Alkuviikon Danny-visa

38

587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hurraa, 6 oikein.

      -harmiseikirj-

    • Ja niille, jotka eivät saa visaa auki tuosta linkistä tai linkin jälkeen Ilta sanomien sivuilta, tässä on kysymykset (lupasin yhdelle palstalaiselle laittaa kysymykset näkyviin, kun seuraavan kerran laitan tänne visan Ilta sanomista, hän kun ei saanut visaa näkyviin):

      1/12 Millä sanoilla alkaa Dannyn Maantieltä taloon -laulu?
      Suunnitelmat nuo ei käyneet mulle laisinkaan...
      Kulkemaan mä lähdin, kaiken jätin ennalleen...
      Vuoden muutaman näin kiertelin mä omillain...
      Koululaukku jäi kun kesken lähdin maailmaan...

      2/12 Millä sanoilla alkaa Dannyn Kesäkatu-laulu?
      Polttaa asfaltti ja tiili, hengityksen täyttää pöly sekä hiili...
      Polttaa kesäkadun päivä, iltaan tuskasta jäädä voi häivä...
      Polttaa kesäkatu miestä, kosteaa höyryä nousee tiestä...
      Kadulla on kuumaa, kadulla on kuumaa...

      3/12 Mikä Dannyn laulu alkaa sanoilla "Terve vaan, työni tehköön muut, päätin vihdoin nyt korjaan luut..."?
      Piilopaikka
      Se eikö todista että muutuin
      Vähän ennen kyyneleitä
      Tuulensuojaan

      4/12 Missä Dannyn laulussa lauletaan: "Vaan yhdessä kun ollaan aika saa kuin siivet selkään..."?
      Hän on lady
      Se eikö todista että muutuin
      Tummat silmät salamoi
      Kauan

      5/12 Minkä kokoonpanon kanssa Danny laulaa kappaleessa Tämä taivas, tämä maa?
      Kipparikvartetin
      Yön
      Finlandersin
      Aikamiesten

      6/12 Mikä seuraavista on Dannyn laulu?
      Myrskyn jälkeen
      Vaaksa vaaraa vain
      Ääretön aava ympärilläin
      Tyttö kuin tiikeri

      7/12 Mikä seuraavista kaupungeista mainitaan Kuusamo-laulussa?
      Tampere
      Oulu
      Helsinki
      Turku

      8/12 Miten jatkuu Dannyn hitti: "Tuuliviiri rauhaton..."?
      mun ystäväni on
      mun elämäni on
      mun maailmani on
      mun sydämeni on

      9/12 Mitkä marjat mainitaan Dannyn Amarillo-laulussa?
      puolukat
      mustikat
      mansikat
      vadelmat

      10/12 Mikä seuraavista on Dannyn laulu?
      Tanssilavalta tangon kuulen
      Radiosta rokin kuulen
      Levyltä valssin kuulen
      Telkkarista humpan kuulen

      11/12 Mikä seuraavista on Dannyn laulu?
      Seitsemän kertaa seitsemän
      Viisi kertaa viisi
      Kymmenen kertaa kymmenen
      Kolme kertaa kolme

      12/12 Kenen kanssa Danny duetoi kappaleessa Tahdon olla sulle hellä?
      Armin
      Muskan
      Katri Helenan
      Einin

    • Anonyymi

      Dannyn lempikappale on varmaan se Status Quo coveroima You’re in the Armi now.

    • Anonyymi

      Minulla myös yhdeksän oikein.

      • Hyvä tulos!


      • Hyvä hyvä =)


    • 8/12 ei oo danny ikinä sen kummemmin suosikki ollut mutta jotain tiesi sentään.🙂.

      • Mainiota silti.


    • Iskelmää on kuunneltu 😄

      Eihän Dannyn kappaleita voi olla tuntematta!
      Vastasit oikein 11 kysymykseen

    • 6/12

      Dannyyn ei oikein tuo tietämys osunut.

      • Ihan hyvä tulos.


    • Auts, vain 5.

      No en koskaan ole ollut kovinkaan Danny-fani. Tosin Tahdon olla sulle hyvin hellä on kyllä kaunis ja mainio. Ja Kauan -biisistä tykkään ainakin sen naisen laulamana versiona.

      • Ai tykkäät originaalista versiosta (Petula Clark "Downtown")?

        No, tulos se on tuokin =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ai tykkäät originaalista versiosta (Petula Clark "Downtown")?

        No, tulos se on tuokin =)

        En, vaan siitä versiosta jonka joku nainen laulaa suomeksi. En tiedä kuka hän on.


    • 8/12 Danny presidentiksi! Saataisiin valtakuntaan mielenkiintoisia ensimmäisiä naisia. Danny ehtisi vaihtaa rouvan nuorempaan pari kertaa jo ekan kauden aikana ja pari kertaa lisää jatkokaudella.

      • 👍🏼🤣😂


      • Hyvä tulos!
        Ainakin tulisi mielenkiintoista, kun Danny lähtisi valtiovierailulle =D Ja linnanjuhlat voisi olla mielenkiintoiset pippalot =D


      • Anonyymi

        Kyllä vaihtaa naisia. Naiset kun ovat täysin tyytymättömiä!


    • Tämä meni paremmin kuin osasin odottaa. On tullut muutama Dannyn biisi kuunneltua. 😁

      "Eihän Dannyn kappaleita voi olla tuntematta!

      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Thänks! 😊

      • Tosi hyvä tulos!


    • Anonyymi

      Danny: kakksin tenoihin..oooh

    • Anonyymi

      8 pojoa. Yllätyin, ajattelin että ei tuu ainuttakaan pistettä. No, suurimman osan arvasin xD
      N31

    • 5 oikein 🙈😂 En todellakaan ole Dannyn fani enkä kuuntele hänen musiikkiaan. Tunnistin ihan muutamat tunnetuimmat biisit, suurimmasta osasta ei hajuakaan 😁

      • Hyvä suoritus kuitenkin =)


      • Norppa83 kirjoitti:

        Hyvä suoritus kuitenkin =)

        Annan itselleni plussan edes yrittämisestä, sillä tulos oli juuri niin huono kuin tiesin sen olevan 😄


      • Aletheias kirjoitti:

        Annan itselleni plussan edes yrittämisestä, sillä tulos oli juuri niin huono kuin tiesin sen olevan 😄

        Ei kaikkien tarvitse olla hyvä kaikessa. Jos ei ole Dany-tietäjä, niin voi olla tietäjä jonkun muun asian kohdalla.


      • Norppa83 kirjoitti:

        Ei kaikkien tarvitse olla hyvä kaikessa. Jos ei ole Dany-tietäjä, niin voi olla tietäjä jonkun muun asian kohdalla.

        Juuri noin. Jokaisella meillä on mielenkiinnon kohteemme ja omat juttumme. Hauska silti on joskus haastaa itseään tällaisissa visoissa, voi joskus jopa yllättyä 😊


      • Aletheias kirjoitti:

        Juuri noin. Jokaisella meillä on mielenkiinnon kohteemme ja omat juttumme. Hauska silti on joskus haastaa itseään tällaisissa visoissa, voi joskus jopa yllättyä 😊

        Jep.


    • Anonyymi

      Kaikki oikein. Tosin olin alta 20 vee, kun suurin osa kappaleista tuli radiosta.

      nm. runontaja

      • Todella hieno tulos!


    • 10/12. Danny on Suomen Hugh Hefner noin naismaun suhteen. Mutta pahasti teki Liisa Lipsaselle ja Armi Aavikolle.

      • Suomen Hugh Hefner =D
        Hyvä tulos!


    • Anonyymi

      Däney oli kiva herrasmies eräälle herttaiselle naiselle. Vedätti, valehteli, odotutti toistakymmentä vuotta.

      Herttainen nainen ei ole ainoa laatuaan.

      Näitä valehtelija-Auervaaroja on olemassa koko ajan.
      Heillä ei ole omatuntoa, moraalia eikä tunteita.

      Biisit, jos kurasta viitsii tai on syytä edes mainita, ovat suurimmaksi osaksi käännösbiisejä.

      Se siitä.

      • Anonyymi

        Ounastellaan uutta Danny biisiä: "Kusisissa kalsareissa baanalle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      447
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe