Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Pelin miestäni

Anonyymi-ap

Mieheni on armeijassa ja saimme oman asunnon Tampereen Kalevsta. Appiukko oli järjestänyt muuttoauton ja 2 miestä auttamaan tavaroiden kanssa.
Appiukko kokosi minulle sängyn ja minä panin saunan lämpiämään appiukolle toiset lähti kun saimme tavarat sisälle.
Annoin appiukolle pyyhkeen ja kehotin menemään saunaan.
Appeni kysyi etteikö miniä itse tule saunaan?
Olimme ottaneet jonkin verran olutta siinä muuttopuuhassa en ollut kovin humalassa mutta menin appeni kanssa löylyyn.
Huomasin appeni kiinnostuksen minua kohtaan.
Appeni on eronnut yli 3 vuotta sitten enkä tiedä hänellä naista olleen ainakaan pidempi aikaista ainakaan.
Emme pukeneet heti vaan istuimme keittiössä.
Appeni sanoi tulevansa aamulla jatkamaan hommia johon ehdotin että nukkuisi meillä jaa saa nukkua vieressäni.
Olimme saman peiton alla ja tunsin kun hänellä alkoi kulli nousemaan ja otin siitä sitten kädellä kiinni eikä muuta tarvinnut kun olin toiminnan kohde ja appeni pani kiimaisesti.
Miniä sai siinä kunnon käsittelyn useaan kertaan ja kaikilla tavoilla.
Yöllä minut herätettiin pari kertaa ja haluttiin miniän huomiota alapään hoitoon.
Aamu erektion poiston ja kahvin jälkeen sain pesukoneen kuntoon niin saimme spermaisen lakanan ja pyyhkeet pestyä.
Olimme yhdessä niin kauan että mieheni tuli lomille.ja

4

959

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuulostaa vanhan miehen fantasialta

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍒 ­N­y­­m­­­f­­o­­­m­­­a­a­­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17865588c

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Onkohan miten yleistä että appiukko panee miniän kanssa?
      Appeni on puristella rintojani ja koittanut pilluani hameen alta mutta en ole antanut appiukon panna hän olisi kyllä halunnut jos olisin suostunut.

      • Anonyymi

        Ystävistäni tiedän että joitakin on heidän appeni ainakin käsipelin tutkinut.
        Toissa Juhannuksena olimme juhlineet mieheni kanssa ja appivanhemmat olivat lastenvaateita.
        Anoppi ei tykkää juopottelusta ja lähti yöllä kotiin appiukko jäi juopottelemaan meidän kanssa.
        Mieheni sammui olohuoneeseen ja minä lähdin nukkumaan.
        Heräsin yöllä kun appeni hieroi rintojani.
        Olin kiihoittunut ennen kuin tajusin kuka vieressäni.
        Nukun aina alasti ja olin kiihoittunut, kävin katsomassa miestäni ja hän oli sammuksissa eikä herännyt vaikka yritin herätellä.
        Siinä suostuin appeni kanssa seksiin.
        Kaduttaa että suostuin koska appeni on usein ehdotellut seksiä tämän kerran jälkeen.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2287
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe