Mitäs raati tähän sanoo?
PHEV kulutus 0,8-1,0 litraa/100 km
EV kulutus 1,3-1,4 litraa/100 km
https://teknavi.fi/autot/kia-niro-tarjoa-mallin-kayttajan-tarpeen-mukaan
Kia Niro PHEV on taloudellisempi kuin EV
7
605
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin ihmeeseen se EV bensaa tarvitsee, kuljettajan Zippoon?. Eihän autossa ole edes täyttöaukkoa ja bensatankkia. Sähkökin on ollut viime aikoina suunnilleen ilmaista. Hinta pyörii nollan molemmin puolin.
- Anonyymi
Säähiöautomyyjä niin oihalla söhkön hinnasta että ei voi kun nauraa myyjön innokkuudelle myydä vaikka mummonsa
Kyllä sähkö maksaa esim siirto ja kuukausimaksut on edeleen
Baikka porssisåhköm hetkennhalpaa tuleese talbella taas nousemaan niin että
Keskituloisnem kokookuslainen tarvitsee marinij sosialitukea sähkölaskuun taas
- Anonyymi
Joku moka on jutun kirjoittajalle käynyt kun saa täyssähkölläkin bensaa kulumaan.
- Anonyymi
Kauheita sontalavetteja molemmat.
- Anonyymi
Parempia kuin Toyotat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempia kuin Toyotat.
Se ei ole vielä mikään tason mittari, että on Toyotaa parempi.
- Anonyymi
Aloittaja voi laittaa tähän työkaluun autot vertailuun ja todeta myös itse että täyssähköauto pitkässä juoksussa tulee halvemmaksi. Plugarissa aloittaja unohti myös ladatun sähkön hinnan plussata polttoainekulutukseen.
https://www.ilmastopaneeli.fi/autokalkulaattori/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400