Minulla on auto jota en ole saanut myytyä. Kaveri jelppasi ja laittoi ilmoituksen mobile.de. Sieltä tuli heti useampi kysely ja yksi sanoi ostavansa heti. Lähetti valmiiksi täyteyn kauppa sopimuksen. Pyysi ilmoittamaan pankkitilin ja kopion mun passista. Sitten tuli kuljetus firman tiedot joka hakee auton suomesta. Kaikki näyttää ihan OK.
Nyt tuli kopio maksu kuitista. Siinä on tonni ylimääräistä, mun pitää maksaa rahti.
Kuulema AIB pankki siirtää maksun mun tilille heti kun rahti on makseettu. Rahaa ei siis mulle ole vielä tullut. Nyt haisee aika pahasti!
Onko jollain kokemuksia tällaisesta? En oo menettänyt rahaa mutta annoin tilinumeron ja passi kopion. Ja autokin on myymättä :-(
Auton myynti ulkomaille. HUIJARI OSTAJANA!
Anonyymi-ap
1
176
Vastaukset
- Anonyymi
Maailman vanhin kusetus, johon jo lankesit, annoit henkilötunnuksesi huijareille, anna nyt niille vielä se tonni ja auto, kaikkihan sulta menee joka tapauksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852167- 431750
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!691513- 751274
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261174- 771171
- 481153
- 591061
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai38974- 37943