Kyllä on nais kurpat kateellisia

Anonyymi-ap

Koska Maksullinen nainen saa paljon huomiota ja tienaa rahaa pienellä määrällä työtä ja kurpat siitä ovat raivostuneet palstoilla.

93

747

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saksassa ilotalot on laillisia. Ajattele. Taalat tiskiin ja mälli lentoon !! Helppoa ja yksinkertaista.

      • Kyllä niin paljon puutteessa eläviä miehiä täälläkin, että saisi olla joka paikassa.


      • Anonyymi

        Vain ns. Siat tolla tienaa!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä niin paljon puutteessa eläviä miehiä täälläkin, että saisi olla joka paikassa.

        Miehetkö ei osaa masturboida? Sama asia kuin huorissa käynti, mutta halvempi ja riskittömämpi.


    • Ei kurpat täällä raivoa, päin vastoin, lempeästi kujertelevat uroksille, jotka osoittavat mieskuntoisuutta ja ehtymätöntä huumorintajua.

      • Mä kallistuisin tälle kannalle ihanista kurpista myös.😉😄. Mutta löytyy täältä noita raivoajiakin kenelle asia kovin arka ilmeisesti on ja jota asia jostain syystä tuntuu ikäänkuin loukkaavan kovasti jotenkin.🙂.


    • Anonyymi

      Huhhuh..en näe, että seksityö on helppoa rahaa. Päivystää nyt jossain somessa ja hymyillä väkisin runkkaaville miehille. Tai toteuttaa jotain insestifantasioita. Olin nuorena pari vuotta töissä seksilinjalla, joten tiedän mistä puhun. Ehkä fyysinen työmäärä on pienempi mutta seksityössä laittaa itsensä likoon rankasti muissa asioissa.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä ,ja myöskin kokemuksesta. Tarpeeksi rahanahneet menee siitä missä aita on matalin. Joo,rahaa tulee ikkunoista ja ovista,mutta sielullisesti olet tyhjä kynnysmatto. Jossain kohtaa tökkää ja alkaa yököttää. Hohto menee ja kääntyy päinvastaiseksi. Kertoisipa muutaman vuoden kuluttua ajatuksiaan. Ja tulenee kertomaan. Olkaa kuulolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ,ja myöskin kokemuksesta. Tarpeeksi rahanahneet menee siitä missä aita on matalin. Joo,rahaa tulee ikkunoista ja ovista,mutta sielullisesti olet tyhjä kynnysmatto. Jossain kohtaa tökkää ja alkaa yököttää. Hohto menee ja kääntyy päinvastaiseksi. Kertoisipa muutaman vuoden kuluttua ajatuksiaan. Ja tulenee kertomaan. Olkaa kuulolla.

        Mä tunnen pari entistä alalla työskennellyttä ja heillä ei oikeastaan pahaa sanottavaa ole ollut jälkikäteen vaikka onhan siinäkin työssä miinus puolens kuten missä tahansa duunissa. Mutta henkisesti todella rankkaa hommaa se on todellakin ja sitä tarvitaankin tekemään oikeanlaisen luonteen ja elämänkatsomuksen omaavan ihmisen ei sitä henkistä kuormaa muuten jaksa tai käy juuri noin että palaa tavallaan loppuun siihen työhön.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ,ja myöskin kokemuksesta. Tarpeeksi rahanahneet menee siitä missä aita on matalin. Joo,rahaa tulee ikkunoista ja ovista,mutta sielullisesti olet tyhjä kynnysmatto. Jossain kohtaa tökkää ja alkaa yököttää. Hohto menee ja kääntyy päinvastaiseksi. Kertoisipa muutaman vuoden kuluttua ajatuksiaan. Ja tulenee kertomaan. Olkaa kuulolla.

        Nuorena ei vielä ole niin tietoinen tunnevaroistaan ja sitä on muutenkin seksiin menevä helpommin. Ei siinä työssä varsinaisesti mitään pahaa ollut, mutta olihan se ihan suoraan sanoen omanlaistaan huoraamista ja tuntui myöhemmin jotenkin itsehäpeänä ja kolhuna sisimmässä. Minäkin sain parhaana kuukautena 28 000 markkaa, eli rahaa tuli kyllä. Ihmiset on erilaisia, mutta kehotan harkitsemaan tarkasti mihin alkaa, enkä tuomitse enkä vähättele. Ikinä en kokenut hohdokkaaksi ajattelin vain rahaa ja lopulta meni hermot kuten sinäkin totesit. Pari vuotta jaksoin. Miehet soitteli...


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä tunnen pari entistä alalla työskennellyttä ja heillä ei oikeastaan pahaa sanottavaa ole ollut jälkikäteen vaikka onhan siinäkin työssä miinus puolens kuten missä tahansa duunissa. Mutta henkisesti todella rankkaa hommaa se on todellakin ja sitä tarvitaankin tekemään oikeanlaisen luonteen ja elämänkatsomuksen omaavan ihmisen ei sitä henkistä kuormaa muuten jaksa tai käy juuri noin että palaa tavallaan loppuun siihen työhön.🙂.

        Olin itse koko ajan seksittömässä parisuhteessa. Mies ei välittänyt seksistä eikä seksilinjalla työskentelystä ja oli tyytyväinen kun tienasin ja maksoin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin itse koko ajan seksittömässä parisuhteessa. Mies ei välittänyt seksistä eikä seksilinjalla työskentelystä ja oli tyytyväinen kun tienasin ja maksoin.

        No ei ollut varmaan todellakaan mitenkään helppoa ja mukavaa sellainenkaan tilanne.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olin itse koko ajan seksittömässä parisuhteessa. Mies ei välittänyt seksistä eikä seksilinjalla työskentelystä ja oli tyytyväinen kun tienasin ja maksoin.

        En pystyisi itse koskaan olemaan seksilinjalla ja puhumaa rivouksia miehille selä kuuntelemaan kaikenlaista paskaa. Ällöttävintä olisi nuo insesti jutut, hyi helvetti että joku voi oikeasti tuoda ilmi kaikenlaisia perverssioitaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pystyisi itse koskaan olemaan seksilinjalla ja puhumaa rivouksia miehille selä kuuntelemaan kaikenlaista paskaa. Ällöttävintä olisi nuo insesti jutut, hyi helvetti että joku voi oikeasti tuoda ilmi kaikenlaisia perverssioitaan.

        Miehet halusi seksiä, siinä kaikki. En muista mitään ongelmia enkä pedarijuttuja, ehkä niitä harvoin tuli esille, että nuorempi nainen oli fantasia. Siitä on niin kauan aijaa, ettei silloin pedarit olleet vielä niin jotenki esillä. Eihän siinäkään työssä taidoton pärjää ja jossei tykkää muusta kun vaniljasta, niin varmasti oksettaa. Ite puhun mielelläni tuhmia ja teen vielä vanhanakin hyvässä suhteessa, tykkään kimppakivasta ja lähes kaikki leikit käy. Nyt ei vaan ole ollut sopivaa kumppania, suurin osa miehistä on tuikitavallisia ja haluaa vaan mukavan ja tavallisen seksielämän.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ei ollut varmaan todellakaan mitenkään helppoa ja mukavaa sellainenkaan tilanne.🙂.

        Paljon olen antanut miehille anteeksi, mutta sitä, että mies koki silloin minun halun häneen vastenmieliseksi ja oli torjuva ja silti halusi jatkaa ihan väkisin suhdetta, en anna sitä ikinä anteeksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Paljon olen antanut miehille anteeksi, mutta sitä, että mies koki silloin minun halun häneen vastenmieliseksi ja oli torjuva ja silti halusi jatkaa ihan väkisin suhdetta, en anna sitä ikinä anteeksi.

        Varmasti se olisikin hankalaa kun se varmasti satutti kyllä paljon. En kyllä osaa kuvitella motiiveja miksi niin joku tahtoisi tehdä ellei sitten kyseessä olisi joku aseksuaalisuus juttu mutta väärin se silti sua kohtaan oli mun mielestä jos hän kuitenkin tiesi että asia on sinulle hyvin tärkeä.🙂.

        Erilaiset leikithän voisi olla kivoja ja mielenkiintoisia kokeilla kunhan ne tosiaan on kummallekin täysin ok ja yhdessä sovittu kaikesta mm. rajoista ja kumpikin niitä aidosti haluaa.😊.


    • Anonyymi

      Kyllä mä mielummin olen siivooja, lastenhoitaja ja kotiäiti, kun ilotyttö. Ketään loukkaamatta sanon tämän. En mitenkään voisi tehdä vosun hommia päätymättä lopulta itsemurhaan. En kestäisi sitä yökötystä mikä ihan jo ajattelemalla asiaa nousee suuhuni.

      ❄️

      • Anonyymi

        Minulle ällötystä aiheuttaa ajatuskin, että muhun koskee ja kajoaa joku, kukaan, jota en rakasta ja itse halua.

        Että pitäisi altistaa itseni jonkun sellaisen mälliämpäriksi ja hyödykkeeksi. Oikeasti kuvottavaa yhtään liioittelematta.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ällötystä aiheuttaa ajatuskin, että muhun koskee ja kajoaa joku, kukaan, jota en rakasta ja itse halua.

        Että pitäisi altistaa itseni jonkun sellaisen mälliämpäriksi ja hyödykkeeksi. Oikeasti kuvottavaa yhtään liioittelematta.

        ❄️

        Samaa mieltä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ällötystä aiheuttaa ajatuskin, että muhun koskee ja kajoaa joku, kukaan, jota en rakasta ja itse halua.

        Että pitäisi altistaa itseni jonkun sellaisen mälliämpäriksi ja hyödykkeeksi. Oikeasti kuvottavaa yhtään liioittelematta.

        ❄️

        Sama. Enkä koskaan ikinä millonkaan koskis varattuihin, joita heillä käy asiakkaana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä!

        Se on selkäytimeen jotenkin koodattu, eikä siinä auta mikään loitsu tai palopuheet. Ajatus olla ilotyttö tms. on niin vastenmielinen, että sitä on mahdoton pukea kunnolla edes sanoiksi.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Enkä koskaan ikinä millonkaan koskis varattuihin, joita heillä käy asiakkaana.

        No sekin joo. 👍

        ❄️


      • Niin siihen kyllä tarvii olla omanlaisensa luonne ja elämänkatsomus että sitä hommaa kykenee tekemään. Ja henkisesti helvetin raskastahan se on ja pitää olla pystyvä käsittelemään kaikki oman pään tuomat jutut ja muiden ja yhteiskunnan asennoituminen kyseiseen hommaan. Aika vahva henkisesti pitää olla ja paksu nahka muuten ei kyllä varmastikaan sitä pysty tekemään.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin siihen kyllä tarvii olla omanlaisensa luonne ja elämänkatsomus että sitä hommaa kykenee tekemään. Ja henkisesti helvetin raskastahan se on ja pitää olla pystyvä käsittelemään kaikki oman pään tuomat jutut ja muiden ja yhteiskunnan asennoituminen kyseiseen hommaan. Aika vahva henkisesti pitää olla ja paksu nahka muuten ei kyllä varmastikaan sitä pysty tekemään.🙂.

        Niin ja kyetä pitämään itseään tuotteena, kauppatavarana, johon minä en pysty. 🙂

        Minulla on on tunteet sidoksissa seksiin. Ilotyttöys olisi ihan mahdotonta mun luonteella. Mielummin palkkamurhaaja.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kyetä pitämään itseään tuotteena, kauppatavarana, johon minä en pysty. 🙂

        Minulla on on tunteet sidoksissa seksiin. Ilotyttöys olisi ihan mahdotonta mun luonteella. Mielummin palkkamurhaaja.

        ❄️

        Jos siis kohteena olisi paskat ihmiset, joista on vain harmia muille. Ei itkettäisi losauttaa aivoja pellolle.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kyetä pitämään itseään tuotteena, kauppatavarana, johon minä en pysty. 🙂

        Minulla on on tunteet sidoksissa seksiin. Ilotyttöys olisi ihan mahdotonta mun luonteella. Mielummin palkkamurhaaja.

        ❄️

        Hyvä ätmi, kovaa kamaa taas eetteriin eettisistä arvoista 🤭👍 Joku ottaa tosissaan pian ja googlaa esim etenemismahdollisuuksosta ja vuosilomasta ym ja eikun aurinkoa kohti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä ätmi, kovaa kamaa taas eetteriin eettisistä arvoista 🤭👍 Joku ottaa tosissaan pian ja googlaa esim etenemismahdollisuuksosta ja vuosilomasta ym ja eikun aurinkoa kohti

        Äijä tusaa aloituksia, että voi esiintyä pohdiskelevina naisina, hyvänen aika


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kyetä pitämään itseään tuotteena, kauppatavarana, johon minä en pysty. 🙂

        Minulla on on tunteet sidoksissa seksiin. Ilotyttöys olisi ihan mahdotonta mun luonteella. Mielummin palkkamurhaaja.

        ❄️

        En usko että he itseään kyllä tuotteena tai kauppatavarana näkevät se on muut ihmiset kun asian niin näkevät. Heille se on tärkeää palvelun tuottamista siinä missä mikä tahansa muukin palveluammatti. Periaatteessa jokaisesta palveluammatista missä jotain palvelua tuotetaan voidaan sanoa noin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos siis kohteena olisi paskat ihmiset, joista on vain harmia muille. Ei itkettäisi losauttaa aivoja pellolle.

        ❄️

        No ihan kaikkia ei kyllä ikävä jäis pakko myöntää.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En usko että he itseään kyllä tuotteena tai kauppatavarana näkevät se on muut ihmiset kun asian niin näkevät. Heille se on tärkeää palvelun tuottamista siinä missä mikä tahansa muukin palveluammatti. Periaatteessa jokaisesta palveluammatista missä jotain palvelua tuotetaan voidaan sanoa noin.🙂.

        Periaatteessa, mutta monessako ammatissa annetaan sukuelintä tai otetaan vastaan, olematta itse se tuote? Ei monessakaan, ne hommat liittyy vain seksialaan, missä itse on se tuote jota myydään.

        Joten ei ole suoraan verrattavissa käsillä tehtävään kassannäpyttelyyn vaikkapa. Hän myy työpanostaan, ei itseään. 🙂

        Aah, jotain kivempaa aihetta välillä. ❣️

        https://youtu.be/B_8y-lmm08E

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteessa, mutta monessako ammatissa annetaan sukuelintä tai otetaan vastaan, olematta itse se tuote? Ei monessakaan, ne hommat liittyy vain seksialaan, missä itse on se tuote jota myydään.

        Joten ei ole suoraan verrattavissa käsillä tehtävään kassannäpyttelyyn vaikkapa. Hän myy työpanostaan, ei itseään. 🙂

        Aah, jotain kivempaa aihetta välillä. ❣️

        https://youtu.be/B_8y-lmm08E

        ❄️

        Olemalla itse se tuote, korjaus. Musiikki sekoitti sanat. 😆

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äijä tusaa aloituksia, että voi esiintyä pohdiskelevina naisina, hyvänen aika

        Äijä on housussas. Mutta myönnän olevani toisinaan enemmän äijä ja omaavani enemmän munaa, kuin moni äijäksi syntynyt äijä.

        😜

        ❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Periaatteessa, mutta monessako ammatissa annetaan sukuelintä tai otetaan vastaan, olematta itse se tuote? Ei monessakaan, ne hommat liittyy vain seksialaan, missä itse on se tuote jota myydään.

        Joten ei ole suoraan verrattavissa käsillä tehtävään kassannäpyttelyyn vaikkapa. Hän myy työpanostaan, ei itseään. 🙂

        Aah, jotain kivempaa aihetta välillä. ❣️

        https://youtu.be/B_8y-lmm08E

        ❄️

        No joo...hiukan tympii jo kanssa vaikka mielenkiintoinen ja mielipiteitä jakava aihe onkin.😄.

        https://youtu.be/Tn58-Nl9NYw


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No ihan kaikkia ei kyllä ikävä jäis pakko myöntää.😄.

        Ei jäis montaakaan ikävä. Mä en kiinny ihmisiin holtittomasti, kuten moni muu. Niin uskoisin rehellisesti pystyväni hoitamaan päiviltä ihmisiä, jotka on toivottomia kusipäitä ja pilaa muitten elää olemassa olollaan.

        Pystyn olemaan tunteeton ja kylmä. Yhtälailla kun lämmin ja rakastava. Kohteet vaan on tyystin erilaisia keskenään.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei jäis montaakaan ikävä. Mä en kiinny ihmisiin holtittomasti, kuten moni muu. Niin uskoisin rehellisesti pystyväni hoitamaan päiviltä ihmisiä, jotka on toivottomia kusipäitä ja pilaa muitten elää olemassa olollaan.

        Pystyn olemaan tunteeton ja kylmä. Yhtälailla kun lämmin ja rakastava. Kohteet vaan on tyystin erilaisia keskenään.

        ❄️

        Mistä tulikin mieleeni, että onnea ja menestystä, Vapaan Venäjän legioona! 👍

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tulikin mieleeni, että onnea ja menestystä, Vapaan Venäjän legioona! 👍

        ❄️

        Uusnatsismia ja äärioikeistolaisuutta en kannata, mutta kannatan Kremlin herraskaisten loishäätöä. 😁

        ❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei jäis montaakaan ikävä. Mä en kiinny ihmisiin holtittomasti, kuten moni muu. Niin uskoisin rehellisesti pystyväni hoitamaan päiviltä ihmisiä, jotka on toivottomia kusipäitä ja pilaa muitten elää olemassa olollaan.

        Pystyn olemaan tunteeton ja kylmä. Yhtälailla kun lämmin ja rakastava. Kohteet vaan on tyystin erilaisia keskenään.

        ❄️

        Mä en enää pystyis enkä todellakaan halua ikinä enää olla niin täysin tunteeton, kylmä ja tyhjä kun joskus on pitänyt olla ihan vaan selvitäkseen. Joo ei ikinä enää. Kun joskus sitä joutu väkisinkin oleen mukana tosi rumissa ja raaoissakin jutuissa ja että ne yksinkertasesti kesti niin piti tappaa aivan kaikki tunteet sisältään ja se oli ihan älyttömän hirveetä vaikka ei sitä heti silloin tajunnut.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Mä en enää pystyis enkä todellakaan halua ikinä enää olla niin täysin tunteeton, kylmä ja tyhjä kun joskus on pitänyt olla ihan vaan selvitäkseen. Joo ei ikinä enää. Kun joskus sitä joutu väkisinkin oleen mukana tosi rumissa ja raaoissakin jutuissa ja että ne yksinkertasesti kesti niin piti tappaa aivan kaikki tunteet sisältään ja se oli ihan älyttömän hirveetä vaikka ei sitä heti silloin tajunnut.🙂.

        En minäkään välttämättä halua, mutta ihmisten julmuus on osoittanut, ettei täällä aina pärjää olemalla hyvä ja mukavakaan. Joskus on pakko laittaa vastapalloon täysillä.

        Esim. itse olen ollut raiskausyrityksen kohteena kerran ja minut on raiskattu kerran, on pahoinpidelty useammin kun kerran, on ahdisteltu seksuaalisesti jo lapsena mennen intiimialueelleni käsin, joka on raiskaus sekin. Niin jos vielä joutuisin tuollasen kohteeksi tai joku läheiseni joutuisi, tappaisin varmasti sen tekijän. Ihan sama mitä sitten tapahtuu.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään välttämättä halua, mutta ihmisten julmuus on osoittanut, ettei täällä aina pärjää olemalla hyvä ja mukavakaan. Joskus on pakko laittaa vastapalloon täysillä.

        Esim. itse olen ollut raiskausyrityksen kohteena kerran ja minut on raiskattu kerran, on pahoinpidelty useammin kun kerran, on ahdisteltu seksuaalisesti jo lapsena mennen intiimialueelleni käsin, joka on raiskaus sekin. Niin jos vielä joutuisin tuollasen kohteeksi tai joku läheiseni joutuisi, tappaisin varmasti sen tekijän. Ihan sama mitä sitten tapahtuu.

        ❄️

        Ehkäpä siksi minua kuvottaa ajatuskin siitä, että joku paskaläjä pitäisi tyydyttää jotain saastaista rahaa vastaan. Miellyttää ja virnuilla sille, ethän ees tunne koko tyyppiä.

        Ties mikä kyrpä miehiään.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä siksi minua kuvottaa ajatuskin siitä, että joku paskaläjä pitäisi tyydyttää jotain saastaista rahaa vastaan. Miellyttää ja virnuilla sille, ethän ees tunne koko tyyppiä.

        Ties mikä kyrpä miehiään.

        ❄️

        Minun kehooni ei kajoa kukaan kelle en anna itse lupaa ja kukaan ketä en rakasta ja rakkaudesta halua. Kuolleen ruumini voi häväistä, elävänä ei.

        ❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään välttämättä halua, mutta ihmisten julmuus on osoittanut, ettei täällä aina pärjää olemalla hyvä ja mukavakaan. Joskus on pakko laittaa vastapalloon täysillä.

        Esim. itse olen ollut raiskausyrityksen kohteena kerran ja minut on raiskattu kerran, on pahoinpidelty useammin kun kerran, on ahdisteltu seksuaalisesti jo lapsena mennen intiimialueelleni käsin, joka on raiskaus sekin. Niin jos vielä joutuisin tuollasen kohteeksi tai joku läheiseni joutuisi, tappaisin varmasti sen tekijän. Ihan sama mitä sitten tapahtuu.

        ❄️

        Ikävää kuulla että oot joutunu kokemaan noin pahoja asioita ja oon tosi pahoillani sun puolesta. Myös ihan ymmärrettäviä noi tunteet noiden kokemusten jälkeen ja olis ne kai muutenkin.

        Mä vaan hukkasin itteni tosi pahasti ja kesti hetki löytää oma itsensä takasin niiden juttujen jälkeen. Mä oon itte kokenu väkivaltaa ja aiheuttanutkin sitä ikäväkyllä ja ollut nyt esimerkiks vaikka mukana kun velkaa oleva kaveri itkee hakattuna ja leikkaa omaa sormeensa katki ettei sitä tapettais. Se ei ollu ihan mitään miellyttävintä katteltavaa. Mä tekisin aika paljon etten joutuis tuntemaan samaa tyhjyyttä uudestaan mitä piti olla että noiden juttujen kanssa tuli toimeen kun ne oli ihan arkipäivää sillon. Tietenkin läheisiäni ja rakkaita ja itseäni puolustaisin tottakai mutta muuten mä välttäisin kaikea mahdollista väkivaltaa viimeseen asti enkä haluu missään tekemisissä olla sen tapaisten asioiden kanssa.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minun kehooni ei kajoa kukaan kelle en anna itse lupaa ja kukaan ketä en rakasta ja rakkaudesta halua. Kuolleen ruumini voi häväistä, elävänä ei.

        ❄️

        No tuo on tosiaan ihan täysin ymmärrettävää ja normaaliakin sun kokemusten jälkeen. Ja sillä tosiaan varmasti on paljon tekemistä sen kanssa miksi sä noin tunnet. Tosin hehän tekee sitä omasta tahdostaan omilla ehdoillaan ja vaan niiden kanssa kenen tahtoo joten ei ne nää asiaa samalla tavalla ja tunne samoin.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Ikävää kuulla että oot joutunu kokemaan noin pahoja asioita ja oon tosi pahoillani sun puolesta. Myös ihan ymmärrettäviä noi tunteet noiden kokemusten jälkeen ja olis ne kai muutenkin.

        Mä vaan hukkasin itteni tosi pahasti ja kesti hetki löytää oma itsensä takasin niiden juttujen jälkeen. Mä oon itte kokenu väkivaltaa ja aiheuttanutkin sitä ikäväkyllä ja ollut nyt esimerkiks vaikka mukana kun velkaa oleva kaveri itkee hakattuna ja leikkaa omaa sormeensa katki ettei sitä tapettais. Se ei ollu ihan mitään miellyttävintä katteltavaa. Mä tekisin aika paljon etten joutuis tuntemaan samaa tyhjyyttä uudestaan mitä piti olla että noiden juttujen kanssa tuli toimeen kun ne oli ihan arkipäivää sillon. Tietenkin läheisiäni ja rakkaita ja itseäni puolustaisin tottakai mutta muuten mä välttäisin kaikea mahdollista väkivaltaa viimeseen asti enkä haluu missään tekemisissä olla sen tapaisten asioiden kanssa.🙂.

        Monet naiset joutuu kokemaan ja elämään niitten kokemusten kanssa ja vielä yrittää luottaa miehiin ja niiden hyvyyteen.

        3 vuoden koulukiusaaminen, nöyryytys, tuuppiminen, kivittäminen koulumatkoilla jne. Työpaikkakiusaaminen, ne on kasvattaneet muun muassa minulle kovan kallon, etten anna periksi kun sen pään otan.

        Ja myös sen etten koe tarvetta olla mikään sosiaalisuus perhonen tai luottaa ihmisiin sokeasti, olen tarkoituksella erossa ihmisistä. Niistä koituu yleensä enemmän harmia, kun iloa.

        Vain kourallinen ihmisiä nauttii mun luottamusta ja vilpitöntä välittämistä. Olen kasvanut tällaiseksi, osittain kokemusteni myötä. Epäreiluuden kärsimysten myötä mielummin varon ihmisiä, kun syöksyn pölhönä joka karkeloon mukaan.

        Juu, väkivaltaa on hyvä välttää. Mutta en jeesustele ja sanon, että pystyn olemaan häikäilemätön, jos on pakko, vailla katumusta.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet naiset joutuu kokemaan ja elämään niitten kokemusten kanssa ja vielä yrittää luottaa miehiin ja niiden hyvyyteen.

        3 vuoden koulukiusaaminen, nöyryytys, tuuppiminen, kivittäminen koulumatkoilla jne. Työpaikkakiusaaminen, ne on kasvattaneet muun muassa minulle kovan kallon, etten anna periksi kun sen pään otan.

        Ja myös sen etten koe tarvetta olla mikään sosiaalisuus perhonen tai luottaa ihmisiin sokeasti, olen tarkoituksella erossa ihmisistä. Niistä koituu yleensä enemmän harmia, kun iloa.

        Vain kourallinen ihmisiä nauttii mun luottamusta ja vilpitöntä välittämistä. Olen kasvanut tällaiseksi, osittain kokemusteni myötä. Epäreiluuden kärsimysten myötä mielummin varon ihmisiä, kun syöksyn pölhönä joka karkeloon mukaan.

        Juu, väkivaltaa on hyvä välttää. Mutta en jeesustele ja sanon, että pystyn olemaan häikäilemätön, jos on pakko, vailla katumusta.

        ❄️

        Luulen, että mulla korostuu tuo kehoni on mulle pyhä ja itsemääräämisoikeuteni arvo, tunteet ja tunnesiteet, koska olen joutunut kokemaan tekoja joihin en voinut vaikuttaa. Olisin halunnut voida mutten voinut.

        Olin puolustuskyvytön. Ja olen luonteeltani rakastava romantikko, joka näkee kauneutta rakkaudessa ja seksissä siinä yhteydessä, hyötymisen muussa yhteydessä. Ja hyötyminen on ällötys.

        ❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luulen, että mulla korostuu tuo kehoni on mulle pyhä ja itsemääräämisoikeuteni arvo, tunteet ja tunnesiteet, koska olen joutunut kokemaan tekoja joihin en voinut vaikuttaa. Olisin halunnut voida mutten voinut.

        Olin puolustuskyvytön. Ja olen luonteeltani rakastava romantikko, joka näkee kauneutta rakkaudessa ja seksissä siinä yhteydessä, hyötymisen muussa yhteydessä. Ja hyötyminen on ällötys.

        ❄️

        Joo ymmärrän kyllä hyvin ja oon kyllä nähny noita kohtaloita useammanlaisia ja vielä enemmän kuullut niistä.

        Mulle noi mun kokemuksen on kyllä kasvattanut myös paksun nahan ja ei ihan pikkujutut hetkauta mitenkään tai vaikuta siihen miten itseni tai maailman näen ja koen. Mutta sitten toisaalta noi kaikki synkät ja pahat asiat on aiheuttanut mussa sellasen reaktion että haluan elää aivan päinvastaista elämää ja nähdä asioissa ja ihmisissä ja elämässä niiden positiiviset, hyvät ja kauniit puolet. Kun niin kauan katseli sitä elämän synkkää puolta niin nyt haluaa nähdä sen toisen puolen ja ympäröidä itsensä ja elämänsä niillä hyvillä ja kauniilla asioilla.🙂. En mä tiedä osaanko mä sitä mitenkään järkevästi selittää niin että siitä mitään tolkkua sais.😄.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo ymmärrän kyllä hyvin ja oon kyllä nähny noita kohtaloita useammanlaisia ja vielä enemmän kuullut niistä.

        Mulle noi mun kokemuksen on kyllä kasvattanut myös paksun nahan ja ei ihan pikkujutut hetkauta mitenkään tai vaikuta siihen miten itseni tai maailman näen ja koen. Mutta sitten toisaalta noi kaikki synkät ja pahat asiat on aiheuttanut mussa sellasen reaktion että haluan elää aivan päinvastaista elämää ja nähdä asioissa ja ihmisissä ja elämässä niiden positiiviset, hyvät ja kauniit puolet. Kun niin kauan katseli sitä elämän synkkää puolta niin nyt haluaa nähdä sen toisen puolen ja ympäröidä itsensä ja elämänsä niillä hyvillä ja kauniilla asioilla.🙂. En mä tiedä osaanko mä sitä mitenkään järkevästi selittää niin että siitä mitään tolkkua sais.😄.

        Kyllä mä ymmärrän, kun oon itse ollut aina se joka yrittää nähdä hyvää ja positiivista, mutta saanu paskaa päälleni sen takia.

        Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. 👍

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä ymmärrän, kun oon itse ollut aina se joka yrittää nähdä hyvää ja positiivista, mutta saanu paskaa päälleni sen takia.

        Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. 👍

        ❄️

        Ja tehdä asiat oikein ja reiluudella. Niin sitten kyynistyy, kun kohtelu on kaikkee muuta kun reilua.

        ❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä ymmärrän, kun oon itse ollut aina se joka yrittää nähdä hyvää ja positiivista, mutta saanu paskaa päälleni sen takia.

        Mutta ymmärrän kyllä mitä tarkoitat. 👍

        ❄️

        Hieno juttu et sait kiinni siitä mitä yritin selittää. Ja joo joskus voi käydä myös niin että saakin takaisin pelkkää paskaa mutta silloin ainakin tietää ettei saman ihmisen kanssa tai asian kanssa tarvi tehdä samaa uudestaan vaan tietää miten käsitellä niitä tulevaisuudessa.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Hieno juttu et sait kiinni siitä mitä yritin selittää. Ja joo joskus voi käydä myös niin että saakin takaisin pelkkää paskaa mutta silloin ainakin tietää ettei saman ihmisen kanssa tai asian kanssa tarvi tehdä samaa uudestaan vaan tietää miten käsitellä niitä tulevaisuudessa.🙂.

        Jep. Ne tyypit voi jättää surutta taakseen, peräänsä vilkuilematta. 👍

        ❄️


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        No tuo on tosiaan ihan täysin ymmärrettävää ja normaaliakin sun kokemusten jälkeen. Ja sillä tosiaan varmasti on paljon tekemistä sen kanssa miksi sä noin tunnet. Tosin hehän tekee sitä omasta tahdostaan omilla ehdoillaan ja vaan niiden kanssa kenen tahtoo joten ei ne nää asiaa samalla tavalla ja tunne samoin.🙂.

        Tekeevät kyllä juu. Muttei heille selvästikkään oma keho ja sen koskemattomuus merkkaa samaa, kun mulle on aina merkannut. Eikä he voi olla kovin tunne-eläjiäkään, kun kykenevät altistamaan itsensä jonkun käyttöesineeksi. Ilman tunteita.

        Minun näkökulmasta tuollanen ihminen on jotenkin omituinen otus. En pysty ymmärtämään järjenjuoksuaan mitenkään, vaikka kuinka sitkeesti yritän. Oon niin eri puusta veistetty otus.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tekeevät kyllä juu. Muttei heille selvästikkään oma keho ja sen koskemattomuus merkkaa samaa, kun mulle on aina merkannut. Eikä he voi olla kovin tunne-eläjiäkään, kun kykenevät altistamaan itsensä jonkun käyttöesineeksi. Ilman tunteita.

        Minun näkökulmasta tuollanen ihminen on jotenkin omituinen otus. En pysty ymmärtämään järjenjuoksuaan mitenkään, vaikka kuinka sitkeesti yritän. Oon niin eri puusta veistetty otus.

        ❄️

        Mulla on jotenkin aina olo, että ihminen joka myy omaa kehoaan ei arvosta itseään. Tai on jotenkin tuotteistanut kaiken muutenkin vain rahanvaihtovälineeksi. Maailmankatsomus on jotenkin kaupallisempi kun mulla. Kun pystyy hinnoittelemaan itsensäkin asian suhteen, johon itse suostun vain rakkaudesta rakastamalleni.

        Jotenkin hälläväliä elämänasenne huokuu heistä. Pinnallisuus ja arvottomuus.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on jotenkin aina olo, että ihminen joka myy omaa kehoaan ei arvosta itseään. Tai on jotenkin tuotteistanut kaiken muutenkin vain rahanvaihtovälineeksi. Maailmankatsomus on jotenkin kaupallisempi kun mulla. Kun pystyy hinnoittelemaan itsensäkin asian suhteen, johon itse suostun vain rakkaudesta rakastamalleni.

        Jotenkin hälläväliä elämänasenne huokuu heistä. Pinnallisuus ja arvottomuus.

        ❄️

        Toki he voivat ajatella olevansa hyväntekijöitä omalla kustannuksellaan, mutta silti rahaa hinkuen. Jos he olis oikeasti hyväntekijöitä, ei he pyytäisi edes rahaa palveluistaan. Siksi en näe työtään hyväntekijänä millään tavalla. Vain lyhytnäköisyytenä ja jotenkin rikkinäisen ihmisen touhuina, joka on globaalin markkinatalouden tuotteistettu tuote. Muiden kynnysmatto, joka maksaa 200 euroa tunti.

        Ehkä olen itse vain kovin ylpeä luonne, eikä minua ansaitse saada kuka tahansa paskamuna.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki he voivat ajatella olevansa hyväntekijöitä omalla kustannuksellaan, mutta silti rahaa hinkuen. Jos he olis oikeasti hyväntekijöitä, ei he pyytäisi edes rahaa palveluistaan. Siksi en näe työtään hyväntekijänä millään tavalla. Vain lyhytnäköisyytenä ja jotenkin rikkinäisen ihmisen touhuina, joka on globaalin markkinatalouden tuotteistettu tuote. Muiden kynnysmatto, joka maksaa 200 euroa tunti.

        Ehkä olen itse vain kovin ylpeä luonne, eikä minua ansaitse saada kuka tahansa paskamuna.

        ❄️

        Enkä pystyisi itse seurustelemaan kenenkään sellaisen kanssa, joka voi myydä itseään. Tai ostaa seksiä. Jonka arvo asiassa on niin kovin erilainen, kun minun. Tai joka ei arvostaisi minua tällaisenä, kun olen eli yhteinen arvomaailma tässäkin asiassa olisi oltava.

        Minä arvostan itseäni, enkä ala muiden tuotteeksi tai seksileluksi. Moni ei varmasti minua arvosta tästä syystä, mutta en heidän arvostustaan noteersisi muutenkaan samasta syystä.

        ❄️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tekeevät kyllä juu. Muttei heille selvästikkään oma keho ja sen koskemattomuus merkkaa samaa, kun mulle on aina merkannut. Eikä he voi olla kovin tunne-eläjiäkään, kun kykenevät altistamaan itsensä jonkun käyttöesineeksi. Ilman tunteita.

        Minun näkökulmasta tuollanen ihminen on jotenkin omituinen otus. En pysty ymmärtämään järjenjuoksuaan mitenkään, vaikka kuinka sitkeesti yritän. Oon niin eri puusta veistetty otus.

        ❄️

        Niin tai sitten he vaan näkevät ja kokevat asiat eritavalla ja pystyvät erottamaan tietyt asiat ja tutnteet toisistaan. Ei se kuitenkaan välttämättä tarkoita etteivätkö he arvostaisi itseään ja kehoaan hyvinkin paljon ja tuntisi asioita vahvasti.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Niin tai sitten he vaan näkevät ja kokevat asiat eritavalla ja pystyvät erottamaan tietyt asiat ja tutnteet toisistaan. Ei se kuitenkaan välttämättä tarkoita etteivätkö he arvostaisi itseään ja kehoaan hyvinkin paljon ja tuntisi asioita vahvasti.🙂.

        Kenties, mutta minun näkökulmasta se näyttäytyy kuten kerroin. Kun itse en pysty muovaamaan omaa ajatteluani heidän ajattelun kaltaiseksi, en varmasti ikinä pysty näkemään asiaa toisin.

        Tehköön silti mitä tekevät, niinhän minäkin teen enkä kysele heidän mielipiteitään. 🙂

        ❄️


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En usko että he itseään kyllä tuotteena tai kauppatavarana näkevät se on muut ihmiset kun asian niin näkevät. Heille se on tärkeää palvelun tuottamista siinä missä mikä tahansa muukin palveluammatti. Periaatteessa jokaisesta palveluammatista missä jotain palvelua tuotetaan voidaan sanoa noin.🙂.

        Sä ja sun palveluammattis; kokeilepas tuota ammattia, mieshuorista on ehkäpä pulakin vanhempien homomiesten keskuudessa. Jutellaan parinviikon työurasi jälkeen, miltä se esineellistäminen tuntuu? Silloin pystyt itsekin ymmärtämään sen mälliastiana olemisen ihanuuden. Muutama kymppi tai satanen kourassa, mutt muuten ehkä murjottuna ->
        koskaan ett tietäisi duunias aloittaessa; mitä eteesi on sattuu...
        Vaikka Penttilän kaltainen yksilö; jolloin jäljelle jäi vain elottomia ruumiita!
        trollikka


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenties, mutta minun näkökulmasta se näyttäytyy kuten kerroin. Kun itse en pysty muovaamaan omaa ajatteluani heidän ajattelun kaltaiseksi, en varmasti ikinä pysty näkemään asiaa toisin.

        Tehköön silti mitä tekevät, niinhän minäkin teen enkä kysele heidän mielipiteitään. 🙂

        ❄️

        Et varmasti eikä sun tarvitsekaan ja niinhän se tietenkin on että jokainen tekee kuten itse parhaaksi näkee ja oikeaksi kokee eikä sitä tarvitse toisten mielipiteitä sen enempää murehtia kun asia koskee vain ja ainoastaan itseä kuitenkin.🙂.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sä ja sun palveluammattis; kokeilepas tuota ammattia, mieshuorista on ehkäpä pulakin vanhempien homomiesten keskuudessa. Jutellaan parinviikon työurasi jälkeen, miltä se esineellistäminen tuntuu? Silloin pystyt itsekin ymmärtämään sen mälliastiana olemisen ihanuuden. Muutama kymppi tai satanen kourassa, mutt muuten ehkä murjottuna ->
        koskaan ett tietäisi duunias aloittaessa; mitä eteesi on sattuu...
        Vaikka Penttilän kaltainen yksilö; jolloin jäljelle jäi vain elottomia ruumiita!
        trollikka

        Tuohan olisi täysin eri asia koska mä olen hetero ja lisäksi toi on vain ainoastaan sun oma näkemys ja kokemus asiasta ja kyseisestä ammatista ja toiset kokevat ja näkevät sen aivan täysin eritavalla ja kuten ovat myös itse esimerkiksi mediassa ja mun tuttuni myös mulle kertoneet ammatistaan ovat pitäneet. Ei kaikki varmasti pidä mutta he ketkä sitä omasta halustaan tekevät yleensä pitävät vaikka aina kuten missä ammatissa tahansa on hyviä ja huonoja puolia. Et sä voi toisten puolesta sanoa ja päättää että mitä he tuntevat ja kokevat tai mitä heidän sun mielestä pitäisi tuntea ja kokea. Sä näet vain sen sun oman suhtautumisen asiaan ja oot kykenemätön hyväksymään tässä asiassa etteivät kaikki näe, koe ja suhtaudu asiaan samallatavoin. Tietenkin ammatissa on riskejä mitä pitää hyväksyä kuten missä tahansa muussakin mutta sitä tekevät kuten ovat selittäneet hyvinkin tsrkkasn asiakkaansa valitsevat ja eivät heitä ilman alustavaa tutustumista ja tarkistusta mitenkään pystymetsästä ota ja jos jokin asia tuntuu olevan vialla tai vaan tulee muuten huono tunne ei asiakasta tarvi ottaa koska he päättävät itse siitä kenen kanssa työskentelevät ja kenen kanssa eivät.🙂.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ällötystä aiheuttaa ajatuskin, että muhun koskee ja kajoaa joku, kukaan, jota en rakasta ja itse halua.

        Että pitäisi altistaa itseni jonkun sellaisen mälliämpäriksi ja hyödykkeeksi. Oikeasti kuvottavaa yhtään liioittelematta.

        ❄️

        .
        Kaikkein inhottavinta mielestäni on kuitenkin stripparin työ, yhtä inhottavaa kuin seksisessioitten tarjoaminen livenä katsojille . Masturboinnit jne hyi.
        Hyi olkoon sitä itsensä vääntämistä ja jalkojen levittämistä ja takapuolen tarjoamista, hyi, tekee pahaa katsoakin. Dildoa sisään ja ulos, suuhun, anusaukkoon ja vaginaan ja sitä älämölöä...ihan kuin eläin huutaisi.
        Tuosta käytän ilmaisua kynnysmatto- seksi. Joku nautti kynnysmattona olemisesta. Tai sitä voisi kutsua myös matona olemiseksi , nainen möyrii ja kiemurtelee kuin kastemato koukussa ison kalalauman edessä. . Pahinta mitä tiedän. Olla alamaisena, se rooli ei sovi itselleni lainkaan. Vastenmielistä. Hyi ..nöyryytävää.
        Stripparin jakojen levittely on kuin kutsu tulla haistelemaan tai koskettelemaan vulvaa. Samoin pepun nosto on suora parittelukutsu, nyt äijät panemaan....todella rivoa touhua.

        Vastenmielistä oli myös katsoa erästä haastattelua jossa nuori nainen esiintyi Onlyfansissa mm.masturboiden asiakkaittensa pyynnöstä. Sen kohtauksen katsomnen oli vastenmielistä. Tse henkilö ei sitä ollut mutta herätti kyllä ihmetystä, miten joku voi tuollaistakn tehdä, pornoa?
        Rahaa tienasi kohtalaisen hyvin. Lisäksi törkeintä oli tämä, että mieskumppani oli tyytyväinen ja kehoitti jatkamaan hommaa ja kehoitti viemään esitystä aina astetta rohkeammalle tasolle, mutta ei ollut itse valmis esiintymään videolla ja harrastamaan seksiä tyttöystävänsä kanssa, rahat eli tuotto kelpasi kyllä ..

        Käytännössä siis teki tyttöystävänsä avulla tai kautta selkeää bisnestä , toki ilmeisesti tyttöystävän myös hyötyen miehen investoinneista.
        Nainen teki hommmat ja mies sijoitti rahat.. Ehkei ihan tasavertainen suhde kuitenkaan ollut koska miehen ei tarvinnut pistää itseään likoon millään tavalla kun taas nainen pisti yksityisyytensä ja intiimiteettinsä peliin mukaan. levitti tavaransa kuin se olisi olut vain joku kämmeneen verratava , ja joku toisella puolella samaan aikaan hinkkasi sukupuolielntään vimmatusti laittaen sitä ennen rahaa , masturboiden hikisesti itseään ,rukkien sperman wc- paperiin ja sitten paperi roskiin., ehkä kädet vielä pyyhkien ja taas paperi roskiin..

        Tässä parisuhteessa nainen pisti likoon oman kehonsa ja seksuaalisuutensa, vaikka feikatenkn, keho oli kuitenkin todelne, elävä ja edusti häntä naisena ja persoonana, mies näpytteli tietokenetta ja teki arviointeja mikä sijoitus tuottaa mitäkin, teki aivotyön siis.

        Omaa persoonaansa tai omaa seksuaalisuuttaan ei tarvinnut näyttää ja paljastaa kenellään ,eli säilytti yksityisyytensä . Nainesta tuli julkinen tavara, p** u tai v*** u mitä sanaa nyt itse kukin haluaa naisen sukupuolelimestä käyttää.
        Kontrasti oli melkoinen:

        Toisilla meni rahat ejakuloinnin ja wc- paperiin tähdätyn sperman ja koetun orgasmin kautta roskiin,
        toisella naisen vulvan hieronnan ja orkkuhuutojen kautta pörssisijoituksiin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        .
        Kaikkein inhottavinta mielestäni on kuitenkin stripparin työ, yhtä inhottavaa kuin seksisessioitten tarjoaminen livenä katsojille . Masturboinnit jne hyi.
        Hyi olkoon sitä itsensä vääntämistä ja jalkojen levittämistä ja takapuolen tarjoamista, hyi, tekee pahaa katsoakin. Dildoa sisään ja ulos, suuhun, anusaukkoon ja vaginaan ja sitä älämölöä...ihan kuin eläin huutaisi.
        Tuosta käytän ilmaisua kynnysmatto- seksi. Joku nautti kynnysmattona olemisesta. Tai sitä voisi kutsua myös matona olemiseksi , nainen möyrii ja kiemurtelee kuin kastemato koukussa ison kalalauman edessä. . Pahinta mitä tiedän. Olla alamaisena, se rooli ei sovi itselleni lainkaan. Vastenmielistä. Hyi ..nöyryytävää.
        Stripparin jakojen levittely on kuin kutsu tulla haistelemaan tai koskettelemaan vulvaa. Samoin pepun nosto on suora parittelukutsu, nyt äijät panemaan....todella rivoa touhua.

        Vastenmielistä oli myös katsoa erästä haastattelua jossa nuori nainen esiintyi Onlyfansissa mm.masturboiden asiakkaittensa pyynnöstä. Sen kohtauksen katsomnen oli vastenmielistä. Tse henkilö ei sitä ollut mutta herätti kyllä ihmetystä, miten joku voi tuollaistakn tehdä, pornoa?
        Rahaa tienasi kohtalaisen hyvin. Lisäksi törkeintä oli tämä, että mieskumppani oli tyytyväinen ja kehoitti jatkamaan hommaa ja kehoitti viemään esitystä aina astetta rohkeammalle tasolle, mutta ei ollut itse valmis esiintymään videolla ja harrastamaan seksiä tyttöystävänsä kanssa, rahat eli tuotto kelpasi kyllä ..

        Käytännössä siis teki tyttöystävänsä avulla tai kautta selkeää bisnestä , toki ilmeisesti tyttöystävän myös hyötyen miehen investoinneista.
        Nainen teki hommmat ja mies sijoitti rahat.. Ehkei ihan tasavertainen suhde kuitenkaan ollut koska miehen ei tarvinnut pistää itseään likoon millään tavalla kun taas nainen pisti yksityisyytensä ja intiimiteettinsä peliin mukaan. levitti tavaransa kuin se olisi olut vain joku kämmeneen verratava , ja joku toisella puolella samaan aikaan hinkkasi sukupuolielntään vimmatusti laittaen sitä ennen rahaa , masturboiden hikisesti itseään ,rukkien sperman wc- paperiin ja sitten paperi roskiin., ehkä kädet vielä pyyhkien ja taas paperi roskiin..

        Tässä parisuhteessa nainen pisti likoon oman kehonsa ja seksuaalisuutensa, vaikka feikatenkn, keho oli kuitenkin todelne, elävä ja edusti häntä naisena ja persoonana, mies näpytteli tietokenetta ja teki arviointeja mikä sijoitus tuottaa mitäkin, teki aivotyön siis.

        Omaa persoonaansa tai omaa seksuaalisuuttaan ei tarvinnut näyttää ja paljastaa kenellään ,eli säilytti yksityisyytensä . Nainesta tuli julkinen tavara, p** u tai v*** u mitä sanaa nyt itse kukin haluaa naisen sukupuolelimestä käyttää.
        Kontrasti oli melkoinen:

        Toisilla meni rahat ejakuloinnin ja wc- paperiin tähdätyn sperman ja koetun orgasmin kautta roskiin,
        toisella naisen vulvan hieronnan ja orkkuhuutojen kautta pörssisijoituksiin..

        Mjoo, mä kyllä pidän naisen esittämästä eroottisesta tanssista katsella. En itse tanssia. Mutten sitten taas halua mitään dildoja ja penetraatioita katsella samassa yhteydessä. Viehätyn vain vartalosta ja sen liikkeistä.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo, mä kyllä pidän naisen esittämästä eroottisesta tanssista katsella. En itse tanssia. Mutten sitten taas halua mitään dildoja ja penetraatioita katsella samassa yhteydessä. Viehätyn vain vartalosta ja sen liikkeistä.

        ❄️

        Naisvartalo osaa olla hyvin eroottinen ja kaunis, puoleensavetävä. Se herättää nukkuvan eläimen. Mutta ei sen muuta tarvitse tarjota.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Naisvartalo osaa olla hyvin eroottinen ja kaunis, puoleensavetävä. Se herättää nukkuvan eläimen. Mutta ei sen muuta tarvitse tarjota.

        ❄️

        Tietysti, jos kyseessä olisi oma kumppani, niin voisi sydän hypätä rinnasta ja lieskat polttaa paidan päältä, mutta kuvamateriaali vieraasta ihmisestä aiheuttaa lähinnä mielihyvän, joka ei tarvi mitään fyysistä jatkumoa.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti, jos kyseessä olisi oma kumppani, niin voisi sydän hypätä rinnasta ja lieskat polttaa paidan päältä, mutta kuvamateriaali vieraasta ihmisestä aiheuttaa lähinnä mielihyvän, joka ei tarvi mitään fyysistä jatkumoa.

        ❄️

        Ja kyllähän kaunista naista mielellään katselee. Silmä nauttii ja ihastelee, esteettisyys. 👍

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo, mä kyllä pidän naisen esittämästä eroottisesta tanssista katsella. En itse tanssia. Mutten sitten taas halua mitään dildoja ja penetraatioita katsella samassa yhteydessä. Viehätyn vain vartalosta ja sen liikkeistä.

        ❄️

        😃..niinpä, näin erilaisia me ihmiset olemme kuin myös suhteemme kehoon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama. Enkä koskaan ikinä millonkaan koskis varattuihin, joita heillä käy asiakkaana.

        Juuri näin. Kaikista ei voi pitää eikä tuntea edes seksuaalista kiinnostusta. Kyllä miehessä on pakko olla jotain joka vetoaa. Kun sitten asiakkaaksi tulee joku täysin tuntematon jonka kalu pitäisi ensimmäisellä käynnillä ottaa suuhun ..ei helvetti soikoon. Tai joka alkaa nuolemaan ja käpälöimään joka paikkaa, tunkee kielensä alapäähän ja söpertää jotain kulta rakkaasta tai puhuu rivouksia, ei kiitos. Ei ole minun hommani ollenkaan. Joku tamperelainen seksityöntekijä pistää romanttista musiikkia soimaan ja suutelee ja leikkii tyttöystävää. Ja lopulta sitten ryhdytään itse aktiin. Aika kova seksiviettin täytyy olla, joka päivä jos aikoo asiakkaita ottaa vastaan. Todennäköisesti osa kihottaa itseään pornolla etukäteen tai ja työntää vaginansa täyteen liukastegeeliä että asiakas uskoisi naisen oikeasti kiihoittuvan.
        Raskasta olisi, todellnen palkka tulee sitten rahan muodossa. On noita seksityöntekijöitä iltalehdissä useastikin haastateltu, osa , varsinkin kauniit nuoret naiset ansaitsevat hyvin. Suhde seksiinkin on täysin estoton ja mutkaton, itsetyydytykset tehty jo toisten nähden ennen ensimmäistä luokkaa ja samoin ensimmäiset seksikokeilut tosen sanan ikäisen kanssa , jopa ehkä useammankin leikkikaverin kanssa leikitty lekuria. Ensimmäiset varsinaiset seksikokemukset suutelemiset, pettingit ja muut koettu heti varhain murrosiässä joten ...seksi on yhtä luonnollista kuin aamupalan syönti. On kokeiltu lesboilut ja paneskeltu kavereiden ollessa samassa tilassa ja kaikkien nähden.
        Siitä on siten helpoo jatkaa samaa rataa seksityöntekijän roolissa. Seksi edustaa vain yhtä tapaa saada nautintoa, ei mitään muuta, ei ole mitään ikuista saatika romanttista rakkautta olemassa nykypolvelle, vain pelkkää seksiä ja siitä koettavaa mielihyvää.
        Vanhempi sukupolvi on pidättyvämpi ja monet vapautuvat samantyyppisesti ajattelemaan vasta viiskymmpisinä. Jos ollenkaan.
        Suhtautumisessa seksiin on myös nähtävissä sukupolvien välinen kuilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki he voivat ajatella olevansa hyväntekijöitä omalla kustannuksellaan, mutta silti rahaa hinkuen. Jos he olis oikeasti hyväntekijöitä, ei he pyytäisi edes rahaa palveluistaan. Siksi en näe työtään hyväntekijänä millään tavalla. Vain lyhytnäköisyytenä ja jotenkin rikkinäisen ihmisen touhuina, joka on globaalin markkinatalouden tuotteistettu tuote. Muiden kynnysmatto, joka maksaa 200 euroa tunti.

        Ehkä olen itse vain kovin ylpeä luonne, eikä minua ansaitse saada kuka tahansa paskamuna.

        ❄️

        Aika monella on juuri tuo taloudellinen puoli kannustimena. Raha houkuttaa kun voi elää omanlaistaan , huoletonta elämää.
        Mutta kuten tuolla todettiinkin moni tuotteistaa itsensä ja taloudelliset arvot ovat kovia. Itsensä tuotteistaminen on normaalia ja näinhän monet miehetkin naisista ja seksistä ajattelevat, kaikki ihmissuhteet nähdään jonain vaihtotaloutena, investointeina tai ostettavina tuotteina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😃..niinpä, näin erilaisia me ihmiset olemme kuin myös suhteemme kehoon.

        Näihän se on. Siinä missä yksi ei saisi käpäliään irti rakastetustaan, eikä halua hipaistakkaan muita, niin joku muu käpälöisiä kaikkia vähänkän viehättäviä ja jatkuvasti vieläpä vaihdellen. 😛

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika monella on juuri tuo taloudellinen puoli kannustimena. Raha houkuttaa kun voi elää omanlaistaan , huoletonta elämää.
        Mutta kuten tuolla todettiinkin moni tuotteistaa itsensä ja taloudelliset arvot ovat kovia. Itsensä tuotteistaminen on normaalia ja näinhän monet miehetkin naisista ja seksistä ajattelevat, kaikki ihmissuhteet nähdään jonain vaihtotaloutena, investointeina tai ostettavina tuotteina.

        Juu, raha ja vapaamielisyys vaikuttaa. Seksistä on tullut kulutuskamaa ja tuote, kuten ihmisistäkin. Kaikelle lasketaan joku hinta. Surullista minusta. Aito rakkaus on kuoleva tähän tyyliin. Kaiken voi napata kuin pikaruoan ja söheltää miten mielii aivot narikassa.

        Minun makuun onttoa ja sisällötöntä elämää, vaikka kokemuksia kertyy.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, raha ja vapaamielisyys vaikuttaa. Seksistä on tullut kulutuskamaa ja tuote, kuten ihmisistäkin. Kaikelle lasketaan joku hinta. Surullista minusta. Aito rakkaus on kuoleva tähän tyyliin. Kaiken voi napata kuin pikaruoan ja söheltää miten mielii aivot narikassa.

        Minun makuun onttoa ja sisällötöntä elämää, vaikka kokemuksia kertyy.

        ❄️

        Toisaalta oma vikani on, että kaikella pitää olla mulle joku merkitys, eikä vain ajautumista jutusta toiseen.

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta oma vikani on, että kaikella pitää olla mulle joku merkitys, eikä vain ajautumista jutusta toiseen.

        ❄️

        Joku muu voi pitää sitä kovin raskaana ja ilottomana elämäntyylinä. 😆

        ❄️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olemalla itse se tuote, korjaus. Musiikki sekoitti sanat. 😆

        ❄️

        Se hyvä puoli ammatissa.Voi haistattaa vitut kaiken maailman alipalkatuile hommille.Ahneiden ekonomistien ,Häkämiesten,Kaiken maailman höpisijöiden .Kangasharjujen jorinolle.Halpatöiden tarpeellisuudesta.Hehän vetävät palkkaa itse,20 tuhannesta,40 tuhanteen kuukaudessa.Hehän ovat vasta niitä talouselämän .Huoria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se hyvä puoli ammatissa.Voi haistattaa vitut kaiken maailman alipalkatuile hommille.Ahneiden ekonomistien ,Häkämiesten,Kaiken maailman höpisijöiden .Kangasharjujen jorinolle.Halpatöiden tarpeellisuudesta.Hehän vetävät palkkaa itse,20 tuhannesta,40 tuhanteen kuukaudessa.Hehän ovat vasta niitä talouselämän .Huoria.

        No jos raha on se mikä merkkaa, niin voi myös opiskella itselleen tuottoisan ammatin.

        ❄️


      • Sitähän mä oon yrittäny sanoo, ettei naiset halua olla maksullisia. Ja samoin se on miehillä. En mäkään koe että mulla ois joku velvollisuus käydä maksullisissa. Kun en halua niin en. Ja mulle asia on nii tärkee, etten ole oikeesti harrastanu seksiä muun kuin itteni kanssa. Ja uskon että valtaosa miehistä ajattelee, näin. Puheet saattaa olla toista, mutta seksi oikeesti vieraan kanssa on vastenmielistä.


    • Anonyymi

      Maksu naisista on noin 10 % niin kauniita että vois maksaa seksistä. Loput on rumia eikä niitä panis edes ilmaiseksi.

    • Anonyymi

      Ei seoo keltään pois jos joku haluaa panna rahasta.

      • Anonyymi

        Ei munkaan mielestä, mutta ei se mitään helppoa rahaa ole ja jos sattuu vääräntyyppinen ihminen lähteen alalle, niin sillä voi olla huonot seuraukset sen ihmisen elämässä. Sama koskee irtoseksiä.

        Nää jotka tuomitsee on niitä, jotka melkein tietää oman miehen runkkailevan huorien perään kun itse ovat paskoja sänkykumppaneita ja seksuaalisesti elottomia.

        Keskiajalla samat ämmät oli sormi ojossa saattelemassa roviolle niitä naapureitansa joille panohommat maistui ja joista tykkäsi miehet, moisia noitia kun olivat:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei munkaan mielestä, mutta ei se mitään helppoa rahaa ole ja jos sattuu vääräntyyppinen ihminen lähteen alalle, niin sillä voi olla huonot seuraukset sen ihmisen elämässä. Sama koskee irtoseksiä.

        Nää jotka tuomitsee on niitä, jotka melkein tietää oman miehen runkkailevan huorien perään kun itse ovat paskoja sänkykumppaneita ja seksuaalisesti elottomia.

        Keskiajalla samat ämmät oli sormi ojossa saattelemassa roviolle niitä naapureitansa joille panohommat maistui ja joista tykkäsi miehet, moisia noitia kun olivat:)

        Ihme oletuksia.


    • Anonyymi

      Kenelle kateellisia? Maksullisille panopatjoille?

    • Anonyymi

      Ei tulisi heti mieleen kadehtia itseään myyvää ihmistä…

      • Anonyymi

        kusipää A.P


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kusipää A.P

        Kuka? itseään myyvä ihminenkö, aloituksen tekijä vai minä? Jos et pysty parempaan pidä pääs kiinni :)


    • Anonyymi

      Onnea uravalintaasi toivotaan että voit huoran ammatista jopa joskus olla ylpeä

    • Minut luokiteltaneen ikäni puolesta kurjaksi, mutta en kyllä tunne minkäänlaista kateutta tai raivoa maksullisia naisia kohtaan. Tunnen heitä kohtaan tietynlaista välittämistä. Henkilökohtaisesti en koskaan pystyisi tekemään seksityötä, minulla ei ole sellaiseen vaadittavia henkisiä ominaisuuksia, mutta se, mitä toivon seksityöläisten osalta on, että heidän asemansa globaalisti paranisi. Valtaosa maailman seksityöläisistä tekee sitä pakon sanelemana ja näin ei saisi koskaan olla. Sydäntä särkee ajatella, miten moni (ei vain nainen) tässä maailmassa on mennyt rikki sen takia, että on joutunut myymään itsensä olosuhteiden pakosta. Ja se mikä usein tuntuu unohtuvan, on, että jokainen seksityöläinen on ihminen. Jokaisella on oma tarinansa kerrottavana, omat tunteet, heillä on läheisiä, lapsia.. Heillä on jokaisella täysin sama ihmisarvo kuin kaikilla muilla, mutta esim seksityöläisiin kohdistuvia rikoksia ei tutkita samalla innolla, kuin muihin kohdistuvia. Vaikkei arvostaisi työtä, jota he tekevät, ei ole silti oikeutettua kohdella heitä miten vain.

      Niin kauan kuin seksibisneksessä on (ikuisesti) ihmisten hyväksikäyttöä, ihmiskauppaa, huumausta, väkivaltaa, uhkailua, kiristystä jne en osaa suhtautua seksityöhön varauksetta, en edes vaikka se olisi täällä Suomessa tapahtuvaa.

      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus! Valitettavasti maksullista seksiämyyvän keskiarvoasiakas kuvittelee tekevänsä maksulliselle hyvää ja kuvittelee seksityöläisen jopa nauttivan työstään. Se on hyvin harvoin totta. Useimmiten totuus on, että seksityöläinen menee työstään henkisesti rikki ja iso osa vielä tekee työtä pakosta joko päihteiden käytön rahoittamiseksi, ihmiskaupan takia tai kun ei muuten tule palkalla/opintotuella toimeen.

        Oikeasti vapaaehtoisesti ja ilman pakkoa seksiä maksusta harrastavia on niin pieni vähemmistö. ettei ilmiöön tosiaan voi suhtautua neutraalisti riistettyjen ihmisiin kohdistuvaan tuskan ja heidän olojaan koskevan empatian takia. Jos joku löytää aidosti vapaaehtoisesti seksiä myyvän ihmisen, en paheksu liiketoiminnan rahoittamista mitenkään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus! Valitettavasti maksullista seksiämyyvän keskiarvoasiakas kuvittelee tekevänsä maksulliselle hyvää ja kuvittelee seksityöläisen jopa nauttivan työstään. Se on hyvin harvoin totta. Useimmiten totuus on, että seksityöläinen menee työstään henkisesti rikki ja iso osa vielä tekee työtä pakosta joko päihteiden käytön rahoittamiseksi, ihmiskaupan takia tai kun ei muuten tule palkalla/opintotuella toimeen.

        Oikeasti vapaaehtoisesti ja ilman pakkoa seksiä maksusta harrastavia on niin pieni vähemmistö. ettei ilmiöön tosiaan voi suhtautua neutraalisti riistettyjen ihmisiin kohdistuvaan tuskan ja heidän olojaan koskevan empatian takia. Jos joku löytää aidosti vapaaehtoisesti seksiä myyvän ihmisen, en paheksu liiketoiminnan rahoittamista mitenkään.

        Ehkä asiakkaana on helpompi olla, jos ajattelee seksityöläisen nauttivan työstään. Sen avulla voi hiljentää sisäisen varoitusäänen, joka kehottaa harkitsemaan vielä. Joku (harva) seksityöläinen ehkä työstään nauttiikin, olen lukenut esim haastattelun, jossa seksityöläinen koki olevansa enemmän terapeutti kuin seksuaalipalvelujen tuottaja tarjotessaan seksipalveluita kehitysvammaisille. Useimmiten se, että prostituoitu nauttii työstään on kyllä pelkkää harhaa. Se on itselle todella vaikea asia ymmärtää, että miten asiakkaana pystyy seksiin, jos on pienikin epäilys, että taustalla on jotain parittamista, ihmiskauppaa, epätoivoa, väkivallan uhkaa.. Miten siinä edes pystyy kiihottumaan?

        En paheksu myöskään, jos liiketoiminta on eettisesti kestävällä pohjalla, vaikka henkilökohtaisesti vierastankin sitä, että seksi on kauppatavaraa. Heikoilla vesillä silti liikutaan aina. Globaaliin seksibisnekseen liittyy niin paljon riskitekijöitä, että hyvin suurella todennäköisyydellä tulee tukeneeksi jonkinlaista rikollista toimintaa, jos käyttää seksipalveluita varmistamatta etukäteen, miten palvelu tuotetaan.


      • Aletheias kirjoitti:

        Ehkä asiakkaana on helpompi olla, jos ajattelee seksityöläisen nauttivan työstään. Sen avulla voi hiljentää sisäisen varoitusäänen, joka kehottaa harkitsemaan vielä. Joku (harva) seksityöläinen ehkä työstään nauttiikin, olen lukenut esim haastattelun, jossa seksityöläinen koki olevansa enemmän terapeutti kuin seksuaalipalvelujen tuottaja tarjotessaan seksipalveluita kehitysvammaisille. Useimmiten se, että prostituoitu nauttii työstään on kyllä pelkkää harhaa. Se on itselle todella vaikea asia ymmärtää, että miten asiakkaana pystyy seksiin, jos on pienikin epäilys, että taustalla on jotain parittamista, ihmiskauppaa, epätoivoa, väkivallan uhkaa.. Miten siinä edes pystyy kiihottumaan?

        En paheksu myöskään, jos liiketoiminta on eettisesti kestävällä pohjalla, vaikka henkilökohtaisesti vierastankin sitä, että seksi on kauppatavaraa. Heikoilla vesillä silti liikutaan aina. Globaaliin seksibisnekseen liittyy niin paljon riskitekijöitä, että hyvin suurella todennäköisyydellä tulee tukeneeksi jonkinlaista rikollista toimintaa, jos käyttää seksipalveluita varmistamatta etukäteen, miten palvelu tuotetaan.

        Fiksua puhetta ja myös isompi kuva huomioitu!


    • Anonyymi

      Ontuva logiikka

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat ontuvalla logiikalla?
        Ei ole kovin pitkä aika kun oikeudessa tuomittiin pariskunta ihmiskaupasta ja koski juuri seksikauppaa. Naisia siirrettiin Suomessa aina eri kaupunkeihin, Helsinkiin, Espooseen, Vantaalle, Turkuun, Tamperelle jne. Kaikki olivat ihmiskaupan uhreja. Väärin perustein ja valehtemalla härskisti houkuteltu tänne tekemään ihan jotain muuta työtä kuin mitä lopulta joutuivat tekemään ja kyllä, pakotettiin ottamaan vastaan suomalaisia miesasiakkaita.

        Rahat otettiin lähes kaikki pois, olivat täysin kielitadottomia, ei mitään käsitystä siitä missä milloinkin oltiin, mihin seuraavaksi päädyttäisiin , ovet pidettiin lukossa ei pakoonpääsy mahdollisuuksia.
        . Parittaja oli laittanut ilmoituksen nettiin, kuvannut naiset ja toimi välittäjänä ja otti tuloista eli näiden sekseuraa hakevien miesten maksamista rahoista, milloin minkäkinlaisestav seksistä saadut , rahat itselleen ja hyvin pieni osa,jäi naisille itselleen
        Samoin teki thaimaalaishierontapaikoissa parituksesta kiinni jäänyt pariskuntakin , itse thaimaalaisia. Parittivat härskisti nuoria naisia.
        Sitten on erikseen hyvin kauniit, , nuoret ja päihteitä käyttämättömät naiset. Luksusluokan seksityöntekijät. Puhuvat useaa eri kieltä ovat itsenäisiä kevytyrittäjiä , maksavat veronsa ja käytössä on yksityisasunto omaa elämää varten ja työtä varten erillinen asunto. Ovat usein opiskelijoita ja on muitakin tavoitteita kuin elää loppuelämä seksityöntekijänä. Ehdottomana myyntivalttina kauneus, virheettömyys ja täydellinen kehonrakenne,. Tietävät että kelpsvat, on hyvä itsetunto ja sen tuoma rohkeus lähteä alalle.
        He valitsevat asiakkaansa ja asiakasmääränsä ja hinnoittelevat itse itsensä, ei liian alas koska se tietää että vastassa voi olla täysi sikaäijä joka ei juuri naisia arvosta missään muodossa ja koska tietävät myös että kaunis nainen herättää joissain miehissä vain vihaa ja kateutta.
        Näden miesten mielestä Kaunis nainen täytyy rikkoa, rikkoa ne suuret luulot itsestään, ja erityisesti panna halvalla ja kohdella kaltoin, näiden miesten logiikan mukaan loppuu myös kauniiden naisten ylpistelyt ja suuret luulot itsestään.
        Näin moni mies ajattelle koska tuntee sietämätöntä kateutta. Siksi kadehditaan varakkaita ja komeita miehiä koska he saavat myös nämä kaikki kauniit seksiä myyvät naisetkin, heillä on rahaa siihen. Ja varaa valita. He myös usein kohtelevat kunnioittavasti naisia muutoinkin elämässään.
        Tämän kateuden seurauksena moni mies on vaatimassa ilotaloja joisa nainen ei yksityisyrittäjiin verrattuna ole enää itsenäisiä vasn keskinäinen kilpailu asiakkaista johtaa hintojen polkemiseen ja siihen ettei asiakkaita enää valita käyttäytymisen periusteella vaan huonosti ja moukkamaisesti käyttäytyvillekin löytyy halpaa panotavaraa. Sikaäijien mielestä kun naisia ei tarvitse kunnioittaa lainkaan, ei varsinkaan jos nämä ovat rumia tai vanhemman puoleisia, heitä voi ja saa kohdella miten huvittaa. Se on yleisin käsitys miehillä myös seksityöntekijöinä.,
        Kun on kerran " tavarasta" maksanut saa tehdä mitä huvittaa ja miten huvittaa. Tähän peristuu bordellien suosio, halpaan hintaan ja ostetun tavaran arvottomaan kohteluun ja lupaan tehdä sillä mitä huvittaa.
        Osa miehistä kun on valitettavasti täysiä sikoja.
        Yritäjinä naisilla sällyy sentään valita asiakkaansa. Se suojaa myös kaltoinkohtelulta ja väkivallalta ja raiskauksilta.
        Katuprostituoiduila kuten päihteiden käyttäjillä EI OLE VARAA VALITA ASIAKKAITA, kuten ei bordelleissakaan.
        Bordellit edustavat itseasiassa pelkkää massaparitusta. Joku vetää välistä aina. Mitä halvemmalla tarjoat ja myyt sitä suuremmat tulot parittajille eli bordelin pitäjille..

        Jos puhutaan seksityöstä niin ainoa ja oikea tapa siihen on se että nainen ryhtyy itse yrittäjäksi eikä kukaan pääse väliin hyötymään millään tavalla. Käytännössä on kuitenkin niin, että piilorikollisuutta on vaikka kuinka paljon ja myös seksinmyyntiin liittyen, haluai sitä nähdä tai ei.


    • Anonyymi

      En ole kateellinen. Toki "helppo" raha saattaa äkkiajateltuna tuntua epäreilulta, mutta kun miettii pari sekuntia pidempään, niin hetkinen, ei se kyllä helppoa rahaa varmastikaan ole. Kun miettii alan riskejä, niin ei kyllä tule kateus ensimmäisenä mieleen, vaan lähinnä miettii sitä, kuinka moni on päätynyt alalle vain siksi, että on niin pahassa ahdingossa eikä näe muuta ratkaisua tullakseen toimeen.

      • Anonyymi

        Samat ajatukset ja samalla mietin, että miten moni nainen miettii olevansa jotenkin voimaantunut vahva nainen ja seksityön olevan cool vähän lyhytnäköisesti mukaan siksi lähtien.

        ❄️


    • Anonyymi

      Mulle on oikeastaan sama mitä muut tekevät kehollaan. Jokaisen oma asia. Itselläni seksi liittyy rakkauteen ja se on kaunis asia mikä sitoo rakastavaiset yhteen. Pidän sitä jotenkin inhottavana että se kauppatavaraa. Ymmärrän toki ihmisillä on tarpeita ja eivät muualta saa. Eli toisaalta Kaipa sille o tarvetta.

    • Anonyymi

      Eihän tavis miehet saa nais kurpilta seksiä joten tavis miehet käy huorissa.

    • Anonyymi

      Yksikään naiskurppa ei ole kateellinen mieskurpasta😘😄💩

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2447
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      246
      2219
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1290
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      148
      1282
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1211
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1141
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1094
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      942
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      936
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      900
    Aihe