Mitä tehdä jos ihastuu pahasti jotenkin väärän tyyppiseen tai yhteiskunnan mielestä ehkä vääränlaisen ihmiseen? Eikö pääse siitä eroonkaan...
En nyt tarkoita mitään pedofiliaa, tms.
Mitä tekisit jos ihastut ns. väärän ikäiseen tms?
62
731
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä sit tarkoitat, ikäeroako?
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17868154n
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
No mitä siinä voi tehdä? Outo kysymys... Sitten on vaan ihastunut ja ihastelee toista. Kokemusta on.
- Anonyymi
Yhteiskunnan mielestä vääränlainen? Ai joku rikollinenko?
- Anonyymi
Pitää tehdä lisää turhia aloituksia...
"yhteiskunnan mielestä ehkä vääränlaisen ihmiseen"
Tietysti oli kivaa, kun vanhempani tykkäsi mun muikkelista ja kaveritkin sano, että on se hyvän näköinen, mutta yhteiskunnan mielipidettä en osannut kysyä.- Anonyymi
No siis: yhteiskunta=ihmiset
- Anonyymi
Varmaan riippuisi vähän tilanteesta ja siitä millaisesta ihmisestä on kyse. Sekä tietysti siitä, että kuinka isosta ikäerosta puhutaan... Ainakin ymmärsin, että ikäeroa olisi jonkin verran. Oletteko kummatkin kuitenkin aikuisia?
Minäkään en ymmärrä, mitä tuolla yhteiskunnan mielestä vääränlaisella ihmisellä tarkoitat. Syrjäytynyttä tai jotenkin massasta poikkeavaa vai kenties jotain muuta? Jos kyse nyt ei ole jostain rikollisesta, niin mielestäni muiden mielipiteillä ei pitäisi olla mitään väliä, vaan ainoastaan sillä, mitä itse ajattelet. Eikös se loppujen lopuksi ole tärkeintä? - Anonyymi
Jäät kai ikävöimään tänne palstalle seuraavaks kymmeneks vuodeks niin kuin nuo lukemattomat muut miehet jotka ovat ihastuneet itseään yli 30 vuotta nuorempaan naiseen.
- Anonyymi
Tällä yritetään oikeuttaa se, että kaiken maailman urvelot häiriköivät nuoria tyttöjä, jotka ovat töissä kaupan kassalla, ja hymyilevät asiakaspalvelutilanteessa.
Ei.
Jos olet vajaaälyinen, niin kaltaistasi seuraa löydät vammaisille tarkoitetuista aktiviteeteistä. Et muualta. Anna työrauha.- Anonyymi
Ei ole kyse kassatytöistä ja itse oot vajaaälyinen jos joka postauksen liität tommosia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kyse kassatytöistä ja itse oot vajaaälyinen jos joka postauksen liität tommosia
Noup. Kyse on just niistä. Anna työrauha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup. Kyse on just niistä. Anna työrauha.
Täällä myös yks, joka ihastunut kassalla työskentelevään. Mielessä on eräs mukavanoloinen tummatukkainen mies, muttei kuitenkaan kaupan kassalla työskentelevä. 😇 En vaan usko, että hän olisi minunlaisestani ujosta ja hiljaisesta introvertista kiinnostunut. Hänen ulkonäöllään saisi varmasti jonkun paljon kauniimman. Silti olen kyllä huomannut, että toisinaan vilkuilee minua, joten en sitten tiedä... Toisaalta ei ole tullut juttelemaan. Ehkä häntäkin mietityttää meidän ikäero, joka on arviolta siinä 5 vuoden paikkeilla. Tai sitten jokin muu asia mietityttää... En ole tosin minäkään uskaltanut mennä juttelemaan, koska olen liian arka, enkä tiedä mitä hän ajattelee minusta. Silti hän on jäänyt mieleen pyörimään pitkäksi aikaa.
Voisinpa lukea hänen ajatuksensa niin tietäisin mitä tehdä, ja että olenko vain omassa mielessäni tulkinnut koko tilanteen väärin. 😬 Toivoisin, että tämä aloitus olisi häneltä ja tätä kautta viesti ehkä tavoittaisi hänet, mutta pienet ovat todennäköisyydet... Anonyymi kirjoitti:
Täällä myös yks, joka ihastunut kassalla työskentelevään. Mielessä on eräs mukavanoloinen tummatukkainen mies, muttei kuitenkaan kaupan kassalla työskentelevä. 😇 En vaan usko, että hän olisi minunlaisestani ujosta ja hiljaisesta introvertista kiinnostunut. Hänen ulkonäöllään saisi varmasti jonkun paljon kauniimman. Silti olen kyllä huomannut, että toisinaan vilkuilee minua, joten en sitten tiedä... Toisaalta ei ole tullut juttelemaan. Ehkä häntäkin mietityttää meidän ikäero, joka on arviolta siinä 5 vuoden paikkeilla. Tai sitten jokin muu asia mietityttää... En ole tosin minäkään uskaltanut mennä juttelemaan, koska olen liian arka, enkä tiedä mitä hän ajattelee minusta. Silti hän on jäänyt mieleen pyörimään pitkäksi aikaa.
Voisinpa lukea hänen ajatuksensa niin tietäisin mitä tehdä, ja että olenko vain omassa mielessäni tulkinnut koko tilanteen väärin. 😬 Toivoisin, että tämä aloitus olisi häneltä ja tätä kautta viesti ehkä tavoittaisi hänet, mutta pienet ovat todennäköisyydet...5v ikäero ei ole yhtään mitään. Mee ihmeessä juttelemaan ei sulla ole siinä kuin voitettavaa ja jos nyt oikein tulkitsen niin todennäköisesti saisit myös toivomasi lopputuloksen. Rohkaise ihmeessä mielesi niin ei onni ja rakkaus karkaa vain sen vuoksi ettet uskaltanut ottaa niistä kiinni kun olisi mahdollisuus ehkä.🙂.
- Anonyymi
Mikkojuhan kirjoitti:
5v ikäero ei ole yhtään mitään. Mee ihmeessä juttelemaan ei sulla ole siinä kuin voitettavaa ja jos nyt oikein tulkitsen niin todennäköisesti saisit myös toivomasi lopputuloksen. Rohkaise ihmeessä mielesi niin ei onni ja rakkaus karkaa vain sen vuoksi ettet uskaltanut ottaa niistä kiinni kun olisi mahdollisuus ehkä.🙂.
Kiitos kommentista! 😊 Tuo oli siis vain arvio ikäerosta. 😅 Pitää nyt katsoa uskaltaako mennä juttelemaan kun ei enää nähdä säännöllisin väliajoin, kuten joskus... Ainoastaan silloin, jos menen paikkaan, jossa hänkin on. Voisi vain olla kiusallista näin pitkän ajan jälkeen mennä jotakin puhumaan kun muuten olen ollut aika hiljaa. Vaikea kun en osaa oikein tulkita hänestä, että mitä hän ajattelee.
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos kommentista! 😊 Tuo oli siis vain arvio ikäerosta. 😅 Pitää nyt katsoa uskaltaako mennä juttelemaan kun ei enää nähdä säännöllisin väliajoin, kuten joskus... Ainoastaan silloin, jos menen paikkaan, jossa hänkin on. Voisi vain olla kiusallista näin pitkän ajan jälkeen mennä jotakin puhumaan kun muuten olen ollut aika hiljaa. Vaikea kun en osaa oikein tulkita hänestä, että mitä hän ajattelee.
Varmasti jännittää kuten ihan jokaista eikä niin helppoa ole mutta kyllä se siitä sitten nopeasti helpottaa ja voihan olla että hän on ajatellut ihan samoja asioita mutta ei vaan ole uskaltanyt myöskään tehdä asiallr mitään. Olisi hyvin ikävää jos onni ja rakkaus jäisi kokematta kummaltakin vain siksi ettei kumpikaan uskaltanut ottaa ensimmäistä askelta. Ensinhän voit jutella vaan ihan niitä näitä tai kysyä sattuuko hän sua muistamaan ja sitten hetken päästä kysyä olisiko hän kiinnostunut tapaamaan. Tai sitten käyt vain viemässä hänelle lapun missä on sun puhelin numerosi ja pyydät laittamaan viestiä tai soittamaan jos on kiinnostunut vaikka kahville lähtemisedtä. Silloin hän voi rauhassa päättää ottaako yhteyttä ja sun ei tsrvi jännittää että mitä jutella ensin ja koska kysyä onko hän kiinnostunut. Toivon kovasti että saat rohkaistua mielesi ja vielä saisit toivomasi vastauksen häneltä paljon tsemppiä ja onnea päätit sitten mitä tahansa.😊.
- Anonyymi
Tää on sun oma elämä, ei niiden muiden ihmisten.
- Anonyymi
en välittäisi ihmisistä. ne on aina jotain mieltä asioista..😊
- Anonyymi
Ööö, täh? Mitä tarkoitat vääränlaisella?
❄️- Anonyymi
Ätmiä eli köyhää duunaripoikaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ätmiä eli köyhää duunaripoikaa
Miksi duunari olisi ätmi tai köyhä?
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi duunari olisi ätmi tai köyhä?
❄️No kun duunari on ätmi ja köyhä ei tessin palkat kovin suuret ole ja koska työllä on rikastunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun duunari on ätmi ja köyhä ei tessin palkat kovin suuret ole ja koska työllä on rikastunut
Niin ätmit on muuten täydellisiä miehiä mut köyhiä eli köyhyys on ainoa vika
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun duunari on ätmi ja köyhä ei tessin palkat kovin suuret ole ja koska työllä on rikastunut
Olen eri mieltä köyhästä ja olen eri mieltä ätmistäkin. Kiva leima miehen otsaan, joka ei ole kuten lauman enemmistö?
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen eri mieltä köyhästä ja olen eri mieltä ätmistäkin. Kiva leima miehen otsaan, joka ei ole kuten lauman enemmistö?
❄️Sitäpaitsi mähän olen alemmantasonnainen, kun en oo rikas ja vain amis ja tavis duunari. Miksi mulle ei kaltaiseni kelpais?
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitäpaitsi mähän olen alemmantasonnainen, kun en oo rikas ja vain amis ja tavis duunari. Miksi mulle ei kaltaiseni kelpais?
❄️Sano sinä se raha on aito rakkausja jännä elämä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ätmit on muuten täydellisiä miehiä mut köyhiä eli köyhyys on ainoa vika
Köyhyys on sitä, että asuu kadulla ja syö roskiksista. Ja materiaalinen ahneus vasta vittumainen piirre miehessä on. En tykkää.
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhyys on sitä, että asuu kadulla ja syö roskiksista. Ja materiaalinen ahneus vasta vittumainen piirre miehessä on. En tykkää.
❄️En oikein diggaa muutenkaan materialismista tai rahan mahdista, ne tekee ihmisistä onttoja kuoria helposti.
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oikein diggaa muutenkaan materialismista tai rahan mahdista, ne tekee ihmisistä onttoja kuoria helposti.
❄️Tärkeemmät arvot jää helposti rahan jalkoihin ja ihminen sokeutuu ahneudestaan. Mielummin se köyhä ja sydämellinen, kun rikas ja täysi vitun elvis mulkkupää.
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❄️Kaikki sossulaiset saa paljon paljon enemmän rahaa kuin työläiset ja työtätekevät no ei työmies ole rikas ja varakas mies ei ainakaan tessin palkoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki sossulaiset saa paljon paljon enemmän rahaa kuin työläiset ja työtätekevät no ei työmies ole rikas ja varakas mies ei ainakaan tessin palkoilla
Saako? En tiedä miten paljon sossusta saa rahaa. Mutta itse oon pärjännyt palkalla joka on TES:n mukaan. 🙂
❄️
- Anonyymi
Normaalisti ihminen tietää mikä on esim. ikäero. Itse olen ikäsokea ja se tekee haittaa. Itse olen päälle 50v ja mielestäni 5v on raja! Se tässä on, että olin kusessa ja tietyllä tapaa vieläkin ihmiseen jonka iäksi selvisi yli 5v ero suhteessa omaani, ja aivan erilainen todellinen elämä. Minä yksin ja hänellä jo aikuiset lapset jne. Mutta se, että minun ikäinen ja 15v ikäeroa kyllä on jo....
- Anonyymi
Ikä on vain numero. Jokaisella on ehkä jonkunmoinen käsitys ikäerosta, ja se toimii omassa suhteessa. Muiden suhteisiin ei oteta kantaa.
- Sheena
- Anonyymi
Jos oikeasti koen itse asian vääräksi, nii jätän aisan siihen. Kaikki tunteet katoavat aikanaan, vaikka se voikin viedä aikaa.
- Anonyymi
Ja sen verran on tuosta asiasta kokemusta, että olen mm. kerran ihastunut aikuisopiskelijana opettajaani (ja hän ilmiselväsit piti myös minusta), mutta jättänyt kokonaan kokeilematta onneani. Olen myös ihastunut työkaveriin, jolle olen ollut esimiesasemassa ja jättänyt kokonaan lähestymättä ja ilmaisematta. Ei se nyt niin vaikeaa ole. Sen kun vaan ei tee asialle mitään.
- Anonyymi
Jokos täällä taas väheksytään aisankantajia 😁
- Anonyymi
Vääränlaiseen, väärän sukupuoliseen, väärän ikäiseen, varattuun?
- Anonyymi
Toi on niin Basic.. ja tietty kaikki kriteerit täyttyy kerralla.
- Anonyymi
Ihastua saa, ei rakastua.
AV- Anonyymi
Rakastua ja rakastaa voi myös, mutta siinä toimii sama kuin ihastumisessa.
- Sheena - Anonyymi
Saako sitten jotakuta ihmistä pitää rakastettavana? Siis, että hän on sinusta rakastettava ominaisuuksineen? Jos voi olla ihastuttavakin.
❄️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako sitten jotakuta ihmistä pitää rakastettavana? Siis, että hän on sinusta rakastettava ominaisuuksineen? Jos voi olla ihastuttavakin.
❄️Sehän on kuitenkin eri asia, kun rakastua itse häneen X.
Ja kyllä minusta voi rakastaakin, kunhan pysyy ruodussa sen mukaan mikä on osapuolien kannalta oikein ja ok. Yhteiymmärryksessä.
❄️
- Anonyymi
Voi kuule, se on ihan normaalia ja kaikenlisäksi tavallista, sitten vaan ihastuu.
- Sheena- Anonyymi
Ei se nyt ihan noin ole vai että rakastuu köyhään työläispoikaan elä älä potaskaa puhu
En ihastu "vääränlaisiin" henkilöihin. Jos ihastun, on henkilö ehdottomasti minulle oikeanlainen, ainakin ihastumisen verran, rakastuminen on jo aivan eri asia.
Muiden mielipiteet itseäni eivät kiinnosta sen osalta onko joku kenties juuri minulle, yhteiskunnalllisestikin ajateltuna oikean- tai vääränlainen.
Kenestä tahansa pääsee eroon halutessaan, toisista helpommin ja toisista hankalammin.- Anonyymi
Ehkä parempi elää täysillä yhdessä ne muutamat vuodet jonka kiima ja rakkaus kestää siinä harvinaisen hyvässä parisuhteessa jos sellainen osuu kohdalle. Normaalisuhteessahan tuo aika on se kuuluisa puoli vuotta.
Sen jälkeen, kun tunteet hiipuu, voi olla vaikka ystäviä, jos rakkaus jää.
Jos mies on 30 eli ihan aikuinen ja itse olen jo lähemmäs 50, vaikkakin ikäisekseni erittäin hyvännäköinen, niin kymmenen vuoden päästä on jo ihan eri tilanne ja 20 v päästä mies on vasta keski-iässä kun itse olen lähes tai jo vanhus.
Tässäkin iässä huomaa jo iän vaikutuksen moniin asioihin joita 30 v ei vielä ole huomannut. Pikkujuttuja mutta erittäin todellisia.
Ei ole kiinnostusta jakaa tulevaa vanhuselämääni jonkun paljon nuoremman kanssa.
Tosin olen liikunnallinen, joten vanheneminen ei niin näy ja vaikuta kun epäurheilullisilla ihmisillä.
Ei tulisi mieleenkään jahdata joitain nuoria miehiä seksin ja nuoruudentunteen toivossa, todella noloa. Eikä keskenkasvuisuus ole minusta mitenkään kiihottavaa ja muutenhan nuoret ovat samanlaisia ihmisiä kun vanhemmatkin, jotkut on kuumia, useimmat eivät. - Anonyymi
Ei tehdä mitään. Perussääntö.
- Anonyymi
Yks nuhjunen pano joka räjäyttää fantasiat taivaan tuuliin niin hoitaa koko homman hetkessä pois mielenhäiriötä tuottamasta.
Olisin antanut jo ajat sitten nuoremmalle ja varsin kärsivälle ihastukselleni tämän unohduksen lahjan jos tuo olisi osannut edetä säädyllisesti ja minunkin tunteita kunnioittaen.
En kai nyt jumalauta ala naurunalaiseksi julkisesti ja ryömimään epätoivoisena jonkun itseäni paljon nuoremman miehen perässä.
Koko juttu todisti, ettei 30 v mies vielä tiedä mitään aikuisista naisista tai yleensäkkään naisten rakastamisesta ja kohtaamisesta.
Tämmöstä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks nuhjunen pano joka räjäyttää fantasiat taivaan tuuliin niin hoitaa koko homman hetkessä pois mielenhäiriötä tuottamasta.
Olisin antanut jo ajat sitten nuoremmalle ja varsin kärsivälle ihastukselleni tämän unohduksen lahjan jos tuo olisi osannut edetä säädyllisesti ja minunkin tunteita kunnioittaen.
En kai nyt jumalauta ala naurunalaiseksi julkisesti ja ryömimään epätoivoisena jonkun itseäni paljon nuoremman miehen perässä.
Koko juttu todisti, ettei 30 v mies vielä tiedä mitään aikuisista naisista tai yleensäkkään naisten rakastamisesta ja kohtaamisesta.
Tämmöstä.Ööö. Liian rajua. Ihmiset ajattelee asioista eri tavalla. Itse pidän eräästä tosi paljon, enkä meinaa tehdä sille yhtään mitään.
- Anonyymi
Ihastuin naimisissa olevaan työkaveriin. Hieno luonne, ettei ihme. En puhunut kenellekään mitään. Kärvistelin yksikseni, ihan polla sekaisin ja keskittymiskyky taivaanrannassa. Kerran tämä kysyi, josko vietettäisiin ilta yhdessä, joten saattoi olla molemminpuolista. Huolettomasti rupatellen minä, mitä sä nyt, mehän ollaan naimisissa ja perheellisiä. Ja sydän huusi. Tunne kesti pari vuotta ja sitten pikkuhiljaa paranin. En haluaisi kokea uudelleen.
- Anonyymi
Ehkä se hienoluonteinen vaan halus päästää sut pälkähästä, ettei tarvi yksin kärvistellä. Asiat voi aina selvittää myös puhumalla, vaan monilla joku hullu luulo, että ihastuminen on joku suuri loukkaus toista kohtaan mitä ei saa vahingossakaan näyttää tai että ihastuksen kohde on niin täysin umpisokea ettei tajua toisen ihastusta. Älytöntä.
Mut ymmärrän, jos olitte varattuja.
- Anonyymi
Niin, jos ihastuisi slava ukraini -lippua heiluttavaan äärifeministiin :D Noista ensin mainitun voisi ehkä sulattaa ja lempeästi koettaa ohjata oikean tiedon pariin, jälkimmäiselle ei kai olisi mitään tehtävissä.
-harmiseikirj-- Anonyymi
No mut jos väri kyllästyttää, niin kohtahan se muuttuu se lippu punavalkoiseksi😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut jos väri kyllästyttää, niin kohtahan se muuttuu se lippu punavalkoiseksi😆
Ei kai Sveitsi ole Ukrainaa haltuun ottamassa :D
-harmiseikirj- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun joo, tarkoititkin Puolaa. Se kai saa vain puolikkaan.
-harmiseikirj-
Kaipaisi tarkennusta, jotta voisi vastata oikeaan asiaan, mutta noin lähtökohtaisestihan ihastua voi keneen vain. Ei tunne kysy lupaa tulla sykkimään rinnassa. Se vain tulee.
En ole varma, minkälainen ihminen luokitellaan vääränlaiseksi, mutta jos muiden mielipiteet häiritsevät enemmän kuin ihastus tuntuu hyvältä, niin sitten ihastus ei ehkä ole riittävän vahva, että sen eteen kannattaa tehdä yhtään mitään. Jos aidosti ihastuu, ehkä jopa rakastuu, niin ei muiden mielipiteet saa olla silloin esteenä. Toki ihastuessaankin kannattaa miettiä tilannetta myös järjellä. Jos esim. ihastuu varattuun henkilöön, niin silloin ei asiaa tietenkään kannata lähteä edistämään millään tavalla.- Anonyymi
No emmä tiedä olisko se niiiin kamalaa. Nuoremmista saattas löytyy sellanen sopivan nöyrä tapaus mulle, kun vanhat ukot on jo niin urautuneita ajattelutavoissaan. N50
- Anonyymi
Kannattaa ihastua kauniiseen naiseen
Tämä tosiaankin ON sinkkupalsta! 🤪
- Anonyymi
Kuinka se voi yhteiskunta tuomita jos tunteet on aitoja ja molemminpuolisia eikä kumpikaan käytä kumpaakaan hyväksi eikä siinä ole puolin tai toisin isä tytär tai äiti poika fantasioita syynä yhdessä ololle
- Anonyymi
Mitä ajattelit itse tehdä? :) Joku ihastuksesi on vastannut.
Miten meinasit häntä lähestyä? :) (heh heh heh)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065520Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453683Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4532568Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611610- 871356
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131309Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321283- 771248
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1501192