Miten ihmeessä eroon väkivaltaisesta juoposta. Esittää kunnon miestä ja käy töissä, vaikka oikeasti juo päivittäin ja viikonloppuisin paljon. On alkanut käyttää nuuskaa, jota hakenut torniosta ja ostanut kavereilta. Epäilen että syö myös lääkkeitä Alkon kanssa.
Mies ei myönnä pettämistä. Väittää sairaaksi ja vainoharhaiseksi. Olen lähes varma pettämisestä mitä olen nähnyt viestejä, kuullut puheluita ja nähnyt kodin pihan valvontakamerassa naisen ja ei tavanomaista käytöstä.
Mies käyttää henkistä väkivaltaa ja uhkailua. Pelottelee minua lasten menetyksellä jos otan eron. Lupaa tehdä kaikkensa, jotta en saa lapsia mukaani. Lupaa tehdä perättömiä ilmoituksia. Mistä tiedän mikä on pelkkää uhkailua ja mitä hän toteuttaa? Kellään kokemusta? 10 vuotta sitten ku menimme naimisiin oli fiksu mies. Luonne muuttunut täysin parin vuoden aikana ja kaverit vaihtuneet. Meillä kaksi pientä lasta.
Ero narsistimiehestä
4
587
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei vie lapsia ilman näyttöä. Ilmoitat sosiaalitoimeen miehen suunnitelmista ja käytöksestä kun teet eroa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17869561z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Eroa. Ota eri asunto, lapset mukaan. Pyydä sukulaisiltasi apua tilanteeseen ja kiireesti. Ota todisteet miehen alkoholinkäytöstä ym ja uhkailusta nyt ennalta, jos niitä salaa saa. Ei ole ongelma jos ei voi olla töissä, mutta alkoholi, pettäminen, hänen syyttely sinua kohtaan ja muut ei kiva asia. Älä kysele lupia eroon, sä päätät sen itse, ei kukaan muu. Ja nyt on rohkeus otettava lasten vuoksi itselle, pelon ei saa antaa estää eroa ja siitä ei ole pakko ilmoittaa etukäteen. Muuta salaa pois, kun on tilaisuus. Huoltajuus asiasta voi kysyä myös lakimieheltä, mutta pitäisikö sinun nauhoittaa miehen tekoja ensin. Lapsia voi nähdä mieskin varmaan sukulaistesi läsnäollessa tms, mutta lapsi ei saisi olla yksin siinä, jos mies sekakäyttää ja sekoilee. Ole varovainen, vältä tilanteita joissa mies voi hyökätä ja iskeä.
- Anonyymi
Turvakodin kautta hoitunee helpoiten otat lapset mukaan ja kerrot turvakodin työntekijöille tilanteesi ni he osaavat auttaa ja neuvoa jatkon kanssa uskoisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631453Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681269Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä251248Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151134- 1271076
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241002Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk317999- 42939
- 72905
- 73899