Selvittämätön ero, itsetunto maanmudissa

Anonyymi-ap

Niin se sitten loppui, se suuri rakkaus, tulevaisuuden sunnitelmat yhdessä ja vaikeuksien yli yhdessä meneminen.
Näillä kilometreillä ja elämänkokemuksella olisin olettanut olevani vahvempi ja viisaampi.
Tajusin lopulta 4 vuoden jälkeen että olinkin aika arvoton toiselle, hän heitellyt kuin hernepussia oman mielensä mukaan. Ja minä täydellä rakkaudella pomppinut milloin mihinkin ilmansuuntaan kun toisella on milloin mitäkin vaikeuksia, ja niitähän riitti. Lopulta ei muuta ollutkaan kuin joku sisällissota jokasuuntaan joissa minun tuli myötäillä ja olla hänen puolellaan. Jos heitin mielipidettä ilmoille, että voisiko siihe peiliin katsoa, syttyi sota myös minun kanssani.

Ihan sama mitä itselle tapahtui, oli sairautta, oli perheongelmia, ei ne olleet mitään hänen kavalaan, kamalaan maailmaansa verrattuna, piipitin turhasta, en minä mitään tiedä, olin tyhmä.

Sitten hän katosi, ei ollut tavoitettavissa ainakaan minulle. Ja putkahti yhtäkkiä taas näkyville, vaatien keskustelua.
Kun jarrutin ja sanoin että ei enää tätä, haistatti paskat ja häipyi.

Nyt olen niin jyrätty, mitätöity ja häpeissäni, joka aamu herään huonosti nukutun yön jälkeen suorittamaan velvollisuuksia, ahdistuneena, masentuneena, väsyneenä.
Se kultareunus pilkottaa, jos sitä kohti vaan jaksaisi katsoa, ja itseensä uskoa.

Se keskustelu erosta on käymättä, ja sitä ei tule. Vaikka minulla olisi paljon sanottavaa, ihan rakentavasti. Niille tarkoitetut korvat ovat kuuroja minulle, sensijaan sydän varmaan katkeruutta täynnä.

10

904

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuon tason miehen on parasta häipyä niin kauas kuin pippuri kasvaa. Mitä kauemmas, sitä parempi!
      Murehtimisen sijasta, ole onnellinen kun pääsit siitä eroon. Tuollaiset itsekeskeiset ihmiset odottavat että maapallo pyörii heidän ympärillään, ovathan he maailman napoja!
      Sinä olet tarpeeksi kauan jo pomppinut sen pillin mukaan, nyt on loistava aika elää itsellesi ja paljon korkeamman tason ihmisten kanssa.
      Kuivaa kyyneleesi, vain poista tuo kuvatus muistipankistasi ja kiitä Luojaasi että vihdoinkin pääsit siitä eroon!

      Mitä tahaansa teetkin, älä missään tapauksessa ota siihen yhteyttä, tai ala jauhamaan eropuheita tai mitään jaarituksia sen kanssa.

      Vain anna olla ja keskittäydy terveempään tulevaisuuteen ilman tuota typerystä.

    • Anonyymi

      Oliko sen arvoista että teit elämästäsi helvetin kun et syystä tai toisesta lähteny ajoissa

    • Anonyymi

      🥰🥰😍😍😋😋🤩🤩😘😘😗😗

    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤑🤑🤑👹

    • Anonyymi

      Kun homma rupeaa menemään siihen pisteeseen, että hän on läsnäsi vaikka ei ole läsnäsi, aliarvioiminen, vähättely, sinun syyllistäminen jne. niin ota välimatkaa. Luit oikein: Ota välimatkaa, vaikka aluksi tuntuu ykinäiseltä jne. mutta pitkän ajan päästä huomaat että hei, on muutakin elämää kuin tämä mies. Tsemppiä!

    • Anonyymi

      Tuossa kohtaa kävellään pois, lopullisesti ja kokonaan itsen takia.

      • Anonyymi

        Ja loppuyhteenveto on se että loppuyhteenvetoa ei ole, on vain loppu kun sen tekee todeksi ja siihen ei pidä sisällyttää sen toisen ihmisen osuutta.

        Sinua on kohdeltu aivan uskomattoman paskasti ja rakkaudettomasti. Nyt ulos, pois, parantumaan. Yksin on PALJON parempi.


    • Anonyymi

      Siinä sitä on akat hössöttämässä kiimasina suu vaahdossa että jätä se! Ette edes tiedä kun ei ole kuin toisen mielipide kerrottuna. Kyllä näitä kuvatuksia on täällä otilla vaikka millä tavalla paljon. Ei kun alat näistä neuvonantajista valkkaamaan.

    • Anonyymi

      RIITAAN TARVITAAN AINA KAKS. Fakta tieto

    • Anonyymi

      Kyllä, tässä tapauksessa mies oli hyväntahtoinen ja kaipasi elämänkumppania. Nainen oli ikävä kyllä vain hyväksi käyttäjä. Ei tarvitse tulla selittämään mitään. Olen ihan itse nähnyt tuon kaltaisia naisia. Ap sydän on murtunut koska hänellä oli tunteita tuota naista kohtaan. Tiedän kyllä tuon häpeän tunteen suhteen loppuessa. Se on hullu tunne kun et ole epäonnistunut tai tehnyt mitään väärin. Käy eropuhetta mielessäsi ja pidä rutiineista kiinni. Se helpottaa jossain vaiheessa vaikket sitä uskoisi nyt. Tiedän kyllä sen tuntuvan lähes maailmanlopulta. Älä ota yhteyttä exääsi. Ei hän arvosta sinua eikä ajattele sinua kuin hyötyäkseen. Olit hänelle parempi kumppani kuin hän sinulle. Näitä luonnehäiriöisiä on mutta on hyviäkin naisia. Jollei muuta niin olet nyt tarkka näköisempi erottamaan jyvät akanoista.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe