Keskiviikko on pikulauantai

Anonyymi-ap

Tänään on keskiviikko eli pikkulauantai. Me viinamiehet lähdemme baareihin ja terasseille juomaan viinaa ja siinä samalla tapaamaan naisia.

Raittiit miehet ovat tämänkin päivän yksin ilman naisseuraa.

t. viinamies

13

188

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinun luulosi ja kuvitelmasi mitä raittiit miehet tekevät tai ovat? Itse en tuollaista juopottelijaa huolisi elämäni edes kaveriksi. Olisi kyse sitten miehestä tai naisesta.Itsesi kaltaisia löydät paarista,Hauskaa iltaa.

    • Anonyymi

      Hervantaan kaikki nyt juodaa kiljuu

    • Anonyymi

      Ajatus siitä että keski-ikäisenä istun alkoa vetevän miehen kanssa vain kotona tv-tä töllöttäen sohvan nurkassa nyhjäten on oksettava.
      Minä ainakin pidän liikkumisesta ja etsin samanlaista tselleni.
      Ja yhtenä osana on tietenkin terveellinen hyvä ruoka sekä riittävä lepo.
      Baareissa en käy ja muutenkaan en juuri alkoholia käytä, koska monesti sen myötä tulee nukuttua levottomasti eikä sit jaksa lenkeillä.

      • Anonyymi

        Tuntuu kieltämättä oudolta jollei osaa lopettaa baareissa käymistä. Nuorena kun alottaa/kokeilee, niin nopeesti kyllästyy baareiluun. Ehti elämässä muutakin tekee


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu kieltämättä oudolta jollei osaa lopettaa baareissa käymistä. Nuorena kun alottaa/kokeilee, niin nopeesti kyllästyy baareiluun. Ehti elämässä muutakin tekee

        Joo kyllä siitä touhusta hohto katoaa ja hommasta tulee tappavan tylsää ja typerää jos sitä vanhempanakin jatkuvasti harrastaa.🙂.


    • Anonyymi

      Juominen kannattaa lopettaa neljäkymppisenä. Ne, jotka jatkaa juomista, kuolevat kuuskymppisenä. Olen seurannut kavereita.

    • kollimaattori

      Alkoholistin maksa ei juuri vapaapäiviä näe.

    • No eipä tullut taaskaan yksin lähdettyä...

    • Minä, väärinlukemisen mestari, luin että: "Keskiviikko on pillulauantai"...

      • Anonyymi

        Jahas. Sitä lukee mitä ajattelee.

        -keinovaginamies-


      • Niin mäkin luin. Keskiviikkona vain mulukut seisoo terassilla, lauantaina on enemmän piluja.
        Kantsii sijoittaa kuntohuippu lauantaille.


    • Anonyymi

      Ei se viinan juonti mitään terveellistä ole, eikä siellä baareissakaan mitään kivaa ole.
      Mutta se kaikki on rankkaa työtä jonka viinamies joutuu tekemään jotta voi tavata naisia ja löytää kumppanin.
      Raitis mies ei halua näitä epämiellyttäviä asioita tehdä, mutta ei ole oikotietä onneen ja hän jää yksin.

      t. viinamies

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ylen Kela-kone näyttää alueesi maksetut tuet

      Kone näyttää erikseen jopa lääkkeisiin menevät Kela-rahat. Lieskassa syödään valtavasti lääkkeitä. Asumistukeakin menee
      Lieksa
      52
      9171
    2. Sähköpotkulautaonnettomuus

      Nyt sitten sattui ja pahasti! Uutisen mukaan 3 alle 15-vuotiasta olisi ollut samalla sähköpotkulaudalla liikkeellä. T
      Vantaa
      105
      1404
    3. Ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      55
      1182
    4. Sä oot niin mukava

      Mutta samalla niin rasittava! Ikävä on.. Oli mukava, kun olit osa mun elämää🦫
      Ikävä
      87
      1124
    5. Nainen, viime yönä ajattelin sinua ja itkin

      On vain niin ikävä, enkä tunteilleni mitään voi. Olisit minun iloni, olisit minun päiväni ja aurinkoni, mutta nyt olet p
      Ikävä
      61
      1084
    6. Seiskaan otti yhteyttä Dani-niminen taksikuski, joka erehtyi ottamaan kohuliikemiehenä tutuksi tulle

      Siis hetkinen, kaverilla on 7 kpl asuntoja Dubaissa, mutta taksiin ja hampurilaiseen ei raha riitä? Buah buah buahahhaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      1039
    7. Swastikan spiraali ja risti, molemmat auringon symboleina

      Swastikan spiraali ja risti – molemmat auringon symboleina Jälleen kerran vihamielisyys kaikkea hindulaisuuteen liittyv
      Hindulaisuus
      430
      1000
    8. Ekstremistinen kristitty, menee moskeijaan raivolla pakkokäännyttämään muslimeja

      Ekstremistinen kristitty, menee moskeijaan raivolla pakkokäännyttämään muslimeja Ekstremistinen kristitty, joka terror
      Hindulaisuus
      436
      865
    9. Taidan rakastaa sua

      kaikista mahdollisista esteistä, asetelmista, tilanteista, mielenhäiriöistä, traumoista yms.huolimatta ja myös niiden ta
      Ikävä
      40
      842
    10. Kulta älä unohda minua

      Kulta en halua että katoat minulta.
      Ikävä
      31
      808
    Aihe