paras kitaristi Suomessa. mm Hanoi ROcks
https://www.youtube.com/watch?v=V2SD3pEZ3N4&ab_channel=PelleMiljoona-Topic
Kannatamme Andy McCoy Suomen presidentiksi 2024
24
547
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan yhtä sopiva pressaks kun muutkin ehdokkaat
- Anonyymi
30 tonnia fyffeen tottunut on liian vähän- kokoomus siirtelee tollasta 30 miljardia ulkomaille sujuvasti ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 tonnia fyffeen tottunut on liian vähän- kokoomus siirtelee tollasta 30 miljardia ulkomaille sujuvasti ...
Andy lopettaisi UKrainan selkkauksen yhdessä päivässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Andy lopettaisi UKrainan selkkauksen yhdessä päivässä.
juhlistetaan tällä Andyn onnistunutta taiteilija-eläkettä .
https://www.youtube.com/watch?v=yxUYn1xTp-4
ja lycka till ! - Anonyymi00030
Ukrainalaiset tappavat jo toisiaan
- Anonyymi
Kaikenlaisia pösilöitä ,maa päällään kantaa .....
- Anonyymi
Paras kitaristi. 😅🤣😂😂🤣😅😅
- Anonyymi
Ja olisi ylivoimaisesti paras presidentti Suomessa sitten Kekkosen jälkeen.
- Anonyymi
Paras hanuristi.
- Anonyymi
Rämpytän lanttia anoen...
- Anonyymi
Andy lisäisi kaikkien suomalaisten ostovoimaa ja sillä ittelläänkin on sellaset kolkyt donaa plakkarissa niin voi ostaa jotain kivaa.
- Anonyymi
Suomen presidentti 2024 on Pekka Haavisto.
- Anonyymi
Hulkko ei ole maksanut senttiäkään veroja Suomeen, mutta joku uuno järjesti hänelle taiteilijaeläkkeen.
- Anonyymi
Näemme herran siis vastedeskin Ullanlinna-Eiran ravintoloissa.
- Anonyymi
Olisipa säästellyt niitä fyffejä myös vanhuuden varalle, niin olisi vielä nytkin sitä fyffeä, ettei tarvi ruinata valtiolta. 61 vuotiaan pitäisi tehdä vielä töitä ja elättää itse itsensä.
- Anonyymi
Meinaatko että eläkettäkin varten suomalaisten pitäisi ensin luopua kaikesta omaisuudestaan?
Taidat olla persujen eliittiä...
- Anonyymi
Omistaa kuulemma arvokkaan kitarakokoelnan. No jotkut eläkeläisethän myy tavaroitaan jotta rahat riittää elämisiseen.
- Anonyymi
Saako eläkeläisten tavaroista rahaa niin että sillä elää?
Voisin myydä 50 v. lahjaksi saamani kävelykepin kun käytän jo rollaattoria, flanellisen kerraston ja aika hyväkuntoiset kusiluistimet.
Laittakaa tarjouksia niin sovitaan kaupoista, kunhan hinta on riittävä niin luovun kyllä tavaroistani elääkseni sitten vähän leveämmin.
- Anonyymi
Vanha juoppo se on.
- Anonyymi
Sai juuri taitelijaeläkkeen, mutta nettovarallisuus erään sivuston mukaan peräti 6 miljoonaa euroa tai dollaria.
- Anonyymi
Andy on kunnollinen, avoin ja komeakin mies
- Anonyymi
Ei tasan oo paras kitaristi,tsiisus...
- Anonyymi00028
Andy McCoy raivostui Maria Veitolalle - Tylytti armotta: "Kiitos v***sti..."
Andy McCoy raivostui Maria Veitolalle Yökylässä-ohjelmassa vuosien takaisesta tapahtumasta.
21.3.2026 klo 7:45
Yökylässä Maria Veitola
Antti Hulkko, taiteilijanimeltään Andy McCoy, on legendaarisen Hanoi Rocks -yhtyeen kitaristi, taustalaulaja ja pääasiallinen lauluntekijä. Hän on värikäs persoona ja taiteilija. Kuva: MTV3
Yökylässä Maria Veitola -ohjelmassa päästiin tutustumaan tarkemmin rock-legenda Andy McCoyhin v. 2023. Hanoi Rocks -legenda ei kuitenkaan kutsunut Veitolaa omaan kotiinsa, vaan he menivät taiteilija Sofia Zidan luo.
Ohjelmassa Maria Veitola sai kuulla varsin tylyä tekstiä rock legendalta. McCoy käy läpi raivoissaan, mitä tapahtui Enbuske, Veitola & Salminen -talk show´n kulisseissa v. 2017.
Yökylässä Maria Veitola
Andy McCoy ja Maria Veitola Yökylässä-jaksossa. Kuva: MTV3
Rock-legenda on pukeutunut röyhelöhihaiseen paitaan, värikkääseen liiviin, huiveihin ja lierihattuun. Hän heiluu dramaattisesti lasi kädessä:
-Ensimmäisen kerran, kun tapasin sut, sen jälkeen vihasin sua, McCoy lataa käärmeissään vuosien takaisesta sattumuksesta.
-Mitä mä tein, mä olin toimittajana, se oli mun talk show? Veitola kysyy ihmeissään viattoman näköisenä penkillä istuen.
Yökylässä Maria Veitola
Andy McCoy ja bonustytär, taiteilija Sofia Zida. Kuva: MTV3
McCoy avaa:
-Siellä oli se saatanan junttikauppias. Mä luin lehteä, kun sä haastattelut jotain toista v**tun tyyppiä. Miks sulla on lehtii siinä, jos niitä ei saa lukee? Ei mua kiinnosta muiden elämä.
McCoy elehtii sanojen tueksi vihaisesti ja osoittaa sormellaan Veitolaa. Hän tulee lähelle ja heristää sormeaan aivan Veitolan nenän edessä.
Veitola on selkeästi hämmentynyt. Hän puhuu rauhallisesti ja pyytelee anteeksi:
-Vitsi mä en muista yhtään tätä. Okei Andy, mä pyydän sulta anteeksi, jos mä olen loukannut sua. Mä pyydän anteeksi, Veitola sanoo.
Yökylässä Maria Veitola
Andy McCoy, Maria Veitola ja Sofia Zida. Kuva: MTV3
McCoyn kunniaa on loukattu: - Anonyymi00029
Olis se varmaan Stubbia parempi!
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2172520- 591360
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621187Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661137Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1871088- 981073
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731059Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221058Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58985Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153982