Pukeutumiseeni puututaan. Seksielämäni kriminalisoidaan. Jos rakastan musiikin kuuntelua, en muka osaa tehdä sitä oikein. En osaa muka tehdä mitään oikein.
En ulkonäöltäni ja luonteeltani ole mikään miesten toivenainen. Mutta miksi saan osakseni naisvihaa? Vai mitä vihaa tämä on? En ole esimerkiksi prostituoitu. Mielestäni olen kunnollinen, mutta siitä huolimatta En saa osakseni kunnioittavaa kohtelua. Miksi minut on tehty kiusattavaksi? Haluaisin vain elää ilman kiusaamista.
Miksi minut on kriminalisoitu?
9
311
Vastaukset
- Anonyymi
Koittaisit edes kerrankin niin paljon kun ätmi lukijoita aliarvioitkin (ja usein jopa syystä, sillä kulttuurinen naisviha tyhmentää ja tekee ihan keu keuksi) sitoa nämä kertomuksen eri osat edes hieman liittymään toisiinsa🤭
- Anonyymi
Ristiinpukeutuvat trolliukkelit nyt sattuu olemaan tilastoidenkin valossa usein ns hämärillä maaperillä muutenkin ainakin cybermaailmassa. Ja olethan sinä ätmikäs osoittanut sen palstallakin monta kertaa että abstrakti vihasi stalkkaamiasi naisia kohtaan on sairasta ja perusteetonta että lähdetäänkö siitä
- Anonyymi
Ooks sä nyt varma kuka mä oon?
- Anonyymi
Väärä palsta tälle avautumiselle?????????
- Anonyymi
Eiköhän tämä misogynialuola ole just oikea paikka sun inceltöräyksille
- Anonyymi
Ehkä yritetään vaan, että hylkäisin vaatteeni ja lahjoittaisin ne köyhille ilmaiseksi. Sitä mä en tee.
- Anonyymi
Se julkkis tuli kyllä meidän taloomme tiirikoilla... siis kerrostalon käytäville...
- Anonyymi
Sinua ei ole tehty kiusattavaksi ja sinulla on oikeus elää elämääsi. Ja vain lainsäädäntö/oikeuslaitos voi kriminalisoida ihmisen tekoja.
Viestistäsi ei avaudu yhtään kuka/ketkä tai mitään mutta yleisesti helvettiin ihmisten luota jotka puuttuvat pukeutumiseen - jos 18v-, musiikkimakuun tai mihinkään oman olemassa olon kokemiseen. Ihminen voi siirtyä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663215
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272263Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681849Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t271730Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161401- 281361
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61256Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281240Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101177Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631157