Pieniä lihomisia ei voi aina estää,koska aina ei ole aikaa liikunnalle ja kun siihen ei ole aikaa rytmi menee sekaisin,syö mitä syö .Paljon herkkujakin.
Se pitää vain palata mahdollisimman nopeasti entiseen rytmiin syömällä terveellistä ruokaa ja tekemään liikuntasuoritukset niin saa lihomisen pysäytettyä.
Jos epäterveellisen elämän antaa jatkua pitempään alkaa lihominen.
Pienille lihomisilke ei voi mitään,lihomisen pysäyttäminen
Anonyymi-ap
3
197
Vastaukset
- Anonyymi
Paino riippuu aivan elämäntyylistä
1 Syö terveellisesti ja harrastaa liikuntaa PAINO PYSYY SAMASSA
2 Syö epäterveellisesti ja ei harrasta yhtään liikuntaa
LIHOO- Anonyymi
Siihen on kolmaskin vaihtoehto,mutta harva siihen pystyy.
3 syö vain 1500 -1800 kaloria päivässä eikä harrasta yhtään liikuntaa .
- Anonyymi
Jos on sairas, niin ei voi mitään. Tavallinen ihminen voi, kun seuraa, mitä syö. Päivässä kukaan ei pysty lihomaan. Ymmärrätkö tämän?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa843072Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3162730Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1911506Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621202Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2401141Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281011- 117960
- 70948
- 77945
- 72914