Nyt arvuutellaan Aasian maiden pääkaupunkeja. Mikä olikaan Kiinan pääkaupunki? Entä mikä on Vietnamin? Tee 12 kysymyksen testi ja katso tuloksesi.
Oma tulos: 10/12
https://www.is.fi/matkat/art-2000009575501.html
Sinkut-palstan Aasia-testi
21
287
Vastaukset
Meni nyt kyllä pari helppoakin pieleen..
Olet ollut hyvin hereillä maantiedon tunneilla. Tosi vahva suoritus!
Vastasit oikein 7 kysymykseen- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17865319w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
11 pistettä - minä kun virheellisesti luulin, että Kazakhstanin pääkaupunki oli vaihtanut nimensä Nur-Sultaniksi. Tarkistin asian googlesta ja näköjään se on vaihtunut takaisin Astanaksi... enpä ollut siis ihan kartalla... no valitsin sitten Astanan ja Almatyn väliltä kun en millään muistanut että kumpi oli sitä Nur-Sultania edeltänyt nimi. Ja valitsin tietysti väärin.
Nur-sultan liittyi diktaattoriin joka halusi kahmia itselleen mainetta ja valtaa kaikin keinoin, ikuistaa itsensä eri tavoin, mutta kuinkas sitten kävikään...
Vituiks mänt. No hätäsille käy aina köyhästi, tarttis jaksaa malttaa eikä vaan klikkailla vikkelästi 🤣
Olet ollut hyvin hereillä maantiedon tunneilla. Tosi vahva suoritus!
Vastasit oikein 9 kysymykseen10/12 Neoliittisen riisivallankumouksen alue ei ole kotini.
10/12 pari hankalaakin oli missä joutui veikkaamaan.🙂.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos =)
Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.
AV Anonyymi kirjoitti:
Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.
AVYritän seuraavalla kerralla, mutta Ilta sanomien testeissä on yleensä kuvatkin mukana ja kuvien perusteella se tunnistus tai muu kysymykseen liittyvä yleensä tehdään. Mutta kokeilen ens kerralla.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.
AVJa kuvia ei voi saada kysymyksien yhteyteen.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.
AVEhkä laitan ens kerralla jonkun visan Youtubesta.
- Anonyymi
Olet todellakin ollut hereillä maantiedon tunneilla. Aivan erinomaista tietämystä!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
En kylläkään muistanut näitä maantiedon tunneilta.. lähemmältä aikakaudelta muistitietoni.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1641551
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16595ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40527Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45478Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476- 26419
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185412
