Tuosta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000009610590.html
Onneksi oli noita legendaarisia vanhoja pieruja mukana, muuten olis kyllä mennyt ihan vihkoon. Ikä on vain numero... Seli seli 😂
Vaikutat melkoiselta sateentekijältä! Loistava tulos.
Vastasit oikein 9 kysymykseen
Perjantain OhjaajaVisa - Tunnista leffaohjaajia kuvista
38
275
Vastaukset
8/12 no ohjaajat ohjaa ei niitä nää leffoissa vetoan vahvasti tähän.😄.
- Anonyymi
Loistava puolustuspuhe! 😂 Se on juuri noin!
Hieno tulos!
Harvemin ne tosiaan postaa siinä linssin edessä, pois lukien mm. Woody Allen, niin eipä ihme jos ei muista 😂Anonyymi kirjoitti:
Loistava puolustuspuhe! 😂 Se on juuri noin!
Kiitos ja kumarrus!😊. Niin munkin mielestä vaikka ite sanonkin.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Kiitos ja kumarrus!😊. Niin munkin mielestä vaikka ite sanonkin.😄.
No se pedof... perfektionisti nyt tunkee itteensä vähän jokapaikkaan.😁.
Mikkojuhan kirjoitti:
No se pedof... perfektionisti nyt tunkee itteensä vähän jokapaikkaan.😁.
Äijällä on hupailuilta selvästi 🤣
randombypasser kirjoitti:
Äijällä on hupailuilta selvästi 🤣
No on ollu ihan hyvä päivä ja fiiliskin on ihan ok.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
No on ollu ihan hyvä päivä ja fiiliskin on ihan ok.😄.
No sulta tulee vähän roisimpaa läppää heti alkuiltaan, niin kiinnitti huomiota 😁
Ja aika moni voisi ottaa tosta herneen hengityselimiin, mä en, niin silläkin 😉randombypasser kirjoitti:
No sulta tulee vähän roisimpaa läppää heti alkuiltaan, niin kiinnitti huomiota 😁
Ja aika moni voisi ottaa tosta herneen hengityselimiin, mä en, niin silläkin 😉Niin no sitä woody allenia mä meinasin kai siitä joku sen fani vois suuttuakin. Eipä nyt tullu tuota ajateltuakaan että joku vois loukkaantua.🤔🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Niin no sitä woody allenia mä meinasin kai siitä joku sen fani vois suuttuakin. Eipä nyt tullu tuota ajateltuakaan että joku vois loukkaantua.🤔🙂.
Palstalla voidaan loukkaantua pelkästään pilkusta väärässä paikassa 🤣
Palstalla voidaan loukkaantua pelkästään pilkusta väärässä paikassa 🤣
Totta tuokin kyllä.😄.
Mikkojuhan kirjoitti:
Totta tuokin kyllä.😄.
On on, mähän niitä vääriä pilkkuja vääriin paikkoihin olen ehtinyt kylvämään 🤣🤣
On on, mähän niitä vääriä pilkkuja vääriin paikkoihin olen ehtinyt kylvämään 🤣🤣
Ai...sinäkin enkö mä olekaan ainoa.😃.
Mikkojuhan kirjoitti:
No sehän on ihan huojentavaa vaan.😄.
No en mä tiedä, olis helpompaa jos vain yksi taho olis targettina, muut vois vihellellä menemään tutkan alla 😂
No en mä tiedä, olis helpompaa jos vain yksi taho olis targettina, muut vois vihellellä menemään tutkan alla 😂
Voihan se noinkin nähdä mutta eipä tarvii kenenkään yksin uhrautua.🙂.
Mikkojuhan kirjoitti:
Voihan se noinkin nähdä mutta eipä tarvii kenenkään yksin uhrautua.🙂.
Niin, se on se toinen näkökulma, hajautettu hyökkäyskohde 😂
- Anonyymi
Sama 9
-harmiseikirj- Vaikutat melkoiselta sateentekijältä! Loistava tulos.
Vastasit oikein 9 kysymykseen
Onneksi ei tarvinnut oikeinkirjoitusta harrastaa🤣Hieno tulos!
Jep, se oli luojan lykky, olis menny ihan metsään jos olis ite pitäny vielä kirjottaakin nimet 🤣randombypasser kirjoitti:
Hieno tulos!
Jep, se oli luojan lykky, olis menny ihan metsään jos olis ite pitäny vielä kirjottaakin nimet 🤣Voisin nyt tunnustaa, että naamat oli toisilla hyvinkin tuttuja, mutta nimet ei ihan jokaisella kyllä auennut.🤭
Kiva, kun järjestät ja intoudun samalla näihin visoihin mukaan🤗Haaveilija39 kirjoitti:
Voisin nyt tunnustaa, että naamat oli toisilla hyvinkin tuttuja, mutta nimet ei ihan jokaisella kyllä auennut.🤭
Kiva, kun järjestät ja intoudun samalla näihin visoihin mukaan🤗Aaa, no se on ihan tavalista, sama ittellä joidenkin kohdilla, naama oli tuttu, mutta sitten tarjotut nimet oli ihan että kuka muka???? 🤣
Olepa hyvä, näitä on kiva heitellä ja onneksi Norppa lomittaa aktiivisesti jos minä en jaksa/muista/ehdi, visaa riittää melkein joka päivälle 🤗
Siinä kohtaa tajusin visan menevän ihan perseelleen, kun en edes Spielbergiä enkä Almodovaria tunnistanut...
6 pistettä.Kelpo tulos!
Taisit vähän hätäillä, luulen, olen melko varma että rauhallisemmin ja keskittymällä olisit napannut 10 tai enemmän. Ensi kerralla sitten, jooks?
Ensalkuun ajattelin, mahdanko tunnistaa ketään, mutta oli siellä pari-kolme, joita arvasin vähän vahvemmin 😅
Vaikutat melkoiselta sateentekijältä! Loistava tulos.
Vastasit oikein 9 kysymykseen- Anonyymi
10/12
Siellä oli pari outoa naamaa. Tuskin olen koskaan kuullutkaan. Muuten kiva visa. 😊
"Vaikutat melkoiselta sateentekijältä! Loistava tulos.
Vastasit oikein 9 kysymykseen"
Kiitti! 😀Tulos: 9/12.
- Anonyymi
En tiennyt juuri mitään, arvaamalla sain 8 oikein. Odotusarvo tälle visalle on kuitenkin noin 7 oikein, vaikka arvaisi kaiken, koska 12 kysymystä ja vain 2 vaihtoehtoa jokaiseen kysymykseen + 1 lähes varmasti oikein vihjeellä. Eli puolet kysymyksistä pitäisi saada oikein vain arvaamalla.
T. Lidl-miesHieno tulos!
Todennäköisyyslaskennan teorian mukaan odotusarvo on 50% eli 6 oikein, se ei muutu edes vihjeiden myötä koska lopulta jopa vihjeen jälkeen voi arvata väärin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t5714691V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1035507Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1804737- 714011
Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳613661- 1213550
- 692683
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul512449Keskusta hajoaa Palojärvi lähtee
Suomen Keskustan ryhmä hajoaa Kemijärvellä. Kalastaja Palojärvi sai tarpeekseen ja loikkasi Sitoutumattomat Aati Virkkul392258On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211953