Kaikki jotka olivat ennen minua.....

Anonyymi-ap

Rauhaa!

Ikuisuudesta maailmaan saapui 200 Jumalan Poikaa, joilla oli valtavat Mahdit ja voimat hallussaan. He kykeni perustamaan taivaita. Jne.

He alkoivat esiintyä jumalina maan päällä. Ja yhä vielä niin on. Me olemme monin tavoin heidän pilkan ja kirouksen kohteita sillä he vihaavat ihmiskuntaa.

Miten vapautua kirouksesta? Pitääkö ryhtyä noudattaan heidän raamattujaan vai pitääkö lähestyä oikeaa ja aitoa Jumalaa.

Kertoisin jos tietäisin, mutta en tiedä. Jumalan Pojat ovat ikuisuudesta saapuneina voimallisia olleet perustamaan uskontoja ja tekemään raamattuja, mutta ovat Jeesuksen todistuksen mukaan varkaita ja murhaajia eikä lampaat kykene tottelemaan heidän raamattujaan.

5

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mistä apu kun on joutunut Jumalan Poikien vihan kohteiksi? Nuo ovat voimallisia perustamaan jopa helvetin, jonne heittävät kenet tahansa viattoman tai viallisen.

Kuinka oikeaa Jumalaa voi lähestyä?
      Kuinka purkaa kiroukset ja pilkka jota Jumalan Pojat harjoittaa?

Voiko uskontoja yrittää?
      Lampaat ei kykene tottelemaan noita murhaajia ja varkaita jotka perusti uskonnot.

Tuomaan evankeliumissa tämä on otettu huomioon. Siinä kerrotaan että rukous ja paasto eivät auta tosi Jumalaa löytämään.

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

🍑 ­N­y­m­­­f­­o­m­­­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17867658H

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

• Anonyymi

Raamatut sisältää noiden Ikuisuudesta saapuneiden Ikuisten olentojen mahtavaa viisautta, joka voittaa maailman ja ihmiskunnan viisauden triljoonakertaisesti.

Mutta yhä kaikki LAMPAAT EIVÄT VOI TOTELLA MURHAAJIA JA VARKAITA.

Hypnoottinen ja maaginen Voima joka raamattuihin sisältyy kiehtoo kuitenkin ikuisesti.

Oikean tosi Jumalan löytäminen on todella vaikeaa. Krishnat kertoo että yli 100 milj. Vuotta sitten maapallolle saapunut Govinda laittoi sirun tai henkisen vakoilulaitteen ihmisen sydämeen.

Jo siitä asti on sydämemme ollut valloitettu.

Raamatut antaa tietoa Jumalan Pojista joka tieto on usein mielletty tärkeäksi. Heidät tulee oppia tuntemaan? He kuuluvat maapallon todellisuuteen ja edustavat sen korkeinta ja ylintä instanssia tahdoimme tai emme.

Uskontunnustus määrittelee että myös Jumalan Poikaan on uskottava. Jeesus sanoi : JOLLA EI OLE POIKAA SILLÄ EI OLE ISÄÄKÄÄN.

Mitä hirveyksiä he aiheuttavatkaan maailmassa on vain yksi usko , Herra ja tie mahdollinen.

• Anonyymi

Jumalan Poikaan on uskottava.

Ihmiskunnalle itselleen ei mikään ole mahdotonta jos olisi kokoontunut yhteen ja eläisi 1000 vuotta. Se ei saa tuo ihmisen oma viisaus kuitenkaan vallita.

Islam vetoaa että ON ALISTUTTAVA. Sana Islam tarkoittaa ALISTUMISTA. Ihminen ei ole ylin ja Korkein maailmassa vaan 200 Ikuisuudesta saapunutta mahtavaa Jumalan Poikaa ovat.

Ihmiskunta typistetään ja lähes tuhotaan loppuun asti raamatun mukaan. Jo kerran niin tapahtui vedenpaisumuksessa. Ja niin tapahtuu jälleen.

Eihän tässä auta kai muu kuin tutkia uskontunnustusta ja Lutherin katekismusta sekä odottaa Imaami Mahdia.

• Anonyymi

kaikenmaailman hahdeja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6040
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4137
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      255
      2083
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1846
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe