Klarstein verkkokauppa

Anonyymi-ap

Onko kokemuksia Klarstein-verkkokaupasta?

Myisivät levysointinta siellä hyvään hintaan. Mietin vain, onko luotettava kauppa? Itsellä ei aiempaa kokemusta ko. lafkasta.

8

9884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tässä itsekin pohdin aivan samaa. Yritin googlailla kokemuksia ja paljon ei ollut saatavilla kokemuksia, muutama palaute vain josta toinen negatiivinen ja toinen positiivinen.. Ilmeisesti Saksassa isompi toimija? Tässä itse mietin pieneen tilaan pakastinta ja siellä olisi sopiva saatavilla, mutta täytyy miettiä..

• Anonyymi

En ostaisi levysoitinta tuollaisesta halpakaupasta. Halpojen soitinten äänirasiat on surkeita ja niiden neulapaino voi olla niin hurja että se käytännössä raapii levyt pilalle. Lisäksi levysoitin on herkkä laite. Se menee postissa helposti rikki. Suosittelen ostamaan soittimen kodinkone tai hifi-liikkeestä. Niistäkin löytyy edullisia perussoittimua, jotka on taatusti parempia kuin Klarsteinin kiinan-kura. Tai osta käytetty vanha muutamalla kympillä ja huollata se kuntoon. Siten saatat saada halvalla hyvän soittimen.

• Anonyymi

Silkkaa huijausta.
      Ostin parilan kesäkuun slussa, 7 päivän toimituslupauksella, ei tullut ikinä,
      Maksettu kesäkuun alussa, lupasivat palauttaa rahat, ei tullut.
      Tyhjiä lupauksia vain

• Anonyymi

Itse tilasin minijääkaapin Klarsteinilta törmäämättä mihinkään ongelmiin. Tilauksesta n. viikko ja oli paketti perillä, nyt n. vuoden käytön jälkeen pelaa edelleen moitteetta

• Anonyymi

Ei kannata tilata täältä. Minulle lähettivät selvästi valmistusvikaisen ja täysin käyttökelvottoman tuotteen eivätkä hyvitä sitä millään lailla. Eivät siis enää vastaa mihinkään viestiin.

• Anonyymi

Tätsi paska, eivät lähetä edes etukäteen maksettuja rojuja.

• Anonyymi

Klarsteinista ei kannata ostaa.Tilasin keittolieden ja sain aivan käyttökelvottoman lieden.Asiakaspalvelun numero ei toimi ja viesteihn ei vastata.

• Anonyymi00008

Ostin juuri monta pienkonetta, oikein hyvät. Nopea toimitus, halpa ja rahoille vastinetta. Tilaan uudestaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe