Ihme mies OU

Anonyymi-ap

Hänet kun nähdään jonkun naisen vierellä, tai on jonkin asteinen tuttu, nainen eroaa omasta miehestään.
On se kyllä mies tämä Olavi Uusivirta, isolla kunnioituksella, eivätkä saaliit ihan helpoimmasta päästä ole.

https://www.youtube.com/watch?v=I5K8jexrrt0

AV

48

1470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Marin ja Behm, hyvää seuraa on saanut.

• Anonyymi

Mä olen aina ajatellut Uusivirran olevan homo. Eikö olekaan?

xLiner

• Sama. Luulin hänen olevan gay.
        Tietysti jokainen saa olla mitä on, mutta tuo lähettää hieman ristiriitaisia signaaleja.

• tosi.typy kirjoitti:

Sama. Luulin hänen olevan gay.
        Tietysti jokainen saa olla mitä on, mutta tuo lähettää hieman ristiriitaisia signaaleja.

Jos hän on bisse.

• Huitale kirjoitti:

Jos hän on bisse.

Ajattelin sitä myös. Hän ei mielestäni ole kovin maskuliinen ja miehinen mies, kuten heteromiehet yleensä.

• tosi.typy kirjoitti:

Ajattelin sitä myös. Hän ei mielestäni ole kovin maskuliinen ja miehinen mies, kuten heteromiehet yleensä.

Homoissakin on hyvin maskuliinisia miehiä. Lähinnä mietin Olavin suukotteluja miesten kanssa ja hän on jonkinlainen homofobian vastainen hahmokin ollut.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Sama. Luulin hänen olevan gay.

Voihan sitä unohtaa joskus sen että Marin oli nainen, toimi kuitenkin jakkupuvussa miesmäisesti esiintyen? Ehkä Olavia kiinnosti hetken katsoa ja tarkastaa mitä sieltä pöksyistä löytyisi?
        Saara ja Saaran haarat vielä mielessä, eihän hänen erostaan ole kulunut kuin vasta pari vuotta.
        En usko hänen olevan gay.

”Luulen, että ensimmäisen kerran olen tuntenut rakkautta aikana ennen sanoja, ennen kuin tunteelle tai ilmiölle on annettu nimeä. Rakkaus muuttuu ongelmalliseksi, kun siirrytään määritelmiin ja käsitteiden tasolle. Muistan, että jossain vaiheessa nuoruudessa tuntui ongelmalliselta määrittää, mistä puhutaan, kun puhutaan rakkaudesta. Kuka sen sitten määrittelee, että missä sen käsitteen rajat ylitetään? Samaan aikaan tuntui, että koko rakkaus-käsite oli kokenut inflaation ja että sitä käytettiin niin usein, että lopulta sillä tarkoitettiin kaikkea ja ei mitään.”

Tämä on Olavin mietelmiä.
        Rakkaus käsitettä on vaikea määritellä.

AV

• Huitale kirjoitti:

Homoissakin on hyvin maskuliinisia miehiä. Lähinnä mietin Olavin suukotteluja miesten kanssa ja hän on jonkinlainen homofobian vastainen hahmokin ollut.

On olemassa myös karhuja eli niitä hyvin maskuliineja homoja.

• Huitale kirjoitti:

Valitettavasti en tunne heitä kovin montaa. Minulla on ollut vain oletus, etteivät he ole maskuliinisia. OU on enemmän juuri tuntemieni homojen kaltainen/ tyylinen olemukseltaan, siksi olen aina olettanut hänen olevan homo.

Ainakin hän herättää risitiriitaisia fiiliksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan sitä unohtaa joskus sen että Marin oli nainen, toimi kuitenkin jakkupuvussa miesmäisesti esiintyen? Ehkä Olavia kiinnosti hetken katsoa ja tarkastaa mitä sieltä pöksyistä löytyisi?
        Saara ja Saaran haarat vielä mielessä, eihän hänen erostaan ole kulunut kuin vasta pari vuotta.

”Luulen, että ensimmäisen kerran olen tuntenut rakkautta aikana ennen sanoja, ennen kuin tunteelle tai ilmiölle on annettu nimeä. Rakkaus muuttuu ongelmalliseksi, kun siirrytään määritelmiin ja käsitteiden tasolle. Muistan, että jossain vaiheessa nuoruudessa tuntui ongelmalliselta määrittää, mistä puhutaan, kun puhutaan rakkaudesta. Kuka sen sitten määrittelee, että missä sen käsitteen rajat ylitetään? Samaan aikaan tuntui, että koko rakkaus-käsite oli kokenut inflaation ja että sitä käytettiin niin usein, että lopulta sillä tarkoitettiin kaikkea ja ei mitään.”

AV

Oletin sen niiden eron johtuvan juuri näistä asioista, eikä mies pystynyt toteuttamaan aviovaimon toiveita. Hän lähti toteuttamaan itseään.

• tosi.typy kirjoitti:

Valitettavasti en tunne heitä kovin montaa. Minulla on ollut vain oletus, etteivät he ole maskuliinisia. OU on enemmän juuri tuntemieni homojen kaltainen/ tyylinen olemukseltaan, siksi olen aina olettanut hänen olevan homo.

Juu, Mike Parrow painija esimerkiksi. Guillermo Díaz, Luke Evans.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Oletin sen niiden eron johtuvan juuri näistä asioista, eikä mies pystynyt toteuttamaan aviovaimon toiveita. Hän lähti toteuttamaan itseään.

Mjaa, Olavi on kuitenkin saanut tussua enemmän mitä palstamiehet.
        Ei tunnu kovin homolta.
        Voi olla välivaiheessa, sellaisessa jossa hallitsevat tummat naiset herättävät vielä miehisiä tarpeita.

AV

• Huitale kirjoitti:

Juu, Mike Parrow painija esimerkiksi. Guillermo Díaz, Luke Evans.

Outoja nimiä. Täytyi googlettaa.

No joo, on ne lihaskimppuja.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tunnu kovin homolta.
        Voi olla välivaiheessa, sellaisessa jossa hallitsevat tummat naiset herättävät vielä miehisiä tarpeita.

AV

Vaikea mennä sanomaan. Tuolla aikaisemmin Huitale juuri ehdotti, jos hän onkin bi? Ihan mahdollista.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Mun lesbotutka värähti Kotkaniemen kohdalla. Hällä on kuitenkin netin mukaan uusi mies... Ehkä bi?

Jännä miten joistain ihmisistä vaan tulee joku käsitys, en osaa selittää.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tunnu kovin homolta.

AV

Miten sinä toisten pillun saamisista tai huolimisista tiedät? Oletko pitänyt kirjaa Antti Tuiskun pimpulan saannista myös?

xLiner

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Jos hän on bisse.

Juu, oliskohan.

xLiner

• Anonyymi kirjoitti:

Mun lesbotutka värähti Kotkaniemen kohdalla. Hällä on kuitenkin netin mukaan uusi mies... Ehkä bi?

xLiner

Kyllä vaan. Joistakin ihmisistä vaan muodostuu jokin oletus ja se pysyy vahvassa.

• tosi.typy kirjoitti:

Outoja nimiä. Täytyi googlettaa.

No joo, on ne lihaskimppuja.

On joo. Ja maskuliineja myös puhuessaan ja olemukseltaan. Äkkiä luulisi heteroksi olemuksen perusteella. Eihän sitä suuntautumista päällepäin useinkaan näe.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä toisten pillun saamisista tai huolimisista tiedät? Oletko pitänyt kirjaa Antti Tuiskun pimpulan saannista myös?

xLiner

Älä ole Olaville kateellinen, johan naisten pikkupöksyt kastuivat hänen laulaessaan Neljän Suora yhtyeen laulajana. Olen myös tuon nähnyt, sen miten hän naisia kohtaan tuolloin käyttäytyi. Ei ollut homo ei.
        Aika vilkasta, sanotaanko näin.

AV

• Anonyymi kirjoitti:

Juu, oliskohan.

xLiner

Voisi hyvin olla, vielä kaapissa, mutta jalka ulos tulossa jo.

Voihan olla, että tuntee enemmän vetoa naisiin, mutta sopivan miehenkin kohdalle osuessa kiinnostus herää?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä ole Olaville kateellinen, johan naisten pikkupöksyt kastuivat hänen laulaessaan Neljän Suora yhtyeen laulajana. Olen myös tuon nähnyt, sen miten hän naisia kohtaan tuolloin käyttäytyi. Ei ollut homo ei.

AV

Hih.
        No, ei se ollut ihan noin, kunhan kiusasin.
        Mutta, naisilla on outo taipumus ihastua homoihin. Jari Sillanpäät ja muut, mutta kai jokin turvallisuuden tunne tuossa on mukana.

AV

• Huitale kirjoitti:

On joo. Ja maskuliineja myös puhuessaan ja olemukseltaan. Äkkiä luulisi heteroksi olemuksen perusteella. Eihän sitä suuntautumista päällepäin useinkaan näe.

Ei näe tietenkään, mutta varsinkin miesten olemuksessa, puheessa ja kehon liikkeissä saattaa olla jotain feminiinistä, joka viestittää homoudesta. Ei senkään tarvitse merkitä yhtään mitään, mutta itselle vaan tulee sellainen "Ahhaaa-elämys", jolla selittää tilanteen.

• tosi.typy kirjoitti:

Ei näe tietenkään, mutta varsinkin miesten olemuksessa, puheessa ja kehon liikkeissä saattaa olla jotain feminiinistä, joka viestittää homoudesta. Ei senkään tarvitse merkitä yhtään mitään, mutta itselle vaan tulee sellainen "Ahhaaa-elämys", jolla selittää tilanteen.

Nojuu, osa erottuu kyllä joukosta herkemmin. Vaan joskus oon pitänyt jotain miestä homona naisellisuuden takia ja onkin umpihetero naimisissa oleva isäukko. On vaan pehmee femiini olemus.

• Anonyymi kirjoitti:

Hih.
        Mutta, naisilla on outo taipumus ihastua homoihin. Jari Sillanpäät ja muut, mutta kai jokin turvallisuuden tunne tuossa on mukana.

AV

Naisilla on myös outo taipumus ihastua maskuliineihin. 🤷🏼‍♂️

• Huitale kirjoitti:

Nojuu, osa erottuu kyllä joukosta herkemmin. Vaan joskus oon pitänyt jotain miestä homona naisellisuuden takia ja onkin umpihetero naimisissa oleva isäukko. On vaan pehmee femiini olemus.

Siinä nuo umpiheterot miehet ovat kosketuksessa oman feminiinisyytensä kanssa. He ovat kuulemma hyvin luovia ja taiteellisia ihmisiä. Heissä täytyy olla jotain erityistä, joka on saanut naisen mielenkiinnon heräämään.

Itse sitä on vaikea nähdä, mutta meitä on moneksi.

• tosi.typy kirjoitti:

Siinä nuo umpiheterot miehet ovat kosketuksessa oman feminiinisyytensä kanssa. He ovat kuulemma hyvin luovia ja taiteellisia ihmisiä. Heissä täytyy olla jotain erityistä, joka on saanut naisen mielenkiinnon heräämään.

Itse sitä on vaikea nähdä, mutta meitä on moneksi.

Ehkä heistä puuttuu sellainen äijämäinen uho tms?

• Huitale kirjoitti:

Ehkä heistä puuttuu sellainen äijämäinen uho tms?

Monilla miehillä on vähän kuin pieni mittelö menossa verbaalisestikin. Ihme egon pönkitystä.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Suomalaiset homot ovat kertoneet minulle ihailevansa Adolf Hitlerin homoseksuaaleja upseereita. Sanna Marin on sitoutunut saatanisteihin ja rahamaailman tiettyihin vapaamuurarijuutalaisiin. Olavi Uusivirta lienee samaa väkeä, sillä tavanomaisen ajattelun mukaan Marinin Young Leader ryhmä ja sitoutumiset sosialismiin liittyvät rikoksiin ja rikollisiin. Pitäisin mahdollisimman pitkän välimatkan molempiin. Helsingissä menen kadun toiselle puolelle automaattisesti, kun ohitan ruotsalaisen teatterin tai muita sosialistien ja kommunistien kokaiinipaikkoja. Hurjimmat huhut ovat niin ilkeitä, että nyt olisi parasta antaa Marinin ja Uusivirran vajota Suomen pahaan menneisyyteen. Punavuoren kaljakuppilat pelottavat keskellä päivääkin.

— Uusi hallitus, uudet johtajat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Oikein sekavat saatanistit ja narkomaanit eivät enää kykene tuntemaan rakkautta muihin kuin itseensä. Se on saatanismin perusoppi, jota opetetaan esimerkiksi vapaamuurariveljille. Uusivirran runous on pelkkää roskaa. Tuntekoot mitä haluaa. Hän ei ole oikea muusikko vaan tyhjä mitätön kansankiihottaja joka plagioi ideat kansainvälisiltä yhtyeiltä. Suomessa mikä tahansa menee hetkeksi kansaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Julkisuuden henkilöt luovat epätoivoista brändiä itsestään liikkumalla ja seurustelemalla valikoimiensa henkilöiden kanssa. Homoesiliinat ovat yksinkertaisia naisia, jotka muka seurustelevat transseksuaalimiestenkin kanssa. En jaksa seurata heikäläisiä. — Olkoot missä haluavat, kunhan pysyvät poissa reviiriltäni.

Vaarallista väkeä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Antti Tuisku on itse pelkkä pimpula.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

Todellisuus on ehkä kiusallinen. En usko näiden erikoisuuden tavoittelijoiden olevan hyviä rakastajia. Yleensä maine pettää, aina. Tutut naiset ja miehet eivät vain kehtaa kertoa kuinka hyytävän huono joku on sänkyhommissa. Sen jotenkin vain aistii ja näkee ulkomuodostakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hih.

AV

Ehkäpä TIETYNLAISET NAISET voisivat ihailla yhä Jari Sillanpäätä ja siinä samalla Siltsun miesrakastajaa.

Itsestäni voin sanoa, että en fanita heikäläisiä. Minulla on homoallergia, paha.

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Johtajissa on ns. umpihuteroilta vaikuttavia isipappoja mutta piilotetusti he ovat homoja. Edes lapset ja vaimo eivät ole nähneet isukkia natsivaatteissa ja sepaluskukkaron kanssa. Näin tapahtuu, Suomessa. Monelta menisi suku, maine, kunnia, avioliitto ja työpaikka. Nahkavaatteet ja homoruoska jäisivät enää jäljelle. Sekä nahkavaljaat, muut fetissitavarat.

• Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

Tom of Finland sarjakuva, suomalaiselta sarjakuvataiteilijalta, maailmankuulu.

Laaksosen taiteilijanimi tulee peitenimestä, jonka homoille suunnatun yhdysvaltalaisen Physique Pictorial -kehonrakentajalehden julkaisija Bob Mizer antoi julkaistessaan vuonna 1957 Laaksosen hänelle lähettämiä piirroksia. Laaksonen ei itse olisi halunnut nimimerkkiinsä mitään viitettä Suomeen, hän oli signeerannut ja jatkossakin signeerasi teoksensa nimellä Tom, mutta Mizer ei suostunut enää muuttamaan jo julkaistua nimimerkkiä.
        Tom of Finlandin piirroshahmot merimiehistä, moottoripyöräilijöistä, tukkijätkistä ja nahkaan pukeutuneista miehistä loivat uudenlaisen kuvan maskuliinisesta homomiehestä.

https://fi.wikipedia.org/wiki/Tom_of_Finland

Ristiriitaisuus ihmisessä herättää mielenkiintoa kaikissa, eihän juurikaan kukaan jaksa tauno tasalakkia, vaikka onhan kussakin populaatiossa aina myös syvä pääty...

• Anonyymi
        Huitale kirjoitti:

Voisi hyvin olla, vielä kaapissa, mutta jalka ulos tulossa jo.

Voihan olla, että tuntee enemmän vetoa naisiin, mutta sopivan miehenkin kohdalle osuessa kiinnostus herää?

Uskoakseni moni bi aloittaa sukupuolielämänsä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tosin moni homo myös... Ainakin aikaisemmin, kun kun oli vähän tiukemmat kaavat ja oletukset. Nykynuoret taitavat elää jo eri tilanteessa..

Kiva tässä nyt arvuutella toisen seksuaalista suuntautumista 😄 Voi olla vaikka panseksuaali, tai olkoon mitä vaan.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskoakseni moni bi aloittaa sukupuolielämänsä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tosin moni homo myös... Ainakin aikaisemmin, kun kun oli vähän tiukemmat kaavat ja oletukset. Nykynuoret taitavat elää jo eri tilanteessa..

Kiva tässä nyt arvuutella toisen seksuaalista suuntautumista 😄 Voi olla vaikka panseksuaali, tai olkoon mitä vaan.

xLiner

Niin ja eihän hänen tarvitse sellaista asiaa maailmalle julistaa. Lähipiiriäkin täytyy ajatella, ja bisnestä.

Eiks Pete Parkkonen ole kieltäytynyt vastaamasta kun kysellään suuntautumisesta.

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

xLiner

Boomeri arvuuttelemassa kun ei tiedä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Boomeri arvuuttelemassa kun ei tiedä!

Tiedätkös itse toisten asiat? 😄

xLiner

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tiedätkös itse toisten asiat? 😄

xLiner

Tunnistan boomerit mennen tullen. Ohuista mansplaining-turahduksista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tunnistan boomerit mennen tullen. Ohuista mansplaining-turahduksista.

Boomerit tietää luulevansa, räkänokat luulee tietävänsä. 😄

xLiner

• Anonyymi
    • Anonyymi

Vähemmän nerolta hän kuulosti aidon Basso Radion aikana, aku ankka -tasoisille vitseille putoileva tyhjännauraja.

Se oli sitä aikaa kun Kultabassoradiokin oli tulilla fm:ssä kuten koko Bassokin pelkästään Stadilainen FM-radio.

Kultabassokerhon ohjelmat löytyy tuolta, 12 vuoden ohjelmat:
      https://kbk.datanurkka.org/

KBK <3

• Anonyymi

Toi oli silloin paras toi jinkku "mitä tunnelmaa tulee, suomiräppärit darras, pakko noust kuulee vaik kuin miten vitun aamu", kello oli lauantaina kello 16:00. :D

Nyt Basso on jotain muovia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toi oli silloin paras toi jinkku "mitä tunnelmaa tulee, suomiräppärit darras, pakko noust kuulee vaik kuin miten vitun aamu", kello oli lauantaina kello 16:00. :D

Ja se miten lähisaksalaisessa maankuulu räppäri tuijas mua kun tais luulla mua asaks.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku nii, "mitä tunnelmaa tulee, se on kaikkee muut ku harras, suomiräppärit darras, pakko noust vaik miten vitun aamu". :D

Bassoa ei ole enää.

• Ei nyt sentään mikään MacGyver

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      64
      3315
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3127
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2508
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2406
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1933
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1820
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1626
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1435
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1300
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82