Tuosta:
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009607744.html
Aika helppo silloin kun oli vaihtoehdot tarjolla, mutta kun piti muistaa se koko nimi kirjoitusasuineen, niin pirskatti että se sai oikeasti raksuttaa ja kauan.
Tuloksesi: 11 / 12
Wautsivau!
Huh, sinulla on mieletön kasvo- ja nimimuisti! Kenties olisit arvannut monet tv-kasvot jo yhdestä luukusta? Joka tapauksessa suorituksesi oli aplodien arvoinen, onnittelut! Palkinnoksi tästä voisi sopia vanha kunnon vohvelirauta tai seinäkello, jolla koristaa pirtin seinää, tuumivat kuvassa olevat Ruutuysin juontajat Jorma Pulkkinen ja Sirpa Viljamaa.
Torstain PärstäVisa - Tunnista julkkuja osakuvista
18
179
Vastaukset
9 oikein, mutta käytännössä 10, koska kirjoitin Marco Bjurströmiin Marco Bjuström eli erittäin häviävän pieni virhe, mutta visan mukaan virhe kuitenkin...
Loistava tulos!
Perhana, unohdin mainita aloituksessa että olkaa tarkkoina kirjoitusasujen kanssa...
Noita sai ittekin miettiä, miten se Marco, että Annina vai Anniina... Tuurilla oikein 😁
9/12 Marcon nimen kirjotin väärin ja meteorologin nimee e/12 Marcon n muistanut ja veronika meni väärin.🙂.
Siis Marcon nimen kirjoitin väärin, meteorologin nimee en muistanut ja Veronika meni väärin ja pisteet oli 9/12.😂.
Loistava tulos!
Juontaja oli Macron, meteoriitti monellakin N:llä ja Verhot on aina auki 🤣
- Anonyymi
6 oikein. Pyydän anteeksi 🤣
Kelpo tulos!
Mitä sitä anteeksi pyytelemään, tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee ja puolet niistä oli niitä vanhoja 😁
Ja nyt nukkuun, oli tarkoitus töitäkin aamusta tehdä 😱😂
Saatiin sama tulos. 😀👍
"Tuloksesi: 11 / 12
Wautsivau!
Huh, sinulla on mieletön kasvo- ja nimimuisti! Kenties olisit arvannut monet tv-kasvot jo yhdestä luukusta? Joka tapauksessa suorituksesi oli aplodien arvoinen, onnittelut! "Tuloksesi: 10 / 12
Wautsivau!
Huh, sinulla on mieletön kasvo- ja nimimuisti! Kenties olisit arvannut monet tv-kasvot jo yhdestä luukusta? Joka tapauksessa suorituksesi oli aplodien arvoinen, onnittelut! Palkinnoksi tästä voisi sopia vanha kunnon vohvelirauta tai seinäkello, jolla koristaa pirtin seinää, tuumivat kuvassa olevat Ruutuysin juontajat Jorma Pulkkinen ja Sirpa Viljamaa.
Olisin muuten saanut myös 11p. Jos olisin muistanut Marcon sukunimen🫢 sinne päin se kyllä meni mutta ei ihan oikein🤣Loistava tulos!
Oikeinkirjoitus on aika isossa roolissa tuossa visassa, harmillisestikin 😁randombypasser kirjoitti:
Loistava tulos!
Oikeinkirjoitus on aika isossa roolissa tuossa visassa, harmillisestikin 😁Niin on. Eikö nimestä sais edes puoli pistettä😉
Haaveilija39 kirjoitti:
Niin on. Eikö nimestä sais edes puoli pistettä😉
Ehei, visoissa ei tunneta armoa, tämä on totista! Leikkiä... 😂
randombypasser kirjoitti:
Ehei, visoissa ei tunneta armoa, tämä on totista! Leikkiä... 😂
No voi pahus🤣😂
- Anonyymi
11/12, olis ollut täydet pojot, mutta kun BumtsiBum juontajan sukunimessä oli yhden kirjaimen virhe. Mulla kyllä jää helposti nimet ja kasvot mieleen joka aiheuttaa välillä hassuja tilanteita. Kun nään jonkun kerran aiemmin nähdyn tyypin uudelleen, niin mä muistan nimen jne. ja tyyppi ei muista nähneensä mua ollenkaan 😂
N31Loistava tulos!
Mä en välttämättä muista nimeä, mutta kasvot, olemuksen muistan ikuisesti ja tiedän kun olen jonkun kohdannut joskus aiemmin, vaikka ohimennenkin 😂
- Anonyymi
10/12 mutta epistä, kirjotin Marco Bjurströmin väärin eikä hyväksytty.
Jaana Pelkosta en tosiaan tunnistanut. Ihmettelen kun aika vähän kiinnitän huomiota kasvoihin.Loistava tulos!
Nuo visat on oikeinkirjoitusnatseja aina, sen pitää olla oikein pisteet menee. Ja hei, totta puhuen, Marko Burnsturm ei välttämättä ole sama tyyppi, eikö? 😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t4012873V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!914461Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1144134- 513688
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳533381- 1203367
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul492282- 432251
Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul312054On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva141718