Missä menee raja?

Anonyymi-ap

Missä teidän mielestä menee ystävällisyyden ja ihastumisen raja? Mitkä on semmosia varmoja merkkejä, mistä näkee että toinen on ihastunut?

Pääasiassa haluisin vastauksia nyt miesten merkeistä :)

9

722

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

jos se jännittää niin tykkää😃

• Anonyymi

Minun kulta jännittää yhtä paljon kun minäkin .Eli sähköä ilmassa paljon.🔥🤗💞

• Anonyymi

Eli mikään muuko ei oo merkki ku jännittäminen?

• Anonyymi

no on kai..😄 vahtaaminen, käytös. onhan näitä..

• Anonyymi

Ei sellaisia varmoja merkkejä ole. Olen tällä hetkellä sekä hyvinkin ihastunut että hyvinkin ystävämielellä erään naisen suhteen.

Tarjoan itseäni hänelle johdonmukaisesti ystävänä ja syy tähän on että näistä kahdesta vaihtoehdosta tarvitsen itse enemmän ystävää kuin mitä tarvitsen seurustelemista/romanttista kohtaamista - vaikka sekin hyvin toivottu on. Olen jo elänyt niin monta ihastusta katteetta läpi että en osaa antaa sille mitään erityistä arvoa tai edes käyttää sitä motiivina. Ystävyys on konkreettisempaa ja juurevampaa.

Missä menee raja? Omassa valinnassa. Miten asiaa ajaa eteenpäin, miten toisen kohtaa, minkä asettaa etusijalle ja mitkä asiat taustalle - ja pysyy tässä valinnassa.

• Anonyymi

Etkö itse tiedä koska olet ihastunut

• Anonyymi

Ihastuneet betaukot käyttäytyy ihastumisen kohdetta lähellä hyvin oudosti. Betaukko on hyvin ystävällinen naista kohtaan, tekee melkein kaiken, jotta nainen tuntee olonsa onnelliseksi.

Jos naispuolinen kaveri ei tee samoja juttu niin miks mieskaverisi tekisi sulle? Huomaa se ero.

• Anonyymi

Mikäli olet ihastunut johonkin mieheen, helpoin tapa on pyytää kävelylle ja jossain vaiheessa ottaa kädestä kiinni. Mikäli hän vetää kätensä pois, hän ei ole ihastunut.

• Anonyymi

Toki voi viitata myös miehen ujouteen.

Ottaa usein yhteyttä ilman suurempaa asiaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      110
      4625
    2. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      173
      4385
    3. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      94
      1730
    4. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      403
      1661
    5. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      33
      1423
    6. Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan

Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann
      Ensitreffit alttarilla
      6
      1109
    7. Upeeta! Rauha tulee pian!

Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is
      Maailman menoa
      353
      1100
    8. Mitä hyvää olet

aiheuttanut kaivatullesi?
      Ikävä
      67
      989
    9. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      56
      964
    10. Miksi et halua

Seksiä sen kanssa jota rakastat? Vai ajatteletko että hän ei halua?
      Ikävä
      92
      938
    Aihe