Lienee tuijottanut liika vauhtipyöriä.
Vastaukset 14
- Anonyymi
Tai juonut sitä punaista litkua, jota myydään täällä Kuopiossa Petosen ABC llä. Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
Noinkohan pöpi oli juottanut punaistalitkua omalle velilleen?
- Anonyymi
Tää on hyvä Palstavahdilta. Selvästi kirjoitettu. känni on syvä
- Anonyymi
Kyllä Palstavahti alkaa olemaan tukevassa kännissä. Kirjoitus on kuin Fiatin vikalistassaan selvästi kirjoitettuna
- Anonyymi
Joo, ei sovi pöpireinolle alkoholi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, ei sovi pöpireinolle alkoholi.
Aha Palstavahti Joksu on herännyt komastaan. onko viinaa riittävästi ? Tuskin reissuun lähdet Elnakilla , kun sinulla on rumatikki ja Kuopiossa on kylmää. Säälimme Palstavahtia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aha Palstavahti Joksu on herännyt komastaan. onko viinaa riittävästi ? Tuskin reissuun lähdet Elnakilla , kun sinulla on rumatikki ja Kuopiossa on kylmää. Säälimme Palstavahtia
Millä hintaa sinulta saisi kaksi litran pulloa Tapio-viinaa, onko hinta yhä sama viisikymppiä pullolta kuin ennenkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä hintaa sinulta saisi kaksi litran pulloa Tapio-viinaa, onko hinta yhä sama viisikymppiä pullolta kuin ennenkin?
Ja voitko tuoda ne tänne Tampsan montulle, maksan kyllä tuonnista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja voitko tuoda ne tänne Tampsan montulle, maksan kyllä tuonnista.
Tuon kyllä, kun saan ensin Fiattini ehjättyä. On pitkä vikalista kaarassa , Oletko muuten lukenut listaani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuon kyllä, kun saan ensin Fiattini ehjättyä. On pitkä vikalista kaarassa , Oletko muuten lukenut listaani
Etkö sinä voi ajaa sillä sinun Ford Transitillasi?
- Anonyymi
Kyllä minä juon kaikki itse. minulla on sitä punaislitkua
Palsravahti- Anonyymi
Alden Antifreeze glykoli on punaista , sen asian varmistin, soittamalla kokkolan vaunupalveluun . Niin että ,HD zeroa vaan kurkkuun
- Anonyymi
Tulisiko veljesi ehjäämään minun Elnakin. Voin lähettää vikalistani ennakkoon. Palstavahti Kuopiosts
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää66799- 160798
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa22787Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.101767Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93677Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192650- 22592
- 61582
Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks36558VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78490- 39465
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 57455
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.9439Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25437- 70433
- 54428
- 40407