Klarstein verkkokauppa

Anonyymi-ap

Onko kokemuksia Klarstein-verkkokaupasta?

Myisivät levysointinta siellä hyvään hintaan. Mietin vain, onko luotettava kauppa? Itsellä ei aiempaa kokemusta ko. lafkasta.

8

9940

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä itsekin pohdin aivan samaa. Yritin googlailla kokemuksia ja paljon ei ollut saatavilla kokemuksia, muutama palaute vain josta toinen negatiivinen ja toinen positiivinen.. Ilmeisesti Saksassa isompi toimija? Tässä itse mietin pieneen tilaan pakastinta ja siellä olisi sopiva saatavilla, mutta täytyy miettiä..

• Anonyymi

En ostaisi levysoitinta tuollaisesta halpakaupasta. Halpojen soitinten äänirasiat on surkeita ja niiden neulapaino voi olla niin hurja että se käytännössä raapii levyt pilalle. Lisäksi levysoitin on herkkä laite. Se menee postissa helposti rikki. Suosittelen ostamaan soittimen kodinkone tai hifi-liikkeestä. Niistäkin löytyy edullisia perussoittimua, jotka on taatusti parempia kuin Klarsteinin kiinan-kura. Tai osta käytetty vanha muutamalla kympillä ja huollata se kuntoon. Siten saatat saada halvalla hyvän soittimen.

• Anonyymi

Silkkaa huijausta.
      Ostin parilan kesäkuun slussa, 7 päivän toimituslupauksella, ei tullut ikinä,
      Maksettu kesäkuun alussa, lupasivat palauttaa rahat, ei tullut.
      Tyhjiä lupauksia vain

• Anonyymi

Itse tilasin minijääkaapin Klarsteinilta törmäämättä mihinkään ongelmiin. Tilauksesta n. viikko ja oli paketti perillä, nyt n. vuoden käytön jälkeen pelaa edelleen moitteetta

• Anonyymi

Ei kannata tilata täältä. Minulle lähettivät selvästi valmistusvikaisen ja täysin käyttökelvottoman tuotteen eivätkä hyvitä sitä millään lailla. Eivät siis enää vastaa mihinkään viestiin.

• Anonyymi

Tätsi paska, eivät lähetä edes etukäteen maksettuja rojuja.

• Anonyymi

Klarsteinista ei kannata ostaa.Tilasin keittolieden ja sain aivan käyttökelvottoman lieden.Asiakaspalvelun numero ei toimi ja viesteihn ei vastata.

• Anonyymi00008

Ostin juuri monta pienkonetta, oikein hyvät. Nopea toimitus, halpa ja rahoille vastinetta. Tilaan uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      298
      860
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      71
      701
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      44
      617
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe