Uus yritys!:)

Laitetaan nyt uuteen aloitukseenkin tää linkki mikä epäonnistu edellisessä. Siis dokkari Elmeristä 20v joka tekee tiktok videoita miehille miten saada naisia.🙂.

https://areena.yle.fi/1-63886612

63

508

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onkohan Elmeri tehnyt tik tok videota kenkävalinnoista, että tarralenkkareilla flaksi käy :D Jos ei ole niin siinä olisi saumaa jonkun muun yrittää, kaikki lähtee kengistä.

      -harmiseikirj.-

      • Niin en osaa sanoo. Vois kyllä kuvitella että se on jonkun kenkä jaksonkin tehny jos on hiuslakan suihkuttelulta kerenny. Elmeri ei ainakaan kovin ilmastotietoinen oo sillä saralla.🙂.


    • Taitaa ihan sen suosituimmankin "teorian" mukaan olla olemassa kaksi eri miestyyppiä, jotka iskevät naisiin:

      A) miehekkäät, vahvat, karvaiset, karupiirteiset nallekarhumaiset "suojelijat"
      B) poikamaiset, hoikat, sliipatut "kiiltokuvapojat" - tästä esimerkkeinä Giocomo Casanova ja Don Juan, sekä Daavid-patsas

      Luokkaan B kuulunee tämä Elmeri. Tosin ei ole omaan makuuni mitenkään komea, mutta makujahan on laidasta laitaan ja hyvä niin. :)

      Ja nuo teoriathan lentävät siinä vaiheessa romukoppaan, kun ihastuukin yhtäkkiä vaikka vasten tahtoaankin täysin erilaiseen mieheen kuin mitä pidetään yleisesti komeana...

      • Joo...ite mä en usko oikein mihinkään noista teorioista vaan siihen että jokaisella on omat yksilölliset mieltymykset ja kiinnostuksen kohteet mitkä viehättää eikä asiaa pysty yleistämään. Enkä muutenkaan usko että ulkonäkö on mikään merkittävä tekijä isoimmalla osalla joillakin tietysti.🙂.

        Jos tuon suosituimman teorian mukaan pitäis itseä luokitella niin oon ehdottomasti A. Mutta mä en siis usko ollenkaan näihin luokitteluihin ja tasoihin millääntapaa.😊.


    • Damn... Mä oon niin väliin putoaja, että peli on menetetty uuden ajan elmereille... 😂

      • Kyllä mä luulen että noi Elmerit niitä on ketkä on hukassa pahasti ja sitä tolla koko showlla peitetään tajusi ne sitä ite tai ei.😄. Eikös noita jossain vaiheessa sanottu metroseksuaaleiksi näin muistelisin.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kyllä mä luulen että noi Elmerit niitä on ketkä on hukassa pahasti ja sitä tolla koko showlla peitetään tajusi ne sitä ite tai ei.😄. Eikös noita jossain vaiheessa sanottu metroseksuaaleiksi näin muistelisin.🙂.

        Paha sanoa, ehkä elmereillä natsaa seksin suhteen. Tosin seksi on mulle vain ihana bonus, niin olen persnetolla jo siinä vaiheessa 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Paha sanoa, ehkä elmereillä natsaa seksin suhteen. Tosin seksi on mulle vain ihana bonus, niin olen persnetolla jo siinä vaiheessa 😂

        No natsaakohan ees sen suhteen vai onko se vaan imagoo sekin. No joo kyllä samanhenkisten naisten kanssa voi natsata ja samanhenkinen tuntui kyllä äiti mammakin olevan että varmaan on tottunut pyörimään koko ikänsä omanlaisessaan piirissä ja kuvittelee että myös ihan peruspulliaisen elämä on samanlaista kuin heidän. Min silmiin se näytti oikeesti ihan sketsi videolta missä tehdään pilas Elmerin tapaisista ihmisistä ja meni pitkään pohtiessa että voiko tää ihan oikeesti olla aito.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No natsaakohan ees sen suhteen vai onko se vaan imagoo sekin. No joo kyllä samanhenkisten naisten kanssa voi natsata ja samanhenkinen tuntui kyllä äiti mammakin olevan että varmaan on tottunut pyörimään koko ikänsä omanlaisessaan piirissä ja kuvittelee että myös ihan peruspulliaisen elämä on samanlaista kuin heidän. Min silmiin se näytti oikeesti ihan sketsi videolta missä tehdään pilas Elmerin tapaisista ihmisistä ja meni pitkään pohtiessa että voiko tää ihan oikeesti olla aito.😄.

        No en tosiaan edes avannut linkkiäsi, sorry, on näitä vähintään oman elämänsä PUA-tapauksia jo tullut kohdattua intterneetsin ihmeellisessä maailmassa ja muutamaa vaille olen aika varma että minä saan enemmän seksiä kuin ne näin nykyisellä en jaksa edes yrittää -menollani 😂

        Mutta kun en tiedä, niin on hyväksyn sen mahdollisuuden että elmereillä on vientiä niin että vanhaa huimaa 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No en tosiaan edes avannut linkkiäsi, sorry, on näitä vähintään oman elämänsä PUA-tapauksia jo tullut kohdattua intterneetsin ihmeellisessä maailmassa ja muutamaa vaille olen aika varma että minä saan enemmän seksiä kuin ne näin nykyisellä en jaksa edes yrittää -menollani 😂

        Mutta kun en tiedä, niin on hyväksyn sen mahdollisuuden että elmereillä on vientiä niin että vanhaa huimaa 😁

        Jos nauraa haluut niin kato ihmeessä ne läpät oli mun mielestä ihan hervottomia ja se hiuslakan määrä. Sitä menee monta pulloo päivä kun fledan pitää olla mintissä kato mikä onkin kuulemma ensimmäinen asia mitä se ajattelee aamulla kun se herää.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jos nauraa haluut niin kato ihmeessä ne läpät oli mun mielestä ihan hervottomia ja se hiuslakan määrä. Sitä menee monta pulloo päivä kun fledan pitää olla mintissä kato mikä onkin kuulemma ensimmäinen asia mitä se ajattelee aamulla kun se herää.🙂.

        En kato, olen parit PUA-videot nähnyt osittain ja meinasin kusta housuihini 🤣


      • Luojan kiitos🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        En kato, olen parit PUA-videot nähnyt osittain ja meinasin kusta housuihini 🤣

        Kato kato nyt...vai etkö sä muka uskalla?😂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Luojan kiitos🤣

        Ai siis kusista housuissa? No saahan ne aina pestyä 🤣🤣


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Kato kato nyt...vai etkö sä muka uskalla?😂.

        Nooo... En uskalla, ok? 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Nooo... En uskalla, ok? 🤣

        No höh...eikö sun pitänyt olla yllytyshullu.😄. No eiköhän se ihan allsprite oo vakka et kattoiskaan.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        No höh...eikö sun pitänyt olla yllytyshullu.😄. No eiköhän se ihan allsprite oo vakka et kattoiskaan.🙂.

        No olen ja en. Been there, done that, seen all... Joo ei jaksa, ne PUA:t on kaikki samaa sarjaa, harva tosissaan otettavia, niin mä annan elmereiden hallita omaa Suomi-skeneään 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        No olen ja en. Been there, done that, seen all... Joo ei jaksa, ne PUA:t on kaikki samaa sarjaa, harva tosissaan otettavia, niin mä annan elmereiden hallita omaa Suomi-skeneään 🤣

        Jep. Tätä ei kyllä tosissaan pysty ottamaan kuin suuresti ponnistellen ja sillonkin on tosi vaikeaa.🙂.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Jep. Tätä ei kyllä tosissaan pysty ottamaan kuin suuresti ponnistellen ja sillonkin on tosi vaikeaa.🙂.

        Nooo, niin... Taidan kattoa mieluummin Kummelia, Panomies... 🤣🤣🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Nooo, niin... Taidan kattoa mieluummin Kummelia, Panomies... 🤣🤣🤣

        Sekin menee enemmän aidosta kuin tää.😄.


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai siis kusista housuissa? No saahan ne aina pestyä 🤣🤣

        Ei sentään..

        vaan videolla jätkä laittaa lakkaa hiuksiinsa liikaa, iskee naisia merkkivaatteissa. Asukokonaisuus oli jotain 2000€ luokkaa. Tulee mieleen erään maan miehet, enempää en sano etten loukkaa ketään. Mutta siis jos näkisin niin kiertäisin tuommosen kaukaa. 🫣


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Sekin menee enemmän aidosta kuin tää.😄.

        TOTTA! Kummelin Panomies on alan mies, oppi-isä 😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei sentään..

        vaan videolla jätkä laittaa lakkaa hiuksiinsa liikaa, iskee naisia merkkivaatteissa. Asukokonaisuus oli jotain 2000€ luokkaa. Tulee mieleen erään maan miehet, enempää en sano etten loukkaa ketään. Mutta siis jos näkisin niin kiertäisin tuommosen kaukaa. 🫣

        Aaaa, tartteekin kokeilla moisia vaatteita ja kattoa lähdetkö karkuun kahvilta 🤣
        Saateri ei vaan ole halua ihan äkkiseltään kaivaa 2000€ riepuihin, mutta ehkä mä jotain keksin 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Aaaa, tartteekin kokeilla moisia vaatteita ja kattoa lähdetkö karkuun kahvilta 🤣
        Saateri ei vaan ole halua ihan äkkiseltään kaivaa 2000€ riepuihin, mutta ehkä mä jotain keksin 😁

        Ne sun housut on ihan hyvän merkkiset👌🏻 joku kiva pikkutakki siihen päälle… hymm mielenkiinnolla odotan mitä seuraavaksi näen🤭🤗


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Ne sun housut on ihan hyvän merkkiset👌🏻 joku kiva pikkutakki siihen päälle… hymm mielenkiinnolla odotan mitä seuraavaksi näen🤭🤗

        Mitkä housut???? 😱🤭😉😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Mitkä housut???? 😱🤭😉😂

        Voitkin yllättää ilman housuja😂😘 pitänee vissiin mennä kohta nukkuu🤪


      • randombypasser kirjoitti:

        TOTTA! Kummelin Panomies on alan mies, oppi-isä 😂

        Ehkä siitä jotain oppiakin voi.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ehkä siitä jotain oppiakin voi.😄.

        Jos ei muuta, niin ainakin sitä asustuksen tyyliä, sen on pakko toimia!!! 😂


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Voitkin yllättää ilman housuja😂😘 pitänee vissiin mennä kohta nukkuu🤪

        Eli riittää kun on oikea logomerkki ahterin yläosassa kiinni ja vyö näön vuoksi lanteilla? Kuulostaa aika kivalta, oikeastaan 😁😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Eli riittää kun on oikea logomerkki ahterin yläosassa kiinni ja vyö näön vuoksi lanteilla? Kuulostaa aika kivalta, oikeastaan 😁😂

        Joo just ne😉 ne on just hyvät…


      • randombypasser kirjoitti:

        Jos ei muuta, niin ainakin sitä asustuksen tyyliä, sen on pakko toimia!!! 😂

        Joo kyllä se tyyli vois tulosta tuoda.😄.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo just ne😉 ne on just hyvät…

        Aidot nahkahousut siis.🤔😁.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo just ne😉 ne on just hyvät…

        Hupsu, mees nukkuun välillä 😉😘


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Aidot nahkahousut siis.🤔😁.

        Niin noh nahkahousutkin käy😅


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Joo kyllä se tyyli vois tulosta tuoda.😄.

        Jaa'a, tiiä siitä, mutta ei siinä paljon häviä jos kokeilee 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Hupsu, mees nukkuun välillä 😉😘

        Joo taidan luovuttaa… kello onkin jo aika paljon.😴😴


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaa'a, tiiä siitä, mutta ei siinä paljon häviä jos kokeilee 😁

        Ei...ei häviä.🙂.


      • Haaveilija39 kirjoitti:

        Joo taidan luovuttaa… kello onkin jo aika paljon.😴😴

        Kauniita unia 😘


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Ei...ei häviä.🙂.

        Joten palstamiittiin varusteemme ovat:
        -Leder hosenit
        -Mulle peruukki
        -Huomiopaidat
        -Liikkuvat lanteet

        Check 🤣


      • randombypasser kirjoitti:

        Kauniita unia 😘

        Kuin myös😘


      • randombypasser kirjoitti:

        Joten palstamiittiin varusteemme ovat:
        -Leder hosenit
        -Mulle peruukki
        -Huomiopaidat
        -Liikkuvat lanteet

        Check 🤣

        Jep. Lähetään vaikka siitä liikkeelle.😄.


    • Mutta miks se käyttää niin hirveesti tota hiuslakkaa. miten se sillä naisia saa, nehän tukehtuu. Ja toisaalta, miks se otti puheeksi ne Air forcet, kun mulla ne on just kaikkeista parhaimmat kengät.

      • Anonyymi

        Sen mielestä hiuksilla pokataan eniten naisia ja hiusten pitää olla naisiin vetoavia. Ehkä näyttää mieheltä, jolla on varaa käydä joka päivä parturilla.

        Hiuslakka saattoi olla joku sisäpiirivitsi hyvinkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sen mielestä hiuksilla pokataan eniten naisia ja hiusten pitää olla naisiin vetoavia. Ehkä näyttää mieheltä, jolla on varaa käydä joka päivä parturilla.

        Hiuslakka saattoi olla joku sisäpiirivitsi hyvinkin.

        Mun mieleen yksittäisistä kasvojen piirteistä eniten ovat silmät. :)


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mun mieleen yksittäisistä kasvojen piirteistä eniten ovat silmät. :)

        Siis tarkoitin yleisesti miehiä koskien, en että Elmerin kohdalla.


      • Jaa..a sen mielestä fleda pitää olla mintissä ja se vaatii monta pulloo hiuslakkaa päivässä. Tosissaan en kyllä voi ymmärtää mutta jokainen tavallaan kai ja niin pois päin.😄.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mun mieleen yksittäisistä kasvojen piirteistä eniten ovat silmät. :)

        Silmät on sielun peili.😊.


      • Kirjautumatonpalstalutka kirjoitti:

        Mun mieleen yksittäisistä kasvojen piirteistä eniten ovat silmät. :)

        Minäkin pidän silmiä viehättävimpinä🙄 voin sanoo jos liikaa tuijottaa omiin hiuksiin, niin se on kyllä moro.


    • Anonyymi

      Paksuposket ei naista saa.

      • Mihin tämä kommentti perustuu?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Mihin tämä kommentti perustuu?

        Totuuteen.


      • Enemmän kuin ikinä kykenet kuvitteleen kun se minkälaiset posket sattuu olemaan on nääs siinä asiassa täysin merkityksetön juttu.😄. Sulla se syy siis on ihan muualla vaikka poskias siitä syyttäisitkin.🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Enemmän kuin ikinä kykenet kuvitteleen kun se minkälaiset posket sattuu olemaan on nääs siinä asiassa täysin merkityksetön juttu.😄. Sulla se syy siis on ihan muualla vaikka poskias siitä syyttäisitkin.🙂.

        Sanoo ikisinkku 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ikisinkku 😂

        En oo sinkku nytkään.😄.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoo ikisinkku 😂

        Tämänkin laukoja katsoo ihan vaan sinne omaan peiliin! No mitäpä näet?

        Niin ei näytä kovinkaan hyvältä.. ei ainakaan sisäisesti!!


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        En oo sinkku nytkään.😄.

        Seukkaatko Pullean Kaveripojan kanssa? Tuskin naisen kanssa kun olet palstalla aamusta yöhön 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Seukkaatko Pullean Kaveripojan kanssa? Tuskin naisen kanssa kun olet palstalla aamusta yöhön 😄

        Tottakai nainen ja ihana ja kauniskin vielä mutta sen enempää palstan ei asiasta tietää tarvikaan. Muut asiat kun on ihan meidän kahden välisiä. 🙂.


      • Anonyymi
        Mikkojuhan kirjoitti:

        Tottakai nainen ja ihana ja kauniskin vielä mutta sen enempää palstan ei asiasta tietää tarvikaan. Muut asiat kun on ihan meidän kahden välisiä. 🙂.

        Varmaan Liisa Jaakonsaari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan Liisa Jaakonsaari

        Sä tulisit niin kateelliseks jos oikeesti tietäisit että sun pää rääjähtäis.😂. Mutta nyt on nukkumaan menon aika. Hyvää yötä mulla ainakin on oma kulta kenestä nähdä unta toivottavasti dullekin vielä joku löytyy vailla sitten se jaskonsaaren lissu kun se sun suosikki tuntuu olevan.🙂.


    • Kai tuo tyyli vetoaa niin tyttöihin kuin homoihinkin, mutta saakohan tuolla oikeasti oikeita naisia?

      • Varmaan joitain Elmerin henkisiä naisia kai nekin sitten oikeita on.😄.


      • Mikkojuhan kirjoitti:

        Varmaan joitain Elmerin henkisiä naisia kai nekin sitten oikeita on.😄.

        Yleensä tuollaiset nuoret, söpöt, hyvin pukeutuvat ja käyttäytyvät pojat vetoavat nuorempiin tyttöihin, koska ovat kiltin ja vaarattoman oloisia.

        Poikabändien jäsenten imagot ovat yleensä hyvin laskelmoidusti luodut täyttämään juuri näitä vaatimuksia täyttämään tuottajien taskut teinityttöjen rahoilla.

        Aikuiset naiset yleisesti arvostavat vähän aikuisemman oloista ja näköistä miestä. Jopa Elmeriä nuoremmat naiset, jos ovat jo henkisesti aikuisia. 😉


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      52
      2447
    2. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      246
      2219
    3. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1290
    4. Tiiät että oon sulle ainoa sopiva mies

      Jonka oot koskaan nähnyt. Tämä on täysin selvä asia.
      Ikävä
      148
      1282
    5. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      37
      1211
    6. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1141
    7. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      63
      1094
    8. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      54
      942
    9. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      57
      936
    10. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      900
    Aihe