Tänään on keskiviikko eli pikkulauantai. Me viinamiehet lähdemme baareihin ja terasseille juomaan viinaa ja siinä samalla tapaamaan naisia.
Raittiit miehet ovat tämänkin päivän yksin ilman naisseuraa.
t. viinamies
Keskiviikko on pikulauantai
13
203
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun luulosi ja kuvitelmasi mitä raittiit miehet tekevät tai ovat? Itse en tuollaista juopottelijaa huolisi elämäni edes kaveriksi. Olisi kyse sitten miehestä tai naisesta.Itsesi kaltaisia löydät paarista,Hauskaa iltaa.
- Anonyymi
Hervantaan kaikki nyt juodaa kiljuu
- Anonyymi
Ajatus siitä että keski-ikäisenä istun alkoa vetevän miehen kanssa vain kotona tv-tä töllöttäen sohvan nurkassa nyhjäten on oksettava.
Minä ainakin pidän liikkumisesta ja etsin samanlaista tselleni.
Ja yhtenä osana on tietenkin terveellinen hyvä ruoka sekä riittävä lepo.
Baareissa en käy ja muutenkaan en juuri alkoholia käytä, koska monesti sen myötä tulee nukuttua levottomasti eikä sit jaksa lenkeillä.- Anonyymi
Tuntuu kieltämättä oudolta jollei osaa lopettaa baareissa käymistä. Nuorena kun alottaa/kokeilee, niin nopeesti kyllästyy baareiluun. Ehti elämässä muutakin tekee
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu kieltämättä oudolta jollei osaa lopettaa baareissa käymistä. Nuorena kun alottaa/kokeilee, niin nopeesti kyllästyy baareiluun. Ehti elämässä muutakin tekee
Joo kyllä siitä touhusta hohto katoaa ja hommasta tulee tappavan tylsää ja typerää jos sitä vanhempanakin jatkuvasti harrastaa.🙂.
- Anonyymi
Juominen kannattaa lopettaa neljäkymppisenä. Ne, jotka jatkaa juomista, kuolevat kuuskymppisenä. Olen seurannut kavereita.
Alkoholistin maksa ei juuri vapaapäiviä näe.
No eipä tullut taaskaan yksin lähdettyä...
Minä, väärinlukemisen mestari, luin että: "Keskiviikko on pillulauantai"...
- Anonyymi
Jahas. Sitä lukee mitä ajattelee.
-keinovaginamies- Niin mäkin luin. Keskiviikkona vain mulukut seisoo terassilla, lauantaina on enemmän piluja.
Kantsii sijoittaa kuntohuippu lauantaille.
- Anonyymi
Ei se viinan juonti mitään terveellistä ole, eikä siellä baareissakaan mitään kivaa ole.
Mutta se kaikki on rankkaa työtä jonka viinamies joutuu tekemään jotta voi tavata naisia ja löytää kumppanin.
Raitis mies ei halua näitä epämiellyttäviä asioita tehdä, mutta ei ole oikotietä onneen ja hän jää yksin.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1065587Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453703Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503245Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4542589Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2611620- 871366
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito131319Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321293- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1511196