minusta kiinnostunut irl ja toiminut sen asian eteenpäin viemiseksi irl.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja toki olen nämä elämässäni jollain tavalla olevat naiset ym jutut miettinyt jo enne yhtäkään aloitustani ja katsonut onko kukaan ollut minusta kiinnostunut irl ja toiminut sen asian eteenpäin viemiseksi irl.ap
Mutta täällä trollit aina luulee tietävänsä kaiken ja sitten aina haukkuvat kaikki.Ei se siten mene miten täällä trollit kirjoittaa. He eivät oikeasti tiedä , että ihmisillä on irl elämäkin ja asioita tehdään ja tapahtuu irl.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä aloitukseni vain vahvistus asiaan.Ei mitään muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailet katkaista välit jos ei puolisosi ystävät suostu lähettämään sulle seksikkäitä kuvia, kylästelemään teillä minihameissa, topeissa ja saparoissa ja alkamaan sun kanssas seksisuhteeseen...kyllä se vain kiristystä on. Tuo ei ole mitään valintaa sinun puoleltasi, mutta naiset ovat valintansa tehneet, eivätkä valinneet sinua...eikä mikään ihme. Kukaan ei tommosta kuvotusta halua...tuskin sulla olis edes puolisoas jos hän tietäisi sun fantasioistas ja touhuistas...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailet katkaista välit jos ei puolisosi ystävät suostu lähettämään sulle seksikkäitä kuvia, kylästelemään teillä minihameissa, topeissa ja saparoissa ja alkamaan sun kanssas seksisuhteeseen...kyllä se vain kiristystä on. Tuo ei ole mitään valintaa sinun puoleltasi, mutta naiset ovat valintansa tehneet, eivätkä valinneet sinua...eikä mikään ihme. Kukaan ei tommosta kuvotusta halua...tuskin sulla olis edes puolisoas jos hän tietäisi sun fantasioistas ja touhuistas...
Eipä taida J- nainen tietää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.Et ymmärrä yhtään mitä olen kirjoitellut joten painu vittuun trollaamasta trolli.
Minä valitsen kenne kansaa olen tekemisissä ja se ei ole mitään vitun kiristämistä .Et tiedä yhtään keitä 2-4 naista ensinnäkään on kenen kanssa en ol3 enää tekemisissä yms joten painu vittuun trollaamasta trolli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä taida J- nainen tietää
Miksi kenenkään j-naiden täytyisi mitään vittua tietääkään?
No trolli trollaa kun se ei muuta osaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No trolli trollaa kun se ei muuta osaa.Ei kai puolison tietenkään tarvitse.. Salassa täällä touhuilet Timo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No trolli trollaa kun se ei muuta osaa.Te kirjoittelet kaikkea ja ette kuitenkaan asioitani tiedä yhtään. Olen tässä jäsennellyt asioita itselleni ja ette te tiedä olenko käytännössä välejä viilentänyt vai en yms ja te trolit kirjoitatte niinkuin jotakin muka tietäisitte.
Ette tiedä mitään asioistani.Ette yhtään mitään. Ja edelleenkin päätän itse kenen kanssa olen tekemisissä ja kuka meillä käy.Ja ette tosiaan tiedä mitä olen päättänyt ja mitä en ja ketä koskien on viileitä välejä yms ja silti jauhatte tätä trollauspaskaa tähän aina.
Sitä se on kun ei ole muuta elämää nii keksitte asioita minuun liittyen.
Ei en tässä tietenkään sano misellaidta mikä on sellainen millä on väliä.en.Elän ihan itse elämääni ja kunhan pyörittelen tässähän trollien kiusaksikin asioita.Jäsentelen asioita kuten naiset tekee ja kohta alan voimaantulon - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te kirjoittelet kaikkea ja ette kuitenkaan asioitani tiedä yhtään. Olen tässä jäsennellyt asioita itselleni ja ette te tiedä olenko käytännössä välejä viilentänyt vai en yms ja te trolit kirjoitatte niinkuin jotakin muka tietäisitte.
Ette tiedä mitään asioistani.Ette yhtään mitään. Ja edelleenkin päätän itse kenen kanssa olen tekemisissä ja kuka meillä käy.Ja ette tosiaan tiedä mitä olen päättänyt ja mitä en ja ketä koskien on viileitä välejä yms ja silti jauhatte tätä trollauspaskaa tähän aina.
Ei en tässä tietenkään sano misellaidta mikä on sellainen millä on väliä.en.Elän ihan itse elämääni ja kunhan pyörittelen tässähän trollien kiusaksikin asioita.Jäsentelen asioita kuten naiset tekee ja kohta alan voimaantulonVoimaantulon kuten nykyään sanotaan kun nainen pettää yms..Miehen syytä toki ja nainen löytää itsensä ja voimaantuu 😂🤣😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimaantulon kuten nykyään sanotaan kun nainen pettää yms..Miehen syytä toki ja nainen löytää itsensä ja voimaantuu 😂🤣😅
Voimaantua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joten tässä sinulle trolli
Painu vittuun trollaamasta trolli - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.Et ymmärrä yhtään mitä olen kirjoitellut joten painu vittuun trollaamasta trolli.
Minä valitsen kenne kansaa olen tekemisissä ja se ei ole mitään vitun kiristämistä .Et tiedä yhtään keitä 2-4 naista ensinnäkään on kenen kanssa en ol3 enää tekemisissä yms joten painu vittuun trollaamasta trolliNiin, kaikkihan sitä valitsee kenen kanssa on tekemisissä ja kenen ei. Sinulla siihen sisältyy kuitenkin nuo kiristykset välien katkomisella...ja ethän sinä varmasti todellisuudessa voi puolisosi ystäviin välejä katkoa ilman, että käry kävisi puolisollesi näistä sairaista fantasioistasi...ja kyllähän tuosta epätoivon määrästä näkee, että olet aina ja ikuisesti käytettävissä näille naisille jos vain sattuisivat joskus sinusta kiinnostumaan 😅 mutta sitä päivää saat odotella. Toisin sanoen siis vain tällä uskallat uhitella välien katkomisella, mutta todellisuudessa et tee mitään muuta, kun jatkat tuota yksipuolista kuolaamista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te kirjoittelet kaikkea ja ette kuitenkaan asioitani tiedä yhtään. Olen tässä jäsennellyt asioita itselleni ja ette te tiedä olenko käytännössä välejä viilentänyt vai en yms ja te trolit kirjoitatte niinkuin jotakin muka tietäisitte.
Ei en tässä tietenkään sano misellaidta mikä on sellainen millä on väliä.en.Elän ihan itse elämääni ja kunhan pyörittelen tässähän trollien kiusaksikin asioita.Jäsentelen asioita kuten naiset tekee ja kohta alan voimaantulonSinä olet kyllä hyvä esimerkki siitä, kun muuta elämää ei ole, eikä oma puoliso sytytä. On aikaa notkua palstalla aina...arkena ja pyhänä, aamulla, illalla, yöllä ja aloituksia tulee parhaillaan 5-10 päivässä...puhumattakaan muista foorumeista, joissa jankutat näitä samoja levyjäs. Siinä kohtaan voi jo sanoa, ettei sinulla kyllä kovin virkeää elämää ole palstojen ulkopuolella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaikkihan sitä valitsee kenen kanssa on tekemisissä ja kenen ei. Sinulla siihen sisältyy kuitenkin nuo kiristykset välien katkomisella...ja ethän sinä varmasti todellisuudessa voi puolisosi ystäviin välejä katkoa ilman, että käry kävisi puolisollesi näistä sairaista fantasioistasi...ja kyllähän tuosta epätoivon määrästä näkee, että olet aina ja ikuisesti käytettävissä näille naisille jos vain sattuisivat joskus sinusta kiinnostumaan 😅 mutta sitä päivää saat odotella. Toisin sanoen siis vain tällä uskallat uhitella välien katkomisella, mutta todellisuudessa et tee mitään muuta, kun jatkat tuota yksipuolista kuolaamista
Kirjoita trolli mitä kirjoitat et mitään asioitani tiedä joten itsestäsi kirjoitat.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita trolli mitä kirjoitat et mitään asioitani tiedä joten itsestäsi kirjoitat.ap
Vitun trolli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, kaikkihan sitä valitsee kenen kanssa on tekemisissä ja kenen ei. Sinulla siihen sisältyy kuitenkin nuo kiristykset välien katkomisella...ja ethän sinä varmasti todellisuudessa voi puolisosi ystäviin välejä katkoa ilman, että käry kävisi puolisollesi näistä sairaista fantasioistasi...ja kyllähän tuosta epätoivon määrästä näkee, että olet aina ja ikuisesti käytettävissä näille naisille jos vain sattuisivat joskus sinusta kiinnostumaan 😅 mutta sitä päivää saat odotella. Toisin sanoen siis vain tällä uskallat uhitella välien katkomisella, mutta todellisuudessa et tee mitään muuta, kun jatkat tuota yksipuolista kuolaamista
Et edelleenkään osaa lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et edelleenkään osaa lukea.
Hyvin osaan lukea ja kirjoittaa ja järkeäkin on varmasti enemmän päässä, kun sinulla 🙂
- Anonyymi
Sinähän se palstan suurin trolli olet, mutta sinä vain et voi painua vittuun, kun sellaista ei nähtävästi ole sinulle tarjolla 🙂
- Anonyymi
Tyypillinen trollin kommentti. En edes lukenut.ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyypillinen trollin kommentti. En edes lukenut.ap
Taidat olla tosi tyhmä 😅 mistä tiedät, että se on tyypillinen trollin kommentti jos et lukenut 🤣 noh kyllähän sen kaikki tietää, että kaiken täältä tavaat, eikä auta tuo valehtelu
- Anonyymi
Sinnehän sinäkin mieluusti painuisit jos pääsisit 😅
- Anonyymi
Ap ei enää tätä lue enkä tähän kirjoita mitään koska ei kiinnosta trollien trollauksia lukea.
Älä välitä muista. jokainen saa kirjoitella sillä tyylillä millä haluaa. Ainakin erotut joukosta👍🏼
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Älä välitä muista. jokainen saa kirjoitella sillä tyylillä millä haluaa. Ainakin erotut joukosta👍🏼
Sinun kommentit luen. Mitäs näin sunnuntaina sinulle?
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kommentit luen. Mitäs näin sunnuntaina sinulle?
Siivousta, ulkoilua nyt ainakin tiedossa ☺️
Mitäpä sinulle?- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mitäpä sinulle?Ulkoilua.Ilma suosii ulkonq olijaa ja ulkotöiden tekijää.Työlista on melkoisen pitkä.
Puuhommia ja voisipa sitä muurailla uuden ulkogrillinkin joku kerta. - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Erottuu joukosta negatiivisesti. Ei ole tervettä tuollainen kirjoittelu ja käytös missään määrin
Anonyymi kirjoitti:
Erottuu joukosta negatiivisesti. Ei ole tervettä tuollainen kirjoittelu ja käytös missään määrin
Selvä.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mitäpä sinulle?Hyviä jatkoja sinulle haaveilija39.
Ap. - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Samoin sulle🙄
Mitä hymiösi tarkoittaa?ap
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Joo en edelleenkään lue trollien trollauksia. Sinun kirjoitukset luen.ap
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Eipä sen kummempia kuin että ap.lle menee🤗
Okei.
- Anonyymi
Eikö se vanha ollutkaan seksikäs? Kyä sitten on aika vaihtaa unelmoinnin kohdetta. Mutta älä ainoastaan unelmoi vaan tee jotain asian eteen. Toisaalta , jos tekisit jotain, niin mistä sitten valittaisit? Asioilla on puolensa. Aurinko hellii, ota maltilla rusketusta. Hyvää joulua.
- Anonyymi
Kiva jos aurinko lämmittää, mikään muu ei taidakaan..
- Anonyymi
Kyllä tumma iho ruskettuu, ku jätät sen talkin pois ja peruukin ppis!
- Anonyymi
Milloin voimaannut ja lähdet liitosta pois, joka ei toimi..?
- Anonyymi
Ap ei lue eikä kirjoita tähän enää yhtään mitään. Ja ihan itse päätän tai olen jo aiemmin päättänyt kenelle juttelen ja kuka meillä käy. Se ihan minun oikeus ja sitä ei yksikään trolli minulta pois vie.
- Anonyymi
Ihan vapaasti...se ei ketään täällä kiinnosta. Miksi ylipäätään tulet tänne avautumaan näistä päätöksistäsi jos et kestä lukea kommentteja? Älä edes kuvittele, että jotakin haittaisi jos sinä viilentelet välejä 🤣
Pidä siis omana tietonasi, niin kummasti helpottaa ja vähenee ne "trollitki" kun sun pään sisässä ei oleku yks trolli vain 😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vapaasti...se ei ketään täällä kiinnosta. Miksi ylipäätään tulet tänne avautumaan näistä päätöksistäsi jos et kestä lukea kommentteja? Älä edes kuvittele, että jotakin haittaisi jos sinä viilentelet välejä 🤣
Pidä siis omana tietonasi, niin kummasti helpottaa ja vähenee ne "trollitki" kun sun pään sisässä ei oleku yks trolli vain 😅Kirjoita mitä kirjoitat.Sinä et asioitani tiedä etkä siitä kuinka vaikutan moniin asioihin liittyen. Kirjoitat tyypillistä trollien trollauspaskaa mikä ei pidä paikkaansa. Mutta sillä ei ole hevonvittua merkitystä mitä sinä tässä trollaat.Täytyyhän sinunkin kirjoittaa kun et itse omia aloituksia osaa tehdä nii trollaat muiden aloituksiin😂🤣😅😅😆😆😆😁😁😁😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoita mitä kirjoitat.Sinä et asioitani tiedä etkä siitä kuinka vaikutan moniin asioihin liittyen. Kirjoitat tyypillistä trollien trollauspaskaa mikä ei pidä paikkaansa. Mutta sillä ei ole hevonvittua merkitystä mitä sinä tässä trollaat.Täytyyhän sinunkin kirjoittaa kun et itse omia aloituksia osaa tehdä nii trollaat muiden aloituksiin😂🤣😅😅😆😆😆😁😁😁😁
Aloittaja -trollit 100-0
Tähän on hyvä lopettaa palstalla olo.
Hyvää kesää haaveilija39 👍
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t3612271V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!894158Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1083941- 513628
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533298- 1133265
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul342129- 382102
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul261925On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva111613