Sinkut-palstan Aasia-testi

22

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meni nyt kyllä pari helppoakin pieleen..

Olet ollut hyvin hereillä maantiedon tunneilla. Tosi vahva suoritus!
      Vastasit oikein 7 kysymykseen

• Hyvä tulos =)

• Norppa83 kirjoitti:

Hyvä tulos =)

No en ny kehuis. Mutta tällain tällä kertaa 🙂

• Anonyymi

🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

😍 ­­N­y­m­­f­­o­­m­­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17865319w

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• 11 pistettä - minä kun virheellisesti luulin, että Kazakhstanin pääkaupunki oli vaihtanut nimensä Nur-Sultaniksi. Tarkistin asian googlesta ja näköjään se on vaihtunut takaisin Astanaksi... enpä ollut siis ihan kartalla... no valitsin sitten Astanan ja Almatyn väliltä kun en millään muistanut että kumpi oli sitä Nur-Sultania edeltänyt nimi. Ja valitsin tietysti väärin.

• Kuitenkin tosi hyvä suoritus =)

• Nur-sultan liittyi diktaattoriin joka halusi kahmia itselleen mainetta ja valtaa kaikin keinoin, ikuistaa itsensä eri tavoin, mutta kuinkas sitten kävikään...

• Vituiks mänt. No hätäsille käy aina köyhästi, tarttis jaksaa malttaa eikä vaan klikkailla vikkelästi 🤣

Olet ollut hyvin hereillä maantiedon tunneilla. Tosi vahva suoritus!

Vastasit oikein 9 kysymykseen

• 10/12 Neoliittisen riisivallankumouksen alue ei ole kotini.

• Mutta tulos on hyvä =)

• 10/12 pari hankalaakin oli missä joutui veikkaamaan.🙂.

• Hyvä tulos =)

• Anonyymi
        Norppa83 kirjoitti:

Hyvä tulos =)

Sinun tulisi laittaa kysymykset avoimesti palstalle, minulle kun ne eivät näy.
        Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.

AV

• Norppa83 kirjoitti:

Hyvä tulos =)

Kiitos paljon.🙂.

• Anonyymi kirjoitti:

Suomalaisen F-Securen ohjelman vuoksi ei ko. sivusto halua minulle kyselyä näyttää.

AV

Yritän seuraavalla kerralla, mutta Ilta sanomien testeissä on yleensä kuvatkin mukana ja kuvien perusteella se tunnistus tai muu kysymykseen liittyvä yleensä tehdään. Mutta kokeilen ens kerralla.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Ja kuvia ei voi saada kysymyksien yhteyteen.

• Anonyymi kirjoitti:

AV

Ehkä laitan ens kerralla jonkun visan Youtubesta.

• Anonyymi

Olet todellakin ollut hereillä maantiedon tunneilla. Aivan erinomaista tietämystä!
      Vastasit oikein 12 kysymykseen

En kylläkään muistanut näitä maantiedon tunneilta.. lähemmältä aikakaudelta muistitietoni.

- Sheena

• Hieno tulos!

• No nyt ei taas lähtenyt. 6/12 😆

• Ihan hyvä tulos tuokin =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7895
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1980
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe