Aika on lopussa, kärsivällisyys voi olla joillekin tappavaa.
Nainen, olisin niin tarvinnut sinua
194
2906
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi et sanonut että tarvitset?
Ei kukaan ajatuksia osaa lukea.- Anonyymi
Ei kukaan kuunnellut, ne jotka tiesivät, ottivat sen viimeisenkin oljenkorren minulta pois.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan kuunnellut, ne jotka tiesivät, ottivat sen viimeisenkin oljenkorren minulta pois.
Virkamiesten ja naisten toimintaa.
Onneksi tiesivät tilanteeni vakavuuden, ennen kuin päättivät asiat niin, että mahdollisuudet menivät nollaan.
Näin siis "oikeusvaltiossa" jossa ei mukamas ole korruptiota.
Ai että kun on jo mukava kasa todisteita virkamiesten rikoksista.
Eihän täällä muuta tehdä kuin rikotaan järjestelmällisesti ihmisten perusoikeuksia, ihmisoikeuksia ja tasa-arvo ei todellakaan toimi.
On hyvin tärkeää saada jaettua tietoa näistä mahdollisimman laajasti, ennen kuin nämä skandaalit menevät oikeuteen, jossa tavan mukaan asiat käsitellään hyvävelipiirin kesken suljettujen ovien takana ja roistot pääsevät jälleen kuin koira veräjästä.
Ymmärrän kyllä niitä ihmisiäkin, jotka löydetään kotoa kuolleena ja ovat kirjoitelleet seinille ja peiliin kirjoituksia, kuten "murhaajat".
Koska silloin kun joudut tähän tilanteeseen, että virkamiespiiri on tehnyt virheen ja alat vaatimaan oikeuksia, niin heidän ainoa tavoite on pelastaa se oma nahkansa ja koko hyvävelipiiri on siinä mukana tätä kolleegaansa puolustamassa ja et siis saa oikeutta.
Näissä tapauksissa ihmiset eivät edes tiedä oikeuksiaan ja he monesti tyytyvät virkamiesrotakartelleiden laittomiin päätöksiin ja mikäli vielä yrität viedä asiaa eteenpäin, he yrittävät sinut hiljentää ja saat lisää rikoksia kohdallesi.
Tämä on sairasta toimintaa.
Mä levitän tietoa näistä asioista ja sitten kun tilanne alkaa käymään oikein häijyksi heidän puoleltaan, niin mä kirjoittelen ja tulostelen vielä lopuksi ne todisteet tänne seinille.
Siinä on sitten ne viimeiset todisteet vielä kun tekniikka tulee tutkimaan kuolinsyytä, että osaavat yhdistellä tiedot oikein. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi tiesivät tilanteeni vakavuuden, ennen kuin päättivät asiat niin, että mahdollisuudet menivät nollaan.
Eihän täällä muuta tehdä kuin rikotaan järjestelmällisesti ihmisten perusoikeuksia, ihmisoikeuksia ja tasa-arvo ei todellakaan toimi.
On hyvin tärkeää saada jaettua tietoa näistä mahdollisimman laajasti, ennen kuin nämä skandaalit menevät oikeuteen, jossa tavan mukaan asiat käsitellään hyvävelipiirin kesken suljettujen ovien takana ja roistot pääsevät jälleen kuin koira veräjästä.
Ymmärrän kyllä niitä ihmisiäkin, jotka löydetään kotoa kuolleena ja ovat kirjoitelleet seinille ja peiliin kirjoituksia, kuten "murhaajat".
Koska silloin kun joudut tähän tilanteeseen, että virkamiespiiri on tehnyt virheen ja alat vaatimaan oikeuksia, niin heidän ainoa tavoite on pelastaa se oma nahkansa ja koko hyvävelipiiri on siinä mukana tätä kolleegaansa puolustamassa ja et siis saa oikeutta.
Näissä tapauksissa ihmiset eivät edes tiedä oikeuksiaan ja he monesti tyytyvät virkamiesrotakartelleiden laittomiin päätöksiin ja mikäli vielä yrität viedä asiaa eteenpäin, he yrittävät sinut hiljentää ja saat lisää rikoksia kohdallesi.
Mä levitän tietoa näistä asioista ja sitten kun tilanne alkaa käymään oikein häijyksi heidän puoleltaan, niin mä kirjoittelen ja tulostelen vielä lopuksi ne todisteet tänne seinille.
Siinä on sitten ne viimeiset todisteet vielä kun tekniikka tulee tutkimaan kuolinsyytä, että osaavat yhdistellä tiedot oikein.Aina kun menette oikeuteen, tulee varmistaa, että tuomarilla ei ole niitä kontakteja asian osallisten kanssa.
Väärät tuomarit vääristävät kurjien oikeuden ja heitä Herra vihaa, samoin väärien lakien säätäjiä, nyt uusimpana esimerkkinä se vauvanmurhalaki.
Heistä on kirjoitettukin
1 Voi niitä, jotka vääriä säädöksiä säätävät, jotka turmiollisia tuomioita kirjoittelevat,
2 vääntääksensä vaivaisten asian ja riistääksensä minun kansani kurjilta oikeuden, että lesket joutuisivat heidän saaliiksensa ja orvot heidän ryöstettäviksensä!
Tässä on sitten paljon asioita ja iso vyyhti kyseessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on sitten ne viimeiset todisteet vielä kun tekniikka tulee tutkimaan kuolinsyytä, että osaavat yhdistellä tiedot oikein.” Virkamiesten ja naisten toimintaa.
Onneksi tiesivät tilanteeni vakavuuden, ennen kuin päättivät asiat niin, että mahdollisuudet menivät nollaan.” Että virkamiehet ja naiset lyöttäytyneet kimppaan ätmiä vastaan, no voi juku - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Virkamiesten ja naisten toimintaa.
Onneksi tiesivät tilanteeni vakavuuden, ennen kuin päättivät asiat niin, että mahdollisuudet menivät nollaan.” Että virkamiehet ja naiset lyöttäytyneet kimppaan ätmiä vastaan, no voi jukuEiköhän tässä ole ex nostanut jonkun syytteen. Mies istuu/on pöpilässä. Siksi estynyt liikkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on sitten ne viimeiset todisteet vielä kun tekniikka tulee tutkimaan kuolinsyytä, että osaavat yhdistellä tiedot oikein.Mitä tämä jaaritus olevinaan?
Oletko hullu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tämä jaaritus olevinaan?
Oletko hullu?Etkö sä osaa lukea?
Oletko tyhmä? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle et puhunut.
Mistä nyt kiertäen kaarten kerrot ja keille, kenelle, täällä sivustolla?
En ymmärrä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö sä osaa lukea?
Oletko tyhmä?OLETKO MIES VAIKO ELLI VAI KENTIES HOMOSEKSUELLI
- Anonyymi
Mykkä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä on sitten ne viimeiset todisteet vielä kun tekniikka tulee tutkimaan kuolinsyytä, että osaavat yhdistellä tiedot oikein.Oletko hullu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oljenkorren haaroistasi. Siis vitjsmunan?
🤔 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aina kun menette oikeuteen, tulee varmistaa, että tuomarilla ei ole niitä kontakteja asian osallisten kanssa.
Väärät tuomarit vääristävät kurjien oikeuden ja heitä Herra vihaa, samoin väärien lakien säätäjiä, nyt uusimpana esimerkkinä se vauvanmurhalaki.
Heistä on kirjoitettukin
1 Voi niitä, jotka vääriä säädöksiä säätävät, jotka turmiollisia tuomioita kirjoittelevat,
2 vääntääksensä vaivaisten asian ja riistääksensä minun kansani kurjilta oikeuden, että lesket joutuisivat heidän saaliiksensa ja orvot heidän ryöstettäviksensä!
Tässä on sitten paljon asioita ja iso vyyhti kyseessä....aina kun menette oikeuteen...
Mitä uidua?
Ei ole kokemusta.
Sulla taitaa olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLETKO MIES VAIKO ELLI VAI KENTIES HOMOSEKSUELLI
Homolandiassa ei ole miehiä.
- Anonyymi
Mihin olisit tarvinnut?
- Anonyymi
En enää mihinkään.
- Anonyymi
Seksileikkeihin. Saa pyöritellä kieltä ympäriinsä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhhh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et osaa!
- Anonyymi
Anna jotain vinkkejä millaisesta naisesta on kyse? Ehkä joku sitä kautta voisi tunnistaa itsensä.
- Anonyymi
Nää "nainen" -viestit on aina samalta.
- Anonyymi
Se laupias samarialainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se laupias samarialainen.
Just se
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just se
Kyllä.
kituuttelen vielä aikani palstalla, sen jälkeen ehkä kuolinilmoituksessa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
kituuttelen vielä aikani palstalla, sen jälkeen ehkä kuolinilmoituksessa.Pääsen vihdoin liikkeelle ja oikein limusiinilla.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nää "nainen" -viestit on aina samalta.
Ei ole aina samalta.
Täällä on muitakin, jotka kirjoittavat samalla alulla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
kituuttelen vielä aikani palstalla, sen jälkeen ehkä kuolinilmoituksessa.Taidat olla niitä ihmisiä joka kiristää toisia itsemurhalla. Tästäkin rivien välistä luettuna syytät naista, joka ei edes ole olemassa.
Onnea siis sille naisparalle, joka kanssasi joskus lyöttäytyy yhteen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla niitä ihmisiä joka kiristää toisia itsemurhalla. Tästäkin rivien välistä luettuna syytät naista, joka ei edes ole olemassa.
Onnea siis sille naisparalle, joka kanssasi joskus lyöttäytyy yhteen.En ole niitä, ei mun tarvitse lähteä oman käden kautta.
Mä tarvitsen ihmeen ja se laupias samarialainen on se ihme. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole niitä, ei mun tarvitse lähteä oman käden kautta.
Mä tarvitsen ihmeen ja se laupias samarialainen on se ihme.En tarkoita et toteutat sen. Sinä vaan uhkailet. Henkistä kiristystä, haet huomiota.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarkoita et toteutat sen. Sinä vaan uhkailet. Henkistä kiristystä, haet huomiota.
Sinun tulisi ottaa asioista selvää, niin mielesi muuttuisi.
Mutta sinulle ei sitä mahdollisuutta anneta. Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
kituuttelen vielä aikani palstalla, sen jälkeen ehkä kuolinilmoituksessa.Älä tee mitään itsellesi! Kerro jollekin läheiselle fiiliksistäsi.. älä jää yksin
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Älä tee mitään itsellesi! Kerro jollekin läheiselle fiiliksistäsi.. älä jää yksin
Kyllä sukulaiset jo tietää, se oli kuin seinälle puhuisi.
Muita lähimäisiä ei sitten olekaan.
Yksin olen asiani kanssa, kunnes ihme tapahtuu. Anonyymi kirjoitti:
Yksin olen asiani kanssa, kunnes ihme tapahtuu.Onko tämä nainen sinun tuttusi josta teit aloituksen? Etkö voisi hänelle kertoa tunteistasi?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Onko tämä nainen sinun tuttusi josta teit aloituksen? Etkö voisi hänelle kertoa tunteistasi?
Ei ole.
Kerron hänelle kaiken jos joskus hänet löydän. Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Kerron hänelle kaiken jos joskus hänet löydän.Etsitkö häntä muualtakin kuin netistä?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Etsitkö häntä muualtakin kuin netistä?
Netissä, kunnes pääsen konkreettisesti liikkeelle.
Anonyymi kirjoitti:
Netissä, kunnes pääsen konkreettisesti liikkeelle.
Rohkeasti vaan liikkumaan. 💪🏻 elämä on loppujen lopuksi aika lyhyt. Älä tuhlaa sitä olemalla vaan kotona.🤗
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Rohkeasti vaan liikkumaan. 💪🏻 elämä on loppujen lopuksi aika lyhyt. Älä tuhlaa sitä olemalla vaan kotona.🤗
Kunhan vaan pääsen, siitä se on kiinni.
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla liikunnallisia rajoitteita?
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Vain Apostolin kyyti on mahdollinen tällä hetkellä.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Mä teen mitä milloinkin. Joskus liikun. Joskus taas en.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jo jalkapanta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin olen asiani kanssa, kunnes ihme tapahtuu.Ei ihmettä tapahdu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla jo jalkapanta?
Ei ole.
Mä olen rikoksen uhri, en rikollinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmettä tapahdu.
Miksi ei tapahtuisi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole.
Mä olen rikoksen uhri, en rikollinen.Tarkennan vielä, rikoksien uhri, monikossa oikein.
Anonyymi kirjoitti:
Mä teen mitä milloinkin. Joskus liikun. Joskus taas en.
Ei ne naiset sua sieltä kotoa hae, rohkeasti nyt vaan etenemään… 🙏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin olen asiani kanssa, kunnes ihme tapahtuu.Vai niin.
Otan osaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkennan vielä, rikoksien uhri, monikossa oikein.
Mistä on kyse?
Kerro nyt, kun aloitit.
Muuten juttusi menevät kuin tuuleen eikä kukaan niitä ymmärrä, ei kuule.
Aidosti kiinnostaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai niin.
Otan osaa.Ehkäpä joudutkin ottamaan osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä.
kituuttelen vielä aikani palstalla, sen jälkeen ehkä kuolinilmoituksessa.Kondylooma tappaa. Ei. Siihen saa hoitoa.
Kiitox. - Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Älä tee mitään itsellesi! Kerro jollekin läheiselle fiiliksistäsi.. älä jää yksin
Ei ku räkälään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksin olen asiani kanssa, kunnes ihme tapahtuu.Kondylooma ei voi viedä henkeä, mutta ikävöittää tutustumista. Rehellisyys maan perii. Jne... kaikissa asioissa.
- Anonyymi
Haaveilija39 kirjoitti:
Tuomiosta nilkkaseurauspanta.
Ei mikään ketjukoru.
- Anonyymi
Jos "minun" mieheni tarvitsee minua, hänen täytyy vain sanoa sana, niin annan kaiken apuni ja tukeni mitä vain pystyn antamaan. Mutta ei nimettömänä palstalla. Laita tekstiviesti ja sano ihan mitä vain on tarpeen sanoa.
- Anonyymi
Nostitko kuolemakortin korttipakasta 🤣
- Anonyymi
Kyllä siinä näköjään ruumisarkku komeilee ensimmäisenä.
- Anonyymi
Eikö se kannata sanoa/kysyä suoraan siltä naiselta itseltään, eikä arpoa palstalla.
- Anonyymi
Olisin tarvinnut sinua enemmän. Mutta olit vaan palstalla.
- Anonyymi
Näistä asioita pitää kertoa toiselle eikä olettaa, että toinen on telepaatti. Meitä on täällä monta, jotka mieluummin tekisivät jotain muita kuin kaipailisivat palstalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näistä asioita pitää kertoa toiselle eikä olettaa, että toinen on telepaatti. Meitä on täällä monta, jotka mieluummin tekisivät jotain muita kuin kaipailisivat palstalla.
Ööh... "tekisivät jotain MUUTA"...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies haluaisi vaikka jutella kanssani, niin hänen pitäisi ilmaista se. Muuten oletan, että häntä ei kiinnosta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tälläistä niin vaan kerrota toiselle. Se olisi aika itsekästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen välittää toisesta, siinä ei ole mitään itsekästä. Ihan hyvin voi sanoa toiselle: "minä tarvitsen sinua".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ihminen välittää toisesta, siinä ei ole mitään itsekästä. Ihan hyvin voi sanoa toiselle: "minä tarvitsen sinua".
Nämä ”pasta tarvitsijat” on niin noloja etteivät uskalla sinoa tarvitsemisistaan palstan ulkopuolella … (enmä uskalla en mä vaadi itselle mitään tyyppejä vaikka pitäisi)
yhtään mitäää… kirjoittelevat vain seinille kun oikea elämä jäi elämättä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä ”pasta tarvitsijat” on niin noloja etteivät uskalla sinoa tarvitsemisistaan palstan ulkopuolella … (enmä uskalla en mä vaadi itselle mitään tyyppejä vaikka pitäisi)
yhtään mitäää… kirjoittelevat vain seinille kun oikea elämä jäi elämättä.Sinä et tiedä asioista yhtään mitään, joten sinun on parempi olla hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei semmoista sanota mitä ei edes itselleen uskalla tunnustaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on kyllä totuus. Voi olla hirveän vaikeaa myöntää itselleen, että tarvitsee toista tai tarvitsee apua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt niinku tää nainen sanoo: minulle voi kertoa mitä vain. Mikään ei ole outoa. Mikään ei pelota.
Ota yhteys, jos haluat.
T: tiedät, cuca - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan, mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellainen vesseli sitte
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuossa on kyllä totuus. Voi olla hirveän vaikeaa myöntää itselleen, että tarvitsee toista tai tarvitsee apua.
Myönnä nyt jollekin. Älä minulle. En halua edes tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
..teletappi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Että sellainen vesseli sitte
Olen nainen. En pikkupoika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Myönnä nyt jollekin. Älä minulle. En halua edes tietää.
Et varmaan kun ei koske sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt niinku tää nainen sanoo: minulle voi kertoa mitä vain. Mikään ei ole outoa. Mikään ei pelota.
Ota yhteys, jos haluat.
T: tiedät, cucaTäytyy sanoa että en kyllä tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvaan, mitä
Ei tässä mitään arvauksia ollut. Kirjoitin sen jo aiemmin mitä en tule sanomaan.
- Anonyymi
Mitä hulluutta ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kerro täällä anonyyminä.
Ei ihmiset sitä paheksu.
Mikä on? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on kauneinta avointa, mitä toiselle voi ja kannattaa sanoa. Puhua ja kertoa asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mitä se voi olla?
Kaikki on tuttua ja ymmärrettävää ainakin. Hyviä, kuuntelevia ihmisiä ON olemassa.
Miksi et avaudu? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ota yhteys, jos haluat.
T: tiedät, cucaTaasen toi mies esii tyy naisena! Tää on mies, joka jatkuvasti esiintyy muka jonain naisena. Sairas psykopaatti on, jota useammat naiset pelkää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mitä se voi olla?
Kaikki on tuttua ja ymmärrettävää ainakin. Hyviä, kuuntelevia ihmisiä ON olemassa.
Miksi et avaudu?Helppoahan se on täällä sanoa että ihmiset välittää. Mutta ei se oikeasti ole niin. En mä nyt ruoea tänne kertomaan muiden vitsiksi. Tässäkin ketjussa jo joku sanoi ettei halua kuulla. Niin se on oikeassakin elämässä. Ihmiset tuijottanut omaa napaa ovat sokeita. Pärjään kyllä olen aina pärjännyt kun on pakko .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööh... "tekisivät jotain MUUTA"...
Perkaisi kaloja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En muista, mitä tarkoittaa.
Elin mykän kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä et tiedä asioista yhtään mitään, joten sinun on parempi olla hiljaa.
Eihän täällä ääniä kuulu, hulluko olet.
Voi näpytellä millä sormella haluaa. Vapaa tahto. Ääntä ei tule.
Jos kuulet ääntä niin 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, mitä se voi olla?
Miksi et avaudu?Avaa takamus
- Anonyymi
No,mies. Mikset tehnyt asialle mitään muuta kuin tänne kirjoitat ja valitat minkä kerkiät??????
- Anonyymi
Kun sieltä mistä olisi pitänyt saada apua, sieltä ei saanut.
Mä kirjoittelen asioita jotta niistä jää jäljet mikäli se pahin tapahtuu.
Nämä on kuin henkivakuutuksia ja jos yrittävät siivota todisteet, niin niitä on sitten kaikkialla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun sieltä mistä olisi pitänyt saada apua, sieltä ei saanut.
Mä kirjoittelen asioita jotta niistä jää jäljet mikäli se pahin tapahtuu.
Nämä on kuin henkivakuutuksia ja jos yrittävät siivota todisteet, niin niitä on sitten kaikkialla.Mikä pahin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä pahin?
Se että ihminen menehtyy.
- Anonyymi
Kun viranomaiset tekevät rikoksia, niin et saa enää oikeutta.
Sinun ainoa toivosi on se ihminen, joka kuulee ja auttaa.
Meillä on asiat todella huonosti täällä Suomessa.
Onko teitä muita koskaan yritetty murhata viranomaisten toimesta?
Kyllä sitä tapahtuu.
Tässä on kyseessä jotain sellaista, että eivät todellakaan halua asioita päivänvaloon.
Iso skandaali, isoja nimiä, rikollisia siellä missä heitä ei pitäisi missään nimessä olla.- Anonyymi
Miten voit tietää?
Olet itse osallinen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten voit tietää?
Olet itse osallinen?Nähnyt, kuullut, ollut itsekin uhrina ja se toiminta jatkuu edelleen parasta aikaa.
Keräilen lisää todisteita sitä mukaan kun toimivat. - Anonyymi
Laki sitoo myös viranhaltioita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laki sitoo myös viranhaltioita!
Niin sitoo ja heiltä vaaditaan kaikki se vahinko, kärsimys ja kuolemat, jotka ovat toimillaan aiheuttaneet.
- Anonyymi
Ymmärrän ja uskon.
Mutta miten voi auttaa.
Tietoa pitäisi voida jakaa jollain konstilla luotettavasti. - Anonyymi
No kerro koko kansalle. Heti.
Ihmiset auttavat.
- Anonyymi
Aarnio istu jo tuomionsa. Synnit sovitettu.
- Anonyymi
Jos minulla olisi mies, en jättäisi häntä pulaan. Päinvastoin puolustaisin apinan raivolla.
- Anonyymi
Sinusta tulee sitten hyvä kumppani jollekin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinusta tulee sitten hyvä kumppani jollekin.
Kyllä. Sellaiselle, joka osaa tuota arvostaa. Kaikki ei osaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Sellaiselle, joka osaa tuota arvostaa. Kaikki ei osaa.
Sait kyllä hymyilemään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sait kyllä hymyilemään.
Okei. Mikäpä siinä.
- Anonyymi
Et tahtoisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et tahtoisi.
Jos se olisi mun vuokseni, eikä mua vastaan, niin tahtoisin kyllä sen nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos se olisi mun vuokseni, eikä mua vastaan, niin tahtoisin kyllä sen nähdä.
Se voi olla aika pelottava kokemus tai jäätävä. Riippuu ihmisestä. Vain harva ottaa huumorilla. Oikeastaan en tiedä kuin kaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se voi olla aika pelottava kokemus tai jäätävä. Riippuu ihmisestä. Vain harva ottaa huumorilla. Oikeastaan en tiedä kuin kaksi.
Voisin jopa liittyä seuraksi riehumaan ja raivoamaan.
Kaksin aina raivokkaampi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin jopa liittyä seuraksi riehumaan ja raivoamaan.
Kaksin aina raivokkaampi.Ei siinä ole mitään riehumista sanan varsinaisessa mielessä. Raivoa- kyllä. Olishan se mielenkiintoinen kokemus raivota kaksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei siinä ole mitään riehumista sanan varsinaisessa mielessä. Raivoa- kyllä. Olishan se mielenkiintoinen kokemus raivota kaksin.
Voitaisko me mennä yhdessä muutamaan paikkaan räyhäämään?
Lyötäis paperit pöydälle ja haukuttais ne viranomaiset ihan lyttyyn rikoksistaan.
Kaadettaisiin pöydät ja tuolitkin heiteltäisiin kappaleiksi ellei ne ala heti korjaamaan virheitään ja palauttamaan ihmisten perusoikeuksia.
Jätettäisiin jälkeemme sellainen pelko, että ikinä eivät enää uskalla kohdella ihmisiä väärin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lyötäis paperit pöydälle ja haukuttais ne viranomaiset ihan lyttyyn rikoksistaan.
Kaadettaisiin pöydät ja tuolitkin heiteltäisiin kappaleiksi ellei ne ala heti korjaamaan virheitään ja palauttamaan ihmisten perusoikeuksia.
Jätettäisiin jälkeemme sellainen pelko, että ikinä eivät enää uskalla kohdella ihmisiä väärin.Ei tuo ole se tapa. Ei tuolla saavuta mitään. Tiedätkö sen tunteen, kun lapsi ei usko, että olet tosissasi. No, pitää olla tosissaan, rauhallinen, selkeä ja itsevarma. Sanansäilää käytetään, ei pesäpallomailaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tuo ole se tapa. Ei tuolla saavuta mitään. Tiedätkö sen tunteen, kun lapsi ei usko, että olet tosissasi. No, pitää olla tosissaan, rauhallinen, selkeä ja itsevarma. Sanansäilää käytetään, ei pesäpallomailaa.
Jos mä näyttäisin sulle ne rikokset, niin kyllä sä varmaan kiehahtaisit hiukan.
Ja sä et varmaan sellaisille murhaajille paljoakaan pehmosia lässyttelisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä et varmaan sellaisille murhaajille paljoakaan pehmosia lässyttelisi.Aika vakavia juttuja nuo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sä et varmaan sellaisille murhaajille paljoakaan pehmosia lässyttelisi.Sinullahan on upouusi puinen pesäpallomaila. Se olikin parisen päivää eteisessämme! Ihmettelin, miksi, koska et tykkää pesäpallourheilusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vakavia juttuja nuo.
Ne on ja siksi mua täällä pidetäänkin jumissa, etten pääsisi niitä asioita viemään eteenpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätettäisiin jälkeemme sellainen pelko, että ikinä eivät enää uskalla kohdella ihmisiä väärin.Hoitoa sä mies tarviit!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitoa sä mies tarviit!
Psykiatrista hoitoa ja mahdollisimmanpian! Tää on jonkun pelottelua tuolta pahantekijältä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitoa sä mies tarviit!
Mä tarviin oikeutta, en niiden rikkomista.
Sinä tarvitset hoitoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykiatrista hoitoa ja mahdollisimmanpian! Tää on jonkun pelottelua tuolta pahantekijältä!
Sinä itse tarvitset hoitoa.
- Anonyymi
Rakas mies mihin tarvitset minua?
- Anonyymi
Tarvin suuhoidon aamulla, muuten en enää!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sitä antamassa. Luulisin jos haluaisit minut osaksi elämääsi? Ei olla nähty pitkään aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No varaa aika hammaslääkärille, sieltä saa akuutti-aikojakin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin. Näkisinpä kaivattuni pian. Tuo on sivusta joltakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis sulle sit sopii et saan tapailla muitakii? Usei lekuris alkaa ottaa eteen kun se koskettelee ja kattoo silmiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin minäkin haluan häneltä. Ihailisin kaikkea mitä tekee ja miten tekee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko antaa minulle sitten sellaisen? Ihailisin sinua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämäkin. Näkisinpä kaivattuni pian. Tuo on sivusta joltakin.
Kaiwattu. Cai - uiddu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se auta sua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole sitä antamassa. Luulisin jos haluaisit minut osaksi elämääsi? Ei olla nähty pitkään aikaan.
Älä ny enää jaksa pyydellä ja valittaa. Olisit keskustellut silloin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ny enää jaksa pyydellä ja valittaa. Olisit keskustellut silloin.
Mutta ei me keskusteltu. Olisin kovin halunnut. En vain uskoltanut lähestyä kun olit niin komea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lapamatoonko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ei me keskusteltu. Olisin kovin halunnut. En vain uskoltanut lähestyä kun olit niin komea.
No ei se ny nii hirvee komee ollu. Keskitasoa. Seiskan luokkaa.
- Anonyymi
Sun pitää kertoa että tarviit mua en voi tietää jos et kerro.
- Anonyymi
Ei se mitään kerro.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään kerro.
Sitten en voi tietää että tarvit.
- Anonyymi
Mä en oikein pidä tällaisista manipuloivista viesteistä. Elämänhalu ei tule kenenkään toisen pumppaamana, ja kuolemalla on turha kiristää. Se on itsekästä mun mielestä.
Kaikkea hyvää aloittajalle- Anonyymi
No sinä et sitten ole nähnyt tarpeeksi.
Kukaan ei kiristä.
Teidän ongelmanne on se tietämättömyytenne asioista, silloin kannattaisi olla hiljaa.
Mä saan ihan tarpeeksi paskaa niskaani jatkuvasti, ihan sama mitä kirjoitan, niin rienaajat löytää paikalle.
Näet heidät kyllä tässäkin ketjussa.
Sinä et tiedä asioita, mutta koitahan tarkkailla, niin voit saada selvyyttä mitä tapahtuu parasta aikaa.
- Anonyymi
Mies märäjää, rumaa luettavaa. Käy pyytääs pamiresepti ja antabusta, nii helpottaa. Ihmeitä on turha odottaa, jossei verensiirrokkaa auta.
- Anonyymi
Ole nyt hiljaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ole nyt hiljaa.
Tää trollaja yrittää lyödä vaan vanhoja vastaus enkkoja rikki, mitä on naisalotuksillansa aiemmin saanu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää trollaja yrittää lyödä vaan vanhoja vastaus enkkoja rikki, mitä on naisalotuksillansa aiemmin saanu.
Ole sinäkin hiljaa.
Ketä edes kiinostaa jotkun enkat? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, huomasin saman, että nyt omana itsenään kirjoitellessa niin ettei esitä naista on jotenkin äkäinen meininki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, huomasin saman, että nyt omana itsenään kirjoitellessa niin ettei esitä naista on jotenkin äkäinen meininki
Sä olet sokea, etkä näe mitään.
- Anonyymi
Rukoilen sinulle apua. Älä pelkää.
- Anonyymi
En pelkää, ennemminkin ärsyttää se mitä mulle tehdään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En pelkää, ennemminkin ärsyttää se mitä mulle tehdään.
No siis.. Mitä tehdään sinulle ja kenen toimesta?
Jos et kerro, älä tee näitä suljettuja salaisuus-avauksiasi.
Pidä suu supussa ja sormet pois näppäimistöltä.
Pistä sormet haaroihisi hetkeksi. Helpottaa hetkeksi.
En viitsi lukea stooriasi enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No siis.. Mitä tehdään sinulle ja kenen toimesta?
Jos et kerro, älä tee näitä suljettuja salaisuus-avauksiasi.
Pidä suu supussa ja sormet pois näppäimistöltä.
Pistä sormet haaroihisi hetkeksi. Helpottaa hetkeksi.
En viitsi lukea stooriasi enää.Ei sinun tarvitse, jos et ymmärrä niin se on silloin sinulta salattu.
- Anonyymi
No voi ressukkaa vedä ittes hirteen jos noi vaikiaa on helpottaa suakin ei tartti huomista murehtia
- Anonyymi
Ei mun tarvitse.
- Anonyymi
Törkeä kommentti.
- Anonyymi
Kerroitko sen hänelle ja ihan kasvotusten livenä?
- Anonyymi
Kerron hänelle kaiken kasvotusten ja livenä, kun tapaamme.
- Anonyymi
En ole mikään Lassie, kompastelen itsekin elämän poluilla tuon tuosta. Ja uhrikompleksikaan ei ole vierasta viljaa. Pelastajan odotteluun lopen kyllästyneenä sitä tulee kai lopulta tajunneeksi että kaikki on omissa käsissä, hyvässä ja pahassa. Siinä voi sitten mennä liian pitkälle,tuossa halussaan suojella itseään kaikelta, tehdä sen muiden kustannuksella. Suorastaan tallia jalkoihinsa. Muuttua hyvin itsekkääksi. Joten en aivan tavoita sitä miten olet ajatellut minun sinua auttavan.
- Anonyymi
Ajattele, että sinut ryöstetään ja heitetään kaivoon kuolemaan, mutta selviät hengissä.
Sen jälkeen ne ryöstäjät vahtii matkan päässä, että et pääse pois heitä paljastamaan.
No sinä varmaan huudat apua, ja toivot, että joku kuulisi huutosi ja tulisi tuomaan tikkaat tai köyden. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattele, että sinut ryöstetään ja heitetään kaivoon kuolemaan, mutta selviät hengissä.
Sen jälkeen ne ryöstäjät vahtii matkan päässä, että et pääse pois heitä paljastamaan.
No sinä varmaan huudat apua, ja toivot, että joku kuulisi huutosi ja tulisi tuomaan tikkaat tai köyden.Luuk. 14:5
Ja hän sanoi heille: "Jos joltakin teistä putoaa poika tai härkä kaivoon, eikö hän heti vedä sitä ylös sapatinpäivänäkin?"
- Anonyymi
"Nainen, olisin niin tarvinnut sinua
Aika on lopussa, kärsivällisyys voi olla joillekin tappavaa."
Tässä esimerkki siitä, kuinka pisa testi tuloksen alhaisuus vaikuttaa suoraan verrannollisesti käsitteiden ymmärtämis kykyyn.
Sietäminen, tai oikeastaan sen puute, saattaa johta tappamiseen ja naisen kärsivällisyyttä ja sietokykyä olet sinä vitun mutsinnussija koetellut nyt tarpeeksi.
Vilkuile usein taakse kun kuljet ulkona.- Anonyymi
No olet kyllä ihan esimerkki siitä alhaisesta ymmärtämiskyvystä.
Ja kaiken lisäksi taidat olla vaarallinen tappaja, mut ei hätää, poliisi tietää jo sut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No olet kyllä ihan esimerkki siitä alhaisesta ymmärtämiskyvystä.
Ja kaiken lisäksi taidat olla vaarallinen tappaja, mut ei hätää, poliisi tietää jo sut.Ai oikeinko poliisi tietää anonyymin kirjoittelijan? Hieman on kilvoittelevaa ja korkealentoista tekstiä jopa trollaukseen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai oikeinko poliisi tietää anonyymin kirjoittelijan? Hieman on kilvoittelevaa ja korkealentoista tekstiä jopa trollaukseen
Jos kokee, että poliisi etsii tai joku sössöttäjä väittää näin, niin asiahan pitää tarkistaa esim- moi onko kuulutuksia jahas sitähän se minäkin anteeksi vaivannäkö ja sitten anna niiden muiden nähdä vaivaa jos siltä tuntuu
- Anonyymi
Aika hurjaa, miten moni on valmis vaan vittuilemaan, vaikkei kukaan tiedä, mikä tilanne todella on.
- Anonyymi
Tätä se on ollut jo vähän pidempäänkin.
- Anonyymi
Ja ei sitä moni uskoisi, jollei itse siihen joutuisi, todistaisi, tai kokisi. Ikävä kyllä, noissa virkamieskoneistoissa on monia, jotka joutuu ihan puhdasta vainoa ja vääryyttä kokemaan, eli ei, et ole ikävä kyllä siinä yksin.
- Anonyymi
Täällä tapahtuu tällä hetkellä jo toisen kerran rikos, jossa ihmisen perusturva otetaan pois.
Ja he tietävät tilanteen vakavuuden ja ottivat sen pois.
Rikkovat perustuslakia törkeästi, ihmisoikeudet ei toteudu.
Miten sellainen on mahdollista?
Mä ymmärrän kyllä jos leikataan jostain ylimääräisestä etuudesta, mutta perusosasta mikä täytyy jäädä elämiseen, siitä ei saa leikata ja nämä sen tekevät.
Eli jokin esim ansiosidonnainen, siitä voi tietyn ajan päästä ehkä porrastaa, mutta se perusosa mikä täytyy jäädä että ihminen selviää hengissä ja hänellä on mahdollisuus ihmisarvoiseen elämään, siitä ei saa leikata eikä sitä saa ottaa pois.
Täällä tapahtuu kaikessa hiljaisuudessa, nämä murhaa ihmistä kaikessa hiljaisuudessa.
Mä selviän sen ajan kun selviän, eli kunnes ruoka loppuu ja pystyn paastoamaan.
Tilanteeseen oli ratkaisu ja he tiesi sen, myönsi sen itsekin, mutta he estivät sen.
Mä en ole ikinä ollut tällaisessa tilanteessa, mulla ei ole ollut sinäänsä ongelmia ennen kuin niitä alettiin mulle järjestämään.
Mun velvollisuus ei ole korjailla heidän aiheuttamiaan haittoja jatkuvasti ja käydä typerää paperisotaa, jossa virkamiestoverinsa vääntävät asiat vieläkin kierompaan, muuta kuin sen verran että saan jälleen sen todisteaineiston heitä vastaan.
Tämä on sairasta toimintaa heiltä.
Mun piti saada herkkuni, että mä pääsen pois täältä ja tästä tilanteesta ihmisten ilmoille.
Nyt en saa sitäkään.
Mua on pyöritelty tässä jo niin kauan ja vihdoinkin mulla oli mahdollisuus päästä tilanteesta ulos, niin nämä päivää ennen katkaisi kaikki.
Sen teki henkilö joka tiesi tilanteeni ja myönsi tilanteeni.
Ei nämä virkamiehet ja naiset ole ihmisiä varten vaan ihmisiä vastaan.
Tämä on lainvastaista toimintaa mitä tapahtuu.
Ihmisoikeudet ei täyty, perusoikeudet ei ole täyttynyt pitkiin aikoihin.
Mulla ei ole ongelmia, ellei niitä mulle järjestetä.
Mä en jaksa niitä korjailla sitä mukaan kun niitä aiheutetaan.
Tuolla on muitakin ihmisiä ja siellä on sitten sellainen tapaus, että jos se tulee ilmi, niin siitä tulee Suomen maineelle sellainen mainehaitta, ettei muualta maailmasta varmaan vertaista löydy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä tapahtuu tällä hetkellä jo toisen kerran rikos, jossa ihmisen perusturva otetaan pois.
Mä ymmärrän kyllä jos leikataan jostain ylimääräisestä etuudesta, mutta perusosasta mikä täytyy jäädä elämiseen, siitä ei saa leikata ja nämä sen tekevät.
Eli jokin esim ansiosidonnainen, siitä voi tietyn ajan päästä ehkä porrastaa, mutta se perusosa mikä täytyy jäädä että ihminen selviää hengissä ja hänellä on mahdollisuus ihmisarvoiseen elämään, siitä ei saa leikata eikä sitä saa ottaa pois.
Täällä tapahtuu kaikessa hiljaisuudessa, nämä murhaa ihmistä kaikessa hiljaisuudessa.
Tilanteeseen oli ratkaisu ja he tiesi sen, myönsi sen itsekin, mutta he estivät sen.
Mä en ole ikinä ollut tällaisessa tilanteessa, mulla ei ole ollut sinäänsä ongelmia ennen kuin niitä alettiin mulle järjestämään.
Mun velvollisuus ei ole korjailla heidän aiheuttamiaan haittoja jatkuvasti ja käydä typerää paperisotaa, jossa virkamiestoverinsa vääntävät asiat vieläkin kierompaan, muuta kuin sen verran että saan jälleen sen todisteaineiston heitä vastaan.
Mun piti saada herkkuni, että mä pääsen pois täältä ja tästä tilanteesta ihmisten ilmoille.
Nyt en saa sitäkään.
Mua on pyöritelty tässä jo niin kauan ja vihdoinkin mulla oli mahdollisuus päästä tilanteesta ulos, niin nämä päivää ennen katkaisi kaikki.
Tuolla on muitakin ihmisiä ja siellä on sitten sellainen tapaus, että jos se tulee ilmi, niin siitä tulee Suomen maineelle sellainen mainehaitta, ettei muualta maailmasta varmaan vertaista löydy.Mistä on kyse?
Kerro. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en saa sitäkään.
Tuolla on muitakin ihmisiä ja siellä on sitten sellainen tapaus, että jos se tulee ilmi, niin siitä tulee Suomen maineelle sellainen mainehaitta, ettei muualta maailmasta varmaan vertaista löydy.Mistä rikoksesta on kyse?
En nyt saa otetta höpinästäsi.
Kerro. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt en saa sitäkään.
Tuolla on muitakin ihmisiä ja siellä on sitten sellainen tapaus, että jos se tulee ilmi, niin siitä tulee Suomen maineelle sellainen mainehaitta, ettei muualta maailmasta varmaan vertaista löydy.Mikä novelli tämä on?
Ei sinusta kirjailijaa tule.
- Anonyymi
Oletko jotenkin vinksahtanut?
- Anonyymi
Ei voi mitään. And that was that.
- Anonyymi
Kyllä voi, jos tahtoa vaan löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä voi, jos tahtoa vaan löytyy.
Ei löydy
- Anonyymi
Niin se taitaa olla kohta mullekkin....aika lopuillaan.
Tuloksia odotelessa....itsekkin.- Anonyymi
Surullista.
Sitten on niitä vanhuksia, jotka tarvitsevat hoivaa ja menehtyvät odottaessaan sitä.....
Kyllä tämä maailma täytyy puhdistaa.
- Anonyymi
Olisko eturauhasen onggelmaaa?
Ottaako eteen?
Ahaa. Ei. Kehnosti.
Nyt on paha. - Anonyymi
PANISIN
- Anonyymi
Ei voi mitään. And that is TWAT.
- Anonyymi
"Nainen, olisin niin tarvinnut sinua
Aika on lopussa, kärsivällisyys voi olla joillekin tappavaa."
Mie en kuule siun paskavaippojais tuu vaihteleen. Vaiha itee.- Anonyymi
Ei ole vaippoja vielä tässä iässä.
- Anonyymi
"Aika hurjaa, miten moni on valmis vaan vittuilemaan, vaikkei kukaan tiedä, mikä tilanne todella on."
Nii'in.
Osta itsellesi palveluna, jos et itse suoriudu, tai ilmoita sossuille ettet kertakaikkiaan pärjää yksin omissa oloissasi, niin sijoittavat sinut vaivaistaloon hoidokiksi. 😀
Hyviä vaippasessioita vaan sinne sinule ja muille uhriutujille. 😉😁- Anonyymi
Ei tiedä näköjään mitään, innostuit kuitenkin jos joku on kuoleman vaarassa.
Osasi on helvetissä. - Anonyymi
olisi, se, aikakin jo, palkita, minut,
eikä, palkita, vain, lukemattomia, muita maailmalla,
tulkoot palkinnot, ne, pienetkin,
:)
N
on, jo, todellakin niiden aika, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tiedä näköjään mitään, innostuit kuitenkin jos joku on kuoleman vaarassa.
Osasi on helvetissä.Niin, kuolemanvaara on käsite ja yhdyssana.
Opiskele.
- Anonyymi
Jos olet itsemurhaa tekemässä niin tuumasta toimeen vaan. Älä kerro siitä muille. Se epäonnistuu jos saavat tietää. DO IT NOW!
- Anonyymi
No joo tollaset epäonnistumiset ei elämää ainakaan helpota ja itsetuhoisuus vaan eskaloituu henkisen tuskan lisääntyessä.
- Anonyymi
Te olette pahoja ja te menette helvettiin, se on teidän osanne.
- Anonyymi
Hän, joka pisti puhelinnumeron, älä laita puhelinnumeroa nettiin tai muitakaan henkilötietojasi. Ole niiden kanssa tarkkana ja varovainen.
Mutta kerro vähän jotain itsestäsi, mitä mitä sinulla oli mielessä.- Anonyymi
Ainahan se on mielessä, mutta hypätään nyt ensin
- Anonyymi
Uhriuduttaisko yhdessä? Oltais sellanen negatiivisuuden ja pessimismin tiivistymä. Sakkauma.
- Anonyymi
Kaksi negatiivista muuttuu positiiviseksi yhtälössä.
- Anonyymi
Onko laturi vielä tallella vai patterit unohtunut esim. johinkin laatikkoon tai lippaaseen? 🤔
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4012873V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914461Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1144134- 513688
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533381- 1203367
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul492282- 432251
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312054On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141718