Petettyjen naisten kommentteja kaivataan

Anonyymi-ap

Minkälaiseksi mies muuttui sinua kohtaan ja tapahtuiko käytöksen muutos heti vai pidemmällä aikavälillä? Tuliko puheluja joihin sanottiin "outo numero" ja ikinä yleensä puhelin ei soinut kummallisesti kun olit hänen kanssaan? Äksyilikö mies joka asiasta ja keksi aina vikoja sinussa? Kun seksielämänne hiipui, mitä mies sanoi syyksi? Sanoiko hän enää kuinka paljon sinua rakastaa tai halasi sinua? Oliko jatkuvia menoja milloin minnekin, kauppaan, kioskille tmv.?
Nyt olisi vastauksistanne iso apu, kiitos kaikille jotka vastaavat!

9

1029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Miehen käytös ei juuri muuttunut aiemmasta. Lähtö- ja tulosuukon antoi, seksiä ei liitossamme juuri ollut aiemminkaan.

Ylimääräisiä poissaolemisia kotoa ei ollut, koska tapaili naisystäväänsä vain työaikana. Seikka, josta huomasin kolmannen pyörän olemassaolon avioliitossamme, oli jatkuva mesettely. Edes pihatöitä ei voinut tehdä ilman puhelimen naputtelua. Kun ihmettelin, miten voi tehdä polttopuita ja olla Facebookissa yhtä aikaa, poisti paikallaolotiedon. No, puhelimestahan sitten selvisi, miten kiihkeä rakkaussuhde toisen naisen kanssa oli meneillään. Luin meseviestit. Viestien perusteella olin varma, että avioliittomme on ohi, mutta yllätyksekseni mies jätti tämän naisen heti, kun suhde paljastui.

• Anonyymi

Seksi ei hiipunut minnekään, päin vastoin. Ei vastannut puheluihin, kun oli kuulemma joku "puhelinmyyjä". Kosi ja mentiin naimisiinkin, vaikka oli toinen kuvioissa.

• Anonyymi

Kiitos teille vastauksistanne. Olisi kiva kuulla lisääkin muilta :-)
        Minun mies ei ikinä räplää puhelintansa minun läsnäollessa. Ja erittäin harvoin vastaa tuleviin puheluihin. Juuri tuo "outo numero, en vastaa" on meillä yleistä.
        Eikä hän omista nettiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos teille vastauksistanne. Olisi kiva kuulla lisääkin muilta :-)
        Minun mies ei ikinä räplää puhelintansa minun läsnäollessa. Ja erittäin harvoin vastaa tuleviin puheluihin. Juuri tuo "outo numero, en vastaa" on meillä yleistä.
        Eikä hän omista nettiä.

Ja seksiä ei ole ollut vuoteen vaikka olen tehnyt aloitteita.

• Anonyymi

Minkä ikäisiä olette?

• Anonyymi

Päälle 50:pin

• Anonyymi

Mun täytyy todeta, että mä ihan kunnioitan eksäni toimintaa sen jälkeen, kun hän oli pettänyt. Yksi eksistäni on siis pettänyt minua. Hän kertoi asian ihan heti itse, pyysi anteeksi, juttelimme ja erosimme. Siis toki mä olin hänelle silloin ihan hiton v.ttuntunut ja vihainen, enkä tietenkään nytkään hänen tekoaan hyväksy, mutta sitä arvostan, ettei yrittänytkään peitellä. Myöhemmin hän yritti korjata asioita ja olisi halunnut palata yhteen, mutta ei siinä olisi ollu mitään järkeä.

• Anonyymi

Hei, sinulle. Minunkin mielestä eksäsi teki miehen teon ja kertoi että on pettänyt.
        Hyvä, että jatkoit omaa elämääsi. Kaikkea hyvää Sinulle! Terveisin: Alkuperäinen kirjoittaja.

Lisää kokemuksia olisi kiva saada tänne vaikka aihe on vaikea.

• Anonyymi

Puhelin, enemmän puhelimella, enemmän omissa oloissa, että voi viestitellä. Puhelimesta tulee aarre jota vartioidaan. Puhelut ulkona, lisääntynyt ulkoilu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      32
      6622
    2. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      20
      3314
    3. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      52
      1440
    4. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      20
      1362
    5. Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia

Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.
      Oulainen
      28
      1316
    6. PURRA TULEE !

Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht
      Haapavesi
      178
      1293
    7. Vain 30-40v mies on kuuma

Muut on papparaisia. Näin se vaan menee. Miehelläkin on se paras ikä.
      Ikävä
      140
      1161
    8. Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?

Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport
      Ähtäri
      46
      1090
    9. Minkä vuoksi

Kaivattusi tuntuu niin rakkaalta ❤️
      Ikävä
      39
      946
    10. Mikään ei ole ikuista

Hyvää huomenta. ☕ Susi ulvoo yksin ja tyhjyys kutsuu luokseen.⚜️❄️❤️🥱
      Ikävä
      145