ilta-sanomat kertoo.
Paasonen joutui puhutteluun
190
89004
Vastaukset
- -Maukka-
Minua ainakin ihmetyttää tämä Suomi24:n tyyli poimia jutunaiheet suoraan iltapäivälehtien lööpeistä.
Miksette voi keksiä jotain omaa?- ~Scarlett~
Olisiko kiva jos Suomi.24 alkaisi keksimään päästään puheenaiheita? mieti nyt hiukan. Paljon kivempihan täällä on jutella oikeista tapahtumista, eikä jostai hatusta vedetyistä jutuista...
- -Maukka-
~Scarlett~ kirjoitti:
Olisiko kiva jos Suomi.24 alkaisi keksimään päästään puheenaiheita? mieti nyt hiukan. Paljon kivempihan täällä on jutella oikeista tapahtumista, eikä jostai hatusta vedetyistä jutuista...
Onko silti oikein, että toisten kirjoittamat jutut plagioidaan tänne keskustelunavauksiksi? Ryöstön makua.
- ~Scarlett~
-Maukka- kirjoitti:
Onko silti oikein, että toisten kirjoittamat jutut plagioidaan tänne keskustelunavauksiksi? Ryöstön makua.
Se on joidenkin ihmisten työtä, ne tekee sen niin hyvin kun pystyy. Ja se aihe kiinnostaa ihmisiä. Niinkuin näyttää kinnostavan sinuakin, kun kirjoitat tänne :)
- tuolla
~Scarlett~ kirjoitti:
Se on joidenkin ihmisten työtä, ne tekee sen niin hyvin kun pystyy. Ja se aihe kiinnostaa ihmisiä. Niinkuin näyttää kinnostavan sinuakin, kun kirjoitat tänne :)
jossain ylläpito ilmoita ettei tänne saa kopioida?
- Vastine
~Scarlett~ kirjoitti:
Se on silti väärin. Otetaan esimerkki. Teet lehteen jutun, joka lupaa kysymättä otetaan toiseen tarkoitukseen.
- jooo-o
~Scarlett~ kirjoitti:
jos ei mielytä niin oisitte vaihtanu kanavaa:D naurettavaa täällä nyt valittaa :D ..noh joo..ihan miten vaan:D
- syys2004
Aina joku valittaa.... pyh
kuka olisi ollut parempi kysyn vaan!
Marjatta Leppänen vai... Kalkkikset pyh sanon minä..
No niin voisivat kekata omat juttunsa ettei lööperisä kerää juoruja pyh... - hekohekogg
~Scarlett~ kirjoitti:
ai samalla tavalla keksimään kuten iltapäivälehdet?
- jop
~Scarlett~ kirjoitti:
olet säälittävä scarlett jos et ymmärrä tämän vertaa
- ~Scarlett~
jop kirjoitti:
olet säälittävä scarlett jos et ymmärrä tämän vertaa
Minulle on aivan sama mitä te ajattelette, olen vain kertonut oman mielipiteeni. Vaikka joku olisi eri mieltä, kuin minä, en silti hauku säälittäväksi. Eikä minun tarvitse alentua niin lapselliselle tasolle. On paljon helpompi haukkua toisia, kuin hyväksyä eriävä mielipide.
- Nimetön
~Scarlett~ kirjoitti:
Minulle on aivan sama mitä te ajattelette, olen vain kertonut oman mielipiteeni. Vaikka joku olisi eri mieltä, kuin minä, en silti hauku säälittäväksi. Eikä minun tarvitse alentua niin lapselliselle tasolle. On paljon helpompi haukkua toisia, kuin hyväksyä eriävä mielipide.
heikki on paras, vaikka siitä puhuttaisi miptä paskaa
- Nimetön
~Scarlett~ kirjoitti:
heikki on best vaik siiit puhuttaisiin mitä paskaa se on mun mielipide....
- voisi kysyä
Vastine kirjoitti:
Se on silti väärin. Otetaan esimerkki. Teet lehteen jutun, joka lupaa kysymättä otetaan toiseen tarkoitukseen.
miksi se juttu on lehteen alunperin laitettu? Luulisi olevan lehdenkin etu että siinä olleista jutuista keskustellaan. Toisaalta, ketä nyt uutiset ja muiden ihmisten mielipiteet jostain tapahtumasta tai asiasta kiinnostaa (sarkasmia).
- mummeli
Nimetön kirjoitti:
Se Heikki on ihan p.... ei osaa juontaa olleskaa.
bälä. bälä - Deegggg
mummeli kirjoitti:
Se Heikki on ihan p.... ei osaa juontaa olleskaa.
bälä. bäläminun mielestäni heikin pitäisi saada kenkää,koska heikki on ihan pseestä juontamaa,mielestäni tämä ihmepoika heikki saisi olla töissä vaikkapa pullaleipomossa tai jossain muussa hänen älyä vastaavassa tehtävässä
- Ilpovits
Ei uutiset ole kenenkään omaisuutta... Kyllä niistä kuules keskustella saa. Ja yleensä ajankohtaisista asioista keskustellaan... blaah.
- don
tuolla kirjoitti:
jossain ylläpito ilmoita ettei tänne saa kopioida?
Olen aivan samaa mieltä. Asia on ihmetyttänyt minuakin jo jonkun aikaa.
- vie hyvin eteenpäin
"Arvaa oma tilasi, anna arvo toisillekin", "hyvä käytös ei mitään maksa". Näin valistettiin ennen.
Jokainen, jolla on tervettä maalaisjärkeä päässä, tietää varmasti, mikä on sopivaa ja mikä ei ole. Tässä tapauksessa tarkoitan, että "nuorekas ja hauska" juonto oli yksinkertaisesti ala-arvoinen.
Huomaa, että tuollaisella joko yritetään tarkoituksellisesti hakea huomiota, tai sitten vaihtoehtoisesti lapsena ollut huono kasvatus heijastuu vanhemmalla iällä.
Toivotaan, että jatkossa saamme asialliset (vaikka nuoretkin) juontamaan vastaavia lähetyksiä. Tälla tavalla jokaisen on helppo nauttia ohjelmasta, eikä tule vastaavia kohuja tms. "kurinpalautetta". - kuka heikki
Nimetön kirjoitti:
KUKA ON HEIKKI ? ai Kahila vai ???
- pyh...
syys2004 kirjoitti:
Aina joku valittaa.... pyh
kuka olisi ollut parempi kysyn vaan!
Marjatta Leppänen vai... Kalkkikset pyh sanon minä..
No niin voisivat kekata omat juttunsa ettei lööperisä kerää juoruja pyh...ja kun vielä osaisi kirjoittaa oikein... ettei tarvitsisi laittaa jokaisen lauseen perään pisteitä... kertoo kirjoittajan älykkyydestä jotakin... pyh... tuskin se siitä välittääkään... pyh...
- Viestinainen
-Maukka- kirjoitti:
Heippa. Eihän noita juttuja ole tänne kopioitu - jutussa viitataan tekstin alkuperäiseen julkaisupaikkaan ja noudatetaan näin hyvää journalistista tapaa (lainaukset erotettava selkeästi, selkeät viittaukset alkuperäiseen lähteeseen)
Tekijänoikeuksia loukataan vasta siinä vaiheessa, kun toisen tekemillä sisällöillä rahastetaan, väitetään omiksi tai laitetaan aivan toiseen kontekstiin.
Suomi24 toimii niinkuin mikä tahansa media. Iltapäivälehtien juttujahan ruoditaan ja otetaan esiin myös yleisradiossa ja kaupallisissa medioissa, televisiochateissa jne. Ja keltainen lehdistö on vaan mielissään, kun saavat lisää näkyvyyttä ;)
Eikä sitten muuta. 14.000 euroa tästä konsultaatiosta - Eppu
don kirjoitti:
Olen aivan samaa mieltä. Asia on ihmetyttänyt minuakin jo jonkun aikaa.
No nythän teillä järkevää keskustelua on. Jatkakaa samaan malliin.
- Suomi24toimitus
Euroviisujuontaja Heikki Paasosen juonnot ovat herättäneet paljon keskustelua. Yle sai myös juonnoista paljon palautetta. Ylen viihteen ohjelmapäällikön Ilkka Talasrannan mielestä juontajan laukomat kommentit ylittivät hyvän maun rajat. Ilta-sanomien mukaan ohjelmajohtaja ottikin Paasosen puhutteluun.
Iltasanomien juttu löytyy osoitteesta:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id991213
Ylittikö mielestänne juontaja hyvän maun rajat vai kohistaanko nyt harmittomasta huulenheitosta?- typeriä
Hyvä kun älähdetään vielä jostain aiheellisesta. Ehkä hyvä maku säilyy ainakin toistaiseksi tiedotusvälineissä.
Ajoittain sitä ihmettelen, että "nuorekas juontaminen" tarkoittaa typerää suunsoittoa. Eipä se ole ihme, jos nk. nuorekkuus on minua etonut jo nuorena... olen 32v. joten en ihan mummu vieläkään. - Huhhuhhuuuh
Taas kalkkikset päivystäny huikeita puheita. Onneksi Heikki ja Jaana juonsivat Eurooviisut, jotain nuorekeasta ja uutta niissäkin vaihteeksi. Jösses.
- Pette-ri
Viisufanina pidin juonto-otetta hauskana, joskin henkilökohtaisuuksiin menevänä. Ajattelin kuitenkin, että kaveri ei ymmärrä euroviisuista mitään ja on paikalla vain koska on kuuluisa tai humalassa. Muutaman kerran toki tyrskähdin itsekin nauramaan latteuksille. Olihan kuitenkin paikalla tämä Pelkonen, jonka kiero huumorintaju sopii minulle paremmin.
Mutta tuo kommentti Venäjän pisteiden jakajasta meni sinänsä yli hyvän maun rajan. Ihmeissäni odottelimme saman tien anteeksipyyntöä, mutta ehkäpä juontajan mikki suljettiin joksikin aikaa. Riittäisikö tällä Heikillä muuten pokkaa sanoa samaa lähimarketin etukorttia kaupittelevalle kassalle? Heikki, sekä myös Jaana pilasivat tunnelmaa laukomalla typeriä juttuja esim. Sveitsin tyttöjen juoksemisesta Heikin perässä.
Tokihan oli annettu vaihtoehtoselostus digiboksin kautta, mutta kaikki eivät sellaista satu omistamaan. Tuo oli taas yksi pakotuskeino sen hankkimiseen.
Ainostaan Askoa sieti kuunnella, voisivat laittaa hänet sinne yksin juontamaan ensi vuonna.
Jos nuorekkuutta täytyy hakea seksistisistä kommenteista, on Suomi ajautumassa huonoon suuntaan.
-Viisufani -87-- patroliina
No huh huh, omasta mielestäni juontajat oli mitä mahtavampia. Kerrankin jaksoi kuunnella niiden selostusta, mitä en ole aikasempina vuosina tehnyt. Heikin jutut oli hauskaa läppää ja niitä ei oltu tarkoitettu varmaankaan vakavasti otettaviksi. Missä on nykyään ihmisten huumorintaju?kaikki otetaan nykyään niin pirun vakavasti ja kaikesta valitetaan!
- Euroviisufan
olisiko sitten pitäny juontaa "linnanjuhlat" tyyliin.. ? ja Euroviisut on muuttumassa aina vain nuorten ja nuorten aikuisten tyyliin. maailma muuttuu.
- tuntuu
typeriä kirjoitti:
Hyvä kun älähdetään vielä jostain aiheellisesta. Ehkä hyvä maku säilyy ainakin toistaiseksi tiedotusvälineissä.
Ajoittain sitä ihmettelen, että "nuorekas juontaminen" tarkoittaa typerää suunsoittoa. Eipä se ole ihme, jos nk. nuorekkuus on minua etonut jo nuorena... olen 32v. joten en ihan mummu vieläkään.kalkkiksia olevan paljon.Katoin itse pitkästä aikaa typerät euroviisut ja valopilkkuja niihin toi just tuo hassunhauska juonto.Tälläisiä lisää ja ja suomi rulaa.....pankaa eri kanaville eri juontajat ja verratkaa katsojalukuja...
- hyvä oli
musta ne oli iavan huiput nauroin kippurassa vitseille. jopa mun äiti sano nauraneen (joka on noin 50) kippurassa. ei ois äitimuori katellu niitä jos ei ois ollu niin hyvä juonto.
- kiva
Huhhuhhuuuh kirjoitti:
Taas kalkkikset päivystäny huikeita puheita. Onneksi Heikki ja Jaana juonsivat Eurooviisut, jotain nuorekeasta ja uutta niissäkin vaihteeksi. Jösses.
On se hyvä kun joku on elänyt pää niin pensaassa, että vanhat jutut vaikuttaa uusilta. En huomannut juonnossa mitään erityisen hohdokkaan uutta keksintöä. Tietty jos huoraksi vihjailu on uutta niin sitten ehkä on. Mä olen henk. koht. kuullut semmoista ennenkin.
- Nimetön
patroliina kirjoitti:
No huh huh, omasta mielestäni juontajat oli mitä mahtavampia. Kerrankin jaksoi kuunnella niiden selostusta, mitä en ole aikasempina vuosina tehnyt. Heikin jutut oli hauskaa läppää ja niitä ei oltu tarkoitettu varmaankaan vakavasti otettaviksi. Missä on nykyään ihmisten huumorintaju?kaikki otetaan nykyään niin pirun vakavasti ja kaikesta valitetaan!
samaa mieltä
- hämmästynyt
typeriä kirjoitti:
Ajoittain sitä ihmettelen, että "nuorekas juontaminen" tarkoittaa typerää suunsoittoa. Eipä se ole ihme, jos nk. nuorekkuus on minua etonut jo nuorena... olen 32v. joten en ihan mummu vieläkään.siis voisko joku kertoo mitä ne muka on sanonu?!!!!!!!! mä katoin euroviisut (mitä nyt alusta jäi vähän pois) ja ei ne mitää normaalista selostuksesta poikkeavaa sanonu!!! puhumattakaan mistään mauttomuuksista!!! mitä H####ttiä?!!!!! heikki on melkee ihquin suomen mies-julkkiksista! xD kunnollinen ja rehti mies!!!!!! EI SE OO MITÄÄN SANONU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- sara*
patroliina kirjoitti:
Samaa mieltä! Kai sitä kaduilla kuulee pakostikkin pahempaa kielenkäyttöä kun "huurujälki lattiaan" läppää?? Ei sitä joka asiasta tarvii valittaa,etenkään näin pienestä? Relatkaa.. :)
- aaa
kiviäkin kiiinnostaaaa...
ei sitä tv:tä ole pakko katsoa, jos ei taho - NellasTelemnar
patroliina kirjoitti:
oikeesti, satuin kattoon yöllä vain tulokset mutta mun mielestä tän vuotiset juontajat olivat aivan mahtavia ja nuorekkaita. siellä on taas joku huumorintajuton ottanut herneen nenään........... :P
- Sihvi
typeriä kirjoitti:
Ajoittain sitä ihmettelen, että "nuorekas juontaminen" tarkoittaa typerää suunsoittoa. Eipä se ole ihme, jos nk. nuorekkuus on minua etonut jo nuorena... olen 32v. joten en ihan mummu vieläkään.Mielestäni on jollain tavalla ristiriitaista, että suomalaiseen mentaliteettiin on aina kuulunut jollain tavalla suoraan puhuminen, omien mielipiteiden häpeilemätön laukominen, joka on monessa yhteydessä ollut vähintään konstailematon ellei joap rääväsuista. Sitten kuitenkin pinnan alla kuohuu jokin konservatiivinen 'hyvä maku', johon aina tartutaan kuin koira luuhun sopivan tilaisuuden tullen. Onko tämä nyt taas tätä, että kuka tahansa saa kertoa omia mielipiteitään kunhan ne eivät eroa omista ajatuksista?
- pallo
mitähän muuta se jaana antaa....?olihan tolla laulajalla herra isä tosi isot....silmät.minkä ikänen tää juontaja olikaan?mieles ei ollu mikää muu ku se.menis seksitv töihi
- Juontajat loistivat
patroliina kirjoitti:
Eipä paremmin voisi sanoa... Itse katoin ENSIMMÄISEN kerran kokonaan euroviisut.. juuri tämän kyseisen asian takia. Ennen olen aina vaihtanut kanavaa tylsien juontajien takia. HUUMORIA HEI! Heikin sekä Jaanan läpät olivat loistavia ja saivat muuten jo niin perinteiseen euroviisuihin eloa. Toivotaan että he jatkavat ensivuonnakin!
- Virpi
Varmasti Paasosta nyt nolottaa omat jutut, mitä on tullut sanoneeksi suorassa tv-lähetyksessä. Täytyy kyllä ottaa huomioon, että hän on vasta 22-vuotias, joten aika nuori mies hän on. Kyllä hän varmasti nyt muistaa, mikä on fiksua ja mikä ei ole fiksua sanoa televisiossa.. Ihmisiä me kaikki ollaan ja tehdään erehdyksiä..
- olivat..
törkeitä..siinä ylitettiin hyvä maku ja useasti. Älytöntä mennä tuollaisiin kisoihin puhumaan halveksuvasti muiden maiden edustajista. Kaikki huorittelu ja rintojen ihailu ja lesbohalut olis voinut jättää väliin.
- vielä lapsi
Virpi kirjoitti:
Varmasti Paasosta nyt nolottaa omat jutut, mitä on tullut sanoneeksi suorassa tv-lähetyksessä. Täytyy kyllä ottaa huomioon, että hän on vasta 22-vuotias, joten aika nuori mies hän on. Kyllä hän varmasti nyt muistaa, mikä on fiksua ja mikä ei ole fiksua sanoa televisiossa.. Ihmisiä me kaikki ollaan ja tehdään erehdyksiä..
tuollaisiin töihin laittaa. Onko Ylellä työntekijät vähissä???
- Mummmeli
Virpi kirjoitti:
Vielä lapsi 22!! Haloo jos miehenalulla ei ole muuta ku se mieles(joka tuskin on lapsella ensimmäinen ajattelun aihe) niin hänestä ei koskaan aikuista tulekaan.
Yritti vain olla vitsikäs ja tosi säälittävällä tavalla.
Nykypäivän ihmiset on seonneet tuon seksinsä kanssa.
Kun vähän varttuu, huomaa että se on vain pieni osa elämää. - Aira
olivat.. kirjoitti:
törkeitä..siinä ylitettiin hyvä maku ja useasti. Älytöntä mennä tuollaisiin kisoihin puhumaan halveksuvasti muiden maiden edustajista. Kaikki huorittelu ja rintojen ihailu ja lesbohalut olis voinut jättää väliin.
"Ei voi kauhalla ottaa jos on lusikalla annettu".
Sitä se teettää kun halvalla palkataan nuoria töihin eikä kouluteta olleskaan.
Siis ei minulla todellakaan ole nuoria vastaan mitään mutta tarkoitan että otetaan kylmiltään juontamaan joku.
Kyllä työnantajan velvollisuus on valistaa etukäteen kuina käyttäydytään ja tehdä säännöt selviksi,eikä haukkua jälkikäteen.
TV:n touhu nykyään melko ala-arvoista.
Eipä kohta viitsi licenssiä maksaa kun toosasta tulee pelkkää potaskaa. - aikuisten oikeesti
typeriä kirjoitti:
Ajoittain sitä ihmettelen, että "nuorekas juontaminen" tarkoittaa typerää suunsoittoa. Eipä se ole ihme, jos nk. nuorekkuus on minua etonut jo nuorena... olen 32v. joten en ihan mummu vieläkään.Katsoin vain varsinaisen kilpailun. Juontajien tyyli hieman häiritsi muuten upeaa ohjelmaa. toisaalta siihen on jo tottunut: näihin typeriin heikunkeikun-nuorisojuontajiin. Juontaja on mielestäni hyvä silloin, kun hän osaa pysyä sivistyneesti sivuosassa.
Minä olen jo kylläkin kohta 50, niin ehkäpä se johtuu siitä, ärsyyntyminen. Toisaalta löytyisi varmaan fiksuja 20:siäkin juntajiksi jos nuorta ilmettä hälutaan. - Wanda
Aina pitää kaikesta keksiä jotain narisemista. Mielestäni juonto oli erinomainen, ei joka lausahduksesta pidä hernettä nenään vetää. Lisää värikkäitä selostuksia paksun puuromaisen selostuksen sijaan! Lisää Heikkiä ja Jaanaa selostuskoppiin!
- ------
ei ollu mitää juttua aiheesta!!
- huh huh
ai kun kamalaa. Yle nyt on varpaillaan Hynysen jälkeen:), on taitanut saada pysyviä traumoja.
voi kamala.- turha kohu
Nyt kyllä älistään tyhjästä. Viisujuontajat olivat parhaat vuosikausiin. Heikki oli niin hauska että nauroin vedet silmissä. "En kyllä lähtisi spagaattia noin lyhyen hameen kanssa tekemään. Nyt kyllä jäi huuruinen läikkä lattiaan" on edelleenkin hauskinta mitä olen kuullut pitkään aikaan. Kiitos Heikki!
- ei sullakaan
turha kohu kirjoitti:
Nyt kyllä älistään tyhjästä. Viisujuontajat olivat parhaat vuosikausiin. Heikki oli niin hauska että nauroin vedet silmissä. "En kyllä lähtisi spagaattia noin lyhyen hameen kanssa tekemään. Nyt kyllä jäi huuruinen läikkä lattiaan" on edelleenkin hauskinta mitä olen kuullut pitkään aikaan. Kiitos Heikki!
Ei sullakaan paljon varmaan päässä kohise aivosoluja, jos lainkaan....
- osata
turha kohu kirjoitti:
Mahdatko osata tehdä itse spagaattia, vai kadehdituttaako se noin paljon ?
- ........................
osata kirjoitti:
Mahdatko osata tehdä itse spagaattia, vai kadehdituttaako se noin paljon ?
kun valitetaan seksistisestä juontamisesta ja silti suurin osa viisujen esiintyjistä(olivat sitten laulajia tai tanssijoita tai mitä vain lavalla olijoita) on pukeutunut toinen toistaan paljastavampiin pukuihin. Hyvänä esimerkkinä se lyhyt hame spagaatissa. Valittaisivat ennemmin siitä. Luulisi että euroviisuissa olisi kyse laulamisesta eikä julkisesta viuhahtelusta.
Mennäänkö tässä kohti amerikkalaista suuntaa, jossa tyttökalenterin seinälle laittamisesta saa syytteen seksuaalisesta häirinnästä. Pahalta näyttää. - aaa
turha kohu kirjoitti:
mun mielestä toi juttu oli ihan hauska, mut ei ollenkaa sopiva juttu tommoseen ohjelmaan ku euroviisut! siis sitä kattoo tyylin vanhat mummelit ni ei varmaan niitten mielestä hauskaa kuulla mistään huuruisita lattioista juttuu . mun mielestä noi juontajat ketkä oli ny juontaas ne viisut, o huonoimmat mitä koskaan o ollu. yök.
- Otsatukka
"En kyllä lähtisi spagaattia noin lyhyen hameen kanssa tekemään. Nyt kyllä jäi huuruinen läikkä lattiaan",
Kamalaa! Ei tuollaista sovi sanoa Eurovisionin ohjelmassa.Mietin jo ohjelman aikana, että kyllä on kamalaa. :( Ei huvita kohta enää televisiotakaan katsella.- tunnelma pilalla
Olen samaa mieltä. Heikki oli yksi surkeimmista juontajista kautta aikojen, kaikkea mitä mielessä liikkuu ei tarvitse kajauttaa ilmoille. Omalta osaltani Euroviisujen katsominen meni täysin mönkään SEKÄ Heikin, ETTÄ Jaanan takia. Vaikka naikkonen hyvin juonsikin, yllytti aika ajoin Heikkiä laukomaan jotain tyhmää. Jo karsintojen katsominen oli kamalaa juuri näiden juontajien ja etenkin Heikin vuoksi. Yle saisi hankkia juontajiksi OIKEITA juontajia ja pistää nuoremmat seuraamaan ja oppimaan sivusta.
- mä vaan
vähän huumorintajuu. musta se oli hauska ei se sitä nyt niin vakavasti tarvi ottaa.
- muka
paas telkkaris myyntiin tonne myyntipalstalle,niin ei tavitse katsella ja kuunnella teidän mielestänne huonoja kommentteja.
- mies 38
että voi ahistaa,lapset ei tuosta kommentista mitään tajunnut.Ainakaan mitään törkyistä!!
Ahdistunut ja kieroutunut mieli sit taas... - hiba
ja paskat se mitää noin sano!!!!! miten siitä nyt huurunen läiskä vois jäädä????????!!!!!!!
- oihoih
isorintaisesta israelin ehdokkaasta: "tolla (en muista nimeä) ***:llä oli kyllä ihan mielettömän isot............silmät!"
muutenkin noiden juontajien kaikki kommentit koski jollain tavalla ulkonäköä tai seksikkyyttä tms.. niiden kuitenki pitäs kommentoida niit biisei, eikä laulajien ulkonäköö!!!! euroviisut kun on laulukilpailu eikä kauneus/komeus/söpöys/seksikkyys -kisa.. - veenus
oihoih kirjoitti:
isorintaisesta israelin ehdokkaasta: "tolla (en muista nimeä) ***:llä oli kyllä ihan mielettömän isot............silmät!"
muutenkin noiden juontajien kaikki kommentit koski jollain tavalla ulkonäköä tai seksikkyyttä tms.. niiden kuitenki pitäs kommentoida niit biisei, eikä laulajien ulkonäköö!!!! euroviisut kun on laulukilpailu eikä kauneus/komeus/söpöys/seksikkyys -kisa..mikään laulukilpailu ole!..ulkonäollä ja seksillä siellä on jo vuosia voitettu..!
ja mitä juontajiin tulee niin niillä sentäs puhe luisti..ei änkytystä ja takeltelua. - fgfgf
Niin juuri, aja kulmakarvat ja lähde nunnaluostariin asumaan ja eristä itsesi ulkomaailmalta kun kaikki ihmiset on niin pahoja. Mä näin maitotölkissä sellasen jutun mikä muistutti etäisesti nänniä, ei uskalla maitoakaan kohta enää juoda :'(
- oihoih
veenus kirjoitti:
mikään laulukilpailu ole!..ulkonäollä ja seksillä siellä on jo vuosia voitettu..!
ja mitä juontajiin tulee niin niillä sentäs puhe luisti..ei änkytystä ja takeltelua.nii mut sen PITÄS olla laulukilpailu ja tollaset juontajat tekee siitä entistä vähemmän laulukilpailun...
- Mistö Andehill
tunnelma pilalla kirjoitti:
Olen samaa mieltä. Heikki oli yksi surkeimmista juontajista kautta aikojen, kaikkea mitä mielessä liikkuu ei tarvitse kajauttaa ilmoille. Omalta osaltani Euroviisujen katsominen meni täysin mönkään SEKÄ Heikin, ETTÄ Jaanan takia. Vaikka naikkonen hyvin juonsikin, yllytti aika ajoin Heikkiä laukomaan jotain tyhmää. Jo karsintojen katsominen oli kamalaa juuri näiden juontajien ja etenkin Heikin vuoksi. Yle saisi hankkia juontajiksi OIKEITA juontajia ja pistää nuoremmat seuraamaan ja oppimaan sivusta.
Apua, katsoin kerran sivusilmällä telkkaria ja kuulin kirosanan. Pelottaa.
- juu
Juonto sopi täydellisesti ohjelman sisältöön.... Siellähän suurin osa naisista keikkui puolialasti ja pitäisi olla laulukilpailu! Euroviisut tässä pitäisi lopettaa, sen verran vilahteli pikkupöksyjä lyhyiden hamosten alta!
- kyll maar
hiba kirjoitti:
ja paskat se mitää noin sano!!!!! miten siitä nyt huurunen läiskä vois jäädä????????!!!!!!!
kyll se noin vaan lauko ja sit se sano et yhel on isot hinkit!!!!
Mut ei se mua yhtään haitannu tuli vaan kattominen mielenkiintoisemmaks koska muuten meinas nukahtaa....
Oli meinaan tosi huonoja kopio esiintyjiä!!!! - altalipan
Olen aivan samaa mieltä!
Tuollaisia kommentteja EI olisi odottanut
Eurovisio-juontajalta milloinkaan.
Mutta,nykyään vaan laitetaan kaikenmaailman
'KAKARAT' hommiin,kyselemättä osaako jotain tai sitten ei osaa!Todella typerää :kun Venäjän
kuuluttaja ilmoitti jakavansa maan pisteet,:niin
SUOMEN selostaja (kloppi)totesi:tuo voi jakaa
jotain muutakin!?
Kuulin omin korvin,ja kai koko Suomikin kuuli sen? - FeministiArttu
Onhan se totta, että tuo on mautonta - sitä en kiistä.
Mutta toisaalta, eikö koko Euroviisut edusta korkeimman tason mauttomuutta?
Miksi näitäkin kamaluuksia vielä järjestetään? Aikansa jo vuosia sitten elänyt kisa. - sama
kyll maar kirjoitti:
kyll se noin vaan lauko ja sit se sano et yhel on isot hinkit!!!!
Mut ei se mua yhtään haitannu tuli vaan kattominen mielenkiintoisemmaks koska muuten meinas nukahtaa....
Oli meinaan tosi huonoja kopio esiintyjiä!!!!niin sil kyl oli isot hinkit!! ah.... jos oisin poika niin unelmoisin siitä akasta... se oli niin vitun sexy!!!!!!!! ei kyl siit oikee uskois...
ei muakaan haitannu! xD
niipä! niinkun se ihmee hanoi rocks-tyyppinen heavy-jätkä.... tai se... mikä lie!! - Beavis
Menkää sinne, valtio kustantaa liput ja voin auttaa vielä omasta pussista.
- läpi
Beavis kirjoitti:
Menkää sinne, valtio kustantaa liput ja voin auttaa vielä omasta pussista.
Viisuthan on perseestä, niin oli juontajatkin.
Kustanna ne ruottiin, tilttijaana ja idolspuppeli.
- nuorisooo
pelästy kun nuori toimittaja herättää edes jotain tunteita katsojissa, ylen linja kun on ollut vuosikymmeniä sama: tylsiä ja täysin loppuun käytettyjä ohjelmaformaatteja, juontajatkin kuin hautaanvalmiita! Onneks nuoretkin saa älyttömälle tv-maksulle vastineeksi edes joskus nuorekkaita juontajia, taidetaan vaan niistäkin nyt luopua kun naapurin kyttääjä mummmo vähän itkee...
- osaa asiansa..
Voi vitsi.. Ois kyllä aikakin karistaa vanhat humppapellet ja iskelmäfanittajat pois euroviisujen parista ja hyvä jos Heikki sen tekee! Suomi on euroviisuissa aina niin oksettavan jäljessä muodista että huh huh.. Pistetään tangoa tai iskelmätaivaan tähtösiä ku tyylin pitäis olla MTV:tä ja laulajien nuoria ja seksikkäitä niin ku muissakin menestyvissä maissa. Ja sit jos joku viiskytluvun viisufani on nuoleskelemassa niitä biisejä, ni on kyllä ihan mukavaa ku joku Heikin kaltanen, joka siis OIKEESTI tietää jotain OIKEASTA musiikista sanoo suorat sanat ku joku JÄRKYTTÄVÄN huono laulaja tosi huonolla biisillä on päässy finaaliin. Ja tosiaan yle, tuo tylsyyksien ja vanhanaikaisuuksien tyyssija, kaipaa nuorekasta ja sujuvasanaista juontajaa!!! Ja pienet lipsahdukset kuuluu asiaan ja ovat myös ihan hauskoja.
- Misse79
konservatiivinen olevat olot säilyttävä t. niiden säilyttämiseen tähtäävä; säilyttävä; Sanaa "vanhoillinen" ehdotetaan usein tämän sanan vastineeksi, mutta se on sävyltään kielteisempi.
- vilma
opi puhumaan
- villu
opi puhuun
- nuorisoo
Misse79 kirjoitti:
konservatiivinen olevat olot säilyttävä t. niiden säilyttämiseen tähtäävä; säilyttävä; Sanaa "vanhoillinen" ehdotetaan usein tämän sanan vastineeksi, mutta se on sävyltään kielteisempi.
Mistähän sait päähän että tarkoitan kommunistilla konservatiiveja? Mielestäni tiedän niiden eron melko hyvin, et taida vaan tietää että yle on vuosikymmenet miehitetty vasemmistolaisilla, jos olisit seurannut mediaa enemmän kuin lukenut sanakirjoja, tietäisit että esim. jo 60-70 luvulla yle lähetti neuvostomielistä propagandaa "uutisina". Vaan etpä taida tietää... Aukaisepa töllö ja mieti kenen puolella yle on presidentin vaaleissa.
- Timo
viisuselostus minkä olen kuullut. Sitäpaitsi samoja (typeriä) "vitsejä" kuin esikatseluissa.
Mieluummin Erkki Toivanen kehiin... Pelkoselle ja Paasoselle potkut... HETI- maijuli
nyt viesti perille vai sensuroidaanko tämäkin, mutta lyhykäisesti olen samaa mieltä kanssasi.Piste.
- sepe
Vaikka sellaista päivää ei koskaan tule, että
suomalainen uikutus pääsisi edes kymmenen joukkoon, pitäisi sinne verovaroilla lähetetty-
jen juontajien olla jotakin muuta kuin rääväsui-
sia kakaroita.- Pertsa
Meni vähäinenkin katseluinto kokonaan, kun se paasosen poika koitti olla mukahauska. Ärsyttävää, sanon minä. Ei ole nykyään opetettu kouluissa tai kotona, että mitä julkisesti saa sanoa ja mitä ei, tai sitten on vain niin puusta pää ettei auta vaikka laittaisi sorvin väliin.
Kyllä tv-lupamaksun maksaville täytyy saada rahoilleen vastinetta, tuollaiset pelkoset ja muut pois, niinkuin myös chatit ja typerät tv-pelit. Ei tule asioista muuten mitään - vm -75
Aika lapsellisia kommenteja siellä lauottiin, ei vitsikkyyden takia, vaan typeryyden. Vaikka euroviisut on omissa silmissäni kärsinyt suuren inflaation vuosien saatossa, pitäisi kuitenkin ajatella mihin tälläinen karski huumori käy. Voisivat juontajat hieman ajatella, eikä päästellä mitä sylki suuhun tuo, ottaa muut ihmiset huomioon, ei vanhempi ikäpolvi tälläisiä läppiä ymmärrä. No, hyvä että tuli sanomista, monet oppivat asiat kantapään kautta.
- mahtava juonto
vm -75 kirjoitti:
Aika lapsellisia kommenteja siellä lauottiin, ei vitsikkyyden takia, vaan typeryyden. Vaikka euroviisut on omissa silmissäni kärsinyt suuren inflaation vuosien saatossa, pitäisi kuitenkin ajatella mihin tälläinen karski huumori käy. Voisivat juontajat hieman ajatella, eikä päästellä mitä sylki suuhun tuo, ottaa muut ihmiset huomioon, ei vanhempi ikäpolvi tälläisiä läppiä ymmärrä. No, hyvä että tuli sanomista, monet oppivat asiat kantapään kautta.
siis mun äitiki tykkäs siittä juonnosta ja se on 49 eli ei se nyt niin loukannu vanhempia sukupolvia ja en usko et jotku 90 on kiinnostunut euroviisujen katselusta. jos sinne tulis joku tylsimys juontaan niin katsojaluvut kyllä laskisi aika rajusti ko nuoriso ei jaksais kuunnella sitä.
- Pertsa2
Pertsa kirjoitti:
Meni vähäinenkin katseluinto kokonaan, kun se paasosen poika koitti olla mukahauska. Ärsyttävää, sanon minä. Ei ole nykyään opetettu kouluissa tai kotona, että mitä julkisesti saa sanoa ja mitä ei, tai sitten on vain niin puusta pää ettei auta vaikka laittaisi sorvin väliin.
Kyllä tv-lupamaksun maksaville täytyy saada rahoilleen vastinetta, tuollaiset pelkoset ja muut pois, niinkuin myös chatit ja typerät tv-pelit. Ei tule asioista muuten mitäänAivan kuin omasta päästäni sanottu!
- Heili
Kyllähän Ylen tyyppien nyt ois luullut tajunneen, että Heikki jotaan tollasta saattaa laukoa. Mitäs menivät laittamaan juontajaksi, kun jätkä on tuonut ennenkin julki tämmöstä "sopimatonta" käytöstä.
Ihan hauskoja ne jutut oli, mitä nyt hiukan yli menivät. Kerrankin saatiin jotain eloa, eikä aina vaan kuivia fossiileita studioon.
- tapahtuma
kyseessä oli sentään erittäin arvovaltainen tilaisuus olihan palkintojen jakajanakin itse ukrainen presidentti jutsenko eli siinäkin mielessä hyvin ristiriitaista tuollainen asiaton juontaminen.
- järki käteen
turhako sitä on enään vatvoa se on jo ollutta ja mennyt jotkut tykkäsi jotkut ei.
- Mikke
Juontajat olivat erinomaisia. Viimein oli juontajat jotka kykenivät pitää katsojan hereillä jopa kaikista tylsimpinä hetkinä. Ei juontaja saa olla kuivan asiallinen, silloin ei kertakaikkisesti pysy hereillä koko ohjelman ajan
- ninni
samaa mieltä... Välillä meinasi silmät painua väkisin kiinni, mutta juuri silloin juontajat Jaana ja Heikki laukoivat jotain hyvää. Ei voinut muuta kuin nauraa. Olihan siellä se yksi tosikkomieskin juontamassa, joka kertoi faktat vuosien takaisista voittajista jne. Jokaiselle jotakin...näin se menee...
- sanoa
kuitenkin että parhaat juonnot mitä euroviisuissa on ikinä ollut,paljon paremmat kuin jollain guzeninalla esim.
- Rätkä
Oli paras juonto vuosiin! Sama pari saisi juontaa seuvaavatkin viisut.
Elkää olko noin tiukkiksia, huumoria peliin!
- Nimetön
Eikö teillä ihmisillä tosiaan ole lauantai-iltana muuta tekemistä kun katsoa tv:stä jotain euroviisuja , "kilpailua" jossa joka vuosi arvostellaan toinentoistaan kauheampia "viritelmiä" joita on hyvin vaikea sanoa musiikiksi. Lisäksi kysymyksessä on korruptoitunut kilpailu koska 4 eniten maksavaa maata pääsevät aina finaaliin, riippumatta siitä miten luokaton esitys on. Tältä pohjalta minulle on aivan sama mitä joku juontaja suustaan päästää, no tälläkertaa näköjään ainoa anti kisoista oli että tantat pääsee paheksumaan, HYVÄ Suomi, hyvä tantat.
- vm -75
Se on kyllä totta, että noi biisit mitkä sinne tehdään on lähivuosina ollut todella huonoja, muutamaa lukuunottamatta. Arvelen, että tosi muusikot eivät viitsisi vaivautua kyseiseen tapahtumaan. =)
Toi toimii lähinnä ponnahduslautana tuntemattomille kiekujille, mutta yleensä se tuntuu sitten siihen jäävänkin. vm -75 kirjoitti:
Se on kyllä totta, että noi biisit mitkä sinne tehdään on lähivuosina ollut todella huonoja, muutamaa lukuunottamatta. Arvelen, että tosi muusikot eivät viitsisi vaivautua kyseiseen tapahtumaan. =)
Toi toimii lähinnä ponnahduslautana tuntemattomille kiekujille, mutta yleensä se tuntuu sitten siihen jäävänkin.ENSINNÄKIN, Kreikan Elena on maansa tunnetuin ja suosituin artisti. Toiseksi tullut Chiara taas laulaa hienosti ja oli sitä paitsi tehnyt oman balladinsa ihan itse.
Finaaliin pääsemisen kriteerit ovat tosin melko huonot, kun sinne pääsee edellisen vuoden kappaleella. Eli kuka tahansa pääsee suoraan finaaliin, vaikka suomalaisetkin jos pestautuvat muita maita edustamaan. Mutta katsojathan sitten äänestävät voittajan, nytkin rahoittajamaat saivat neljä viimeistä sijaa.
Ja ihmettelen vielä tanttakomenttejasi, "Nimetön", sillä kuka tahansa järkevä ihminen voi paheksua asiattomia lausahduksia, jopa me lukiolaisnuoret täältä Kymenlaaksosta.
- rouva joenvarrelta hartola
aivan hirveetä kielenkäyttöä ilman muuta pois juontohommista jonnekkin taustalla ihmisten silmistä hävytöntä kertakaikkiaan pilaa kauniin suomen maineen kokonaan häpeä luuseri.rouva hartolasta kauniin joenrannalta
- mies 38
jos noin kuumottaa,parhaat kommentit koskaan.
kannatttaa rouvan ruveta lestadiolaiseksi jos ei
sitä jo ole. ettei vaan tullut salaa vintillä katottua... - Roni
tokkopa sitä juontoa muut kun suomalaiset kuunteli joten älä ole maineestasi huolissasi
T:Äijä haisevan vantaanjoen varrelta
- ooo
Ihan naurettavaa, että tällaisesta pitää nyt ihmisten suuttua ja lehtien kirjotella. Pari vuotta sitten kuuntelin englannin viisuselostajaa, ja hän se vasta härski olikin! Hän oli valmis laittamaan paikalla olevat viisujuontajat laatikkoon ja ampua heidät ja jne. muuta härskiä!! Eikä kukaan seuraavana päivänä puhunut mitään.. No suomi on pieni maa, eli pienet jutut!!
- caraoke
On se kumma kun pitää tallaisesta asiasta tehdä suuri ja maailman mullistava kysymys.
Tuntuu, että nämä tekopyhät sosiaalitantat jotka sitä kauhistelevat katsovat ohjelmia vain kuunnellakseen olisiko jotain josta saisi taas kauhistella yleisönosastoilla.
Hyvä, että juontajat keksii välillä jotain uuttakin vastineeksi älyttömille lupamaksuille.Suo anteeksi ihmisille, jotka ottavat musiikin vakavasti ja haluavat nauttia siitä ilman jatkuvaa asiatonta kommentointia.
Ihmettelen kuinka paljon lupamaksu sitten on, kun ihmiset siitä niin kovin kohkaavat. Kolme euroa? Ei viisuja tarvitse katsoa jos ei kiinnosta, eikä tarvitse ihmetellä ihmisiä jotka tahtoisivat niitä kuunnella rauhassa.- caraoke
Danista kirjoitti:
Suo anteeksi ihmisille, jotka ottavat musiikin vakavasti ja haluavat nauttia siitä ilman jatkuvaa asiatonta kommentointia.
Ihmettelen kuinka paljon lupamaksu sitten on, kun ihmiset siitä niin kovin kohkaavat. Kolme euroa? Ei viisuja tarvitse katsoa jos ei kiinnosta, eikä tarvitse ihmetellä ihmisiä jotka tahtoisivat niitä kuunnella rauhassa.Televisiosta tulee nykyään niin surkeaa ohjelmaa, että mielestäni koko lupamaksusta voitaisiin luopua.
Mun mielipiteeni on se, että pikkusieluiset ja ns. "hyveelliset" ihmiset voi sulkea television (jota ehdotit minullekkin) jos selostus ei miellytä.
Minäkin mielelläni kuuntelen musiikkia ja soitanpa sitä itsekkin, silti selostajien kommentit eivät häiritse kunhan eivät puhu musiikin päälle.
- Roni
Hirveä haloo!!! jos vitsit ei naurata niin ei naurata, mutta turha sitä on itkua ruveta vääntämään. makuasioistahan ei sovi kiistellä. Ensi vuonna sen juontaa taas joku muu, ehkä parivaljakko Hannu Karpo ja Raija Pelli, tai vaikkapa loton viralliset valvojat Aulis mäkinen ja Aulis Gerlander. Tyylinsä kullakin!!
- poikatyttö
eipä ollut kovin rajuja kommentteja... onkohan kukaan teistä valittajista sattunut ikinä kuljeskelemaan kadulla? siellä lentää kyllä rajumpaakin juttua. Sitäpaitsi vitsit olivat jo "osin" vanhentuneita - kuten itse sanoitte - joten mitä niistä enää valittamaan.
Toisseksi yle on oikeasti viimevuosina ollut NIIIIIN tylsä, että on ihan hyvä saada vähän piristystä. Pitäisikö juontajan ola tyyliin iskelmäradion Maarit Niiniluoto? Tai linnanjuhlat? Ei kiitos.
Niin että kiitos vaan Heikille ja Jaanalle pirteestä juonnosta! Oli oikeesti kiva kuunnella!!!- eri asia
kuin suorassa tv-lähetyksessä jota 150 miljoonaa ihmistä katselee ja kuuntelee.
- Roni
eri asia kirjoitti:
kuin suorassa tv-lähetyksessä jota 150 miljoonaa ihmistä katselee ja kuuntelee.
ihan vaan sullekin tiedoks että tuskinpa sitä suomen juontoa on ihan niin moni kuunnellu
- lööperiä
Jutussa: http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa.htm#id991213 sanotaan, että Heikki olisi sanonut Jaanan antavan muutakin kuin pisteitä.
Eikös Heikki sanonut Venäjän pisteiden luovuttajan antavan muutakin kuin pisteitä?- matti
Niin mä ainakin ymmärsin.
- lööperiä
matti kirjoitti:
Niin mä ainakin ymmärsin.
Niinpä muuten olikin! No, se selittää asian.
- -Ma-
Mikä teitä ihmisiä oikein RIIIVAA!!! Mitä vitun välii miten se heikki juons euroviisut?! Tuskin teijän elämä siihen kaatuu tai kenenkään muunkaan!! HEikki on huumorimiehiä, eikä kaikkee kannatta ottaa arvosteltavaksi! Mieletön juontaja ja huiput jutut euroviisujenkin aikana.....joku kirjoitti että olisi jossain vaiheessa yrittänyt huoraksi vihjata...SO WHAT? Jos on kerran huorahtavan näkönen ni kai sen saa ilmi tuoda....voi PYhÄ SyLVI TEIJJJÄN kAnsSa! Hankkikaaa elämä, älkääkä kommentoiko koko ajan muiden, oli se sitten julkkis tai ei, elämää.
- ollut
huumoria. Mutta kun oli sellaista typerän lapsellista alapäihin liittyvää teinilässytystä, että hermot meinasivat palaa. Oikean huumorin kertominen ja siihen liittyvä samanaikainen juontaminen on taitolaji, mihin ei Suomessakaan kovin moni pysty.
- kahtiajakautunut
Mielestäni juontajat olivat hauskoja, MUTTA epäasiallisia. Pitäisi huomioida, että ohjelmaa katsoivat muutkin kuin teinit ja "lapsenmieliset" keski-ikäiset. Itse en pahoittanut juonnon takia mieltäni, mutta kummastusta se herätti.
Kaikki me tiedämme, että epäasiallisia kommentteja oli huomattavasti (huuru, muunkin kuin pisteiden jakaminen). Ne eivät yksinkertaisesti sovi tv-lupamaksurahoitteiselle kanavalle. Mutta muuten juonto oli kivempi kuin esim. viime vuonna. Joten jos asiattomuuksia ei olisi ollut, juonto olisis ollut täydellinen :)
- tanttarella
Miksi Jaana Pelkonen?
Petteri Ahomaa ja Ilkka Sysimetsä olisi muodostanut kunnon pervotrion Heikin kanssa.
No ensivuona Yle voi tehdä uudet valinnat näiden pohjalta. - kamikaze 34
Tämmöst se on kuy kansalle kelpaa kaikki.Sitten laitetaan joku täys-URPO juontamaan.Ei jaksanu kattoo viisuja ku jutut oli niin tyhmiä.URPO
- vm -75
Tästä kohta päästään siihen että kannattaako maksaa koko tv-lupaa, koska pelkkää roskaa tulee töllöstä. =)
Puhumattakaan siitä että pitäisi digi-boxiin vaihtaa. Voi sitä ajan käyttää paljon paremmallakin tavalla, kun passiivisella reality-tv-oopperalla. :P - Yonas
vm -75 kirjoitti:
Tästä kohta päästään siihen että kannattaako maksaa koko tv-lupaa, koska pelkkää roskaa tulee töllöstä. =)
Puhumattakaan siitä että pitäisi digi-boxiin vaihtaa. Voi sitä ajan käyttää paljon paremmallakin tavalla, kun passiivisella reality-tv-oopperalla. :PHyvä Heikki. Joo Ylen virkamiesjuonnot joutaa jo pois töllöstä. Antero Mertaranta ja Heikki Paasonen rulettaa. Siinä on paikka mikset lauo. Joo joo mutta ketä?
- kamikaze 34
vm -75 kirjoitti:
Puhumattakaan siitä että pitäisi digi-boxiin vaihtaa. Voi sitä ajan käyttää paljon paremmallakin tavalla, kun passiivisella reality-tv-oopperalla. :PTV-Lupa on ihan turha.Ohjelmat on niin roskaa.
Olen täysin samaa mieltä.Pitäisi saada lupa antaa TV-luvan trarkastajalle potku "persiisiin" - idiootti
Kuunteliko joku Radio Suomen juontoa?
Jorma Hietamäki on junteista juntein ja kuvittelee kai olevansa hauska. Vaihtakaa toimittajaa, ettei tartte aina hävetä. Hietamäki pysyköön paikallisradiossa. Yök!
- eletty
Nyt on sellainen tosiasia,että mummot pyörittävät suomea.Valitettavaa löytyy joka asiasta. Koko ajan pitäsi olla kirkossa jos mummoilta kysyttäisiin. Niin no mummot on ollut ja mennyt nuorempina. Nyt voidaan jo rauhottua ja sitä samaa toivotaan nuoriltakin. Euroviisut on ollut tähän asti tylsääkin tylsempiä. Mummot ovat äänestäneet kaiken maailman rönningejä huokailemaan kilpailuihin.Vähintääkin olisi oikeutettu että nuorillekin tarjottaisiin jotain kaiken kansan euroviisuista. Tähän olikin hyvä ottaa nuoret juontajat. Olisi tämäkin ohjelma ollut yhtä tylsä kun ennekin ilman näitä nuoria juontajia. Nyt jaksoin sentään katsoa ja välillä naureskelin heidän kommenteilleen jalat ristissä.
Juontajat yrittivät tehdä niin virallisesta ohjelmasta hauskan esim,käyttämällä jutuissaan niin tavanomaisia latteuksia mitä joka vuosi kilpailuissa esiintyy.naapurimaiden piteäänestyksest ja muut...
Kiitos,jo helpotti.- batman
Kaippa ne tämän älypääjuontaja kaksikon kommentit sopivat erinomaisen hyvin euroviisujuonnoksi sellaiseen maahan ja kansalle jossa Uuno Turhapuro ns."elokuvat" ovat olleet vuosikaudet ylivoimaisesti katsotuimpien elokuvien joukossa. Samaa tasoahan ovat molemmat.
Yhtä älykästä on ehdottaa Euroviisuehdokkaaksi jotain NightWish yhtyettä. Siis haloo, kyseessä on EuroVIISUT, ei EuroRock tai EuroHeavymetal kisat. Noh, Norjalaisiltakin näytti hieman unohtuneen tämä Euroviisujen alkuperäinen idea joten kohta kait muut seuraavat perässä ja jatkossa suomestakin voidaan lähettää vaikka Kotiteollisus tai Stratovarius.
Muuten olen sitä mieltä että Paasosen juonto oli suht'koht siedettävä ja nuorekas mutta ne muutamat neronleimaukset/sammakot olisi pitänyt ammattilaisen pystyä kontrolloimaan. Mutta kaverihan on vasta jotain 20v ja alakoulusta pois pääsystä ei ole vielä montakaan vuotta joten toisaaltaan ymmärrettävää..... ehkä....?!! Sen sijaan en ymmärrä että jotkut aikuiset ihmisetkin pitävät tuollaista vessanpyttyhuumoria hauskana. Noh, yks tykkää Turhapurosta, ja toinen taas ei... Riippuu ihan millä älykkyystasolla liikutaan. (ei silti onhan Turhapuroissa hauskojakin kohtia, jopa niin paljon että niistä olisi voinut tehdä yhden oikeasti hauskankin elokuvan kun olisi kerännyt ne kaikki yhteen).
- Suomifinland
"Hänen mukaansa kyse on tilanteesta, jossa Paasosen juontajapari Jaana Pelkonen kertoi, että Venäjän pisteet antaa Jaana.
- Tähän Heikki oli sanonut, mitäköhän muuta se Jaana antaa. Tämä oli erittäin asiatonta."
Kaveri raastupaan noin hirvittävästä kielenkäytöstä kertakaikkiaan, tässä saa hävetä suomalaisia juuriaan ja itkeä silmänsä piloille tuollaisesta verbaalisuuden raiskaamisesta.- Patterit
loppu dildosta.. riprap kauppaan vanhapiika...
- jokuvaan
kyllä se voittajan hamonen enempi osoitti vihjailuja kuin Paasosen puheet. laitetaan suomeltakin sinne joku silikoni typy ens vuonna niin varmasti voitetaan..viis mistään laulutaidosta kunhan on miniä päällä ja rinnat esillä...paasonen ja pelkonen juontamaan suomi voittoon!
- löpinää
Satuin vähän katsahtamaan sitä viisukisaa, vaikka inhoan koko touhua.
Korviini jäi sieltä selostusta, josta tuli mieleen lähinnä pikkulapsen puhetyyli, varsinkin siltä naispuoliselta selostajalta.
Olikohan selostajat valittu katsojien mukaan? - PRS
Mitähän ne Sanoman leiriin kuuluvan Nelosen juontajat ovat sanoneet "hassusti" vuosien varrella...
- -omppu-
siis mitäh????
- jos
on noin kamalaa. En voi uskoa, että tuo oli noin monen mielestä "mautonta"?! Jopa suorastaan LATISTI TUNNELMAN?
Häipykää rauhan tyyssijaanne, antakaa muiden elää elämäänsä.- SE OLI HYVÄ
Mitä mieltä olitte digi-tv:n imitaatiosketsijuonnosta? Mahto olla Itse Valtiaiden näyttelijöillä hauska ilta! :)
- illi
jos ei kestä yhtään huumoria niin voi mennä nukkumaan jo yhdeksältä. ei tartte katella telkkarista muuta kuin pikkukakkosen. mun mielestä heikki ja jaana juonsi mahtavasti viisut.
- teidän..
illi kirjoitti:
jos ei kestä yhtään huumoria niin voi mennä nukkumaan jo yhdeksältä. ei tartte katella telkkarista muuta kuin pikkukakkosen. mun mielestä heikki ja jaana juonsi mahtavasti viisut.
mielestänne pilkkaaminen ja huorittelu huumoria?? Täytyy todeta ....on teillä sairasta huumoria...
- klaus363
hemmetin hyvä että puuttuuvat!
joskus oli joku anssi niminen idiootti rääkymässä radiossa!onneksi sai kenkää!ansilla itellään oli "hauskaa"radiossa!
tasoo pitää olla!Ei nää alapään huumori jutut oo mistään kotoa!Jotain peruskoulutasoa!säälittävää! - Laila
Kerrankin saatiin euroviisuihin kunnon juontaja ja heti ollaan valittamassa. Heikin jututhan oli ainoa mitä jakso koko ohjelmassa kuunnella!
- sssss
samaa mieltä, oisin nukahtanu jos Heikki ja Jaana ei ois ollu juontamassa....
- always_hardcore
Heikki Paasosen ja Jaana Pelkosen juontotyyli oli nuorekas ja piristävä....piti mukavasti minua hereillä pisteiden laskun aikaan ku silmät väkisinkin meinasivat mennä kiinni :) Täällä on nyt näitä kalkkiksia, jotka suuttuvat kaikesta mikä ei itseään miellytä!!! Pidätte Euroviisuja arvovaltaisena tilaisuutena mihin nuorekas esiintyminen ei kuulu, mutta katsokaa itse esiintyjiä...NUORIA kauniita ihmisiä laulamassa puolipukeissa!! kohta varmaan vaaditaan, että esiintyjätkin kilpailevat tuulipuvuissa lavalla!
- Nimetön
Heikki sopii aivan hyvin lasten ja varhaisnuorten ohjelmia juontamaan. Niissä hän taatusti tietää, että lapsille ei puhuta seksistisiä juttuja, arvioida naisten ulkonäköä ja rintoja jne.
Nyt oli kuitenkin 50-vuotta täyttävän musiikkiohjelman juonnosta kyse, jota katsoi ja kuunteli myös aikuisväestö. Ja jokainen tietää, mikä sopii toimittajalle ja mikä ei. Vähäisemmistäkin sanomisista joutuu toimittaja julkisen sanan neuvoston tarkasteluun.
Jaanaa kävi vähän sääliksi, kun hän yritti kiemurrella Heikin kommenttien jälkeen.
- keijunen
oli kyllä niin rasittavaa kuunneltavaa se heikin ja jaanan juttu. sille yhdelle ei annettu puheenvuoroa ollenkaan, hänellä sentään oli asiallista kommentointia. tollasia kakaria ei pitäisi laittaa mihinkään euroviisuihin kun osataan vaan arvostella perseitä ja tissejä. on tuo kilpailu jo 50 vuotta toiminut ja sitten juhlavuoden kunniaksi joutuu kuuntelemaan tällasta paskaa! ja poika parka kun ei tiennyt edes omaa ikäänsä niin olisi saanut hänet lähettää maitojunalla pois geirin kanssa, ei tuollaisilla ulinoilla näillä markkinoilla pärjätä, joten kenenkään on turha edes ihmetellä miksi suomi ei koskaan pärjää!!
- piristävää
Euroviisuja oli mukava katsoa, kun oli hauskat juontajat. Ajankohta oli niin myöhä, että ilman juontajien heittoja olisi nukahtanut. Vaikka osa jutuista oli kieltämättä sopimattomia, niin eivät ne ainakaan minua haitanneet tai loukanneet. Nehän oli tarkoitettukin huumorilla otettaviksi ottaen huomioon Heikin juontotyylin yleensäkin. Tässä minun mielipiteeni siis.
- Mikko-88
Jos kuuntelijat ite ovat niin pervoja, että ajattelevat Paasosen tarkoittaneen jotain muuta, nii se on sitten niiden vika!
Itse ainakin pidin juonnosta kovasti, kun laulun lisäksi mm. arvosteltiin, että naiset olivat kauniita, jne..
Sehän juonto kaikenlisäksi oli niin myöhään, ettei perheen pienemmät olleet hereillä. - adhdfkng
Lapsellista höpinää ja niin sinivalkoista että oksetti. Suomella paras kappale yms yms.. Suomella surkea kappale ja sillä siisti. Ei koskaan tulla pärjäämään missään. Ei missään.
- Ismo
Parasta koko ohjelmassa oli osuvat juonnot. Ihan turha narista hauskoista heitoista. Menkää vaikka lestadiolaisten kesäjuhliin, niin saatte riittävän kuivaa ja asiallista sanaa korvien väliinne.
Kerrankin viihdyttävä viihdeohjelma, kiitos juontajien!!! - "heittoja"
Ismo kirjoitti:
Parasta koko ohjelmassa oli osuvat juonnot. Ihan turha narista hauskoista heitoista. Menkää vaikka lestadiolaisten kesäjuhliin, niin saatte riittävän kuivaa ja asiallista sanaa korvien väliinne.
Kerrankin viihdyttävä viihdeohjelma, kiitos juontajien!!!rintojen ihailu ja huorittelu..olivat sinusta hauskoja heittoja???!!!! Minkähän takia märkäkorvien mielestä kaikki iva ja halveksunta on aina hauskaa??
Onko sen takia,että tuolla live-elämässä nähdään konkreettisesti kuinka pilkka satuttaa toista ihmistä...niinkö? Saadaan omaa pahaa oloa lievennettyä loukkaamalla toisia... - May-Britt
Ismo kirjoitti:
Kerrankin viihdyttävä viihdeohjelma, kiitos juontajien!!!Ei kukaan ihan tosissaan voinut pitää
juontajia edes siedettävinä, taitaa olla
provosointia Ismon kirjoitus.
- OLE TOTTA!
VARMAAN KATEELLISET VANHAT ÄIJÄT ILTASANOMISSA JAUHAA PASKAA, KUN ITSE EIVÄT OSAA JUONTAA.
- loistava!
ja minä kun nautin siitä ihanasta huumorista. Imitaatiot olivat hauskoja, nuoret eläviä ja iloisia. Ei mitään härskejä. Ei sinne päinkään. Kerrankin olin tyytyväinen juontajiin juuri sen takia. Se mikä on jonkun mielestä pahennusta herättävää oli ihan viatonta ja hauskaa. Kyllä naisena ja vielä vanhempana naisena sen erottaa, kuka on viaton ja kuka mätä.
- Seurannut
... mainio. Tosiaankin piitkään aikaan kuuntelemisen arvoista juontoa (lukuun ottamatta Suomen jäykkääkin jäykemmän esikarsintaesityksen ylistämistä).
- kun juontaja on todella
härskihäyrinen, mutta tällaisten nuorten hauskojen ja loistavien juontajien kimppuun pitää käydä, ettei ihmisillä olisi mitään mukavaa. Saatanan juonia.
- ja loistavuutta tv:hen
Ehdotan että ensi kerralla laitetaan joku oikein mukavan nuorekas juontajapoika kähmimään oikein mukavaa ja nuorekasta juontajatyttöä edestä ja takaa samalla kun pisteitä jaetaan. Tämä mukavan luonteva ja nuorekas juontajapoika voi samalla heitellä viattomia huulia eri maiden laulajien seksuaalisista ominaisuuksista, tyyliin "Ruotsin laulajatar on varmaan kauheessa puutteessa koska kaikki ruottalaiset soittajapojat on homoja". Tai: "nyt antaa Tsekki pisteitä, antaiskohan se pilluakin" :) ;) :))
Kyllä olisi niin nuorekasta, luontevaa ja jotenkin niin raikkaan viihdyttävää. Vanhoilliset tosikoita tietenkin närästäisi, mutta heitä varten on hartausohjelmat. Muu ohjelmisto pitää suunnata nuorekkaille raikkaasti ajatteleville hauskoille ihmisille. Eli lisää hauskuutta ja loistavuutta telkkariin! - Anette
ja loistavuutta tv:hen kirjoitti:
Ehdotan että ensi kerralla laitetaan joku oikein mukavan nuorekas juontajapoika kähmimään oikein mukavaa ja nuorekasta juontajatyttöä edestä ja takaa samalla kun pisteitä jaetaan. Tämä mukavan luonteva ja nuorekas juontajapoika voi samalla heitellä viattomia huulia eri maiden laulajien seksuaalisista ominaisuuksista, tyyliin "Ruotsin laulajatar on varmaan kauheessa puutteessa koska kaikki ruottalaiset soittajapojat on homoja". Tai: "nyt antaa Tsekki pisteitä, antaiskohan se pilluakin" :) ;) :))
Kyllä olisi niin nuorekasta, luontevaa ja jotenkin niin raikkaan viihdyttävää. Vanhoilliset tosikoita tietenkin närästäisi, mutta heitä varten on hartausohjelmat. Muu ohjelmisto pitää suunnata nuorekkaille raikkaasti ajatteleville hauskoille ihmisille. Eli lisää hauskuutta ja loistavuutta telkkariin!Katselin itsekin lauantaina Euroviisuja, mutten jaksanut kiinnostua juontajien turhista läpinöistä ja siksi minulta meni ohitse nämä kohua herättäneet kommentit. Nyt kun olen keltaisten lehtien kirjoittelua juontajista seurannut, niin huomasin kohun olleen aiheellinen.
Ensiksikin: en ole tantta, tynnyrissä kasvanut, hartauksissa käyvä, rääväsuu, vaan hyvät käytöstavat, realiteetin, arvostelukyvyn omaava, menevä, aikaansa seuraava, nuori opiskelija ja minusta juontajien käytös oli ala-arvoista.
Ihmettelen kovasti ylen arviontikykyä ottaa Heikin kaltainen keskenkasvuinen rääväsuu juontajaksi. On totta, että vaihtelu virkistää ja nuorekas ote piristää, mutta käytöstapoja ei tulisi unohtaa. Etenkään kun tiedetään vanhempien ihmisten seuraavan ohjelmaa ja kun kyse ei ole mistään chatistä. Jaana Pelkosen käytös oli myös yllättävän lapsellista, en olisi uskonut pian yliopistosta valmistuvalta sellaista käytöstä.
On älytöntä sanoa, että "ei ole pakko katsoa", sillä Euroviisut ovat kuitenkin kansallinen juttu, keskustelua herättävä ja merkittävä kilpailu Euroopassa. Vaikka kyse onkin viihteestä ja esiintyjät esiintyivät heille ominaisissa vaatteissa ja yleisen muodin mukaan, niin ei se tarkoita, ettemmekö voisi pitää oman linjamme. Tosin uudistukset ovat hyviä, mutta niitä tulisi mukauttaa kohderyhmien ja yleisten tuntemuksien mukaan.
Yleisesti ottaen olisi varmasti järkevintä ja tuottoisinta huolehtia kaikkien tyytyväisyydestä tekemällä asiallinen ohjelma pätevillä juontajilla.
"Kyllä olisi niin nuorekasta, luontevaa ja jotenkin niin raikkaan viihdyttävää. Vanhoilliset tosikoita tietenkin närästäisi, mutta heitä varten on hartausohjelmat. Muu ohjelmisto pitää suunnata nuorekkaille raikkaasti ajatteleville hauskoille ihmisille. Eli lisää hauskuutta ja loistavuutta telkkariin!"
Millainen on sitten nuorekas, raikkaasti ajatteleva, hauska ihminen? :)Hauskuutta minäkin kaipaan, mutta otat kai huomioon, että sinun huumorisi ei ole välttämättä hauskaa muiden kuin itsesi mielestä. Ja ettei nuorekas ole yhtä kuin huonot käytöstavat omaava ihminen. Loistavuutta minäkin kaipaan ja ulkomailla ollaan siinä jo pitkällä, mutta meidän ei tulisi kopioida sitä suoraan vaan kehitellä joku oma tyyli. Tuulipukukansa taitaa olla jo todella vanha käsite, ei ainakaan päde enää suurinpaan osaan suomalaisista. - lapin nainen
Anette kirjoitti:
Katselin itsekin lauantaina Euroviisuja, mutten jaksanut kiinnostua juontajien turhista läpinöistä ja siksi minulta meni ohitse nämä kohua herättäneet kommentit. Nyt kun olen keltaisten lehtien kirjoittelua juontajista seurannut, niin huomasin kohun olleen aiheellinen.
Ensiksikin: en ole tantta, tynnyrissä kasvanut, hartauksissa käyvä, rääväsuu, vaan hyvät käytöstavat, realiteetin, arvostelukyvyn omaava, menevä, aikaansa seuraava, nuori opiskelija ja minusta juontajien käytös oli ala-arvoista.
Ihmettelen kovasti ylen arviontikykyä ottaa Heikin kaltainen keskenkasvuinen rääväsuu juontajaksi. On totta, että vaihtelu virkistää ja nuorekas ote piristää, mutta käytöstapoja ei tulisi unohtaa. Etenkään kun tiedetään vanhempien ihmisten seuraavan ohjelmaa ja kun kyse ei ole mistään chatistä. Jaana Pelkosen käytös oli myös yllättävän lapsellista, en olisi uskonut pian yliopistosta valmistuvalta sellaista käytöstä.
On älytöntä sanoa, että "ei ole pakko katsoa", sillä Euroviisut ovat kuitenkin kansallinen juttu, keskustelua herättävä ja merkittävä kilpailu Euroopassa. Vaikka kyse onkin viihteestä ja esiintyjät esiintyivät heille ominaisissa vaatteissa ja yleisen muodin mukaan, niin ei se tarkoita, ettemmekö voisi pitää oman linjamme. Tosin uudistukset ovat hyviä, mutta niitä tulisi mukauttaa kohderyhmien ja yleisten tuntemuksien mukaan.
Yleisesti ottaen olisi varmasti järkevintä ja tuottoisinta huolehtia kaikkien tyytyväisyydestä tekemällä asiallinen ohjelma pätevillä juontajilla.
"Kyllä olisi niin nuorekasta, luontevaa ja jotenkin niin raikkaan viihdyttävää. Vanhoilliset tosikoita tietenkin närästäisi, mutta heitä varten on hartausohjelmat. Muu ohjelmisto pitää suunnata nuorekkaille raikkaasti ajatteleville hauskoille ihmisille. Eli lisää hauskuutta ja loistavuutta telkkariin!"
Millainen on sitten nuorekas, raikkaasti ajatteleva, hauska ihminen? :)Hauskuutta minäkin kaipaan, mutta otat kai huomioon, että sinun huumorisi ei ole välttämättä hauskaa muiden kuin itsesi mielestä. Ja ettei nuorekas ole yhtä kuin huonot käytöstavat omaava ihminen. Loistavuutta minäkin kaipaan ja ulkomailla ollaan siinä jo pitkällä, mutta meidän ei tulisi kopioida sitä suoraan vaan kehitellä joku oma tyyli. Tuulipukukansa taitaa olla jo todella vanha käsite, ei ainakaan päde enää suurinpaan osaan suomalaisista.Nyky nuoriso pitää melkeinpä muodikkaana hehkuttaa esim. sotaveteraaneilla. Miten luulette ko. ikäluokan suhtautuvan kyseisen kaltaisiin sivistymättömyyden riemuvoittoihin. Minäpä kerron: he eivät voi juuri enää muuta televisiosta katsoa kuin uutiset.
Jotenkin ihmettelen, onko yleinen älykkyystaso niin alhainen, että taso on laskettu näin alas. katsojalukujahan sitä pyritään nostamaan.
En halua kyllä kuulua tähän joukkoon.
- Sanji
Mitäs se jätkä sitten sanoi, että oikeen puhutteluun joutui?
- tam-tam
Mielestäni Heikki oli loistava! Euroviisut on muutenkin mennyt niin paljon popimpaan suuntaa, että kyllä juontajienkin täytyy olla nuorekkaita.
Koko euroviisu on niin täyttä hömppää, että mitä väliä, jos juontaja siellä "sekoilee". Tulipahan ainakin jotain mielenkiintoa siihenkin hommaan.
Miten voi nousta näin kauhea kohu tuosta asiasta? Onko suomalaiset oikeasti näin tiukkapipoja vai onko ne kaikki vain päätynyt tänne palstalle? Kumma juttu.- mölyää...
ettäkö pilkkaaminen ja halveksunta on "nuorekasta"?? Olette te nuoret sitten ihmeellisiä nykyään. Onko vanhempien vika, että teistä on tullut noin tunteettomia.?
- HIM_FOREVER
Oon samaa mieltä. Juuri tommosta nuorekasta juontoa kaivataankin. Hymy oli vähän väliä herkäs kun kuunteli niitten piristäviä juttuja. Aiemmin se kolme tuntia on ollutkin yhtä tylsyyttä. Meinannu nukahtaa aina... MUTTA EN TÄLLÄ KERTAA :)!!
- HEIKIN PUOLELLA
Voin sen verran sanoa, että Heikin juonto oli hyvää ja nuorekasta, ja toi runsaasti vaihtelua edellis vuotisiin juontoihin :)
- Rannanjärvi
Olen meinahan sitä mieltä, ettö tuollaaset hinttapojat ja jakorasiatytöt vois myydä itteensä kadulla, kun ei niiltä näytä muut hommat luonnistuvan ottaisivat vaan pohjaan asti keskenänsä ja jaelkoot vaikka kuppasille merimiehille ilimatteeksi, jesus soikohon.
- ilta pilalla
jo suomen karsinnat osoitivat että kaksikko pelkonen/paasonen olivat epäonnistunut valinta.ja finaalihan sen näytti toteen niinhän se on ,missä suomessa luuraavat asialliset ja asiansa osaavat juontajat?ovatko ne loppuneet?pelkkä puhuttelu ei minusta riitä kaksikolle ainoa oikea tapa olisi ylen hyllyttää heidät joksikin aikaa .se olisi oikea ja kunnioitettava teko lupamaksunsa maksaneita katsojia kohtaan.
- jesses
ohjelman loppu jäi katsomatta asiattomien kommenttien takia.laitetaan nuoria juontamaan musiikkiohjelmaa joilla on vain mielessä navan alus eikä musiikki.seksi ohjelmat on erikseen.
- Neppi...
Ei pitäisi laittaa tuollaista pojua miesten töihin. Käytöstavat puuttuvat, mutta sehän on ihan tyypillistä nykyään.
- don
...jos se on tyypillistä tälle päivälle, miksi siitä sitten pitää rankaista puhuttelulla.
- AddK
Tyypillistä kokemattomuuden tuomaa töpeksimistä ja taidottomuutta.
Lisäksi nykyään ei kiinnitetä riittävästi huomiota ihmissuhdetaitoihin ja sosiaaliseen käyttäytymiseen kun palkataan nuoria juonto yms. tehtäviin.- perussuomalainen
Niin, äly ja sivistys (=ihmiskunnioitus) ei olisi pahitteeksi. Pitäisi ymmärtää se, ketkä ohjelmaa katsovat. Loukkaantuakseen ei kukaan jotain viihdeohjelmaa katso. Suomessa asuu paljon ihmisiä, joiden vanhemmat, isovanhemmat jne. voivat olla vaikka sieltä venäjältä. Miksi loukata jotakuta ohjelmassa, jonka tarkoitus on tuoda ystävyyttä, rauhaa ja hyvää mieltä kaikille.
- huhuhuh
täysin kakaroita henkisesti. -Eikö juonnon järjestäjät nyt huomaa, että useimmat nuoret juontajksi pyrkivät hakevat itselleen huomiota ja käyttävät hyväkseen ohjelmaa. Itse työ ja sen tulos jää sivu seikaksi.
Opiskelemaan takaisin.- THIS
molemmat juontajat osasivat taidokkaasti säätää puheensa JUURI TISMALLEEN EUROVIISUJEN HENKISELLE TASOLLE.
piste.
- Neuman
entäs sitten? jos haluaa olla persoonallinen vähän,niin mitä pahaa nyt siinä on? tosin Euroviisuissa on kuitenkin monia ärsyttäviä puolia,kuten kisojen juontajapartit,joiden tyyli on tälläinen:
-Mies juontajalla siisti asu,nais juontajalla myös,mutta jos tämä on melko nuori ja seksikäs,niin puku on melko auki tai vartalon myönteinen.
-molemmat ovat joitakin pikkujulkkuja tai vastaavia
-juontajapari heittää hyvin,hyvin kuivia vitsejä esityksen aikana ja virnuilevat tekoreipasta hymyä
Kuitenkaan suomi EI ikinä VOITA Euroviisuja,joten on typerää alkaa vaittamaan jostakin "törkeästä" kommentista..tosin jos suomi joskus(tuskin), voittaa viisut,niin ketkäs meidän "loistavat" juontajat ovat? Marco ja joku Viivi Avellanko? - KUN HEIKKI JUONSI
NIIN ÄLYTTÖMÄN LOISTAVASTI.EN OIS JAKSANU VIISUJA KATTOO ILMAN HEIKKIÄ.HEIKKI RULETTAA.
- Yksi monien puolesta
Ehdottomasti parhaimmat suomalaiset euroviisujuontajat kautta aikojen !! Hyvä keskinäinen iloinen synkkaus ja nokkelat kommentit, just great ! Verratkaa nyt vaikka kisojen ukrainalaisiin selostajiin, mikä teennäisyys...
Kuuluuko tämä uskomaton 'myrsky vesilasissa'-keskustelu taas siihen, että tv:n väkivalta on normaalia, mutta ... - Carmen
Yksi monien puolesta kirjoitti:
Ehdottomasti parhaimmat suomalaiset euroviisujuontajat kautta aikojen !! Hyvä keskinäinen iloinen synkkaus ja nokkelat kommentit, just great ! Verratkaa nyt vaikka kisojen ukrainalaisiin selostajiin, mikä teennäisyys...
Kuuluuko tämä uskomaton 'myrsky vesilasissa'-keskustelu taas siihen, että tv:n väkivalta on normaalia, mutta ...Ei kukaan tosissaan pitänyt juontajia
edes siedettävinä, provosointia taitaa
olla nämä kehut. Tai sitten märkäkorvapoikien
räpistelyä.
- toni tiikeri
viime vuosina on ollut sellaisia juontajia, että ohjelman myöhäisen kellonajan huomioiden olen meinannut nukahtaa! Nyt Jaana ja Heikki heittivät hyvää juttua, joka pisti hymyilemään. Rentoa meininkiä niin kuin olla pitääkin! Eihän kyse ollut kuitenkaan mistään hautajaisista!! Lisää samanlaisia juontajia jatkossakin niin on mukavampi katsoa ohjelmaa! Ja ne jeesustelijat, jotka menettivät yöunensa voivat kääntää kanavaa! Sitä varten on kaukosääidn keksitty!!!!!! NIH!
- ärsyttävää...
Kaiken sen kamaluuden, eli suomi-juntti-"juontajien" lässytyksiä kuunnellessa hieman huvitti se, että raukkaressut olivat aivan hiljaa, kun Ukrainan presidentti puhui. Eikö sieltä YLE:stä tosiaankaan löydy yhtään venäjänkielen taitoista juontajaa lähetettäväksi euroviisuihin Ukrainaan, huom. Ukrainaan.
Itse venäjään jonkin verran taitavana huvitti se syvä hiljaisuus. Sivistykseen kuuluu myös kielitaito. Sen ohessa saa myös yleistä kulttuuritietoutta. Koko maailma ei ole sama kuin englanti.- Daniel
nuo juontajajuntit ei tiedä mitään muuta kuin Jennifer Lopezin uusimmat seksiseikkailut,viikon pleikkaripelin,Helsingin parhaat menomestat ja omat syntymäpäivänsä.
Toivottavasti tuollaiset kesken koulutuksen palkatut wannabe-toimittajat potkitaan pois televisiosta.Vaikka nuorekkuus ja raikkaus on hyvä asia niin ei sitä pidä laittaa ammattitaidon edelle!
Pallinaama-Paasonen pysyköön listaohjelmassa ja Pönttö-Pelkonen lässyttäköön peleistä(mistä ei kuitenkaan tajua yhtään mitään,lukee paperilta arvostelut ja keikistelee ruudussa). - Maccone
Pakko ruotsi riittää kielitaidoksi mihin vain.
- Morlock
Niinpä.. jos Heikki ei olis menny kommentoimaan lentosuukkoja jakelevan venäjäläisen naisen esiintymistä.. niin ketä oikeestaan ois kiinnostanu sanailu..
iltalehti: "- Mallia oli otettu selvästi Englannin viisujuontajasta. Sukulaisiani asuu siellä ja satuin viime keväänä juuri viisujen aikaan vierailemaan heillä. Englantilais juontaja oli vielä sarkastisempi ja kaksimielisempi kuin mihin yksikään suomalaisjuontaja pystyisi, siis aivan loistava. Viisukipaleet vain valitettavasti keskeyttivät selostuksen aina välillä."
miettikääpä sitä..- tiedoksesi
Briteissä on omat tiedotuskanavansa tolloille, keskinkertaisuuksille ja sitten fiksummille. YLE on koko kansan maksettu kanava, taso pitäisi olla edes sitä keskinkertaista. Emme ole tolloja kaikki.
- näin...
tiedoksesi kirjoitti:
Briteissä on omat tiedotuskanavansa tolloille, keskinkertaisuuksille ja sitten fiksummille. YLE on koko kansan maksettu kanava, taso pitäisi olla edes sitä keskinkertaista. Emme ole tolloja kaikki.
Ei oikeesti voi olla totta. Miten jotkut voi vetää herneen nenään yhestä juonnosta mikä ei ollu ees kauheen paha. Teiän kommenteista päätellen vois luulla et ne juontajat ois haukkunu kaikkia huoriks ja silleen niin vaikka ne heitti vaan pari vähän härskimpää läppää. Toi on aivan saatanan naurettavaa valittaa tollasesta! Jos on niin fiksuja ihmisiä ettei tollanen juonto kelpaa ni pistäkää äänet pois juontojen ajaks ja pistäkää sitte päälle ku ne laulut soi ettei tarvii sitte valittaa.
- väärin
näin... kirjoitti:
Ei oikeesti voi olla totta. Miten jotkut voi vetää herneen nenään yhestä juonnosta mikä ei ollu ees kauheen paha. Teiän kommenteista päätellen vois luulla et ne juontajat ois haukkunu kaikkia huoriks ja silleen niin vaikka ne heitti vaan pari vähän härskimpää läppää. Toi on aivan saatanan naurettavaa valittaa tollasesta! Jos on niin fiksuja ihmisiä ettei tollanen juonto kelpaa ni pistäkää äänet pois juontojen ajaks ja pistäkää sitte päälle ku ne laulut soi ettei tarvii sitte valittaa.
Äänet ovat televisiossa siksi, että niitä kuunnellaan. Törkeät juontajat pois ruudusta! Marco Bjurström olisi ollut parempi juontajaparinaan aina niin aurinkoinen Tiina Klemettilä. Heillä on sanan säilä hallussa, eikä törkeyksiä olisi päässyt ohjelmaan.
- Sätkä
Eihän nykyajan nuoriso osaa käyttää asiallista kieltä,eikä edes kirjoittaa.Yhdyssanojakaan ei ole enää olemassa.Vanhempia ihmisiä vastaanottimiin puhumaan ja esiintymään...sillä pääsemme ongelmasta.Nämä nykyiset "miehet" linjoilla ovat lähes kaikki jollain tapaa häiriintyneitä...sen todistaa jo viime kuukausien lööpit..SIIS EI ALLE 40 v. KUULUTTAJIKSI!
- adad
Kerrankin euroviisuissa oli hyvät juontajat jotka vähän elävöittivät naurettavien "jotain-uutta" laulujen katselemista.
Go Go Jaana ja Heikki! - Irma
Oli sitten lööpistä riuhtaistu puheenaihe vaiei, minua itseäni suorastaan ällötti kyseisen toimittajan ''sanaleikit'', luuli olevansa varmaan fiksukin... kaikkea muuta !
- 909
Miettikäähän nyt niitä viisujen esiintyjiä ennenkuin alatte jostain juontajan heitosta ottamaan pultteja:
Puolet esiintyneistä olivat musikaalisesti täysin lahjattomia bikini-beibejä heiluttelemassa persettä lavalla ja kilpailemassa lähinnä siitä, että kuka uskaltaa paljastaa eniten.
Softcore pornoa.- suomineito
Todella moni esiintyjistä haali pisteitä aivan muiden kuin musikaalisten taitojen avulla. Eikö jotain nykyviisujen luonteesta kerro sekin, että viime vuosien voittokappaleet ovat vähäpukeisten naisten laulamia ja sanoitukset kertovat lähinnä himokkaasta yöstä?! Ihme, ettei kukaan moralisoi kilpailukappaleiden tasoa, ne sentään kuulevat kaikki, Heikin hölmöt juonnot vain osa suomalaisista.
- Pete
Mitä huumorintajuttomia aaseja suomalaiset TV:n katsojat keskimäärin on.
Juontajat oli kerrankin samalla tasolla viisujen kanssa. Näinhän se homma pitää tehdäkin.- pallero
onpa nyt niin hirveetä..
ihan kauheeta! *naurua* - Aasi
Ilmeisesti tässä ollaan "huumorintajuton aasi", mutta kyllä hyvän maun raja ylittyi siinä, kun herra Juontaja epäili "jäävän jäljen lattiaan" erään maan esityksen lopuksi! Se oli limbojen limbo ja sopisi johonkin muualle, muttei TV-lähetykseen! Olkoon esiintyjät miten "mauttomia" tahansa - ei TV-selostajan pidä mennä limboilemaan!
- Jeesus
Aasi kirjoitti:
Ilmeisesti tässä ollaan "huumorintajuton aasi", mutta kyllä hyvän maun raja ylittyi siinä, kun herra Juontaja epäili "jäävän jäljen lattiaan" erään maan esityksen lopuksi! Se oli limbojen limbo ja sopisi johonkin muualle, muttei TV-lähetykseen! Olkoon esiintyjät miten "mauttomia" tahansa - ei TV-selostajan pidä mennä limboilemaan!
Ei ole syytä muokata kaikkia ohjelmia aivottomien teinix-pissiksien aivokapaseteetin ja "huumorin"tajun mukaan. Näille typerille pissisteinixlima-aivoille voisi perustaa oman kanavan, ai niin, niillähän on jo - MTV3!!
- B.MAN
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=500000000000002&conference=664&posting=22000000008607357
KAIKKI MUKAAN, yhtenä miehenä päin riistäjää!!! - !!!
Viimeksi TV2:n kanavalla TOP 40 -ohjelmaa puolitoista vuotta juontanut Heikki Paasonen, 22, jättää ohjelman heinäkuun alussa. Iltalehden saamien tietojen mukaan mies siirtyy juontajaksi MTV3-kanavan Idols2-ohjelmaan, joka hakee uusia osanottajia jo tällä viikolla. Paasonen juonsi jo edellisen Idols-ohjelman pari vuotta sitten.
- Tässä vaiheessa voin sanoa vain, että lopetan TOP 40 -ohjelman teon, pidän heinäkuun lomaa ja jatkan tv:ssa musiikkiviihteen parissa, Paasonen kertoo.
Kiovan euroviisujen juontajana toiminut nuorimies kohtasi elämänsä kovimman arvostelun, kun erehtyi finaalilähetyksessä vihjailemaan Venäjän pisteitä jakavan kaunottaren "jakavan jotain muutakin".
- Vilpittömästi tarkoin lentosuukkoja, mitä nainen myös jakoi. En ole seksistinen vaan kyllä tapoja löytyy. Olisin voinut olla tietysti huolellisempi ilmaisussani. Olen saanut Suomeen palattuani jopa kadulla tuntemattomilta myötätuntoa ja kannustusta. Kaikki eivät ottaneet lipsahdusta ja yleensä koko juontotyyliämme niin vakavasti. Selostuskopissa Pelkosen Jaanan ja minun vieressäni istui muuten koko ajan vastaava tuottaja Timo Suomi, Paasonen selittää.
- En ole ollut edes missään Ylen puhuttelussa. Päin vastoin minulle tarjottiin vuoden 2006 euroviisu-juontoa.- ei vetele
"En ole ollut edes missään Ylen puhuttelussa. Päin vastoin minulle tarjottiin vuoden 2006 euroviisu-juontoa."
Jos Yle ei puhutellut Paasosta, miksi hän eroaa? Tuo vaikuttaa selittelyltä eli valehtelulta. Mutta jos Paasonen puhuu totta, ihmetyttää, miksi Yle ei puhutellut Paasosta ja tarjosi hänelle samaa hommaa ensi vuodeksikin. Tuossa tapauksessa Yle ei ota vakavasti katsojien juontajille antamaa kritiikkiä, vaikka sen pitää ottaa, katsojathan (tai tarkemmin sanottuna osa heistä) ne ohjelmat lupamaksuillaan rahoittavat.
Tämä peli ei vieläkään vetele. Joku joutuu vielä vastuuseen Paasosen puheista. - Paasonen-fani
Vähän siistii, jos Heikki juontaa ensi vuoden viisut!! Ei oo kyllä tulossa tylsät viisut, IHANAA!!!!
- ____________
Paasonen-fani kirjoitti:
Vähän siistii, jos Heikki juontaa ensi vuoden viisut!! Ei oo kyllä tulossa tylsät viisut, IHANAA!!!!
No kevyttä tämä on verrattanua Sami Aaltosen ja Maria Guzeninan vuoden 98 juontoon, eihän Heikki edes kiroillut.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492328- 262193
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161494- 1241427
- 191083
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71974Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883