Mulla on kaappiin unohtunut vajaa levyllinen tuota Acriseuta (Duactin rinnakkaisvalmiste) jota olen allergiaoireisiin käyttänyt. Viimeinen käyttöpäivä 2/ 2022, joten reilu vuoden yliajalla. Nähdäkseni mitään vaaraa ei pitäisi olla, vaan onko enää tehoakaan, apteekkari ei suoraan ottanut asiaan kantaa. Onko joku käyttänyt tuota valmistetta, tai muita saman ryhmän allergialääkkeitä "yliajalla" ja miten se toimi?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Eiköhän niissä ole viimeinen päivämäärä eräästä syystä , itse ostaisin uudet lääkkeet enkä söisi vanhentuneita . Toiset sanoo että teho heikkenee . Voihan sitä soittaa valmistajalle , eikö purkissa ole niidenkin puhelin numero, ainakin ennen oli että sai soittaa jos oli kysyttävää.
- Anonyymi
Joo toki mulla on juuri tänään haettu uusi loota, jossa on puolitoista vuotta käyttöaikaa. On vaan sillai arvokasta, että harmittaa hukata noi edelliset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "4091795- 1351302
- 1161296
- 1601257
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh281036- 111872
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.192733- 59671
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i122600- 23598