Tina Turner (1939-2023)

17

400

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Best is the best.

• Tina Turner oli hieno laulaja ja koki kaikenlaista elämässään. Ihme, että selvisi hengissä näin pitkään, kun ottaa huomioon, että hänen ensimmäinen miehensä Ike Turner oli väkivaltainen ja hakkasi häntä ja että hänellä oli monia vaivoja, esim. syöpä oli ollut jossain vaiheessa ja munuaisen vajaatoimintakin tai jotain sellaista.

• Norppa83 kirjoitti:

Tina Turner oli hieno laulaja ja koki kaikenlaista elämässään. Ihme, että selvisi hengissä näin pitkään, kun ottaa huomioon, että hänen ensimmäinen miehensä Ike Turner oli väkivaltainen ja hakkasi häntä ja että hänellä oli monia vaivoja, esim. syöpä oli ollut jossain vaiheessa ja munuaisen vajaatoimintakin tai jotain sellaista.

Private Dancer:ssä on kuulemma maailman toiseksi rumin kitarasoolo
        https://youtu.be/FCMsBpkFJHM
        (kappaleen tekijän mukaan)

• Anonyymi

😋😍😋😍😋😍😋😍😋

😍 ­­N­­y­­­m­­f­­­o­­m­­a­­a­­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#178692312

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• R.I.P. Tina Turner 🙏

Tässä yli kuusikymppinen nainen esiintyy vielä vahvana ja elämänsä kunnossa ❤️

Proud Mary
      https://youtu.be/T2T5_seDNZE

• Kappaleessa lauletaan Proud Mary -nimisestä jokilaivasta.

• Jep. RIP Tina Turner

• Kiitos Norppa kun muistat Tinaa. Suhun voi luottaa!

Yksi mun lempinaisartisteistani. Kävin joskus keikallakin hyvien ystävien kanssa. Ike oli aivan paska tyyppi.

Tina oli cool. Yksiselitteisesti.

Nopeesti laitan tähän ketjuun kuulumiseni, kun nyt ei jouda enempää palstailla. Mulle ei kuulu hyvää. Siksi en ole vastaillut mahdollisiin viesteihin tai muihinkaan juttuihin. En vain jaksa mitä-sulle-teille-kuuluu-settiä enää päivääkään.

"simply..."

• Huomasin uutisen Tina Turnerin kuolemasta Iltalehdestä ja halusin tehdä siitä aloituksen tänne.

Mulla menee ihan jees. Tosin ainahan sitä paremminkin voisi mennä, mutta sinnitellään. Eteenpäin mennään sanoi mummo lumessa. Ulkona on vihreetä ja kukkiakin alkaa nousta maasta ja olen pysynyt terveenä, koronakaan ei ole mua kiusannut ollenkaan.

• Ja katto on pään päällä ja ruokaa mitä syödä, tosin välillä täällä kämpässä on aika viileetä.

• Oli varmaan hieno se Tinan keikka.

• Jep. Tina oli Cool. Niin kuin vaikka Shirley Bassey tai Liza Minelli. Tai Bonnie Tyler.

• Anonyymi

Oli hyvä dokumentti Teemalla.

• Teemalta tuli joskus dokumentti Tina Turnerin elämästä. Katsoin. Olen katsonut myös hänestä tehdyn elokuvan "What love got to do with it", jossa Tinaa näyttelee Angela Bassett.

• Anonyymi

Stadikan kaltseilla kuuntelin silloin yhtenä kesänä hänen konserttia, oliko ehkä kesä-2000? Mahtava leidi oli, jota huomattavasti nuoremmat kollitkin kuolasi perään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      107
      8763
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6720
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      65
      6490
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5281
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4467
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3501
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3355
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3082
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2912
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2896
    Aihe