Sinkut-palstan Aasia-testi

22

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meni nyt kyllä pari helppoakin pieleen..

      Olet ollut hyvin hereillä maantiedon tunneilla. Tosi vahva suoritus!
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

      • Hyvä tulos =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)

        No en ny kehuis. Mutta tällain tällä kertaa 🙂


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­y­m­­f­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17865319w

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • 11 pistettä - minä kun virheellisesti luulin, että Kazakhstanin pääkaupunki oli vaihtanut nimensä Nur-Sultaniksi. Tarkistin asian googlesta ja näköjään se on vaihtunut takaisin Astanaksi... enpä ollut siis ihan kartalla... no valitsin sitten Astanan ja Almatyn väliltä kun en millään muistanut että kumpi oli sitä Nur-Sultania edeltänyt nimi. Ja valitsin tietysti väärin.

      • Kuitenkin tosi hyvä suoritus =)


      • Nur-sultan liittyi diktaattoriin joka halusi kahmia itselleen mainetta ja valtaa kaikin keinoin, ikuistaa itsensä eri tavoin, mutta kuinkas sitten kävikään...


    • Vituiks mänt. No hätäsille käy aina köyhästi, tarttis jaksaa malttaa eikä vaan klikkailla vikkelästi 🤣

      Olet ollut hyvin hereillä maantiedon tunneilla. Tosi vahva suoritus!

      Vastasit oikein 9 kysymykseen

    • 10/12 Neoliittisen riisivallankumouksen alue ei ole kotini.

      • Mutta tulos on hyvä =)


    • 10/12 pari hankalaakin oli missä joutui veikkaamaan.🙂.

      • Hyvä tulos =)


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)

        Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
        Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.

        AV


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)

        Kiitos paljon.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
        Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.

        AV

        Yritän seuraavalla kerralla, mutta Ilta sanomien testeissä on yleensä kuvatkin mukana ja kuvien perusteella se tunnistus tai muu kysymykseen liittyvä yleensä tehdään. Mutta kokeilen ens kerralla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
        Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.

        AV

        Ja kuvia ei voi saada kysymyksien yhteyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
        Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.

        AV

        Ehkä laitan ens kerralla jonkun visan Youtubesta.


    • Anonyymi

      Olet todellakin ollut hereillä maantiedon tunneilla. Aivan erinomaista tietämystä!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      En kylläkään muistanut näitä maantiedon tunneilta.. lähemmältä aikakaudelta muistitietoni.

      - Sheena

      • Hieno tulos!


    • No nyt ei taas lähtenyt. 6/12 😆

      • Ihan hyvä tulos tuokin =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      326
      3878
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      275
      2224
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      114
      1554
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      94
      1390
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1383
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1247
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1218
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1058
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1054
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      66
      942
    Aihe