Miten ihmeessä eroon väkivaltaisesta juoposta. Esittää kunnon miestä ja käy töissä, vaikka oikeasti juo päivittäin ja viikonloppuisin paljon. On alkanut käyttää nuuskaa, jota hakenut torniosta ja ostanut kavereilta. Epäilen että syö myös lääkkeitä Alkon kanssa.
Mies ei myönnä pettämistä. Väittää sairaaksi ja vainoharhaiseksi. Olen lähes varma pettämisestä mitä olen nähnyt viestejä, kuullut puheluita ja nähnyt kodin pihan valvontakamerassa naisen ja ei tavanomaista käytöstä.
Mies käyttää henkistä väkivaltaa ja uhkailua. Pelottelee minua lasten menetyksellä jos otan eron. Lupaa tehdä kaikkensa, jotta en saa lapsia mukaani. Lupaa tehdä perättömiä ilmoituksia. Mistä tiedän mikä on pelkkää uhkailua ja mitä hän toteuttaa? Kellään kokemusta? 10 vuotta sitten ku menimme naimisiin oli fiksu mies. Luonne muuttunut täysin parin vuoden aikana ja kaverit vaihtuneet. Meillä kaksi pientä lasta.
Ero narsistimiehestä
4
600
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei vie lapsia ilman näyttöä. Ilmoitat sosiaalitoimeen miehen suunnitelmista ja käytöksestä kun teet eroa.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17869561z
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Eroa. Ota eri asunto, lapset mukaan. Pyydä sukulaisiltasi apua tilanteeseen ja kiireesti. Ota todisteet miehen alkoholinkäytöstä ym ja uhkailusta nyt ennalta, jos niitä salaa saa. Ei ole ongelma jos ei voi olla töissä, mutta alkoholi, pettäminen, hänen syyttely sinua kohtaan ja muut ei kiva asia. Älä kysele lupia eroon, sä päätät sen itse, ei kukaan muu. Ja nyt on rohkeus otettava lasten vuoksi itselle, pelon ei saa antaa estää eroa ja siitä ei ole pakko ilmoittaa etukäteen. Muuta salaa pois, kun on tilaisuus. Huoltajuus asiasta voi kysyä myös lakimieheltä, mutta pitäisikö sinun nauhoittaa miehen tekoja ensin. Lapsia voi nähdä mieskin varmaan sukulaistesi läsnäollessa tms, mutta lapsi ei saisi olla yksin siinä, jos mies sekakäyttää ja sekoilee. Ole varovainen, vältä tilanteita joissa mies voi hyökätä ja iskeä.
- Anonyymi
Turvakodin kautta hoitunee helpoiten otat lapset mukaan ja kerrot turvakodin työntekijöille tilanteesi ni he osaavat auttaa ja neuvoa jatkon kanssa uskoisin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818