Sinkut-palstan Aasia-testi

21

287

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meni nyt kyllä pari helppoakin pieleen..

      Olet ollut hyvin hereillä maantiedon tunneilla. Tosi vahva suoritus!
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

      • Hyvä tulos =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)

        No en ny kehuis. Mutta tällain tällä kertaa 🙂


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        😍 ­­N­y­m­­f­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17865319w

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • 11 pistettä - minä kun virheellisesti luulin, että Kazakhstanin pääkaupunki oli vaihtanut nimensä Nur-Sultaniksi. Tarkistin asian googlesta ja näköjään se on vaihtunut takaisin Astanaksi... enpä ollut siis ihan kartalla... no valitsin sitten Astanan ja Almatyn väliltä kun en millään muistanut että kumpi oli sitä Nur-Sultania edeltänyt nimi. Ja valitsin tietysti väärin.

      • Kuitenkin tosi hyvä suoritus =)


      • Nur-sultan liittyi diktaattoriin joka halusi kahmia itselleen mainetta ja valtaa kaikin keinoin, ikuistaa itsensä eri tavoin, mutta kuinkas sitten kävikään...


    • Vituiks mänt. No hätäsille käy aina köyhästi, tarttis jaksaa malttaa eikä vaan klikkailla vikkelästi 🤣

      Olet ollut hyvin hereillä maantiedon tunneilla. Tosi vahva suoritus!

      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      • Jihuu!


    • 10/12 Neoliittisen riisivallankumouksen alue ei ole kotini.

      • Mutta tulos on hyvä =)


    • 10/12 pari hankalaakin oli missä joutui veikkaamaan.🙂.

      • Hyvä tulos =)


      • Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)

        Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
        Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.

        AV


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä tulos =)

        Kiitos paljon.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
        Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.

        AV

        Yritän seuraavalla kerralla, mutta Ilta sanomien testeissä on yleensä kuvatkin mukana ja kuvien perusteella se tunnistus tai muu kysymykseen liittyvä yleensä tehdään. Mutta kokeilen ens kerralla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
        Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.

        AV

        Ja kuvia ei voi saada kysymyksien yhteyteen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
        Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.

        AV

        Ehkä laitan ens kerralla jonkun visan Youtubesta.


    • Anonyymi

      Olet todellakin ollut hereillä maantiedon tunneilla. Aivan erinomaista tietämystä!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

      En kylläkään muistanut näitä maantiedon tunneilta.. lähemmältä aikakaudelta muistitietoni.

      - Sheena

      • Hieno tulos!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe