Miksi miehet kysyy asuinpaikkaa?

Anonyymi-ap

Tinderissä miehet kysyvät usein, missä päin asun. Miksi? Profiilini on neutraali, eikä pitäis houkutella pelimiehiä, jos joku epäilee sitä

31

593

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jaa että miksi miehet kysyvät asuinpaikkaa. No, ei minua ainakaan kiinnosta ajella yhden panon takia yli 10km.

      • Anonyymi

        Panon takia? Mikä saa sinut kuvittelemaan että treffeillä harrastetaan seksiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Panon takia? Mikä saa sinut kuvittelemaan että treffeillä harrastetaan seksiä?

        Minun treffeillä harrastetaan. Jos nainen ei lupaa seksiä, niin en lähde tapaamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun treffeillä harrastetaan. Jos nainen ei lupaa seksiä, niin en lähde tapaamaan.

        Olet siis itse valmis harrastamaan seksiä kenen tahansa naisen kanssa ja edellytät että nainen sitoutuu samaan ihan sokkona, tuntematta sinua ja ennen kuin olette edes tavanneet? Sinulle siis käy reikä kuin reikä? Missä sinun itsekunnipituksesi on? Keittiöjakkarastakim löytyy reikä.
        Pane sitä, mihiin sinä naisia tarvitset? Eipä taida naisihminen sinussa paljon menettää. 🤮🤮🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun treffeillä harrastetaan. Jos nainen ei lupaa seksiä, niin en lähde tapaamaan.

        Taas jollakulla mielikuvitus laukkaa. Ei kukaan LUPAA seksiä ventovieraalle jota ei ole ikinä tavannutkaan. Taas joku ätmi kuvittelee olemattomia. Kuvittelee että nainen LUPAA seksiä miehelle pelkän valokuvan perusteella. Valokuva voi olla varastettu, stilisoitu tai 20 vuotta vanha. Vaikka ei olisikaan, sen takana oleva ihminen voi haista pahalle, olla peseytymätön, huonohampainen ja omata muita vastenmielisiä ominaisuuksia jotka eivät valokuvassa näy. Joten vaikka nainen etsisi seksiseuraa niin ei hän LUPAA yhtään mitään. Hän voi tehdä treffit siinä tarkoituksessa että nyt pannaan, mutta aina voi käydä niin ettei pannakaan. Jos et tätä tiedä vaan elät harhassa että jokainen kauniit kasvot omaava mies saa milloin vain, missä vain, miten vain ja kenet vain, et ole astunut kotipihasi ulkopuolelle ollenkaan. Lapsellisia nämä jutut missä joku leikkii roolileikkiä ja kertoo olevansa komea mies ja tekevänsä komeutensa turvin sitä sun tätä.

        Komeilla.miehillä on muka kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Ehei. Ei ole. Heidänkin joukossaan on ujoja, yksinäisiä ja onnettomia miehiä jotka turhaan etsivät rakkautta. Heitäkin on hylätty ja petetty. Ja usko tai älä, heidän joukossaan on myös miehiä joita ristiin rastiin paneminen ei voisi vähempää kiinnostaa. Seksifantasioissaan elävä ja alituisesti seksistä puhuva mies ei takuulla itse ole mikään seksipeto. Seksipeto ei kirjoittele tällaiselle yksinäisten ja naisettomien miesten palstalle yhtään mitään. Hän ei ehdi. Hän tekee eikä puhu.


    • No onhan se aika merkittävä tieto että onko välimatkaa, 2, 12, 20, 200 vai 2000 kilometriä, eikö? Ei niin että se rakastuessa mitään merkitsisi, mutta rakastuminen on haastavampaa 2000 kuin 2 kilometrin etäisyydeltä.

      Ja tietty pelkkää seksiä etsivät eivät varmaan mielellään lähde matkustamaan kovin kauas kun ei ole tarkoituskaan kuin harrastaa seksiä.

    • Anonyymi

      Moringi on jahdannut tinderi akkoja urakalla!😇😇😇

      • Anonyymi

        Amu ites


    • Anonyymi

      Mainittakoon, että profiilissa lukee etäisyys. Ja kun sanon asuvani Helsingissä, niin sitten kysytään usein moneen kertaan missä päin siellä, vaikka ei oltais nähty vielä. Ihmettelen sitä, miksi ei riitä, jos sanoo kaupungin, kun en halua tuntemattomille jakaa tarkkaa asuinsijaintia

      • Anonyymi

        No joo, kyllä pitäisi riittää kun kerrot asuvasi Helsingissä. Osoitettako ovat pyytämässä päästäkseen rimputtamaan ovikelloasi?


      • Anonyymi

        On eri asia asutko Kulosaaressa vai Mellunmäessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On eri asia asutko Kulosaaressa vai Mellunmäessä.

        Toki, jos etsii rikasta naista tai on ylipäänsä laiska liikkumaan. Jos viisi kilometriä on jo ylivoimaisen pitkä etäisyys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joo, kyllä pitäisi riittää kun kerrot asuvasi Helsingissä. Osoitettako ovat pyytämässä päästäkseen rimputtamaan ovikelloasi?

        Olen miettinyt samaa. En tiedä, ehkä kysyvät tapaamisen kannalta, ettei kummallekaan olisi pitkä matka? Mutta kaikki pystyy tulemaan keskustaan, oli etäisyys mikä vaan. Meinaan, että julkisella paikalla muutenkin vieraat tavataan


    • Anonyymi

      Kyllä ne ukot kysyy tuolla livessäkin lähes ensimmäisenä missä päin asuu ja jos kerrot kaupungin niin seuraava kysymys onkin et missäpäin kaupunkia.
      Sen olen vuosikymmenien aikana tullut huomaamaan et ukot on helvetin laiskoja liikkumaan vaik ois auto persiin alla. Aina on tapaaminen loppunut siihen et mun ois autottomana pitäny lähtee sinne ukon luo vaik se asuis paikassa mihin ei bussilla pääse lähellekään. Yhden luo olis pitäny 5 kilsaa kävellä niin kehtas esittää et hän voi hakee bussilta mut bensa maksaa niin ja niin paljon......no enpä mennyt

      • Anonyymi

        Ei ne komeat malliukot liiku, koska akat liikkuvat niiden luokse. Komeita kun ovat niin ei tarvitse itse liikkua. Säästyypähän bensaa ja rahaa ja tulijoita riittää, koska omaavat komean ulkonäön. Ei tarvitse mennä baariin juomaan kalliita tuoppeja kun voi hakea litukasta halpaa olutta ja pyytää vosuja iltakahveelle. Jos naiset haluavat komeiden ukkojen seuraan, niin itse joutuvat liikkumaan ja se jos mikä on vissi, niin se on vissi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne komeat malliukot liiku, koska akat liikkuvat niiden luokse. Komeita kun ovat niin ei tarvitse itse liikkua. Säästyypähän bensaa ja rahaa ja tulijoita riittää, koska omaavat komean ulkonäön. Ei tarvitse mennä baariin juomaan kalliita tuoppeja kun voi hakea litukasta halpaa olutta ja pyytää vosuja iltakahveelle. Jos naiset haluavat komeiden ukkojen seuraan, niin itse joutuvat liikkumaan ja se jos mikä on vissi, niin se on vissi!

        Rumat ovat ihan yhtä laiskoja liikkumaan. Jopa laiskempia, ja siksi ne niin lihavia ja rumia ovatkin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne komeat malliukot liiku, koska akat liikkuvat niiden luokse. Komeita kun ovat niin ei tarvitse itse liikkua. Säästyypähän bensaa ja rahaa ja tulijoita riittää, koska omaavat komean ulkonäön. Ei tarvitse mennä baariin juomaan kalliita tuoppeja kun voi hakea litukasta halpaa olutta ja pyytää vosuja iltakahveelle. Jos naiset haluavat komeiden ukkojen seuraan, niin itse joutuvat liikkumaan ja se jos mikä on vissi, niin se on vissi!

        Jaa.. Minä olen ollut treffeillä useammankin komean miehen kanssa. Kaikki treffit on järjestetty julkiselle paikalle, yleensä on menty syömään, eikä yksiäkään ei pidetty kummankaan kotona. Ne EIVÄT ole olleet seksitreffejä.

        Yksikään komea mies ei alkanut treffeillä vonkaamaam eikä varsinkaan maksattanut minulla ruokiaan. Päinvastoin, melkein kaikki halusivat tarjota minulle ruoat. Yksi tuli treffeille ison ruusukimpun kanssa ja selitti että toin nämä kun et suostunut siihen että minä tarjoan ruoat; halusin ostaa sinulle jotain.

        Te ätmit yritätte estää naisia tapaamasta komeita miehiä uskottelemalla meille että komeat ovat pillun perään. Mutta kun eivät ole! Te itse olette sen perään!!!!

        Jos komealle miehelle tekee etukäteen selväksi että tavataan julkisella paikalla eikä kosketeta toisiamme ollenkaan, niin se sopii heille. He tulevat ja käyttäytyvät todella herrasmiesmäisesti. Pimperoriippuvaiset vonkaajat ovat rumia ukkoja joilla seksinpuute paistaa kilometrin päähän. Mitään muuta he eivät ole haluamassakaan kuin pimperoa. Ei heitä jaksa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne komeat malliukot liiku, koska akat liikkuvat niiden luokse. Komeita kun ovat niin ei tarvitse itse liikkua. Säästyypähän bensaa ja rahaa ja tulijoita riittää, koska omaavat komean ulkonäön. Ei tarvitse mennä baariin juomaan kalliita tuoppeja kun voi hakea litukasta halpaa olutta ja pyytää vosuja iltakahveelle. Jos naiset haluavat komeiden ukkojen seuraan, niin itse joutuvat liikkumaan ja se jos mikä on vissi, niin se on vissi!

        Mistä ihmeestä sinä tiedät miten ja minkä verran komeat miehet liikkuvat treffien takia? Et itse takuuvarmasti kuulu hehohn, koska tekstisi huokuu vihamielisyyttä komeita miehiä kohtaan. Tuskin he sinulle kertovat miten heillä on tapana toimia.

        Toisaalta. Jos olet homo niin ehkä sinulla on kokemusta komeiden homojen toimintatavoista. Oletko useinkin kokenut pettymyksen kun nätti puppelipoika ei viitsi matkustaa viittäkymmentä metriä kauemmas tavatakseen sinut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä tiedät miten ja minkä verran komeat miehet liikkuvat treffien takia? Et itse takuuvarmasti kuulu hehohn, koska tekstisi huokuu vihamielisyyttä komeita miehiä kohtaan. Tuskin he sinulle kertovat miten heillä on tapana toimia.

        Toisaalta. Jos olet homo niin ehkä sinulla on kokemusta komeiden homojen toimintatavoista. Oletko useinkin kokenut pettymyksen kun nätti puppelipoika ei viitsi matkustaa viittäkymmentä metriä kauemmas tavatakseen sinut?

        Tosiaan erikoista että ätmit, joiden koko elämä pyörii netissä, alkavat selittää naisille mitä naiset ajattelevat ja miten toimivat ja kertovat mitä tapahtuu jos menemme treffeille komean miehen kanssa. Mistä hitosta te sen muka tiedätte? Kuinka monilla treffeillä olette itse olleet? Kuinka monia treffejä olette päässeet seuraamaan paikan päällä edes ulkopuolisena? Aivan naurettavia nuo teidän "asiantuntijalausuntonne".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne komeat malliukot liiku, koska akat liikkuvat niiden luokse. Komeita kun ovat niin ei tarvitse itse liikkua. Säästyypähän bensaa ja rahaa ja tulijoita riittää, koska omaavat komean ulkonäön. Ei tarvitse mennä baariin juomaan kalliita tuoppeja kun voi hakea litukasta halpaa olutta ja pyytää vosuja iltakahveelle. Jos naiset haluavat komeiden ukkojen seuraan, niin itse joutuvat liikkumaan ja se jos mikä on vissi, niin se on vissi!

        Komeat? Ei tuossa puhuttu komeudesta mitään. Livemaailman ukoista siinä puhuttiin. Älä työnnä tuota iänikuista komea mies -lätinääsi IHAN joka väliin.


    • Anonyymi

      Että tietäisivät kuinka pitkä matka on päivälliselle, luulee että sinä kokkaat

    • Anonyymi

      Olen työtön ja komea mies, niin ei ole varaa ajella ja matkustella julkisilla. Aivan hyvin voisin tehdä vaikka mallintöitä. Naiset tulevat luokseni ja pyllistävät heti eteisessä, niin mikäs siinä. En valita kun saan laittaa niin sanotusti "sukkana sisään."

      • Anonyymi

        Valehtelet sen komeuden, työttömyys voi hyvin kin pitää paikkansa. Tuo on se mistä turhaan haaveilet. Kuvittelet että jos olisit komea tilanteesi oli tuollainen. Ehei. Ei se komeilla kaan ihan noin mene.


      • Anonyymi

        Et tiedä treffaamisesta etkä naisista yhtään mitään jos luulet että se kenelläkään noin tapahtuu. Nämä "olen komea mies joten naisia kaatuu". -jutut ovat niin läpinäkyviä. Ne ovat ilmiselvästi ätmien fantasiaa. Ei aidosti hyvännäköinen ihminen jatkuvasti puhu siitä. Ei hyvännäköisellä ole mitään tarvetta kertoa siitä netissä. Ulkonäkökompleksista kärsivä ihminen puhuu koko ajan ulkonäöstä..

        Komealla miehellä on elämässä muutakin kuin naiset ja paneminen - ellei hän sitten satu oleman komea mutta täysi idiootti. Onhan sellaisiakin, mutta idiootteja on kyllä enemmän rumissa. Tutkimuksissa on todettu että väite "Äly ja kauneus ei viihdy samassa päässä" ei pidä paikkaansa. Tilastollisesti asia on päinvastoin: kauniit ovat keskimäärin älykkäämpiä kuin rumat. Johtunee siitä että sekä äly että kauneus ovat haluttavia ominaisuuksia, joten älykkäät ja kauniit hakeutuvat toistensa seuraan ja tuottavat lapsia joilla on nuo molemmat ominaisuudet.
        .


    • Anonyymi

      Pitäiskö lähteä 50 km päähän tapaamaan sut?
      Lähdetkö itse koskasn vai luuletko että mies hoitaa ajelut pelkästään?

      • Anonyymi

        50km ei ole matka eikä mikään. Olen lähtenyt treffeille halki Suomen 800 km:n päähän. Eikä mies tavatessa loppujen lopuksi edes kiinnostanut minua. Oli kiltti ja fiksu mutta tuppisuu, ei osannut keskustella.


      • Anonyymi

        Miksi pitää tietää kaupunginosa? Eikö riitä että tietää kaupungin? Ei niitä ensimmäisiä treffejä kuitenkaan järjestetä kummankaan kotiin vaan jollekin julkiselle paikalle.


      • Anonyymi

        Höh. Ei aloittaja niin sanonut. Hän ihmetteli sitä miksi pitäisi kertoa asuinpaikkansa ihan ventovieraalle jota ei ole vielä tavannutkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh. Ei aloittaja niin sanonut. Hän ihmetteli sitä miksi pitäisi kertoa asuinpaikkansa ihan ventovieraalle jota ei ole vielä tavannutkaan.

        Ihmettelin just miks pitää kertoa asuinpaikkansa, kun ei ekoja (eikä mielellään tokia) järjestetä kummankaan kotia. Kaupunki riittää.
        -aloittaja


    • Anonyymi

      Naisiln on ihan sama juttu, kyselevät asuinpaikan tarkoin ja työpaikan ja onko asunto oma.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      3170
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      117
      2214
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1624
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1408
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      76
      1112
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      941
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      904
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      900
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      815
    10. Rahtari s salmi

      Onkohan jutussa perää että kylän tyhmin rahtari on palanut ratista
      Suomussalmi
      8
      795
    Aihe