Petettyjen naisten kommentteja kaivataan

Anonyymi-ap

Minkälaiseksi mies muuttui sinua kohtaan ja tapahtuiko käytöksen muutos heti vai pidemmällä aikavälillä? Tuliko puheluja joihin sanottiin "outo numero" ja ikinä yleensä puhelin ei soinut kummallisesti kun olit hänen kanssaan? Äksyilikö mies joka asiasta ja keksi aina vikoja sinussa? Kun seksielämänne hiipui, mitä mies sanoi syyksi? Sanoiko hän enää kuinka paljon sinua rakastaa tai halasi sinua? Oliko jatkuvia menoja milloin minnekin, kauppaan, kioskille tmv.?
Nyt olisi vastauksistanne iso apu, kiitos kaikille jotka vastaavat!

9

958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miehen käytös ei juuri muuttunut aiemmasta. Lähtö- ja tulosuukon antoi, seksiä ei liitossamme juuri ollut aiemminkaan.

      Ylimääräisiä poissaolemisia kotoa ei ollut, koska tapaili naisystäväänsä vain työaikana. Seikka, josta huomasin kolmannen pyörän olemassaolon avioliitossamme, oli jatkuva mesettely. Edes pihatöitä ei voinut tehdä ilman puhelimen naputtelua. Kun ihmettelin, miten voi tehdä polttopuita ja olla Facebookissa yhtä aikaa, poisti paikallaolotiedon. No, puhelimestahan sitten selvisi, miten kiihkeä rakkaussuhde toisen naisen kanssa oli meneillään. Luin meseviestit. Viestien perusteella olin varma, että avioliittomme on ohi, mutta yllätyksekseni mies jätti tämän naisen heti, kun suhde paljastui.

    • Anonyymi

      Seksi ei hiipunut minnekään, päin vastoin. Ei vastannut puheluihin, kun oli kuulemma joku "puhelinmyyjä". Kosi ja mentiin naimisiinkin, vaikka oli toinen kuvioissa.

      • Anonyymi

        Kiitos teille vastauksistanne. Olisi kiva kuulla lisääkin muilta :-)
        Minun mies ei ikinä räplää puhelintansa minun läsnäollessa. Ja erittäin harvoin vastaa tuleviin puheluihin. Juuri tuo "outo numero, en vastaa" on meillä yleistä.
        Eikä hän omista nettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos teille vastauksistanne. Olisi kiva kuulla lisääkin muilta :-)
        Minun mies ei ikinä räplää puhelintansa minun läsnäollessa. Ja erittäin harvoin vastaa tuleviin puheluihin. Juuri tuo "outo numero, en vastaa" on meillä yleistä.
        Eikä hän omista nettiä.

        Ja seksiä ei ole ollut vuoteen vaikka olen tehnyt aloitteita.


    • Anonyymi

      Minkä ikäisiä olette?

    • Anonyymi

      Päälle 50:pin

    • Anonyymi

      Mun täytyy todeta, että mä ihan kunnioitan eksäni toimintaa sen jälkeen, kun hän oli pettänyt. Yksi eksistäni on siis pettänyt minua. Hän kertoi asian ihan heti itse, pyysi anteeksi, juttelimme ja erosimme. Siis toki mä olin hänelle silloin ihan hiton v.ttuntunut ja vihainen, enkä tietenkään nytkään hänen tekoaan hyväksy, mutta sitä arvostan, ettei yrittänytkään peitellä. Myöhemmin hän yritti korjata asioita ja olisi halunnut palata yhteen, mutta ei siinä olisi ollu mitään järkeä.

      • Anonyymi

        Hei, sinulle. Minunkin mielestä eksäsi teki miehen teon ja kertoi että on pettänyt.
        Hyvä, että jatkoit omaa elämääsi. Kaikkea hyvää Sinulle! Terveisin: Alkuperäinen kirjoittaja.

        Lisää kokemuksia olisi kiva saada tänne vaikka aihe on vaikea.


    • Anonyymi

      Puhelin, enemmän puhelimella, enemmän omissa oloissa, että voi viestitellä. Puhelimesta tulee aarre jota vartioidaan. Puhelut ulkona, lisääntynyt ulkoilu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      448
      4795
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1712
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1448
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1349
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1306
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1181
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      990
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      875
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe