Raitis mies ajattelee että löytää kumppanin harrastusten parista. Hahaha, siinähän aloittelee uusia harrastuksia naisseuran toivossa vielä eläkeiässäkin. Mutta aina hän on yksin.
t. viinamies
Harrastuksista kumppani?
53
452
Vastaukset
- Anonyymi
Ai, no mä olen kyllä löytänyt kaikki kolme parisuhdettani harrastusten parista. Sekä eksät että nyksä ovat tulleet eteen harrasteissa. Mä tosin olen nainen, mutta hetero- sellainen, eli on siinä siis ainakin kolme miestä parisuhteen harrasteista löytäneet. Keskimmäinen heistä onnistui tuhoamaan sen suhteen, kun ei osannut pysyä suht raittiina. Ja periaatteessa sen ensimmäisenkin mokailut menivät vähän viinan piikkiin, mutta hänellä se sentään ei ollut ainoa syy.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17867886q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Minäkin löysin miehen harrastusten parista, vaikka raitis oonkin. Palstalta suomi24. Harrastushan tääkin meistä monille on.
❄️- Anonyymi
Nossemurun:)))
- Anonyymi
Nainen voi löytää miehen harrastusten parista, ja kuten tässäkin ketjussa naiset ovat kertoneet, ovat nekin miehet olleet viinamiehiä.
Raittiilla miehellä ei ole mitään mahdollisuuksia naista löytää.
t. viinamies- Anonyymi
Ei mun nykyinen ole viinamies, eikä ollut exäkään. 😆
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❄️Vaan ei he raivoraittiitakaan ole ollut yksikään. Suomessa on alkoholi monille joku huvijuoma.
❄️ - Anonyymi
En ole sanonut noin, jos tarkoitit 12:50 kirjoittajaa. Yksikään mieheni ei ole ollut viinamies, kun olemma alkaneet olemaan yhdessä.
Se ensimmäinen, jonka mokailut johtuivat viinasta, joi hyvin harvoin. Vaan sitten kun oli niin tyhmä, että joi liikaa, niin mokaili.
Toinen myös joi aikanaan hyvin vähän, mutta alkoi sitten hukuttamaan surujaan ja viinaan ja muuttui viinamieheksi ja sitten suhde päättyi.
Tämä nykyinen, taas juo korkeintaan pari kaljaa kerralla ja niitäkin vain muutaman kerran vuodessa. Eli absolutisti ei ole, mutta lähestylkoon raitis kyllä.
Viina ei siis ole missään muodossa ollut tekemisissä yhdenkään suhteeni alkamisen kanssa. Kahden päättymisessä sillä sen sijaan on ollut merkitystä, kun raitis mies ei enää olekaan ollut raitis. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❄️Onko se edes mies eli oletko aivan varma että on mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko se edes mies eli oletko aivan varma että on mies
On se. Ainakin keho on miehen, mieli on kyllä välillä kuin oikuttelevan naisen. 😊👍
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se. Ainakin keho on miehen, mieli on kyllä välillä kuin oikuttelevan naisen. 😊👍
❄️Sanoisin, että vielä parempi todiste on se, että oletta saaneet keskenänne ihan luomusti lapsia aikaiseksi. En ole vielä kuullut samaa sukupuolta olevan parin saaneen keskenään luomusti aikaiseksi yhteisiä lapsia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että vielä parempi todiste on se, että oletta saaneet keskenänne ihan luomusti lapsia aikaiseksi. En ole vielä kuullut samaa sukupuolta olevan parin saaneen keskenään luomusti aikaiseksi yhteisiä lapsia.
Jospa olet luullut et sen nimi on marko mut kun putsaat korvasi niin kuulet hänen nimensä onkin marjo ja siksi oikuttelee kuin nainen tai prinsessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa olet luullut et sen nimi on marko mut kun putsaat korvasi niin kuulet hänen nimensä onkin marjo ja siksi oikuttelee kuin nainen tai prinsessa
Edelleen ... selitäpä ne luomulapset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleen ... selitäpä ne luomulapset.
En osaa enempää leikkisä ja velmuilija olla eli seuraava menis vit.uiluksi eli vitsikäs huumori mies yritin olla kuten ystävälle ollaan ja nyt raja ettei suututa toista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En osaa enempää leikkisä ja velmuilija olla eli seuraava menis vit.uiluksi eli vitsikäs huumori mies yritin olla kuten ystävälle ollaan ja nyt raja ettei suututa toista
Niinpä, kun ei sitä selitystä kykene vitsistä löytämään. Tietysti voit selittää, että äiti ei muka lastensa isää tietäisi, mutta kuten totesit, niin se on jo vielä sinun tavanomaisia vitsejäsikin heikompitasoinen yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, kun ei sitä selitystä kykene vitsistä löytämään. Tietysti voit selittää, että äiti ei muka lastensa isää tietäisi, mutta kuten totesit, niin se on jo vielä sinun tavanomaisia vitsejäsikin heikompitasoinen yritys.
No vitsi olikin leikkimielinen eikä todeksi tarkoitettukaan vaan leikkiä laskettiin herra tai neiti tosikko eli ei aina saa olla tosikko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanoisin, että vielä parempi todiste on se, että oletta saaneet keskenänne ihan luomusti lapsia aikaiseksi. En ole vielä kuullut samaa sukupuolta olevan parin saaneen keskenään luomusti aikaiseksi yhteisiä lapsia.
Nojuu, se on kyllä totta tuo. 😄👍
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heh, siihen voisi jo todeta, että sitten on täytynyt haikaran tuoda ne. Kun en ole seksiä harrastanut kenenkään muun ihmisen kanssa kertaakaan koko 2010 vuodesta, kuin avomieheni kanssa. Lasten isän kanssa. 😄
❄️
Ihan perinteisissä lavatansseissa olen tutustunut miehiin.💃🕺
- Anonyymi
Eli tykkäät vähän vanhemmista miehistä eli 69-saattokoti asukeista miksi oman ikäisistä miehistä et pidä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli tykkäät vähän vanhemmista miehistä eli 69-saattokoti asukeista miksi oman ikäisistä miehistä et pidä
Vai onko alle 75v miehet nöösipoikia eli ihanne miehesi ikä on yli 80v
Anonyymi kirjoitti:
Miehet olivat minua 2-11 vuotta vanhempia, mutta ei mitään saattokoti-ikäisiä kuitenkaan, vaikka vanhempi heistä onkin jo menehtynyt.
Minä olen aina pitänyt vähän itseäni vanhemmista miehistä. Sitäpä en tiedä, miksi. Joku viehätys kokeneisuudesta, turvallisuudesta tai mitä lie. 🤔
Tai sitten kohdalle on vain sattunut nämä kaksi rohkelikkoa 😄- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Miehet olivat minua 2-11 vuotta vanhempia, mutta ei mitään saattokoti-ikäisiä kuitenkaan, vaikka vanhempi heistä onkin jo menehtynyt.
Minä olen aina pitänyt vähän itseäni vanhemmista miehistä. Sitäpä en tiedä, miksi. Joku viehätys kokeneisuudesta, turvallisuudesta tai mitä lie. 🤔
Tai sitten kohdalle on vain sattunut nämä kaksi rohkelikkoa 😄No lavatansseista löydät vähän ikääntyneempiä miehiä mut olis edes isäsi ikäisiä mut ei vaan ukkisi ikäiset miehet kiinnostavat oikeasti miksi et pidä oman ikäisistäsi miehistä
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Tai sitten kohdalle on vain sattunut nämä kaksi rohkelikkoa 😄Vai onko oman ikäisesi miehet vielä liian meneviä ja aktiivisia ettei jaksa tai pysy mukana menossa eli rauhallisempaa menoa kaipaat ja välillä kun vanhempi mies ottaa sinut syliinsä kiikkustuoliin niin joudut sanomaan keinu hitaammin hurjaa menoa hurjalta 93v mieheltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai onko oman ikäisesi miehet vielä liian meneviä ja aktiivisia ettei jaksa tai pysy mukana menossa eli rauhallisempaa menoa kaipaat ja välillä kun vanhempi mies ottaa sinut syliinsä kiikkustuoliin niin joudut sanomaan keinu hitaammin hurjaa menoa hurjalta 93v mieheltä
Ja vanhainkotiin kun menet kylään niin valitat hoitajille miehistä jotka on olleet vasta alle 1v asukkaana et ovat liian villejä ja ehdottelevat seksiä ja pyytää huoneisiinsa mut vähän kauemmin asuneet ei ihan niin villejä enään ja saattokotia odottavat niiden kanssa voi puhua syvällisemmin ja tanssivat rauhallisesti fuksua mut nuoremmat asukit railakasta foks rottia tai tulista tangoa disko tanssiksikin menee ja äkkiä vaakamamboakin tanssisiste eli vanhemmat miehet on vähän rauhallisempia iljettäviä ne nuoremmat asukit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja vanhainkotiin kun menet kylään niin valitat hoitajille miehistä jotka on olleet vasta alle 1v asukkaana et ovat liian villejä ja ehdottelevat seksiä ja pyytää huoneisiinsa mut vähän kauemmin asuneet ei ihan niin villejä enään ja saattokotia odottavat niiden kanssa voi puhua syvällisemmin ja tanssivat rauhallisesti fuksua mut nuoremmat asukit railakasta foks rottia tai tulista tangoa disko tanssiksikin menee ja äkkiä vaakamamboakin tanssisiste eli vanhemmat miehet on vähän rauhallisempia iljettäviä ne nuoremmat asukit
Nuoremmat asukit pistää äkkiä bailuksi ja bileet pystyyn ja rock soi tai bilebiisit soi ja viina virtaa eli niiden kanssa et pysy tahdissa ne jaksaa
- Anonyymi
Xena-183 kirjoitti:
Tai sitten kohdalle on vain sattunut nämä kaksi rohkelikkoa 😄Tai minkä ikäinen olitkaan vai oletko sinäkin 88v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai minkä ikäinen olitkaan vai oletko sinäkin 88v
Ja kun joku 78v poika voi äkkiä pistää twistiksi ja sit mennään eikä meinata ja tyttö on paiseessa sen jälkeen liian hurjaa menoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kun joku 78v poika voi äkkiä pistää twistiksi ja sit mennään eikä meinata ja tyttö on paiseessa sen jälkeen liian hurjaa menoa
Ja sitä xena ihmettelee miten 78-86v naiset jaksaa laittavat katri helenan letkiksen soimaan ja hakee miehiä tanssimaan ja letkajenkka alkaa on se hurjaa ja villiä menoa ja vanhemmat miehet xenan kanssa katselee nuorten menoa ja joku miehistä sanoo olis pari vuotta nuorempi niin veis xenankin tanssimaan letkistä voi noita nuoria ja villejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitä xena ihmettelee miten 78-86v naiset jaksaa laittavat katri helenan letkiksen soimaan ja hakee miehiä tanssimaan ja letkajenkka alkaa on se hurjaa ja villiä menoa ja vanhemmat miehet xenan kanssa katselee nuorten menoa ja joku miehistä sanoo olis pari vuotta nuorempi niin veis xenankin tanssimaan letkistä voi noita nuoria ja villejä
Ja xena tämä oli sit leikki mielistä vitsailua kuten kaverille leikkisästi sanotaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No lavatansseista löydät vähän ikääntyneempiä miehiä mut olis edes isäsi ikäisiä mut ei vaan ukkisi ikäiset miehet kiinnostavat oikeasti miksi et pidä oman ikäisistäsi miehistä
Mä kyllä tunnen parikin alle nelikymppistä miestä, jotka tykkäävät myös lavatansseista. Itsehän taas inhoan kaikkea sellaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja xena tämä oli sit leikki mielistä vitsailua kuten kaverille leikkisästi sanotaan
Sun leikkimieliset vitsailusi nyt ovat aina typeriä ja asiattomia, lauoit niitä kenelle vaan. Ei ihme, että olet ikisinkku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun leikkimieliset vitsailusi nyt ovat aina typeriä ja asiattomia, lauoit niitä kenelle vaan. Ei ihme, että olet ikisinkku.
Välis on tyhmä kuin saapas.
Anonyymi kirjoitti:
Tietenkin 😅
Mukavaa päivää välis👍
P.S. En ole ihan vielä eläkeiässä. Sitähän sä kysyit 😉
- Anonyymi
Ulkonäkö on kemia. Rumat ei löydä kumppania.
- Anonyymi
Lavatansseista voi jotkut yli 50-vuotiaat ehkä löytää seuraa, mutta ei niissä enää nuoremmat käy.
t. viinamiesKyllä käy ja olis tarkoitus itelläkin mennä mutta tarvis ensin vähän tanssi harjoitusta mutta onneks alustavasti on jo opetuksestakin erään daamin kanssa ollut puhetta.🙂.
- Anonyymi
Harrastukset on kyllä siinä mielessä hyvä, että sitä kautta on jotakin yhteistä. Ei sitä tarvii aina yksi ja ainoa päämäärä mielessä mennä tekemään asioita. Harrastukset on muutenkin hyvästä. Kyllä se aina paremmalta kuulostaa, että tekee jotain mielekästä vapaa-ajalla kuin että istuu kaikki päivät kotona itkemässä miksi ei oo naista tai miestä.
- Anonyymi
Mikä on todennäköisyys että jossain harrasteryhmässä olisi oman ikäluokan sinkkunainen jonka kanssa synkkaisi? Nii-in, aika pieni. Saa raitis mies aloitella aika monta uutta harrastusta ennenkuin osuu kohdalle. Ehkä sitten joskus eläkeiässä jo tärppää.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä on todennäköisyys että jossain harrasteryhmässä olisi oman ikäluokan sinkkunainen jonka kanssa synkkaisi? Nii-in, aika pieni. Saa raitis mies aloitella aika monta uutta harrastusta ennenkuin osuu kohdalle. Ehkä sitten joskus eläkeiässä jo tärppää.
t. viinamiesMutta kun ylipäänsä liikkuu kodin ulkopuolella, niin todennäköisyys löytää mielenkiintoisia ihmisiä kasvaa huimasti. Ei sitä kumppania oo pakko harrastuksesta löytää, vaikka matkalla sinne sitten ;)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
t. viinamiesRiippuu täysin harrasteryhmästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kun ylipäänsä liikkuu kodin ulkopuolella, niin todennäköisyys löytää mielenkiintoisia ihmisiä kasvaa huimasti. Ei sitä kumppania oo pakko harrastuksesta löytää, vaikka matkalla sinne sitten ;)
Hah, raitis mies voi liikkua vaikka miten paljon kodin ulkopuolella, mutta ei silti naista löydä. Naisseuraa löytyy viinaa juomalla baareista ja yökerhoista, ei mistään lenkkipoluilta tai harrastusmatkoilta.
t. viinamies Anonyymi kirjoitti:
Hah, raitis mies voi liikkua vaikka miten paljon kodin ulkopuolella, mutta ei silti naista löydä. Naisseuraa löytyy viinaa juomalla baareista ja yökerhoista, ei mistään lenkkipoluilta tai harrastusmatkoilta.
t. viinamiesKyllä säharrsilet väärillä poluilla viinaajuomalla ja baareissa ravaamalla jatkuvasti ne naiset vaan nimenomaan karkottaa.😂.
- Anonyymi
totta puhut olen raitis ja vanha ja ois kiva löytää nainen vaikka maks pari kertaa kk itse siisti rehti jos joku noin 55v tai yli löytys häme auto on
- Anonyymi
Kannattaa alkaa juoda viinaa ja käymään baareissa niin voi sitä naisseuraakin löytyä.
t. viinamies
- Anonyymi
Samaa mieltä raitis mies ei saa naista hahahaa...
- Anonyymi
Hahahaa ....
- Anonyymi
Kannattaa olla humalassa aina niin saa.
- Anonyymi
Raitiskin nainen haluaa viinaa juovan miehen.
- Anonyymi
Mies voi käyttää alkoholia kohtuullisesti silloin tällöin, se sopii.
Ns. viinamiestä ei useimmat naiset halua. Viinamies voi löytää viinanaisen sieltä baarista. Olen harrastanut viinien, kaljojen ja viskien maistelua. Olen harrastanut myös seksiä.
Jos palstalta löytyy samanhenkinen nainen, ota rohkeasti yhteyttä.- Anonyymi
Kun harrastaa kiljun tekemistä, niin naiset kiinnostuu harrastuksen kautta. Vieläpä jos harrastaa sen lisäksi tislausta, niin johan on kiinnostuneita.
Huonona puolena todettakoon, että myös naispuoliset poliisit ovat kiinnostuneita. Töissä ollessaan.
>simiti< - Anonyymi
Ei kelpaa raitis. Pakko alkaa juomaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192