Aihe seksityö

Keskusteu aaltoilee kivasti palstalla aiheesta, sitä toivoinkin, laajaa keskustelua, tappeluakin, kunhan asiaa vatvotaan ja ehkä onnistutaan ajan kanssa säätämään kunkin omaa ajattelua keskustelun perusteella johonkin suuntaan.

Mutta un en jaksa istua tumput suorina, niin laitoin hetki sitten meiliä sekä sen viimeisen aloitukseni Myylle että aiemman aloitukseni Isalle ja tiedustelin mahdollisuutta tavata kahvittelun merkeissä, koska olen utelias heistä henkilöinä. Voi toki olla, että kahvit eivät ihan edulliset ole, onhan se heille "työaikaa" tavallaan, mutta katsotaan. Varsinaisiin palveluksiinsa en koe tarvetta enkä halua vähiä varojani sellaiseen tuhlatakaan, ainakaan vielä siihen ei ole ilmennyt tarvettakaan.

Palaan asiaan, kun asiat jotenkin aikanaan liikahtavat johonkin suuntaan.

98

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toisaalta mielenkiintoista. Mäkin haluisin kahdenkesken tavata seksinmyyjän, joka osaisi avata oikeasti totuutta.

      En tarvitse palveluita, mutta haluaisin tietää, pystyvätkö jotkut oikeasti "vain seksiin" ja miten he sen tekevät...

      Tosin jotkut ostajatkin tyytyvät "vain seksiin"... tosin he eivät ehkä tiedä muusta. Mutta tietävätkö myyjätkään? 🤔

      Vai onko kyse erilaisista ihmisistä vain...

      Mielenkiintoista ja hämmentävääkin. 🤔

      • No sepä just, millaisia ihmisiä sieltä todella löytyy ja miten ne elää, se mua kiinnostaa. Ja kun en jaksa vain ihmetellä, niin laitoin sitten meiliä, vaikuttivat molemmat kivoilta likoilta, niin mua ei haittaa yhtään tutustua 🙂

        Tiedä vaikka sais uuden kaverin, kun noi molemmat näyttäis vaikuttavan enimmäksee Suomen jääkiekkopääkaupungissa, siis Tampereella Disse, Tampereella 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        No sepä just, millaisia ihmisiä sieltä todella löytyy ja miten ne elää, se mua kiinnostaa. Ja kun en jaksa vain ihmetellä, niin laitoin sitten meiliä, vaikuttivat molemmat kivoilta likoilta, niin mua ei haittaa yhtään tutustua 🙂

        Tiedä vaikka sais uuden kaverin, kun noi molemmat näyttäis vaikuttavan enimmäksee Suomen jääkiekkopääkaupungissa, siis Tampereella Disse, Tampereella 🤣

        No mulla ei riittäis aika edes ottaa selvää, mutta mieli tekisi, tosin se riippuis siitä miten sellainen "ammattilainen" suhtautuisi ja väkisin tulee mieleen, että kertooko hän sen mitä haluaisi kuulla...🤔

        "Kaupallisuuskin" voi vaikuttaa... en ehkä itse hyväntekeväisyyttäni avautuisi ammatistani...

        Mä ehkä siinä vaiheessa elämääni, kun olin hetkeksi viskannut kirveen kaivoon, olisin voinut vaikka hyötyä siitä, että osaan kutkuttaa ihmisiä oikein...🤔
        Olisin voinut ehkä unohtaa toiveen "jostain minulle". 🤔

        Enkä tiedä olisiko "sen" menettämisestä enää paluuta? 🙄

        Myykö tuossa sit osan itseydestään ja hyppää vain johonkin, missä sillä hinnalla maksetaan kaikki muu? Voiko enää päästä lähelle muita ihmisiä oikeasti, että kokee sen oikeaksi?

        Vai onko meikäntyyppiset vain jotain haaveilijoita ja hörhöjä... seksi on seksiä ja rakkaus ja vst tunteet ei siihen liity? 🤔

        Vaikka en minä usko, että se selviäisi edes yhtä tai kahta haastattelemalla...😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mulla ei riittäis aika edes ottaa selvää, mutta mieli tekisi, tosin se riippuis siitä miten sellainen "ammattilainen" suhtautuisi ja väkisin tulee mieleen, että kertooko hän sen mitä haluaisi kuulla...🤔

        "Kaupallisuuskin" voi vaikuttaa... en ehkä itse hyväntekeväisyyttäni avautuisi ammatistani...

        Mä ehkä siinä vaiheessa elämääni, kun olin hetkeksi viskannut kirveen kaivoon, olisin voinut vaikka hyötyä siitä, että osaan kutkuttaa ihmisiä oikein...🤔
        Olisin voinut ehkä unohtaa toiveen "jostain minulle". 🤔

        Enkä tiedä olisiko "sen" menettämisestä enää paluuta? 🙄

        Myykö tuossa sit osan itseydestään ja hyppää vain johonkin, missä sillä hinnalla maksetaan kaikki muu? Voiko enää päästä lähelle muita ihmisiä oikeasti, että kokee sen oikeaksi?

        Vai onko meikäntyyppiset vain jotain haaveilijoita ja hörhöjä... seksi on seksiä ja rakkaus ja vst tunteet ei siihen liity? 🤔

        Vaikka en minä usko, että se selviäisi edes yhtä tai kahta haastattelemalla...😁

        Edes Tampesterissa. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        No mulla ei riittäis aika edes ottaa selvää, mutta mieli tekisi, tosin se riippuis siitä miten sellainen "ammattilainen" suhtautuisi ja väkisin tulee mieleen, että kertooko hän sen mitä haluaisi kuulla...🤔

        "Kaupallisuuskin" voi vaikuttaa... en ehkä itse hyväntekeväisyyttäni avautuisi ammatistani...

        Mä ehkä siinä vaiheessa elämääni, kun olin hetkeksi viskannut kirveen kaivoon, olisin voinut vaikka hyötyä siitä, että osaan kutkuttaa ihmisiä oikein...🤔
        Olisin voinut ehkä unohtaa toiveen "jostain minulle". 🤔

        Enkä tiedä olisiko "sen" menettämisestä enää paluuta? 🙄

        Myykö tuossa sit osan itseydestään ja hyppää vain johonkin, missä sillä hinnalla maksetaan kaikki muu? Voiko enää päästä lähelle muita ihmisiä oikeasti, että kokee sen oikeaksi?

        Vai onko meikäntyyppiset vain jotain haaveilijoita ja hörhöjä... seksi on seksiä ja rakkaus ja vst tunteet ei siihen liity? 🤔

        Vaikka en minä usko, että se selviäisi edes yhtä tai kahta haastattelemalla...😁

        Ero on ehkä siinä, etten edes mieti tuollaisia ennalta, mietin vain että saatan kohdata uuden ihmisen. Ai niin, se tekee duuniakin, sivuseikka, mutta se tekee duunikseen jotain selvästi huomiota herättävää, toisin kuin ydinvoimainssit...


      • Disseisback kirjoitti:

        Edes Tampesterissa. 😁

        Kunhan Poika pysyy kotonaan 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Ero on ehkä siinä, etten edes mieti tuollaisia ennalta, mietin vain että saatan kohdata uuden ihmisen. Ai niin, se tekee duuniakin, sivuseikka, mutta se tekee duunikseen jotain selvästi huomiota herättävää, toisin kuin ydinvoimainssit...

        No mä nyt mietin tälläsii. 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No sepä just, millaisia ihmisiä sieltä todella löytyy ja miten ne elää, se mua kiinnostaa. Ja kun en jaksa vain ihmetellä, niin laitoin sitten meiliä, vaikuttivat molemmat kivoilta likoilta, niin mua ei haittaa yhtään tutustua 🙂

        Tiedä vaikka sais uuden kaverin, kun noi molemmat näyttäis vaikuttavan enimmäksee Suomen jääkiekkopääkaupungissa, siis Tampereella Disse, Tampereella 🤣

        Ihan tavallisia ja tosi mukavia tyyppejä ainakin he ketä mä tunnen ketkä joskus on alan hommia tehneet. Eivät tosin tee enää.🙂.


      • Anonyymi

        Huvittava nyanssi; miehet yleensä ensin toivovat että joku kuuntelee heitä, vasta sen jälkeen on "tunteet" mukana. Peukuta jos olet mies ja samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huvittava nyanssi; miehet yleensä ensin toivovat että joku kuuntelee heitä, vasta sen jälkeen on "tunteet" mukana. Peukuta jos olet mies ja samaa mieltä.

        +1


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huvittava nyanssi; miehet yleensä ensin toivovat että joku kuuntelee heitä, vasta sen jälkeen on "tunteet" mukana. Peukuta jos olet mies ja samaa mieltä.

        Pakko peukuttaa...jos olisin yhdentekevä, ei tunteetkaan mihinkään nouse ja miksi pitäisi?


      • Anonyymi

        Mitä höpötät? Enemmän se psykologin työtä on kuin seksiä. Seksi on tekosyy tavata

        T.ex-seksityöntekijä


      • Anonyymi

        Luuletko, että ko naiset avaisivat totuutta?


    • Anonyymi

      Kyllä ne teidät viettelee ja se on menoa sitten. Varokaa vaan tutkintavankeuteen päätymistä, jos jokin menee vikaan. Joskus kytät unohtivat jonkun jantterin puoleksi vuodeksi tutkintavankeuteen. S*ksi edellä vaikka hautaan jne 😅.

      • Tuskinpa. Ne on ammattilaisia, rahalla saa jos saa ja sitä en aio noihin huvituksiin haaskata, olen enemmän Särkäniemi-miehiä 😂


    • Anonyymi

      Seksityö on tärkeää jo vammaistenkin osalta jotka muuten ei saa palveluja normaalissa elämässä, mutta ostopalveluina onni olisi parempi ja yhdenvertaisuus paranisi molempien osalta.

      • Monet terveydenhoitoalan ihmiset avustavat myös seksuaalisissakin asioissa itseasiassa. Ainakin minä olen kuullut niin. Tietenkään he eivät osallistu sinäällään seksiin...

        Olisihan se hyvä, että tilan ottaisi varsinainen hyväksytty ammattilainen. Ja että seksityöntekijä olisi oma hyväksytty, sekä rekisteröity ammattiala.

        Useat ihmiset pistävät oman henkisen ja fyysisen terveyden alan vaatimusten eteen...palohenkilöt, poliisit, järjestysihmiset jne. Jopa hoitajat... mutta jotkut ovat lakien ulkopuolella.

        Pikkuisen kieltämättä pitäisi päästä "noitavainoista irti".

        Lisäksi rikollinen aines käyttää tilannetta hyväkseen sumeilematta. Jos alan saisi muun yhteiskunnan suojelukseen, ei väärinkäyttöä olisi niin paljon.


    • Anonyymi

      Älkää naiset istuko kotona vaan myykää seksiä kilteillä ätmeille. Tienaatte paljon rahaa siitä.

    • Anonyymi

      Kaikesta sitä jotkus jaksa kiinnostua. Enkä siis tarkoita pahalla, vaan vain vähän hymhillen hymähtäen. 🙂

      Sinällään itse aihe on tärkeä, sillä siihen liittyy paljon stigmoja ja oletuksia. Tuntuu siltä, että osa jengista olettaa kaikkien seksiä myyvien olevan vapaaehtoisesti ja omasta halustaan siinä työssä ja osa taas kuvittelee heidän kaikkien olevan jollain tavoin uhreja. Todellisuudessahan sieltä kaikenlaista talaajaa ja monta monituista motiivia. Periaatteessa pakotettuun ja ihmsikaupan uhriin voi aivan yhtä hyvin törmätä siivoustyössä tai käydessään ravintolassa, mutta jotenkin sitä ei moni tiedosta. Kaikki ihmiskauppa ei liity prostituutioon, vaikka se yleistä onkin.

      Vaikka aiheesta on tärkeä puhua ja stigmojen purkaminen on tärkeää, niin itseäni häiritsee keskustelussa yksi asia hyvin suuresti. Tätä asiaa edustaa vaikkapa tuo 06:27 kommentti. Seksityöstä ei ikinä saisi tulla "työ muiden joukossa" siinämielessä, että sen oletetaan sopivan kaikille. Esitän nyt äärimmäisen tyhmän rinnastuksen sanomalla, että mm. hoitoalan töistä on tässä maassa tullut tuollainen työ, jonka vain oletetaan (väärin) sopivan kaikille. Vallalla on sellainen ajatus, että no lähihoitajan töihin nyt ainakin voi lähestulkoon kenet vaan tunkea kouluttatumaan ja töihinkin ja eivät kaikki sinne todellakaan sovi. Seksityö on vielä todella paljon enemmän sellainen työ, että se ei todellakaan kaikille sovi, vaikka se joillekin on ihan ok ja heille se sallittakoon. Sitä tulee esimerkiksi viimeiseen saakka vältellä, että työkkäsi ehdottaisi kenellekään seksityötä vaihtoehtona jne.

      • Tästä mä oon puhunitkin näissä ketjuissa monta kertaa. Kun joskus 90 luvulla näytti niin moni opiskelevan lähihoitajaksi. Niin sitten paljastukin, että sinne oli laitettu mielenterveyskuntoutujia ym. Ei oikein voi ymmärtää että henkilön jonka pitäis hoitaa muita, niin on itse avun tarpeessa. Päättäjien pitäis ymmärtää, jokaisella alalla on erityispiirteensä. Ja se ei muutu, vaikka lähihoitp aöalla olisi liten suuri tarve tahansa. Tietenkin palkkaus pitää saada kuntoon. Mutta joko syntyvyys tai maahanmuutto pitää saada nousuun, että alan paikat saadaan täyteen. Pakolla ei ainakaan saada motivoituneita työntekijöitä.


    • Siinäpä olis ammatti, missä ei ainakaan tarvisi miettiä miten rahat riittää 😄😁
      Tarviikohan tässä miettiä alan vaihtoa 🤔🤣🤣🤣

      • Niinpä, rahaahan olisi siis aina, jos ei tarkoituksella ole päättänyt "vain" istua sen päällä 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Niinpä, rahaahan olisi siis aina, jos ei tarkoituksella ole päättänyt "vain" istua sen päällä 🤣

        Niin no 😏🤣🤣


    • Mun mielestä ne vois tulla sinne sun kahville ihan ilmaseks. Ei kukaan muukaan yrittäjä saa markkinoinnista tai urakkalaskennasta rahaa. Jos kerran seksityö halutaan normalisoida niin sitten se normalisoidaan. Ja jos ei normalisoida niin kielletään. Mun mielestä reilu peli.

    • Anonyymi

      En todellakaan ymmärrä minkä takia haluaisivat sut tavata.

      • Anonyymi

        Markkinarako mahdollisuus.

        ❄️


      • Anonyymi

        Ei kaikkia asioita tarvitse ymmärtääkään.


      • No sehän selviää aikanaan halusivatko vai eivät. Ei sillä ole niin väliä, heitin pallon heille ja sitten katsotaan saanko "haastatella" kahvilla neitejä. Jos en, niin en häviä mitään ja tuskin häviävät hekään, homma on paketissa.


    • Anonyymi

      Heh, sensuuri iski, kun ehdotin ottaa eukoksi maksullisen, jotta pääsisit aitoon arkeen mukaan. Eikä vain markkinapuheisiin lehtien sivuilla. 😜

      ❄️

      • Anonyymi

        Mutta pitäähän sellanen ensiksi löytää. 😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pitäähän sellanen ensiksi löytää. 😉

        No eikös heidät nykyään helposti löydä? Internetaikaan. 😉

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös heidät nykyään helposti löydä? Internetaikaan. 😉

        ❄️

        Niin ja tuossahan sitä tapailua juuri viritellään, yhdenlaisen tekosyyn varjolla. Ja jos nyt ei juuri noista kolahda, niin ovat hyvinkin verkostoituneita ja sieltä voi sitten lisää seuraa löytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikös heidät nykyään helposti löydä? Internetaikaan. 😉

        ❄️

        Voi tietysti mennä puppe pöksyyn, jos alkaa epäilyttämään ettei pystykkään jakamaan naistaan liudan muita maksavia asiakkaita kanssa. Monesti mielikuvat on pojilla turhan ruusuisia tuosta arjesta. 😄

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tietysti mennä puppe pöksyyn, jos alkaa epäilyttämään ettei pystykkään jakamaan naistaan liudan muita maksavia asiakkaita kanssa. Monesti mielikuvat on pojilla turhan ruusuisia tuosta arjesta. 😄

        ❄️

        Ne netin naisetkin pitää ensiksi tavata. Tuossa nyt on pari, jotka ovat jo selkeästi julkisuudessa ilmaisseet halunsa jutella alasta, joten mikä jottei noilla pääsisi alkuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne netin naisetkin pitää ensiksi tavata. Tuossa nyt on pari, jotka ovat jo selkeästi julkisuudessa ilmaisseet halunsa jutella alasta, joten mikä jottei noilla pääsisi alkuun.

        Tietysti pitää juu. Selvähän se.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja tuossahan sitä tapailua juuri viritellään, yhdenlaisen tekosyyn varjolla. Ja jos nyt ei juuri noista kolahda, niin ovat hyvinkin verkostoituneita ja sieltä voi sitten lisää seuraa löytyä.

        Jep. Jollekin aina kelpaa.

        ❄️


      • Näääh, ei se mua niin paljon kiinnosta. Tosin jos eteen tulisi kiva tytsi ja menisin ihastumaan/rakastumaan, niin paha sanoa mitä sitten kävisi. En kuitenkaan ekana tyrmäisi sitä duuninaan, mutta olisi siinä itellä mietittävää.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Näääh, ei se mua niin paljon kiinnosta. Tosin jos eteen tulisi kiva tytsi ja menisin ihastumaan/rakastumaan, niin paha sanoa mitä sitten kävisi. En kuitenkaan ekana tyrmäisi sitä duuninaan, mutta olisi siinä itellä mietittävää.

        Luulen, että sinä vähän nyt romantisoit tuota ilotytön ammattia kuten Mikkojuhanikin. Näätte siinä enemmän sydäntä, kun rahaa ja valtaa. Kauniisti sepitettyä satua se on, hyväntekijän roolin esittämistä. Ei heitä kiinnosta, kun bisnes vitut asiakkaan tunteista jne.

        Mutta joo. Onko neito vastaillut mitään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että sinä vähän nyt romantisoit tuota ilotytön ammattia kuten Mikkojuhanikin. Näätte siinä enemmän sydäntä, kun rahaa ja valtaa. Kauniisti sepitettyä satua se on, hyväntekijän roolin esittämistä. Ei heitä kiinnosta, kun bisnes vitut asiakkaan tunteista jne.

        Mutta joo. Onko neito vastaillut mitään?

        Tuskinpa romantisoin, mutta voit elää siinä ajatuksessa jos se palvelee tarkoituksiasi. Mutta voisit tarkemmin avata miksi niin ajattelet, koska tuo edellinen kommenttisi oli lähinnä solvaamista. Jaksaisitko?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tuskinpa romantisoin, mutta voit elää siinä ajatuksessa jos se palvelee tarkoituksiasi. Mutta voisit tarkemmin avata miksi niin ajattelet, koska tuo edellinen kommenttisi oli lähinnä solvaamista. Jaksaisitko?

        En jaksa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa.

        No sitten pidän kommenttiasi vain solvaamisena ja jatkan noiden ammattilaisten persoonien tutkimista ymmärtääkseni heidän valintaansa paremmin.


    • Anonyymi

      Seksin myyjät ovat pelastaneet monet rumat miehet itsarilta. Jos meinaan ei edes ruma mies saa maksulliselta pillua rahalla niin ruma mies hyppää varmasti junan eteen.

    • Sinkkumies on niin lemmenpuutteessa, että näkee horossa mahdollisesti mukavan ja sympaattisen tyttöystävän.
      Konttilaivalla niitä tuodaan Suomeen, Etelä-Amerikasta ja Venäjältä.

      • Sitten kun hankit ÄO:n, niin voidaan alkaa keskustelemaan.


      • randombypasser kirjoitti:

        Sitten kun hankit ÄO:n, niin voidaan alkaa keskustelemaan.

        "...toivoinkin, laajaa keskustelua, tappeluakin..." -sanoi AP

        Sähän siirryit heti tappeluun. Mutta ei siinä mitään.
        Mun puolesta saatte spekuloida, minä en jaksa.


      • JasQa kirjoitti:

        "...toivoinkin, laajaa keskustelua, tappeluakin..." -sanoi AP

        Sähän siirryit heti tappeluun. Mutta ei siinä mitään.
        Mun puolesta saatte spekuloida, minä en jaksa.

        Se oli toinen ketju, mikäli harrastat luetun ymmärtämistä. En harrasta tappelua kuin tarvittaessa IRL, mutta mitään kusipäisiä nollakommentteja en jaksa, kuittaan kyllä takaisin, niin ehkä ne nesteet kuupassa joillain joskus vaihtuvat. Tai edes asenne.


      • randombypasser kirjoitti:

        Se oli toinen ketju, mikäli harrastat luetun ymmärtämistä. En harrasta tappelua kuin tarvittaessa IRL, mutta mitään kusipäisiä nollakommentteja en jaksa, kuittaan kyllä takaisin, niin ehkä ne nesteet kuupassa joillain joskus vaihtuvat. Tai edes asenne.

        Puhuin kommentissani yleisesti sinkkumiehistä, ilman mitään kontekstia. Taisit ottaa nokkiisi, ei tuollainen ole normaalia huutelua. Saisit pyytää anteeksi.


      • JasQa kirjoitti:

        Puhuin kommentissani yleisesti sinkkumiehistä, ilman mitään kontekstia. Taisit ottaa nokkiisi, ei tuollainen ole normaalia huutelua. Saisit pyytää anteeksi.

        Osoitit kommentisi vastauksena aloitukseeni ja puhuit koko matkalta yksikössä, et monikossa. Se ei jätä oikein mahdollisuutta tulkita muuten kuin kommenttina suoraan aloittajalle. Joten ensi kerralla, korosta sitä että käsittelet sinkkumiehiä yleisesti tai rapaa tulee jatkossakin niskaan, ei vain minulta.

        Kun osaat määritellä normaalin yleismaailmallisesti minkään asian osalta, suostun kuuntelemaan sinua tarkemmin. Muuten pidän sinua vain herkkänahkaisena höpöttelijänä joka koittaa vierittää oman virheensä toisten niskoille.


      • randombypasser kirjoitti:

        Osoitit kommentisi vastauksena aloitukseeni ja puhuit koko matkalta yksikössä, et monikossa. Se ei jätä oikein mahdollisuutta tulkita muuten kuin kommenttina suoraan aloittajalle. Joten ensi kerralla, korosta sitä että käsittelet sinkkumiehiä yleisesti tai rapaa tulee jatkossakin niskaan, ei vain minulta.

        Kun osaat määritellä normaalin yleismaailmallisesti minkään asian osalta, suostun kuuntelemaan sinua tarkemmin. Muuten pidän sinua vain herkkänahkaisena höpöttelijänä joka koittaa vierittää oman virheensä toisten niskoille.

        14:15:34
        Sinkkumies on niin lemmenpuutteessa, että näkee horossa mahdollisesti mukavan ja sympaattisen tyttöystävän.
        Konttilaivalla niitä tuodaan Suomeen, Etelä-Amerikasta ja Venäjältä.
        ____________________________________________________________________________________
        Tästä kaikki alkoi. En kohdistanut kommenttiani aloitukseen. Käytin yksikkömuotoa, koska en halunnut yleistää.
        Mun puolesta voidaan lopettaa kädenvääntö tähän.


      • JasQa kirjoitti:

        14:15:34
        Sinkkumies on niin lemmenpuutteessa, että näkee horossa mahdollisesti mukavan ja sympaattisen tyttöystävän.
        Konttilaivalla niitä tuodaan Suomeen, Etelä-Amerikasta ja Venäjältä.
        ____________________________________________________________________________________
        Tästä kaikki alkoi. En kohdistanut kommenttiani aloitukseen. Käytin yksikkömuotoa, koska en halunnut yleistää.
        Mun puolesta voidaan lopettaa kädenvääntö tähän.

        Et halunnut yleistää ja sitten kuitenkin sanoit että tarkoitit yleisesti sen... Voisitko päättää?

        Jep, ihan sama.


      • Anonyymi

        Uusi komea uros on eksynyt randomin reviirille. Onhan se syy laittaa kukkotappelu pystyyn.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusi komea uros on eksynyt randomin reviirille. Onhan se syy laittaa kukkotappelu pystyyn.

        Jos se on sinun näkemyksesi, niin kiva, pidä siitä kiinni, sillä pääset... No johonkin, et pitkälle kuitenkaan, olettaminen kun on varma tapa lyödä nenänsä seinään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jos se on sinun näkemyksesi, niin kiva, pidä siitä kiinni, sillä pääset... No johonkin, et pitkälle kuitenkaan, olettaminen kun on varma tapa lyödä nenänsä seinään.

        En kommentoinut sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kommentoinut sinulle.

        No katos, näin on, olin hätäinen. Pahoitteluni.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Uusi komea uros on eksynyt randomin reviirille. Onhan se syy laittaa kukkotappelu pystyyn.

        😀 Joo, vähän yllätti. Miten mun mahtaa käydä, kun juttelen palstan naisille?
        En oikein jaksaisi lukea noita "aivoton kusipää" syytöksiä ja niitten todistelua.


      • Anonyymi
        JasQa kirjoitti:

        😀 Joo, vähän yllätti. Miten mun mahtaa käydä, kun juttelen palstan naisille?
        En oikein jaksaisi lukea noita "aivoton kusipää" syytöksiä ja niitten todistelua.

        Saa nähdä :) mutta älä välitä, tuo on ollut kuin persiille ammuttu karhu tovin. Tiedä onko joku vialla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa nähdä :) mutta älä välitä, tuo on ollut kuin persiille ammuttu karhu tovin. Tiedä onko joku vialla.

        Kannattaa kokeilla rekisteröitymistä ja omien aloitusten tekemistä, niin pääset hiukan jyvälle asiasta. Pelkkä lussuttaminen on sama kuin kusisi housuihinsa saadakseen lämpöä edes minuutiksi 😂


      • Anonyymi

        Oletko ollut nimimerkillä Jascal?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Kannattaa kokeilla rekisteröitymistä ja omien aloitusten tekemistä, niin pääset hiukan jyvälle asiasta. Pelkkä lussuttaminen on sama kuin kusisi housuihinsa saadakseen lämpöä edes minuutiksi 😂

        Joo joo, menen pois kun en saa jutella Hunksille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo, menen pois kun en saa jutella Hunksille.

        Kun lopetat vinoilun, saat jauhaa mitä haluat. Etenkin kun teet oman ketjun sille Hunksillesi etkä jatka minun ketjussani jolloin näen joka viestin. Hölmö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ollut nimimerkillä Jascal?

        Random hermostuu, jos joku yrittää keskustella mun kanssa hänen ketjussaan.

        Mutta ei sun tarvi perustaa oma ketjua kysyäksesi tuota.
        En ole Jascal, en edes tunne nikkiä.


      • JasQa kirjoitti:

        Random hermostuu, jos joku yrittää keskustella mun kanssa hänen ketjussaan.

        Mutta ei sun tarvi perustaa oma ketjua kysyäksesi tuota.
        En ole Jascal, en edes tunne nikkiä.

        Jaa, seuraava palstapsykologi on syntynyt. Kokeilepa Jaska tehdä oma aloitus, niin ymmärrät paremmin.


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaa, seuraava palstapsykologi on syntynyt. Kokeilepa Jaska tehdä oma aloitus, niin ymmärrät paremmin.

        Sulla näyttää olevan täällä vielä monta muutakin aloitusta. Kaikissa niissä taitaa olla keskustelu kielletty muiden kuin aloittajan kanssa.
        Ellei kielletty niin ainakin ei-toivottavaa.


      • Anonyymi
        JasQa kirjoitti:

        Sulla näyttää olevan täällä vielä monta muutakin aloitusta. Kaikissa niissä taitaa olla keskustelu kielletty muiden kuin aloittajan kanssa.
        Ellei kielletty niin ainakin ei-toivottavaa.

        Rande on sanonut, että hän on palsta. Tätä se sitten on käytännössä.


      • JasQa kirjoitti:

        Sulla näyttää olevan täällä vielä monta muutakin aloitusta. Kaikissa niissä taitaa olla keskustelu kielletty muiden kuin aloittajan kanssa.
        Ellei kielletty niin ainakin ei-toivottavaa.

        Se on sun tulkintasi, sun palstapsykologiointiasi, tervetuloa vain, kaltaisiasi löytyy täältä useita.

        Mutta tee pari aloitusta, niin ymmärrät mistä puhut, mistä me puhumme. Kun sulla on noin kymmenen anonyymin tappelua kommenttiboksissasi 200-300 viestiä ja koitat löytää niitä muutamaa sinulle osoitettua sieltä seasta, niin olet vihdoin samalla sivulla. Uskallatko kokeilla? Epäilen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rande on sanonut, että hän on palsta. Tätä se sitten on käytännössä.

        Niin OLENkin. Haittaaks se?
        Ainoa todellinen ero "teihin muihin" verrattuna on se, että voin sanoa mitä haluan, te ette, kokeile vaikka. Ja miksi näin? Koska teen keskusteluja, keskustelua, sisältöä. Ja koska uskallan.


    • Anonyymi

      Työuupumus = ei seksiä suhteessa

      • Erittäin hyvä pointti! 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      "Varsinaisiin palveluksiinsa en koe tarvetta enkä halua vähiä varojani sellaiseen tuhlatakaan, ainakaan vielä siihen ei ole ilmennyt tarvettakaan."

      Nuuka setämies pyrkii pukille vähän halvemmalla kuin muut kätkemällä himonsa asiallisen keskustelun viittaan. Voihan sitä hintaneuvotteluja niinkin käydä :D

      -harmiseikirj-

      • Jaa. Siis sinäkin. No miten vain. Varaa olisi, mutta en maksa seksistä, ainakaan suoraan ja ainakaan vielä. Katsotaan sitten eläkkeellä uudelleen.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Jaa. Siis sinäkin. No miten vain. Varaa olisi, mutta en maksa seksistä, ainakaan suoraan ja ainakaan vielä. Katsotaan sitten eläkkeellä uudelleen.

        Niin no tuo nyt vaan tuli ekana mieleen, olisi tullut henkilöstä riippumatta :D Mutta tavallaan tuo on vain hidaste että ylpeys ei salli sitä että alkaisi maksamaan seksistä. Kun pääset henkisen lukkosi yli ja ajattelet asiaa järjellä sehän voisi olla hyväkin ratkaisu vrt. morsian jolta seksiä saisi ilmaiseksi. Jos vaikka etäsuhteeseen alkaisit ja polttaisit aina läpi puolen suomen tapaaaamaan, siinä menisi aikaa ja rahaa per seksikerta kustannus ei varmaan ainakaan kovin kauas jäisi siitä mitä se olisi tuollaisen ammattilaisen kanssa jos ei kovin usein kävisi. Tuollainen ostopalveluhan olisi varmaan aika helpon mutkatonta kun ei tarvitsisi mistään asiasta sen kummemmin vääntää, voisit jatkaa vauhdikkaan vapaata palstaelämää ilman rajoituksia ja vaatimuksia, saaminen olisi aina varmaa ilman vonkaamista.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no tuo nyt vaan tuli ekana mieleen, olisi tullut henkilöstä riippumatta :D Mutta tavallaan tuo on vain hidaste että ylpeys ei salli sitä että alkaisi maksamaan seksistä. Kun pääset henkisen lukkosi yli ja ajattelet asiaa järjellä sehän voisi olla hyväkin ratkaisu vrt. morsian jolta seksiä saisi ilmaiseksi. Jos vaikka etäsuhteeseen alkaisit ja polttaisit aina läpi puolen suomen tapaaaamaan, siinä menisi aikaa ja rahaa per seksikerta kustannus ei varmaan ainakaan kovin kauas jäisi siitä mitä se olisi tuollaisen ammattilaisen kanssa jos ei kovin usein kävisi. Tuollainen ostopalveluhan olisi varmaan aika helpon mutkatonta kun ei tarvitsisi mistään asiasta sen kummemmin vääntää, voisit jatkaa vauhdikkaan vapaata palstaelämää ilman rajoituksia ja vaatimuksia, saaminen olisi aina varmaa ilman vonkaamista.

        -harmiseikirj-

        Juu, luin kyllä tuon huumorin kommentistasi 😁

        Kyse ei ole niinkään ylpeydestä, vaan vain siitä että vielä ei ole ollut tarpeen. Mutta ikää tulee, joten se tarvekin voi vielä syntyä. Ja osin siksikin mielenkiinnosta haluaisin oppia paremmin ymmärtämään näitä nuoria ammattilaisia jotka ovat ainakin toistaiseksi valinneet seksin työkseen.

        Tunnetustihan ilmaisia lounaita ei ole, ei liioin ilmaista seksiä 🤣


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, luin kyllä tuon huumorin kommentistasi 😁

        Kyse ei ole niinkään ylpeydestä, vaan vain siitä että vielä ei ole ollut tarpeen. Mutta ikää tulee, joten se tarvekin voi vielä syntyä. Ja osin siksikin mielenkiinnosta haluaisin oppia paremmin ymmärtämään näitä nuoria ammattilaisia jotka ovat ainakin toistaiseksi valinneet seksin työkseen.

        Tunnetustihan ilmaisia lounaita ei ole, ei liioin ilmaista seksiä 🤣

        Joo. Huomaa kyllä ettet jälkikasvua omaa. Jos omaisit voisi olla viestisi muuta💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Huomaa kyllä ettet jälkikasvua omaa. Jos omaisit voisi olla viestisi muuta💩

        No kuules. Kun teet noin taitavia persoonallisuusanalyysejä pelkkien palstakirjoitusten avulla, niin kannattaa todella harkita uraa esim. psykologina. Olisit lottovoitto Suomen(kin) terveydenhuollolle kun voisit vain yhden kirjoituksen luettuasi antaa diagnoosin. Ja voisit laskuttaa siitä lukemisesta helposti 200€/meili. Mietipä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No kuules. Kun teet noin taitavia persoonallisuusanalyysejä pelkkien palstakirjoitusten avulla, niin kannattaa todella harkita uraa esim. psykologina. Olisit lottovoitto Suomen(kin) terveydenhuollolle kun voisit vain yhden kirjoituksen luettuasi antaa diagnoosin. Ja voisit laskuttaa siitä lukemisesta helposti 200€/meili. Mietipä.

        Joo,muttakun ei tuo rahastaminen kiinnosta,ei psykologina eikä seksi hoona. Että taasko oli sinulla tässäkin raha mielessä? . Minä voisin tienata vaikka miten.olen siitä nyt ja aina ollut hyvinkin tietoinen. Mieluummin köyhä materiaalisesti kuin henkisesti,on mottoni. Se on valintakysymys se. Niistä siihen nenäsi💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo,muttakun ei tuo rahastaminen kiinnosta,ei psykologina eikä seksi hoona. Että taasko oli sinulla tässäkin raha mielessä? . Minä voisin tienata vaikka miten.olen siitä nyt ja aina ollut hyvinkin tietoinen. Mieluummin köyhä materiaalisesti kuin henkisesti,on mottoni. Se on valintakysymys se. Niistä siihen nenäsi💩

        Sun persoonallisuusanalyysisi ovat niin vaikuttavia, että siksi oli pakko kommentoida asiaa, myös rahan vinkkelistä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Sun persoonallisuusanalyysisi ovat niin vaikuttavia, että siksi oli pakko kommentoida asiaa, myös rahan vinkkelistä.

        Eikös vain osunutkin ja uponnut? Kiitos positiivisesta palautteesta. Ihan ilmatteeksi vinkit annoin. 💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös vain osunutkin ja uponnut? Kiitos positiivisesta palautteesta. Ihan ilmatteeksi vinkit annoin. 💩

        Juu, nostan hattua, oli todella osuva ja teki syvän haavankin.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, nostan hattua, oli todella osuva ja teki syvän haavankin.

        Noo..en mitään haavaa halunnut😶intoudun vaan välistä antamaan takaisin. Olen pahoillani ja pyydän anteeksi jos haavoitin. Puhallan pipin pois ja laitan laastarin. 🤗💗♥️💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noo..en mitään haavaa halunnut😶intoudun vaan välistä antamaan takaisin. Olen pahoillani ja pyydän anteeksi jos haavoitin. Puhallan pipin pois ja laitan laastarin. 🤗💗♥️💩

        Et haavoittanut, kaikki ed. kommenttini olivat kuivaa sarkasmia. En arvosta yhtä ainutta palsta-analyysia käytettyä vessapaperia enempää, niin ei kannata olla huolissaan haavoista tai kyynelistä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Et haavoittanut, kaikki ed. kommenttini olivat kuivaa sarkasmia. En arvosta yhtä ainutta palsta-analyysia käytettyä vessapaperia enempää, niin ei kannata olla huolissaan haavoista tai kyynelistä.

        Höpöpöpö.. tässä nenuliina ja olkäpää ja ja halit ja pusut jajaja tulee aina niin surku kun joku ottaa tosissaan nokkiinsa. Tulee sellainen hellyyspuuska🙈tekee mieli hyvittää jotenkin... ihan ilmatteeksi😄😉💩


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpöpöpö.. tässä nenuliina ja olkäpää ja ja halit ja pusut jajaja tulee aina niin surku kun joku ottaa tosissaan nokkiinsa. Tulee sellainen hellyyspuuska🙈tekee mieli hyvittää jotenkin... ihan ilmatteeksi😄😉💩

        Ei onnistu. Olen oksentanut jokaisen palsta-analyysin päälle vuodesta 2010 alkaen, niin säästä nessut parempaan käyttöön.

        Sinun(kin) palstapsykologisointisi perustuvat jokuseen kirjoitukseen, joiden osalta kirjoittaja valitsee mitä ja miten kertoo, joten niillä on vähemmän arvoa kuin raaputtamattomalla Ässä-arvalla. Mietipä sitä.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei onnistu. Olen oksentanut jokaisen palsta-analyysin päälle vuodesta 2010 alkaen, niin säästä nessut parempaan käyttöön.

        Sinun(kin) palstapsykologisointisi perustuvat jokuseen kirjoitukseen, joiden osalta kirjoittaja valitsee mitä ja miten kertoo, joten niillä on vähemmän arvoa kuin raaputtamattomalla Ässä-arvalla. Mietipä sitä.

        Nyt vasta hellyttääkin😘😘 ihan jo riisuuntumaan tässä alan.. ai kamalaa,ei kai kukaan nähnyt.. 😳 poistun vähin äänin. Silleen hipsin sukkasillaan. Hyvää yötä🤫🤗💗💩


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Juu, luin kyllä tuon huumorin kommentistasi 😁

        Kyse ei ole niinkään ylpeydestä, vaan vain siitä että vielä ei ole ollut tarpeen. Mutta ikää tulee, joten se tarvekin voi vielä syntyä. Ja osin siksikin mielenkiinnosta haluaisin oppia paremmin ymmärtämään näitä nuoria ammattilaisia jotka ovat ainakin toistaiseksi valinneet seksin työkseen.

        Tunnetustihan ilmaisia lounaita ei ole, ei liioin ilmaista seksiä 🤣

        Suurin osa seksistä on maksutonta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,muttakun ei tuo rahastaminen kiinnosta,ei psykologina eikä seksi hoona. Että taasko oli sinulla tässäkin raha mielessä? . Minä voisin tienata vaikka miten.olen siitä nyt ja aina ollut hyvinkin tietoinen. Mieluummin köyhä materiaalisesti kuin henkisesti,on mottoni. Se on valintakysymys se. Niistä siihen nenäsi💩

        Pisteet sinulle!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin osa seksistä on maksutonta.

        Ei ole, ilmaista seksiä ei olekaan, mutta ei sen kuulukaan ilmaista olla.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei ole, ilmaista seksiä ei olekaan, mutta ei sen kuulukaan ilmaista olla.

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, että kaikki parisuhteet ml seksi toimivat rahan voimalla? Aivan käsittämätöntä kerrassaan, mutta etenkin surullista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä saa sinut kuvittelemaan, että kaikki parisuhteet ml seksi toimivat rahan voimalla? Aivan käsittämätöntä kerrassaan, mutta etenkin surullista.

        Missä kohtaa sanoin "raha"? Nähdäkseni en missään kohden. Joten luepa uudelleen ja pysähdy. Ajattelemaan. Ajattelemaan oikein kunnolla. Etten minäkin tule surulliseksi.


    • Anonyymi

      Vain 10 % maksu naisista on kauniita ja loput rumia. Joten kannattaa valkata huolella ketä panee.

    • Anonyymi

      ” Palaan asiaan, kun asiat jotenkin aikanaan liikahtavat johonkin suuntaan.” Tällainen mielikuvitushahmojen tai muuten täysin mielikuvitukseen perustuva prostituutio on kiehtonut aina ja pitää jotenkin vireänä ja elämässä kiinni t henkisesti köyhä ihminen

    • Anonyymi

      Voi voi…ei nyt ihan hyvältä kuulosta, mutta omapa on asiasi.

      • Niinkö? Olen aina ollut pirun utelias ja jos jotain haluan tietää, oli sillä mitään merkitystä minkään suhteen omassa elämässäni, niin yleensä olen sen tiedon kaivanut. wNyt minua kiinnostavat nuo persoonat, niin katson saako heihin tutustua ilman että ostaa palveluitaan, ihan vain ihmisenä, uteliaisuuttani.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Niinkö? Olen aina ollut pirun utelias ja jos jotain haluan tietää, oli sillä mitään merkitystä minkään suhteen omassa elämässäni, niin yleensä olen sen tiedon kaivanut. wNyt minua kiinnostavat nuo persoonat, niin katson saako heihin tutustua ilman että ostaa palveluitaan, ihan vain ihmisenä, uteliaisuuttani.

        Joopajooppop


    • Anonyymi

      Annakin homon pitää mieltymyksensä. Ei se ole keneltäkään pois kuin suvaitsevaisessa rahanahneudessa.

    • TILANNEPÄIVITYS

      Toinen ottikin jo yhteyttä ja kyseli missä/milloin, varmastiko vain sosiaalinen tapaaminen, asiaa hierotaan maaliin.

      Ja toisella lienee työkiireitä... 🤣

    • Update, molemmat leidit tavoitettu.

      • Anonyymi

        Novoivoi. Mikä saavutus. Olet sä niin pro😳 pidä hyvänäs. . Minä lähden yksityiselle sarelle uimaan😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Novoivoi. Mikä saavutus. Olet sä niin pro😳 pidä hyvänäs. . Minä lähden yksityiselle sarelle uimaan😊

        Kiitos 🤗


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe