Olen käyttänyt B-12 vitamiinia ja nyt lääkäri sanoi kun kävin verikokeissa että B-12 vitamiini arvot on yli suositusten.
Mutta mutta kun luin että" B12-vitamiinilisä on turvallista käyttää, sillä liikasaannin vaaraa ei ole."
Miten on???. Kertokaa!!
B-12 vitsmiini
4
329
Vastaukset
- Anonyymi
B-vitamiinin sanotaan olevan vesiliukoisia, eli ylimääräinen poistuu virtsan mukana. Toisaalta taas lääketieteen julkaisuissa ja asiantuntijakirjoituksissa, joita luen kun vastaan tulee, kerrotaan että liika b-vitamiina on haitallista hermostolle.
Otan b-vit-tabletin silloin tällöin, jos olen syönyt huonosti, epäterveellisesti. Minä en ole asiantuntija,- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17867654R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Neurobion forte b12 käytössä, (syanokobalamiini )
vaikken farmaseutti olekaan, tunnen että tarvin tätä vitamiini erityisesti,
toki myös Dvitskuu =) kalsiumilla (Calcichew)- Anonyymi
Kerro heti millä Sote-aluella asustelet,kun meidän sote-alueella ei noin heppasin perustein ei edes määrätä minkäänlaisiin verikokeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup302680- 1482163
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121587Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 661167
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi561044- 611010
- 71993
- 2841