Karkkiale ei vaikuttanut ostospäätökseeni

Anonyymi-ap

Prismassa on nyt karkkiale.Ihmisä oli karkkihyllyillä aivan tungokseen asti.
Tuo karkkiale ei vaikuttanut ainakaan minulla yhtään ostopäätöksiin.Sitähän olisi pitänyt ostaa vähintään 20 kiloa niin olisi tullut 30:euron säästö,eikä siinä ole mitään järkeä.
Kilohinta oli 3 euroa kun se normaalisti on 6 euroa.
Ostajat olivat melkein kaikki aivan laihoja ihmisiä.

37

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun käytte kaupassa, niin kyylätkää vähän ihmisiä, minkälaiset ihmiset ostavat minkäkinlaisia tuotteita.

      Esim. paistopisteellä: onko pylly iso ja ryhti huono?

      • Anonyymi

        Kyllä minä tarkkailen kaupassa kävijöitä ja otan pois kassajonossa pitzat ja laitan karkkia tilalle koska SE laihduttaa. Tarkkailen myös eregtioita että onko ne kakkuhyllyllä tarjouskakkua jonottavilla veitsenterävät vai ei. Kysyn miehiltä onko siemensyöksyt olleet normaalit kun on syönyt proteenia 48 g päivässä kuten minä.Jos ei ole ollut niin käsken tehdä kuten minä,muovihuppu ja mononlämmittimet laittaa päähän pyörälenkille jossa pitää pyöräillä vähintään 56 si kilometriä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä minä tarkkailen kaupassa kävijöitä ja otan pois kassajonossa pitzat ja laitan karkkia tilalle koska SE laihduttaa. Tarkkailen myös eregtioita että onko ne kakkuhyllyllä tarjouskakkua jonottavilla veitsenterävät vai ei. Kysyn miehiltä onko siemensyöksyt olleet normaalit kun on syönyt proteenia 48 g päivässä kuten minä.Jos ei ole ollut niin käsken tehdä kuten minä,muovihuppu ja mononlämmittimet laittaa päähän pyörälenkille jossa pitää pyöräillä vähintään 56 si kilometriä.

        Oletko katsonut ostavatko nuoret tytöt usein kabanussia?


      • Anonyymi

        "Kun käytte kaupassa, niin kyylätkää vähän ihmisiä, minkälaiset ihmiset ostavat minkäkinlaisia tuotteita.

        Esim. paistopisteellä: onko pylly iso ja ryhti huono?"

        Onhan se tuokin elämäntehtävä. 🙄 En vain käsitä mitä sulle kuuluu mitä ihmiset ostaa ja miksi sua kiinnostaa ihmisten pyllyt? Oletko pervo?


      • Anonyymi

        "Kun käytte kaupassa, niin kyylätkää vähän ihmisiä, minkälaiset ihmiset ostavat minkäkinlaisia tuotteita.

        Esim. paistopisteellä: onko pylly iso ja ryhti huono?"

        Hyvä neuvo! Kuin olisin itse keksinyt.Minäkin pyöräilen joka aamu 57 km naamansuojus päällä ja yhdellä kädellä Litelin paistopisteelle tarkkailemaan isoja pyllyjä. Naamansuojus toimii pakkasella ja tuulella jonka tein muoviämpäristä. Kysyin isopyllyisiltä naisilta että miksi lihotte. Ja sanoin että laihdutte jos hengitätte KYLMÄÄ ilmaa eikä lämmintä. Huomasin että erektiot TOIMII erittäin hyvin ja siemensyöksyt kuin nuorena vaikka olen jo 63. Vartija oli kateellinen kun heitti minut ulos vaikka sanoin että minulla on viikon päästä VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Ihmisillä ei ole nykyään mitään käytöstapoja.


      • Anonyymi

        Minä olen ainakin hoikka ja syön kaikkea muuta mutta en minkäänlaisia makeisia. Rasvaisen pihvit on mieliruokaa ja pasta, pannukakut hillon ja vispatun kerman kanssa
        Joten nämäkin asiat riippuvat ihan ihmisten aineen vaihdunnasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kun käytte kaupassa, niin kyylätkää vähän ihmisiä, minkälaiset ihmiset ostavat minkäkinlaisia tuotteita.

        Esim. paistopisteellä: onko pylly iso ja ryhti huono?"

        Onhan se tuokin elämäntehtävä. 🙄 En vain käsitä mitä sulle kuuluu mitä ihmiset ostaa ja miksi sua kiinnostaa ihmisten pyllyt? Oletko pervo?

        Ei kiinnosta ihmisten ostokset tippaakaan


    • Anonyymi

      Vältin karkkitarjouksen koska minulla on itsekuria mitä teillä läskeillä ei ole yhtään ja ostin vain PUOLET siitä mitä ensin aioin.Ostin VAIN 56 kiloa ne riittää kuukaudeksi joten säästin RAHAA.Ei kannata ostaa yksittäin suklaa patukoita vaan kerralla säkki.En syö karkkkia enää ollenkaan koska nyt alkoi uusi kuuri,Syön vain jälkiruokaa fasupaloja ja vanilia kerma jäätelöä ja VAIN vähän karkkia 5 desti päivässä.Päälle täyte kakku kahvit 4 jästi päivässä.Kun tietää miten laihduttaa niin laihtuu.Jos SYÖ karkkia vähän niin se ei estä laihtumista koska herkutella voi VÄHÄN.Kun syö 2 det jälkiruuat ruuan päälle niin se estää ahmimista ja herkuttelua.

      • Anonyymi

        käväsin nyt taas kattomassa palstan meininkiä
        samat tyypit naputtelee ihan tuubaa kuin ennenkin

        eiks elämässä ole parempaa tekemistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käväsin nyt taas kattomassa palstan meininkiä
        samat tyypit naputtelee ihan tuubaa kuin ennenkin

        eiks elämässä ole parempaa tekemistä?

        Ei ole.Pyöräilyn ja karkin lisäksi ei tarvi muuta.Siemensyöksyt ja fasupalat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole.Pyöräilyn ja karkin lisäksi ei tarvi muuta.Siemensyöksyt ja fasupalat.

        Samaa tuubaa taas. Siemensyöksyä et ole koskaan saanut sisääsi. Sinun pitäisi vaihtaa fasupalat kabanussiin. Kaikilla ikätovereillasi on jo poikaystävä. Jostain isosta taajamasta voisit löytää samankokoisen poikaystävän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tuubaa taas. Siemensyöksyä et ole koskaan saanut sisääsi. Sinun pitäisi vaihtaa fasupalat kabanussiin. Kaikilla ikätovereillasi on jo poikaystävä. Jostain isosta taajamasta voisit löytää samankokoisen poikaystävän.

        SInä et ole terve, olet pedo viili.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SInä et ole terve, olet pedo viili.

        Haluatko mummo ottaa tekohampaasí suustasi pois ja ottaa mínulta suihín? Voítaísíín myös tarkístaa pyllyreíkäsí.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käväsin nyt taas kattomassa palstan meininkiä
        samat tyypit naputtelee ihan tuubaa kuin ennenkin

        eiks elämässä ole parempaa tekemistä?

        Vain laihdutus. Koska laihdun aina kun laihdutan niin minun pitää taas lihottaa itseni että saan laihduttaa jälleen.Muuten elämän tarkoitus katoaa.Mitä minä sitten teen jos laihdun 59 ksään kiloon ja saan VEITSENTERÄVÄT vatsalihakset.Siksi olen ensin laihdutuskuurilla ja sitten ostan säkillisen karkkia ja fasupaloja ja syön 80900 kaloria päivässä.Sen jälkeen tulen kertomaan läskeille kuinka pitää vaihduttaa OIKEIN ja OIKEAA läskiä eikä väärää.Minä laihdutin 32 vuotta väärää läskiä kunnes ostin pihtimitan ja mononlämmittimet, ja syödä hedelmätoffeeta ja mandikkakakkua. ja aloin laihtua OIKEIN.Olen laihtunut vain KILON mutta se on TÄYSIN OIKEAA läskiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko mummo ottaa tekohampaasí suustasi pois ja ottaa mínulta suihín? Voítaísíín myös tarkístaa pyllyreíkäsí.

        Palstalla on rento meininki ja on aina kiva lukea älykästä sanailua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstalla on rento meininki ja on aina kiva lukea älykästä sanailua.

        Varsinkin Pedo Viilin jutut. Ne oksettaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        käväsin nyt taas kattomassa palstan meininkiä
        samat tyypit naputtelee ihan tuubaa kuin ennenkin

        eiks elämässä ole parempaa tekemistä?

        Elämässä on tärkeintä kytätä kaupassa muiden ihmisten vartaloita ja ostoksia. Ja sitä millasta porukkaa minkäkin hyllyn luona pyörii. Minä näin eilen keksihyllyllä jonkun joka osti kaikki kaupan fasupalat ja suklaakeksit. Tyypillä oli muoviämpäri päässä ja jeesusteipillä kasassa pysyvät likaiset kumpparit jalassa. Hajuhaitta ympärillä oli melkoinen. Tyyppi näkyi lisäksi tumputtavan karkkihyllyllä kun näki marabou-suklaat. Vartija näkyi saattelevan herran ulos kun olin kassalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluatko mummo ottaa tekohampaasí suustasi pois ja ottaa mínulta suihín? Voítaísíín myös tarkístaa pyllyreíkäsí.

        ,"Haluatko mummo ottaa tekohampaasí suustasi pois ja ottaa mínulta suihín? Voítaísíín myös tarkístaa pyllyreíkäsí.' "

        Kerkesinkin kysymään jo minuutti sitten että miksi sinua kiinnostaa asiakkaiden pyllyt ja ostamiset kunnes luin ketjua eteen päin. Näyttää aika pahalta. Oletko mahdollisesti jo käynyt asiakkaisiin kiinni ja tarjonnut surkeeta munaasikin? Sulle ei taida painonhallinta olla se mieltä painava juttu. Meillä oli 80-luvulla kylillä kans tyyppi joka käytti kaikki tilaisuudet rivojen puhumiseen ja naisten ahdisteluun. Silloin pääsi mt-hoitoon vielä ja kaveri olikin jossain kroonikkohoidossa. Lomillaan kulki seudulla ja ahdisteli naisia just kaupoissa. "Taas se kulkee vapaana" Tytöt ja naiset ohjeistettiin kiertämään kaukaa tai lyömään jollain kun näki kuka tulossa ja tyyppi sai selkäänsä välillä kovastikin. Välillä poliisi otti kiinni ja kuljetti sairaalaan. Mutta hän on ollut vuosia vainaa. Oli se melkoista. Nyt kaikki sairaat on avohoidossa eikä takuuta että ottavat lääkkeensä. Mutta joku sama ongelma sulla kyseessä? Nettiinhän kaikki tommonenkin siirtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,"Haluatko mummo ottaa tekohampaasí suustasi pois ja ottaa mínulta suihín? Voítaísíín myös tarkístaa pyllyreíkäsí.' "

        Kerkesinkin kysymään jo minuutti sitten että miksi sinua kiinnostaa asiakkaiden pyllyt ja ostamiset kunnes luin ketjua eteen päin. Näyttää aika pahalta. Oletko mahdollisesti jo käynyt asiakkaisiin kiinni ja tarjonnut surkeeta munaasikin? Sulle ei taida painonhallinta olla se mieltä painava juttu. Meillä oli 80-luvulla kylillä kans tyyppi joka käytti kaikki tilaisuudet rivojen puhumiseen ja naisten ahdisteluun. Silloin pääsi mt-hoitoon vielä ja kaveri olikin jossain kroonikkohoidossa. Lomillaan kulki seudulla ja ahdisteli naisia just kaupoissa. "Taas se kulkee vapaana" Tytöt ja naiset ohjeistettiin kiertämään kaukaa tai lyömään jollain kun näki kuka tulossa ja tyyppi sai selkäänsä välillä kovastikin. Välillä poliisi otti kiinni ja kuljetti sairaalaan. Mutta hän on ollut vuosia vainaa. Oli se melkoista. Nyt kaikki sairaat on avohoidossa eikä takuuta että ottavat lääkkeensä. Mutta joku sama ongelma sulla kyseessä? Nettiinhän kaikki tommonenkin siirtyy.

        ”Oletko mahdollisesti jo käynyt asiakkaisiin kiinni ja tarjonnut surkeeta munaasikin? ”

        Minulla ”se” varsin keskikoinen, mutta olen varma että se ei riitä sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ”Oletko mahdollisesti jo käynyt asiakkaisiin kiinni ja tarjonnut surkeeta munaasikin? ”

        Minulla ”se” varsin keskikoinen, mutta olen varma että se ei riitä sinulle.

        "Minulla ”se” varsin keskikoinen, mutta olen varma että se ei riitä sinulle."

        Eikö oikeampi osoite tyrkyttää munaasi ole joku seuranhakutinderi? Minä en ole kiinnostunut vaan tulin lukemaan laihduttamisesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla ”se” varsin keskikoinen, mutta olen varma että se ei riitä sinulle."

        Eikö oikeampi osoite tyrkyttää munaasi ole joku seuranhakutinderi? Minä en ole kiinnostunut vaan tulin lukemaan laihduttamisesta.

        Sopii minulle että puhutaan palstan aihealueesta, mutta sinä aloitit asian vierestä puhumisen tai ainakin aloit kommentoida joitain vanhoja asianvierusjuttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Minulla ”se” varsin keskikoinen, mutta olen varma että se ei riitä sinulle."

        Eikö oikeampi osoite tyrkyttää munaasi ole joku seuranhakutinderi? Minä en ole kiinnostunut vaan tulin lukemaan laihduttamisesta.

        Ihan niin, aina on joku joka sotkee toisten keskustelut


    • Anonyymi

      Kyllä sitä olisi voinut ostaa aivan hyvin 20 kiloa KOSKA
      vuodessa sitä syö vähintään 100 kiloa.

      Painoni on 65 kiloa eli karkin syönti ei vaikuta mitenkään painooni.
      Mutta jos syöt pitsoja ja pullia hampurilaisia paino nousee.

      • Anonyymi

        Niin koska pitsoissa ja pullahampurilaisissa on huonoja hiilihydraatteja.

        Pitää osata valita oikein että laihtuu oikeaa läskiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin koska pitsoissa ja pullahampurilaisissa on huonoja hiilihydraatteja.

        Pitää osata valita oikein että laihtuu oikeaa läskiä.

        Pyöräilin tänään 57 kilometriä ja erektiot toimii ja siemensyöksyt.Tosin joku tyttö kaupan kassalla valitti siitä ja kutsui vartijat,oli kateellinen veitsenterävistä vatsalihaksistani.Ihmisillä ei ole enää mitään käytöstapoja.


    • Anonyymi

      Se irtokarkin kilohinta ONKIN NYKYÄÄN 11 euroa EIKÄ 6 euroa. Ja pienemmissä pakkauksissa se on noin 23 euroa kilo.

      Kyllä sitä 10 kiloa voisi käydä ostamassa ja luopua koko ajan näistä pikkupakkauksista joita olen melkeinpä aina ostanut.

    • Anonyymi

      Minä kävin vain katsomassa ihmisiä jotka ostaa tarjouksesta karkkia.Kirjoitan ruutuvihkoon oikealle puolelle heidän pihtimitan jonka mittaan kaikilta läskeiltä,ja vasemmalle puolelle kuinka paljon heillä on kehossaan nestepainoa ja kuinka paljon oikeaa painoa. Sitten sanon että senkin läskit älkää syökö piztsaa koska se on roskaruokaa.Heitin kaikki kadanossit lattialle pulleiden naisten kärryistä ja kysyin että eikö teillä ole mitään käytöstapoja. Älkää syökö tarjouskarkkia vaan kirjoittakaa karkkipussin päälle ELÄ OTA.Taplettiin sama teksti muovipussin alle ja sitä kun lukee syödessä niin LAIHTUU.Sitten ajoin kotiin koska huomasin että erektiot on palanneet ja siemensyöksyt.sain jo porttikiellon kookauppaan.Minulla on kuivat vaihtohousut laukussa mukana.Päälle söin kaksi jälkiruokaa ja täytekakku kahvit.

      • Anonyymi

        Voisitko jättäytyä sen junan alle ihan oikeasti? Olet todella sekaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisitko jättäytyä sen junan alle ihan oikeasti? Olet todella sekaisin.

        Onko sulla erektiot kuitenkin normaalit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla erektiot kuitenkin normaalit?

        Kirjoitit näköjään taas putkeen kaksi viestiä, joissa kummassakaan ei ollut asiaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla erektiot kuitenkin normaalit?

        On normaalit ja niitä tulee vähän joka paikassa,karkkihylyllä kun näen että maradou suklaa on tarjouksessa ja jos nään että joku on läski ja yrittää ostaa karkkia.VAIN laihoja ihmisiä on karkkihyllyllä.Läskit ihmiset ostaa juustoa ja leipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoitit näköjään taas putkeen kaksi viestiä, joissa kummassakaan ei ollut asiaa.

        Erektiostani puhuminen ON asiaa ja se liittyy laihdutukseen.Smoin rämäpyörän huolto ja kirpputorilöydöt.


    • Anonyymi

      Piti oikein tarkistaa viestin kirjoituspäivämäärä, kun luulin sitä hyvin vanhaksi. Noilla kilohinnoilla ei ole saanut Prismasta irtokarkkeja moniin vuosiin.

      Nyt on kylläkin S-Marketeissa irtokarkkien alennusmyynti vielä sunnuntaihin, mutta sieltäkään ei saa noin halvalla.

    • Anonyymi

      Tärkeintä laihduttamisessa on karkkivaraston ylläpito.

    • Anonyymi

      Joko irtokarkkien alennusmyynti on alkanut?

      Tärkeintä laihduttajalle on tietää mistä saa karkit halvimmalla ja kahvikakut.

    • Anonyymi

      Tulin juuri prisman karkkialesta. Huomasin että kusi huilaa nyt aivankuin nuorella miehellä. Vartija ei ollut iloinen puolestani kun annoin tästä näytteen karkkihyllyllä vaan heitti minut ulos kaupasta.

    • Anonyymi

      joulun jälkeen pitää hamstrata ennenkaikkea konvehteja, vaihtelu virkistää

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6679
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4320
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2740
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2070
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1613
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1427
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1104
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1061
    Aihe