Nyt arvuutellaan Aasian maiden pääkaupunkeja. Mikä olikaan Kiinan pääkaupunki? Entä mikä on Vietnamin? Tee 12 kysymyksen testi ja katso tuloksesi.
Oma tulos: 10/12
https://www.is.fi/matkat/art-2000009575501.html
Sinkut-palstan Aasia-testi
22
251
Vastaukset
Meni nyt kyllä pari helppoakin pieleen..
Olet ollut hyvin hereillä maantiedon tunneilla. Tosi vahva suoritus!
Vastasit oikein 7 kysymykseen- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17865319w
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
11 pistettä - minä kun virheellisesti luulin, että Kazakhstanin pääkaupunki oli vaihtanut nimensä Nur-Sultaniksi. Tarkistin asian googlesta ja näköjään se on vaihtunut takaisin Astanaksi... enpä ollut siis ihan kartalla... no valitsin sitten Astanan ja Almatyn väliltä kun en millään muistanut että kumpi oli sitä Nur-Sultania edeltänyt nimi. Ja valitsin tietysti väärin.
Nur-sultan liittyi diktaattoriin joka halusi kahmia itselleen mainetta ja valtaa kaikin keinoin, ikuistaa itsensä eri tavoin, mutta kuinkas sitten kävikään...
Vituiks mänt. No hätäsille käy aina köyhästi, tarttis jaksaa malttaa eikä vaan klikkailla vikkelästi 🤣
Olet ollut hyvin hereillä maantiedon tunneilla. Tosi vahva suoritus!
Vastasit oikein 9 kysymykseen10/12 Neoliittisen riisivallankumouksen alue ei ole kotini.
10/12 pari hankalaakin oli missä joutui veikkaamaan.🙂.
- Anonyymi
Norppa83 kirjoitti:
Hyvä tulos =)
Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.
AV Anonyymi kirjoitti:
Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.
AVYritän seuraavalla kerralla, mutta Ilta sanomien testeissä on yleensä kuvatkin mukana ja kuvien perusteella se tunnistus tai muu kysymykseen liittyvä yleensä tehdään. Mutta kokeilen ens kerralla.
Anonyymi kirjoitti:
AVJa kuvia ei voi saada kysymyksien yhteyteen.
Anonyymi kirjoitti:
AVEhkä laitan ens kerralla jonkun visan Youtubesta.
- Anonyymi
Olet todellakin ollut hereillä maantiedon tunneilla. Aivan erinomaista tietämystä!
Vastasit oikein 12 kysymykseen
En kylläkään muistanut näitä maantiedon tunneilta.. lähemmältä aikakaudelta muistitietoni.
- Sheena No nyt ei taas lähtenyt. 6/12 😆
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod223994- 182996
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3882155Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391919- 271851
- 311727
- 321619
- 141367
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681230- 121171