Muutama kuukausi ollaan keskusteltu/viestittely puhelimessa lähes päivittäin. Kerran tavattu ja puhuttiin, että molemmat haluaisi tavata uudelleen. Nyt on kuitenkin hänen puolelta KOLME tapaamista peruuntunut muutama tunti ennen näkemistä erinäisten selkäkipujen (josta kävi ilmi viestitellessä, että illan aikana parantunutkin yhtäkkiä), lapsi palasikin aikaisemmin toiselta vanhemmalta tai muuten vain väsymyksen takia. Tyyppi sanoo että haluaisi tavata, mutta aina tulee jotain. Hän on monella tavalla mukava ihminen, mutta hieman epäsosiaalinen. Silloin kun hän on aloitteellinen ja kysyy mitä kuuluu, niin tietenkin vastaan ja kysyn takaisin, niin hän kyllä kertoo ja vastaa jatkokysymyksiini, mutta keskustelu tuntuu tössähtää siihen. Hän ei kysy jatkokysymyksiä ja vastaa tyyliin yhdellä sanalla,joten ei tunnu luonnolliselta yksinkeskutelu.
Kannattaako ottaa puheeksi tutustumisen vaikeus, vai antaako vain olla ja etsiä seuraavaa :D
Mitä tehdä tapailu suhteen
Anonyymi-ap
2
544
Vastaukset
Miestä pelottaa jokin. Sano että tavataan keskiviikkona klo 6 tai sitten antaa olla. Minusta kuulostaa hassulta tuollainen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh1831321- 791062
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm93869- 77845
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp82767- 119744
- 109695
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante114603- 48587
- 18548