Olen käyttänyt B-12 vitamiinia ja nyt lääkäri sanoi kun kävin verikokeissa että B-12 vitamiini arvot on yli suositusten.
Mutta mutta kun luin että" B12-vitamiinilisä on turvallista käyttää, sillä liikasaannin vaaraa ei ole."
Miten on???. Kertokaa!!
B-12 vitsmiini
4
334
Vastaukset
- Anonyymi
B-vitamiinin sanotaan olevan vesiliukoisia, eli ylimääräinen poistuu virtsan mukana. Toisaalta taas lääketieteen julkaisuissa ja asiantuntijakirjoituksissa, joita luen kun vastaan tulee, kerrotaan että liika b-vitamiina on haitallista hermostolle.
Otan b-vit-tabletin silloin tällöin, jos olen syönyt huonosti, epäterveellisesti. Minä en ole asiantuntija,- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17867654R
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Neurobion forte b12 käytössä, (syanokobalamiini )
vaikken farmaseutti olekaan, tunnen että tarvin tätä vitamiini erityisesti,
toki myös Dvitskuu =) kalsiumilla (Calcichew)- Anonyymi
Kerro heti millä Sote-aluella asustelet,kun meidän sote-alueella ei noin heppasin perustein ei edes määrätä minkäänlaisiin verikokeisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227