Nyt kysellään patsaita. Tee 12 kysymyksen testi ja katso tuloksesi.
Oma tulos: 6/12. Patsaat hallussa.
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009605052.html
Tiistain patsaserikoinen
21
253
Vastaukset 21
- Anonyymi
Mjaa, 9/12.
Olen vakiota ajoittain pelaava yksilö.
AV - Anonyymi
8/12 ihan ok
-harmiseikirj- Ajattelin ensin, että tässäpä visa mistä en tiedä sitten yhtään mitään. Mutta tuli kuitenkin peräti 8 pistettä, kun ottaa huomioon että oli aihepiiri joka ei mua juurikaan kiinnosta.
Kuka tietää jotain Keravaa saati sen patsaita..? Tampere mainittiin sentään kahdesti 👍😄
Tuloksesi: 10 / 12
Olet varsinainen patsastietäjä!
Oho! Tällä tuloksella kelpaa jo leveillä. Tunnet Suomen kapunkien patsaat kuin omat taskusi.10/12 Niukka edustus oli hki-tku-tre kolmion ulkopuolisilla patsailla.
9/12 hieman jopa yllätin itseäninyt patsastiedoilla.🙂.
Kaikki olivat tuttuja patsaita. Vaikka en ole nähnyt kaikkia livessä, niistä on ollut uutisissa, lehdisä ja mediassa juttua. Tiedonmurusia on jäänyt muistin pohjalle.
"Tuloksesi: 12 / 12
Olet varsinainen patsastietäjä!
Oho! Tällä tuloksella kelpaa jo leveillä. Tunnet Suomen kapunkien patsaat kuin omat taskusi."
Kiitti kivasta visasta. 😊
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742455Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372077Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58630Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78491- 21485
- 33452