Onko kokemuksia Klarstein-verkkokaupasta?
Myisivät levysointinta siellä hyvään hintaan. Mietin vain, onko luotettava kauppa? Itsellä ei aiempaa kokemusta ko. lafkasta.
Klarstein verkkokauppa
7
5965
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä itsekin pohdin aivan samaa. Yritin googlailla kokemuksia ja paljon ei ollut saatavilla kokemuksia, muutama palaute vain josta toinen negatiivinen ja toinen positiivinen.. Ilmeisesti Saksassa isompi toimija? Tässä itse mietin pieneen tilaan pakastinta ja siellä olisi sopiva saatavilla, mutta täytyy miettiä..
- Anonyymi
En ostaisi levysoitinta tuollaisesta halpakaupasta. Halpojen soitinten äänirasiat on surkeita ja niiden neulapaino voi olla niin hurja että se käytännössä raapii levyt pilalle. Lisäksi levysoitin on herkkä laite. Se menee postissa helposti rikki. Suosittelen ostamaan soittimen kodinkone tai hifi-liikkeestä. Niistäkin löytyy edullisia perussoittimua, jotka on taatusti parempia kuin Klarsteinin kiinan-kura. Tai osta käytetty vanha muutamalla kympillä ja huollata se kuntoon. Siten saatat saada halvalla hyvän soittimen.
- Anonyymi
Silkkaa huijausta.
Ostin parilan kesäkuun slussa, 7 päivän toimituslupauksella, ei tullut ikinä,
Maksettu kesäkuun alussa, lupasivat palauttaa rahat, ei tullut.
Tyhjiä lupauksia vain - Anonyymi
Itse tilasin minijääkaapin Klarsteinilta törmäämättä mihinkään ongelmiin. Tilauksesta n. viikko ja oli paketti perillä, nyt n. vuoden käytön jälkeen pelaa edelleen moitteetta
- Anonyymi
Ei kannata tilata täältä. Minulle lähettivät selvästi valmistusvikaisen ja täysin käyttökelvottoman tuotteen eivätkä hyvitä sitä millään lailla. Eivät siis enää vastaa mihinkään viestiin.
- Anonyymi
Tätsi paska, eivät lähetä edes etukäteen maksettuja rojuja.
- Anonyymi
Klarsteinista ei kannata ostaa.Tilasin keittolieden ja sain aivan käyttökelvottoman lieden.Asiakaspalvelun numero ei toimi ja viesteihn ei vastata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785332
- 814307
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.3744252Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi4803717- 1503401
- 483034
- 232728
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.522698Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192316- 522211