Veljen vaimo

Anonyymi-ap

olin hyvissä väleissä veljeni vaimon kanssa n. 6. vuotta. ovat olleet aviossa usean vuoden. paha oloni johtuu siitä, että olin sairaslomalla. olin muutaman sukulaisen kanssa kahvipöydässä. veljeni sanoi minulle että lähde hänen ja hänen vaimonsa kanssa veljeni saamaan kutsutilaisuuteen. ei mikään romanttinen tms. massa tapahtuma konemiehille, pientä purtavaa jne. Laitoin sitten tapahtuman lähestyessä veljeni vaimolle viestin, että monenko aikaan mennään jne. No, tämä nainen soitti sitten mulle ja kertoi, että anteeksi, että eivät halua minua mukaan. OLin aivan kummissani, olin heikko ja sairaslomalla, en osannut puolustautua mitenkään. nainen kertoi, että on pahoillaan, ei ollut tarkoitus loukata minua. haluavat mennä kahdestaan miehensä kanssa. halusin vain lopettaa puhelun ja sanoin että unohdetaan koko juttu. no. veljeni soitti sitten minulle ja sanoi että ei ymmärrä miksi vaimo teki niin. kuuntelin ja sanoin että jospa ei ole käynyt tarpeeksi miehensä kanssa. no. olempa nyt oppinut tuntemaan tätä vaimoa nyt. sehän käveli aivan täysillä veljen lupauksen yli... minusta tuntuu pahalta, en halua ottaa tätä asiaa esille. sanoinhan vaimolle että unohdetaan koko juttu. oli vaan pakko purkaa nyt tämä asia tähän ulos. olen myös huomannut, että vaimo lähettelee minulle kuvia miloin mistäkin, haluan etäisyyttä häneen, mutta ei tunnu ymmärtävän. haluan pitää hyvät välit, mutta haluan etääntyä nyt.

3

656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      no kyllähän tuo on aika outoa käytöstä, ei nuin pitäisi tehdä. olisi pitänyt minusta miehen sanoa, että tuli luvattua, ei mahda enään mitään. mielestäni tuo mies on pahasti tossun alla, kun ei pysynyt luvatussa asiassa. ei mielestäni ole kovinkaan suoraselkäistä touhua kylläkään. ja vaimo on lapsellisen mustasukkainen......

    • Anonyymi

      nyt tuntuu siltä, että pitikin tuommoisen tyypin tulla veljeni vaimoksi. olen veljen kanssa hyvissä väleissä. oltiin ennen enemmän tekemisissä kuin löysi tämän vaimonsa. en halua olla nyt tekemisässä tuommoisen naisen kanssa, joka jyräsi toisen mielipiteen. minusta tuommoinen nainen ei ole sopiva nainen veljelleni. en vain tykkää siitä enään .

    • Anonyymi

      Turhaan vedät herneen tuosta nenääsi.

      Vain kysy naiselta, miksi hän ei haluakkaan sinua tuohon yleiseen tapahtumaan.
      Kenties he menevät harvoin mihinkään "juhlaan" vain kaksistaan ja nainen koki että tämä olisi heille minimini juhla.

      Nainen kuulostaa haluavansa sinun seuraa kuitenkin, tuo oli vain yksi kerta jolloin halusi mennä vain miehensä kanssa.
      Ei ole maailman loppu eikä iso asia.

      Todellakaan sinun ei pitäisi pahoitta tuosta mieltäsi ja hieroa epäsopua perheen välille. Ehkä naine olisi voinut esittää asian hienotunteisemmin, kaikille tuota lahjaa kuitenkaan ei ole annettu.
      Jatkakaa yhdessä vain eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3078
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1255
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1241
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    5. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1046
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      50
      937
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      904
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      816
    Aihe