Riikka on aika nätti punaisessa kesämekossansa

Anonyymi-ap

Minun silmään Purran Riikak on aika hottis naapurintyttö, tuossa punaisessa kesäleningissänsä.
https://urly.fi/3aoF

Riikka ei ole luuviulu. On sellainen sopivasti lantion ja peffan pyöreyttä omaava nainen. Kovasti tykkään.

33

383

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minusta kanssa nätti kolttu! Poliittisesti pidän enemmän Marinin ajatuksista. Vartalon muotoihin näin naisihmisenä en ota kantaa:-)

      • Anonyymi

        Niinpä, eiköhän se poliittinen ajatusmaailma ole politiikassa kuitenkin tärkeintä.


    • Anonyymi

      Panisin Riikkaa jos antaisi.

      • Anonyymi

        Sama täällä. Mutta kaikkien aikojen hottiksista hottisin politiikan muijista on Jutta Urpilainen. Siinä on niin pantava nainen että saman tien kun edes ajattelee häntä, alkaa alapäässä tuntua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sama täällä. Mutta kaikkien aikojen hottiksista hottisin politiikan muijista on Jutta Urpilainen. Siinä on niin pantava nainen että saman tien kun edes ajattelee häntä, alkaa alapäässä tuntua.

        Minä haaveilin muutama vuosi sitten jos pääsisin Katri Kulmunin pillua nuolemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä haaveilin muutama vuosi sitten jos pääsisin Katri Kulmunin pillua nuolemaan.

        Täytyykin Googlata kuka tu on....


    • Anonyymi

      Riikka on Hottis, Sanna on lahna.

    • Anonyymi

      Riikalla on se outo irvistys. Luuleeko se itse hymyilevänsä?

      • Anonyymi

        Krokotiilin irvistys.


    • Anonyymi

      Hame tekee naisen, poliitikonkin.

      • Anonyymi

        Kyllä, paitsi minari, se tekee kantajastaan halvan tyrkyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä, paitsi minari, se tekee kantajastaan halvan tyrkyn.

        Mieluummin minihame, kuin kaapu.


    • Anonyymi

      Olet ilmeisesti kahdeksankymppinen.:)

      • Anonyymi

        Mistä arvasit?


    • Anonyymi

      Ruma laatikkopää natsi se on.

      • Anonyymi

        Oletpa kitkerän katkera ja kateellinen. Sääli tuttujasi😅😂


    • Anonyymi

      Riikka on luonnollinen, rehellinen ja luotettava.
      Hän on Suomalaisten puolella, upeasti☺

    • Anonyymi

      Siisti navettatakki.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tämä ketju saa aikaan paniikin ja Riikan vihaajan spämmihermo pettää....

    • Anonyymi

      "Sama täällä. Mutta kaikkien aikojen hottiksista hottisin politiikan
      muijista on Jutta Urpilainen."

      Jutta oli aika mageen näköinen silloin 2007...2011 aikoihin. Sellainen pehmeän naisellisen sensuelli ja mehevä, vähän joka paikasta.

      Tässä 2011 videossakin Juttan naama on edelleen aika antavan näköinen.
      https://youtu.be/0xLMUn6CiZE

      Niitä Juttan "miljoona euroa tunnissa" tienaamia rahoja ei tietenkään ole nähty ikinä, eikä nähdä. Tätä nykyä Jutta on menettänyt viehätysvoimansakin ihan täysin.

    • Anonyymi

      Kyllä määkin ton Riikan kanssa haluaisin olla silleen.... Mutta niin haluaa 42.594 muutakin suomalaista miestä.

      Jono on aivan hiiirvittävän pitkä. Kaikki haluais jo päästä tulevan valtiovarainministerin kanssa juttusille.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tää olikin aikamoinen yllätys, että Riikka on noin kova hevimusiikin ystävä.
      https://urly.fi/3atc

      Eilen sunnuntaina Purra istui vihreiden Fatim Diarran kanssa Olympiastadionilla Rammsteinin konsertissa. Diarraa ei näkäjään yhtään ahdista istua vierekkäin, vaikka RIikak ei uskokaan 2035 hiilineutraalin toteutumiseen. Eikä pakolaislaumojen Suomeen imuroimiseenkaan.

      Takarivissä istuu myös vasemmistolainen hevari, luutamummo Halonen yhdessä puolisonsa kanssa.

      • Anonyymi

        Melkoinen irvistys Purralla tuossa kuvassa. Taitaa takinkääntö alkaa tuntua kirpeältä suussa.


      • Anonyymi

        Onko Purra siis tuo 100-vuotiaan kiinalaismummelin näköinen eukko?


    • Anonyymi

      Riikka on Fatimin kanssa eturivin niin sanotun nollarivin paikoilla, jotka on heille etukäteen syystä järjestetty Tuosta rivistä hevrirokkiyhtye poimii itsellensä takahuoneeseen illan naisseuralaiset.

    • Anonyymi

      Oikein kaunis suomineito.

    • Anonyymi

      Mutta Riikka ei kelpaa kuin Suomen Uutisten kansikuvaksi 🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      sopii hyvin punaiseen ja hikiseen rumaan naamaan.

    • Anonyymi

      Minusta Riikalle tosi hyvin sopi se vihreä mekko.

    • Anonyymi

      Onhan tuo mutta pääasia lienee, että on 1000 kertaa älykkäämpi kuin Sanna.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      359
      4121
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1769
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      1515
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1350
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1296
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1200
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1194
    Aihe