Kaveri tuossa osti Dodge Ram 1500 merkkisen auton Tampereen Autocenteriltä.
Ensin kesti pari viikkoa, ennen kuin hän sen sai koska siihen piti vaihtaa adblue systeemeitä.
Tästä meni 9 päivää, kun moottori laukesi moottoritien varteen. Kaveri ajatteli, että helppo case, että tottakai korjaus liikkeen piikkiin tai ensisijaisesti kaupan purku jos konetta ei heti ole saatavissa.
No mitä ehdottaa Tampereen Autocenter Markus Taskinen... pitää maksaa 1500e, että he laittavat koneen kuntoon (etsivät siis jonkun miljoona km ajetun ja koneistaa sen) ja tulee 100%:sesti parempaan kuntoon kuin alkuperäinen. Kaupanpurku ei kuulemma käy eikä ole vaihtoehto.
Olen itse jutellut monen oikeasti isomman autoliikkeen Nelipyörä, Saka, Kamux yms. kanssa ja jokainen ihmettelee Tampereen Autocenterin toimintatapaa ja miksi jaksavat vääntää tuosta 1500e, kun nyt heidän laina-autojaan on ajettu niin paljon että niiden arvo on tippunut tuhansia euroja.
En suosittele kennellekään asioimista Tampereen Autocenterin kanssa, ovat toimitusjohtajaa myöten sitä mieltä että tämä on oikea tapa hoitaa asia.
Toisekseen nyt on mennyt 9 viikkoa eikä auto ole vieläkään ajossa.
Pitänee varmaan ottaa jonnekin iltapäivälehteen yhteyttä ja antaa Tampereen Autocenterille vielä parempaa näkyvyyttä asian suhteen, kerta sitä kerjäävät kuin verta nenästä.
ugg... olen puhunut.
Tampereen Autocenter: Tapaus RAM
11
817
Vastaukset
- Anonyymi
niin ja kyseessä siis 2018 vuosimalli ja 80tkm ajettu kone eli ei mikään ikäloppu vaan vasta sisäänajettu yksilö.
- Anonyymi
Ei nykyautot kestä mitään. Mäne bussilla.
- Anonyymi
Katselin juuri itse tuon Tampereen Autocenterin valikoimaa ja siellä olisi ollut yksi itselle passeli vaihtoehto.
Aloin googlettamaan kyseisen liikkeen luotettavuutta ja onneksi törmäsin tähän aloitukseen. Enpäs taidakaan asioida ko. liikkeessä, jos noin huonosti hoitavat reklamaatio tapaukset. - Anonyymi
Mää olen asioinu tuol liikkees aijemminkin ja myyjät vaikuttavat sen verta tietämättömilt autoist, etten toista kertaa asijoi.
- Anonyymi
Tampereen Autocenter paska autokauppa on, paska autokauppa verraton.
Kuka kusettaa sinua eniten... Tampereen Autocenter.
Jos haluat paskaa Palvelua reklamaatioiden hoidossa, Tule meille palveltavaksi. Tampereen Autocenter kusetuksen makua jo vuodesta 2002.
Osta meiltä auto, saat kasan paskaa. - Anonyymi
No niin päivitystä tähän, kuulin kiertotietä taas tästä lisää....
Selitystä selitystä kerta toisensa jälkeen.... tulee väärää moottoria, pelikaania on turbiinissa jne. Annetaan aikataulu, kappas vittu ei pysyttykään siinä.
No kerrotaan asiakkaalle, että orava meni sylinteriin ja yritetään poistaa sitä sieltä.
Vittu, että tuo Markus Taskinen on säälittävä paskanpuhuja ja koko reklamaation hoito täysin ala-arvoista, vedätetään minkä keretään kun tietävät, että oikeuteen on pitkät jonot. - Anonyymi
kiertotien tietotoimisto toimitti jälleen tietoa
kuulemma moottori saatu melkein kasattua mutta kappas perkele, nyt puuttuukin tiivisteitä ja ei saada kasaan. Odotellaan varmaan seuraava puolivuotta sitten niitä...
Liike antaa sijaisautoa toisensa perään ja jokaisessa on jotain vikaa. Nyt eivät suostu antamaan enää sijaisautoja vaan väittävät, että asiakas tahallaan rikkoo sijaisautoja eli syyttävät asiakasta, kun eivät itse osaa enää hommiaan tai toimitusjohtaja Marko Kuusisto syyttää ja Markus Taskinen välittää tiedon eteenpäin.
Autoja he ei saa kuntoon omalla huoltamollaan, jossa tämäkin auto nyt sitten on. Alunperin sanoivat, että vaatii erikoisosaamista tuollaisen erikoisauton korjaus ja ihmettelen itsekin, että heillä itsellään ei ole kyllä jenkeistä mitään kokemusta BMW, VW, MB, Jaguar ja LandRover korjaamona, joten ehkä siksi kaikki kestää kun pajalla arvotaan nopalla mitä pitäisi tehdä :D
No odotellaan seuraavaa tietopakettia ja päivitellään sitten taas tänne Tampereen Autocenterin edesottamuksia. - Anonyymi
tietotoimistosta päivää...
nyt kone on puolen vuoden jälkeen saatu kasaan ja katsastettua.
Auto on katsastettu jo viikko sitten Trafin mukaan, mutta firma ei ole ottanut mitään yhteyttä, että auto olisi noudettavissa. Liekö edelleen jotain vikaa, mistä ei haluta asiakasta informoida.
Tampereen Autocenter on ryssinyt casen moneen otteeseen, mutta nyt kun auto olisi "kasassa" ei mitään kuulu.
Odotellaan jahka auto on asiakkaalla ja päivitellään sitten mikä oli kaiken jälkeen lopputulema. - Anonyymi
Olen samas mieltä nyt kun ostin rangen 2024 ja sen osalta korjaus kestänyt nyt noin 10 kk ja selityksiä piisaa. Hamekankaan ostan kuusistolle ja vien sen.
- Anonyymi
Hyvät lukijat !
Suhtautukaa varauksellisesti tällaisiin juttuihin, koska ja jos Dodge RAM diesel on ajettu 80 tuhatta kilometriä ja tulee vakavia moottorivaurioita, niin jotakin jäi varmasti kertomatta ?? - AnonyymiUUSI
Tämä Tampereen Autocenter on täysin huijariliike! Katsokaa Youtubesta teemuth kanavaa. Myyty kolaroitu, lähes uusi auto täyteen hintaan ja totuus salattiin ja mitään ei mainittu asiakkaalle. Katsastuksessa meni ajokieltoon ja myyjä laistaa vastuusta. Väittää itse kolaroiduksi. Kyseessä läes 50.000€ BMW. Toivottavasti uhri jaksaa viedä asian maaliin saakka ja oikeuteen tämän! Tämä on ilmiselvä rikos.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1173643Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.383202Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1392764Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦182335En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152303Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2122111- 362075
- 351894
- 1211886
- 291881