Niinpä kirjoitelkaas tähän jotain hauskoja juttuja=
Alkaa olee aika hyvä pössis päällä.
12
225
Vastaukset
- Anonyymi
Kissa vei kielen sanotaan. Miten? Näytitkö kissalle kieltä ja se nappasi?
- Anonyymi
Kissa se vaan söpöydellään hurmaa, niin ettei sanotuksi saa.
- Anonyymi
Jos keijulla on sirkka, niin soittaako hän silloin viulua?
- Anonyymi
Sirkat soittaa salolla...
- Anonyymi
Tiesittekö että kimalainen ei osaa oikeasti lentää, kukaan ei ole vain kertonut heille.
- Anonyymi
Eikä kerrota.
- Anonyymi
Kännillä paikataan, paremmatkin varustukset.
Taitataikas, taittolenttäjiäksesi.
TAHDONsutii
- Anonyymi
Michael Jacsonin tyttärellä on aika mehevät huulet.
- Anonyymi
Ihmisillä on taipumus ajatella aikaa syntymästä kuolemaan, mutta kun aika on ovaali. Se ei lopu.
- Anonyymi
Jos se näyttää, kuulostaa jne natsilta, niin se todennäköisesti on sitä
- Anonyymi
Minkälainen on natsi? Nykynuoriso ei edes tiedä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkälainen on natsi? Nykynuoriso ei edes tiedä.
Hänellä on esim totalitaristista ja korkealentoisia ajatuksia ja suhteellisuudentajua hyvin vähän tai ei lainkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k222231Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1052211- 482073
- 321527
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2131462- 301386
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt361382- 951151
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201076- 261056